|
|
nelis37
|
|
|
zojuist in het programma studio Ajax werd gemeld vanuit een anonieme bron dat er met Jan van Halst wordt gesproken voor de functie als algemeen directeur.
wat vinden jullie ervan? of nemen jullie het met een korreltje zout? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Mosterdman zou wel weer geld willen hebben... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Kan niet oordelen over zijn bestuurlijke vaardigheden.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Geen idee wat ik ervan vind.. Ik heb hetzelfde als Remco! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik mis urby............... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Start er een topic over jankerd.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Jan v.Halst heb ik hoog zitten. Ik zou hem wel geschikt vinden eerlijk gezegd. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
aub niet!! Sinds die man in een pak loopt komt er alleen maar onzin uit zijn mond. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Jan v.Halst heeft mijn zegen zijn voetbal inzicht vind ik prima,hij heeft bij Ajax gespeeld en komt goed over bij de mensen. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Hij wil volgens mij zelf helemaal niet.. Zie hem wel graag komen trouwens. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Waarom zou hij goed genoeg zijn, wat zijn zijn kwaliteiten en wat heeft hij bewezen??? |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Hij is commercieel directeur bij Twente, misschien is er gesproken voor die functie als opvolger van van der Aat, dan zeg ik............ DOEN!!!!!! Verder kan ik het niet oordelen. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Wij kunnen niet intern kijken bij Twente maar via de media maakt hij op mij een goede indruk dus lijkt hij mij een goede kandidaat. |
|
|
|
|
Bossa
|
|
|
Hij is op commercieel vlak erg sterk. Heeft op dit onderdeel binnen FC Twente een mooi takenpakket gehad waarbij hij, samen met de rest van de club, de boel heeft mogen innoveren en uitbouwen. Daarnaast heeft hij bij FC Twente natuurlijk een mooi project doorlopen sinds Munsterman het roer over heeft genomen: van niks naar de top. Aan de ene kant is de situatie bij Ajax (aan de top blijven) natuurlijk anders dan bij Twente (naar de top groeien). Maar het zal zijn creativiteit en visie zeker ten gunste zijn gekomen. Daarnaast is hij zowel als speler als bestuurder ervaren in de voetbalwereld, wat (zeker volgens Cruijff en bijv. Derksen) een belangrijke competentie is in de voetbalwereld. Last but not least is hij geliefd in medialand, wat altijd voordelig is. |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
lijkt mij ook wel een aanwinst! |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2011 - 13:09 schreef Bossa het volgende:Hij is op commercieel vlak erg sterk. Heeft op dit onderdeel binnen FC Twente een mooi takenpakket gehad waarbij hij, samen met de rest van de club, de boel heeft mogen innoveren en uitbouwen. Daarnaast heeft hij bij FC Twente natuurlijk een mooi project doorlopen sinds Munsterman het roer over heeft genomen: van niks naar de top. Aan de ene kant is de situatie bij Ajax (aan de top blijven) natuurlijk anders dan bij Twente (naar de top groeien). Maar het zal zijn creativiteit en visie zeker ten gunste zijn gekomen. Daarnaast is hij zowel als speler als bestuurder ervaren in de voetbalwereld, wat (zeker volgens Cruijff en bijv. Derksen) een belangrijke competentie is in de voetbalwereld. Last but not least is hij geliefd in medialand, wat altijd voordelig is. en geliefd bij het meerdendeel van de Ajax fans.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: En dit is waar op gebaseerd? Hoe hij het bij twente doet kan ik niet over oordelen maar als ik hem als analist hoor dan ben ik het zelden met hem eens. |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
hij heeft eerder bij ajax gevoetbalt en volgens mij altijd vrij geliefd geweest! |
|
|
|
|
Twanus
|
|
|
Jan van Halst als commercieel directeur lijkt me echt een aanwinst voor AJAX. Iemand uit de voetbalwereld met ervaring bij een andere club en toch een AJAX achtergrond, ik zeg doen. Daarnaast zal Hiddink binnenkort opstappen bij die Turken als blijkt dat alles en iedereen daar corrupt en omgekocht is. Dan zal ook het technisch beleid een goede impuls krijgen. Ook het netwerk van Hiddink is iets waar AJAX nuttig gebruik van kan maken. Dat Hiddink van die gloeilampen komt vind ik eigenlijk alleen maar mooi want zij zien dat als een mes in hun rug. Een beetje leedvermaak richting die gloeilampen daar ben ik niet vies van. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2011 - 13:23 schreef Brandje het volgende:[..] En dit is waar op gebaseerd? Hoe hij het bij twente doet kan ik niet over oordelen maar als ik hem als analist hoor dan ben ik het zelden met hem eens. Zoals ook AFCA al melde, hij speelde bij Ajax en was heel erg geliefd bij het publiek! Kan jij je nog herinneren dat hij de schaal omhoog hield met die scar op zijn hoofd! Hij vocht voor elke meter, terwijl hij daarvoor nog vernederd was door Co Adriaanse.. Hij werd gezien als een held en we werden kampioen! Hoe hij het doet als analist heeft hier natuurlijk niets mee te maken. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2011 - 13:35 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Zoals ook AFCA al melde, hij speelde bij Ajax en was heel erg geliefd bij het publiek! Kan jij je nog herinneren dat hij de schaal omhoog hield met die scar op zijn hoofd! Hij vocht voor elke meter, terwijl hij daarvoor nog vernederd was door Co Adriaanse.. Hij werd gezien als een held en we werden kampioen! Hoe hij het doet als analist heeft hier natuurlijk niets mee te maken. Dan zal ik wel de enige zijn maar ik vond het een schande voor het Ajaxshirt. Werken doen ze maar in Rotterdam. Ik wil voetballers zien en geen werkers. Dus ik was het destijds volledig eens met Co.Ga dat elftal eens bekijken en wie er toen in zaten het zou een grof schandaal geweest als je geen kampioen was geworden dus dat Halst de held gaat veel te ver. |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
quote: Als er 1 analist is die geen onzin uitkraamt dan is het Jan van Halst wel! Ik vind hem samen met Van Gaal, Adriaanse en Van der Gijp (ook Van der Gijp ja!) één van de beste analisten van Nederland. Hoewel dat in die functie uiteraard minder van belang is, is het toch prettig om een voetbalman in de organisatie binnen te halen.
Ik ben dus ook een warm voorstander van de komst van Van Halst. Een zeer integere, verstandige man. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2011 - 13:45 schreef Brandje het volgende:[..] Dan zal ik wel de enige zijn maar ik vond het een schande voor het Ajaxshirt. Werken doen ze maar in Rotterdam. Ik wil voetballers zien en geen werkers. Dus ik was het destijds volledig eens met Co.Ga dat elftal eens bekijken en wie er toen in zaten het zou een grof schandaal geweest als je geen kampioen was geworden dus dat Halst de held gaat veel te ver. Wouters was ook zo'n werker, had je ook een hekel aan hem? Het waren destijds veel talenten en een extreem jong elftal. Ik geloof zelf dat het team gemiddeld 21 jaar was en daar waren van Halst en Galazek meegerekend!! Grote talenten ja, maar nog wel ver verwijderd van de echte top. Steek was een keeper waar je niet echt op kon rekenen, v/d Vaart was wel een goede speler toen, Wesley schoot toen nog alles hoog over, Zlatan die vele ballen van zijn voet liet springen en fluit concerten kreeg te horen, vergeet niet dat PSV toen ook wel een heel aardig elftal had. Alleen met mooi voetbal red je het niet, je zal ook moeten werken in het veld. Feit dat je het vaak niet eens bent met van halst als analist zegt misschien ook iets over je eigen voetbalkennis? |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2011 - 12:41 schreef nora het volgende:Jan v.Halst heeft mijn zegen zijn voetbal inzicht vind ik prima,hij heeft bij Ajax gespeeld en komt goed over bij de mensen. +1 |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2011 - 14:03 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Wouters was ook zo'n werker, had je ook een hekel aan hem? Het waren destijds veel talenten en een extreem jong elftal. Ik geloof zelf dat het team gemiddeld 21 jaar was en daar waren van Halst en Galazek meegerekend!! Grote talenten ja, maar nog wel ver verwijderd van de echte top. Steek was een keeper waar je niet echt op kon rekenen, v/d Vaart was wel een goede speler toen, Wesley schoot toen nog alles hoog over, Zlatan die vele ballen van zijn voet liet springen en fluit concerten kreeg te horen, vergeet niet dat PSV toen ook wel een heel aardig elftal had. Alleen met mooi voetbal red je het niet, je zal ook moeten werken in het veld. Feit dat je het vaak niet eens bent met van halst als analist zegt misschien ook iets over je eigen voetbalkennis? Wouters was qua voetballer vier klasse beter dan van Halst. Speelde negen van de tien ballen met de buitenkant en deed vrijwel alles op techniek. Ja hij was ook gemeen en hard maar een veel betere voetballer dan Van Halst Hey maar waarom gelijk persoonlijk worden als iemand een andere mening heeft???? Is jouw mening feit. ben jij God die geen tegenspraak mag hebben. Neen dus doe ff normaal!! Tuurlijk heeft een team een werker nodig maar je kan ook een combi van hebben en Van halst was alleen een werker. Davids was ook een werker maar een uitstekende voetballer. Je haalde zelf Wouters al aan. Van Halst kan je in het rijte Nigel de Jong plaatsen dus een spelers die nauwelijks iets toevoegt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 augustus 2011 door Brandje -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Ik vind Jan meer een figuur die je een laptop probeert te verkopen bij de MediaMarkt!
Rot kop heeft ie en hij is geen echte Ajacied in mijn ogen..... Hij ziet er ook nog eens heel dom uit.... ik moet 'm niet! |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2011 - 14:16 schreef Brandje het volgende:[..] Wouters was qua voetballer vier klasse beter dan van Halst. Speelde negen van de tien ballen met de buitenkant en deed vrijwel alles op techniek. Ja hij was ook gemeen en hard maar een veel betere voetballer dan Van Halst Hey maar waarom gelijk persoonlijk worden als iemand een andere mening heeft???? Is jouw mening feit. ben jij God die geen tegenspraak mag hebben. Neen dus doe ff normaal!! Tuurlijk heeft een team een werker nodig maar je kan ook een combi van hebben en Van halst was alleen een werker. Davids was ook een werker maar een uitstekende voetballer. Je haalde zelf Wouters al aan. Van Halst kan je in het rijte Nigel de Jong plaatsen dus een spelers die nauwelijks iets toevoegt Het was niet echt persoonlijk bedoeld Brandje, sorry als dat zo overkwam, maar zo bedoelde ik het niet. Hoef je niet meteen zo boos te reageren. Natuurlijk mag je een andere mening hebben, daar heb ik echt geen problemen mee. Ik persoonlijk vind van halst wel goed analyseren, daarbij was van halst misschien geen technisch begaafde speler, dat klopt, maar hij was wel nodig in dat elftal om de balans weer terug te krijgen.
Jij zei net dat je helemaal geen werkers in het elftal wilde zien, vandaar mijn reactie. Het mooiste is om een werker te hebben met een mooie techniek, maar je hebt toch echt van dat soort stofzuigers nodig in je elftal. Ik ben het ook niet eens met de visie die je hebt over de Jong, die voegt echt wel veel toe, alleen is hij een beetje gek in zijn hoofd en gaat soms onnodig belachelijk hard in. Zelfs Real Madrid heeft een echte werker ertussen lopen in de vorm van Makalele. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2011 - 14:29 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Het was niet echt persoonlijk bedoeld Brandje, sorry als dat zo overkwam, maar zo bedoelde ik het niet. Hoef je niet meteen zo boos te reageren. Natuurlijk mag je een andere mening hebben, daar heb ik echt geen problemen mee. Ik persoonlijk vind van halst wel goed analyseren, daarbij was van halst misschien geen technisch begaafde speler, dat klopt, maar hij was wel nodig in dat elftal om de balans weer terug te krijgen. Jij zei net dat je helemaal geen werkers in het elftal wilde zien, vandaar mijn reactie. Het mooiste is om een werker te hebben met een mooie techniek, maar je hebt toch echt van dat soort stofzuigers nodig in je elftal. Ik ben het ook niet eens met de visie die je hebt over de Jong, die voegt echt wel veel toe, alleen is hij een beetje gek in zijn hoofd en gaat soms onnodig belachelijk hard in. Zelfs Real Madrid heeft een echte werker ertussen lopen in de vorm van Makalele. Kijk je werkers en werkers. De Jong voegt echt niks toe. Het enige wat hij doet is achter de aanvallende middenvelder van de tegenpartij aanlopen. maw je offert een speler op. Marwijk is daar gelukkig ook achter gekomen en zet vd Vaart naast Bommel. Veel meer voetbal. Ik weet bijna zeker dat wanneer je zo had gespeeld tegen Spanje je wereldkampioen was geworden want een Vd Vaart durft wel over een Iniesta of Xavi heen te gaan en de Jong hobbelt er maar achter aan. Van Halst en ook de Jong moeten het echt alleen van hun werken hebben. Komen zelden op de helft van de tegenstander laat staan in de zestien. het zijn mijn type spelers niet en ik denk dat je makkelijk zonder ze kan. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Wat een geweldig uithangbord van de grote club Ajax zeg...Jan van halst ! Niemand heeft er ooit van gehoord, met z'n kale kletskei. Heeft ook totaal geen (ajax) uitstraling vind ik. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2011 - 14:40 schreef Rogier het volgende:Wat een geweldig uithangbord van de grote club Ajax zeg...Jan van halst ! Niemand heeft er ooit van gehoord, met z'n kale kletskei. Heeft ook totaal geen (ajax) uitstraling vind ik. Kan ik me wel in vinden ja! +1 |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Voor argumenten zou ik zijn dagelijkse werkzaamheden moeten kunnen beoordelen en dat gaat niet.
Dus moet ik op mijn supportersgevoel afgaan, aangevuld met de beeldvorming die ik wel heb kunnen opdoen:
Jan van Halst heeft een Ajax verleden. Als analyticus bij voetbalwedstrijden is hij helder en zichtbaar uitgerust met kennis van voetbalzaken. Hij heeft inmiddels behoorlijke ervaring binnen Twente op gedaan. En naar mijn idee tot een ieders tevredenheid aldaar.
Hij komt op televisie oprecht en geloofwaardig over.
Dus wat mij betreft mag hij ons komen versterken!!! |
|
|
|
|
Bossa
|
|
|
quote: Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Het is gebleken dat hij beschikt over een groot analytisch vermogen. Met andere woorden: hij weet in te schatten hoe situaties in elkaar zitten en welke samenhang met andere factoren er mogelijk is. Daaraan weet hij, mede vanwege zijn eigen voetbalachtergrond (zowel als voetballer als bestuurder), vaak goede argumenten en oplossingen te koppelen. |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2011 - 14:58 schreef Stanley het volgende:Voor argumenten zou ik zijn dagelijkse werkzaamheden moeten kunnen beoordelen en dat gaat niet. Dus moet ik op mijn supportersgevoel afgaan, aangevuld met de beeldvorming die ik wel heb kunnen opdoen: Jan van Halst heeft een Ajax verleden. Als analyticus bij voetbalwedstrijden is hij helder en zichtbaar uitgerust met kennis van voetbalzaken. Hij heeft inmiddels behoorlijke ervaring binnen Twente op gedaan. En naar mijn idee tot een ieders tevredenheid aldaar. Hij komt op televisie oprecht en geloofwaardig over. Dus wat mij betreft mag hij ons komen versterken!!! Helemaal eensch! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2011 - 14:58 schreef Stanley het volgende:Voor argumenten zou ik zijn dagelijkse werkzaamheden moeten kunnen beoordelen en dat gaat niet. Dus moet ik op mijn supportersgevoel afgaan, aangevuld met de beeldvorming die ik wel heb kunnen opdoen: Jan van Halst heeft een Ajax verleden. Als analyticus bij voetbalwedstrijden is hij helder en zichtbaar uitgerust met kennis van voetbalzaken. Hij heeft inmiddels behoorlijke ervaring binnen Twente op gedaan. En naar mijn idee tot een ieders tevredenheid aldaar. Hij komt op televisie oprecht en geloofwaardig over. Dus wat mij betreft mag hij ons komen versterken!!! + 1 |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Als commercieel directeur lijkt het mij wel een goede! |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote: Wat kan jij nou eigenlijk wel!
Grapje Remco, maar ehh Tja wat jij stelt geldt natuurlijk voor iedere kandidaat die aangedragen wordt.
Het blijft voor ons supporters altijd een gevoelskwestie...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 augustus 2011 door Stanley -- |
|
|
|
|
Wopper
|
|
|
ik vind het raar dat ze meer vertrouwen hebben in van halst (die niet echt veel heeft laten zien) dan in la ling, ondanks zijn ervaring bij as trencin (als ik de verhalen moet geloven heeft hij het meer dan goed gedaan daar) |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2011 - 15:12 schreef Wopper het volgende:ik vind het raar dat ze meer vertrouwen hebben in van halst (die niet echt veel heeft laten zien) dan in la ling, ondanks zijn ervaring bij as trencin (als ik de verhalen moet geloven heeft hij het meer dan goed gedaan daar) Wopper ik had niets tegen Ling en omdat hij vanuit de Cruijff koker kwam vond ik het belachelijk dat het niet doorging. Want laat Cruijff nu eindelijk eens tonen hoe briljant hij werkelijk is of onderuit gaan. Maar zo blijft het altijd aanmodderen.
Anyway een directeur van Ajax moet natuurlijk wel van onberispelijk gedrag zijn. En mogelijk is hij op dat vlak niet voor een ieder onberispelijk.
Maar goed ook dit is weer een gevoel dat ik niet kan onderbouwen en dat is natuurlijk weer logischhhhh omdat er zo geheimzinnig weinig verklaring is gegeven over het niet in zee willen gaan met Ling.
Maar nu dus van Halst als mogelijke aanwinst... We shall see... |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2011 - 14:39 schreef Brandje het volgende:[..] Kijk je werkers en werkers. De Jong voegt echt niks toe. Het enige wat hij doet is achter de aanvallende middenvelder van de tegenpartij aanlopen. maw je offert een speler op. Marwijk is daar gelukkig ook achter gekomen en zet vd Vaart naast Bommel. Veel meer voetbal. Ik weet bijna zeker dat wanneer je zo had gespeeld tegen Spanje je wereldkampioen was geworden want een Vd Vaart durft wel over een Iniesta of Xavi heen te gaan en de Jong hobbelt er maar achter aan. Van Halst en ook de Jong moeten het echt alleen van hun werken hebben. Komen zelden op de helft van de tegenstander laat staan in de zestien. het zijn mijn type spelers niet en ik denk dat je makkelijk zonder ze kan. Ik geef toe dat het afhankelijk is van de type spelers die je in je team hebt, of je ze wel of niet nodig hebt. Ik denk dat we in het Nederlands elftal wel zonder De Jong kunnen spelen en dat het misschien zelfs beter was geweest als we dat gedaan hadden tegen Spanje. Het zijn ook niet mijn type spelers, maar helaas heb je ze soms wel eens nodig, maar de ging over van Halst en die laatste wedstrijd,toen hadden we die strijd even nodig, het ging niet meer om mooi voetbal, maar alleen nog maar om die schaal, vandaar, en volgens mij gunde bijna iedereen hem dat wel op dat moment. Ik mag hem wel. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2011 - 13:23 schreef Brandje het volgende:[..] En dit is waar op gebaseerd? Hoe hij het bij twente doet kan ik niet over oordelen maar als ik hem als analist hoor dan ben ik het zelden met hem eens. ===================================================================================== Dat is dan toch jou probleem want in mijn kennissenkring zijn ze zeer te spreken over zijn visie en zijn analyses. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2011 - 15:36 schreef nora het volgende:[..] ===================================================================================== Dat is dan toch jou probleem want in mijn kennissenkring zijn ze zeer te spreken over zijn visie en zijn analyses. Zo lust ik er nog wel een paar. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Geliefd is misschien een groot woord, maar ik heb geen moeite met de man. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2011 - 14:58 schreef Stanley het volgende:Voor argumenten zou ik zijn dagelijkse werkzaamheden moeten kunnen beoordelen en dat gaat niet. Dus moet ik op mijn supportersgevoel afgaan, aangevuld met de beeldvorming die ik wel heb kunnen opdoen: Jan van Halst heeft een Ajax verleden. Als analyticus bij voetbalwedstrijden is hij helder en zichtbaar uitgerust met kennis van voetbalzaken. Hij heeft inmiddels behoorlijke ervaring binnen Twente op gedaan. En naar mijn idee tot een ieders tevredenheid aldaar. Hij komt op televisie oprecht en geloofwaardig over. Dus wat mij betreft mag hij ons komen versterken!!! Je zult het niet geloven, maar in grote lijnen ben ik het met je eens. Alleen het woordje behoorlijk bij zijn ervaring vind ik niet helemaal op zijn plek, het is niet zo dat hij daar al 20 jaar bezig is namelijk, maar zoals gezegd ben ik het verder met je eens. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: OK geliefd is misschien een te groot woord, maar men waardeerde hem wel en gunde hem ook wel die Schaal na alles wat er was gebeurt. Maar even terug komend op zijn functioneren, hij heeft bij twente bijvoorbeeld de catering in eigen beheer gekregen, volgens Munsterman leverd dat zo'n 5m per jaar op. Wij hebben dat niet en lopen dus 7,5m per jaar mis, even ervan uitgaan dat wij een groter stadion hebben en dus ook meer geld zouden kunnen krijgen. Zijn ideeen zijn zo gek nog niet en commercieel gezien doet Twente het helemaal niet slecht. Daarbij os alles dan Van der Aat. Ik kan niet oordelen of hij als AD de beste man zou zijn. We zullen wel zien wat er gaat gebeuren. |
|
|
|
|
Breijan
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2011 - 14:39 schreef Brandje het volgende:[..] Kijk je werkers en werkers. De Jong voegt echt niks toe. Het enige wat hij doet is achter de aanvallende middenvelder van de tegenpartij aanlopen. maw je offert een speler op. Marwijk is daar gelukkig ook achter gekomen en zet vd Vaart naast Bommel. Veel meer voetbal. Ik weet bijna zeker dat wanneer je zo had gespeeld tegen Spanje je wereldkampioen was geworden want een Vd Vaart durft wel over een Iniesta of Xavi heen te gaan en de Jong hobbelt er maar achter aan. Van Halst en ook de Jong moeten het echt alleen van hun werken hebben. Komen zelden op de helft van de tegenstander laat staan in de zestien. het zijn mijn type spelers niet en ik denk dat je makkelijk zonder ze kan. Dat het je type spelers niet zijn, ok. Maar dat je Van Halst en De Jong in eenzelfde categorie plaatst is al onbegrijpelijk in mijn ogen. Je snapt dat ik het oneens met je ben, want Nigel De Jong voegt wel degelijk iets toe aan een elftal! De Jong is van het kaliber Makelele, een speler die de nummer 10 laat schitteren! VD Vaart werd uit de basis gehouden om Sneijder meer uit de verf te laten komen met De Jong achter zich. Dat is toch wel aardig gelukt of niet? En als Robben deed wat hij had moeten doen, dan was je wereldkampioen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2011 - 15:09 schreef Stanley het volgende:[..] Wat jij stelt geldt natuurlijk voor iedere kandidaat die aangedragen wordt. Het blijft voor ons supporters altijd een gevoelskwestie... NIet over iedereen natuurlijk, zo kun je een mening ook baseren op dingen die andere mensen over hem vertellen. Zo is bijvoorbeeld iedereen lyrisch over Overmars, maar geeft hij zelf aan dat hij er niet klaar voor is.. Als je al die dingen tegen elkaar afzet kan ieder voor zich toch wel een aardig beeld van zo'n iemand krijgen. En eerlijk gezegd heb ik nooit zo op van Halst gelet, en ik zie hem enkel bij ED live met zijn voetbalanalyses.
Uiteindelijk neem je met iedere AD een gok, zelfs al zou die persoon schuldenvrij 20 clubs aan de CL hebben geholpen, in mijn ogen is de uitspraak "behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst" een hele juiste en geld dat zeker in de voetballerij. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2011 - 16:11 schreef Ajax we love you het volgende:[..] OK geliefd is misschien een te groot woord, maar men waardeerde hem wel en gunde hem ook wel die Schaal na alles wat er was gebeurt. Maar even terug komend op zijn functioneren, hij heeft bij twente bijvoorbeeld de catering in eigen beheer gekregen, volgens Munsterman leverd dat zo'n 5m per jaar op. Wij hebben dat niet en lopen dus 7,5m per jaar mis, even ervan uitgaan dat wij een groter stadion hebben en dus ook meer geld zouden kunnen krijgen. Zijn ideeen zijn zo gek nog niet en commercieel gezien doet Twente het helemaal niet slecht. Daarbij os alles dan Van der Aat. Ik kan niet oordelen of hij als AD de beste man zou zijn. We zullen wel zien wat er gaat gebeuren. Wat je zegt klopt inderdaad, bij Ajax worden er op commercieel gebied weinig dingen ondernomen. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
We hebben het hier wel over Ajax he. Ik vind dat hier een grote naam aan het roer moet staan, zoals bij een Bayern en Barcelona enzo. Kom op zeg....half Europa is door Ajax opgeleid en niemand van hen kan als directeur bij Ajax werken, maar een Van Halst wel ?
Wij zijn Ajax, wij hebben geen directeurtjes van AZ of Twente nodig. Hij mag het spelletje best aardig zien, maar als je godverdomme je hele leven op het veld hebt gestaan mag ik daar toch wel vanuit gaan ook !
Het liefst natuurlijk een Van gaal, maar dat gaat niet gebeuren ben ik. Wie weet Hiddink. |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
Ik denk dat het niet echt relevant is of van Halst wel of niet AD van ons AJAX kan/gaat worden. Ik geloof er niets van dat hij überhaupt naar ons Ajax wil komen. Volgens mij is hij in zijn hart veel te veel Twente man. Omdat hij in het verleden voor Ajax heeft gespeeld wil niet zeggen dat hij een Ajax in zijn hart draagt. Één van de eerste vereiste is natuurlijk wel dat je in je hart een echte Ajacied bent. En dat is bij hem echt niet het geval. Volgens mij heeft hij het bij Twente reuze naar zijn zin, ondanks dat Co (een echte Ajacied) daar zit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 augustus 2011 door Eindhovense Ajaxfan -- |
|
|
|