BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Fans hangen spandoek op voor huis Gudde

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
henkie1969
 henkie1969 - maandag 08 augustus 2011 - 09:25   quote  deeplink  
Fans hangen spandoek op voor huis Gudde

Algemeen directeur Eric Gudde van Feyenoord vond zaterdagmorgen tegenover zijn huis in Maassluis een enorm spandoek met de tekst 'Heee Knudde, in Maassluis mag je wegkwijnen, uit het Maasgebouw Ferdwijnen'. Dat meldt het AD.

Het 'Ferdwijnen' slaat op Leroy Fer die ook onder vuur ligt bij de aanhang omdat hij zijn contract niet wil verlengen.

Feyenoord onthoudt zich van commentaar. Pim Blokland, voorzitter van de Vrienden van Feyenoord en lid van de rvc, gaf eerder al aan dat een vertrek van Gudde onbespreekbaar is. Blokland: 'Eric Gudde staat bij ons niet ter discussie.'
henkie1969
 henkie1969 - maandag 08 augustus 2011 - 09:26   quote  deeplink  
quote:

Feyenoord onthoudt zich van commentaar. Pim Blokland, voorzitter van de Vrienden van Feyenoord en lid van de rvc, gaf eerder al aan dat een vertrek van Gudde onbespreekbaar is. Blokland: 'Eric Gudde staat bij ons niet ter discussie.'
Dus ophouden met die onzin.
Seizoen rust is ook wel eens lekker.
plannetje
 plannetje - maandag 08 augustus 2011 - 09:32   quote  deeplink  
wat een imbeciele actie weer!! lekker bij snuiven allemaal godskolere zeg.

LAAT DIE MAN MET RSUT!!!!
Milo
 Milo - maandag 08 augustus 2011 - 09:34   quote  deeplink  
dit is dus de tol die je er voorbetaald, niet echt lekker!
Chico
 Chico - maandag 08 augustus 2011 - 09:35   quote  deeplink  
"Fans hangen spandoek op voor huis Gudde" wordt er dan gezegt. Zijn dit wel Fans of zijn het imbecielen, die geil zijn op een beetje aandacht.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 08 augustus 2011 - 09:38   quote  deeplink  
beetje zinloze actie. Het punt is al gemaakt, de rvc weet hoe een gedeelte van de supporters er over denkt en heeft dus al aangegeven dat hij niet ter discussie staat. Daarnaast vind ik dit een klein beetje te ver gaan, bij iemands huis een spandoek ophangen klinkt misschien onschuldig maar je komt wel bij iemand thuis.
Milo
 Milo - maandag 08 augustus 2011 - 09:45   quote  deeplink  
idd het is wel klaar, gudde weet al, dat "we" niet te vreden zijn.
ik zelf ben een andere mening toegedaan.
ik vind hem op het moment prima werk verrichten met v geel.
Zw' 28
 Zw' 28 - maandag 08 augustus 2011 - 09:50   quote  deeplink  
Snap nog steeds niet waarom iemand die er 2 jaar zit zo eruit moet..

Het is wel zo dat ik ook zou zeggen als die kneuzen bij mij voor de deur komen staan dan hoef ik die baan nu niet nooit niet..

Prive en werk gescheiden houden.. jammer dat het voor een paar mensen niet lukt..
Els
 Els - maandag 08 augustus 2011 - 09:51   quote  deeplink  
Een blamage. Hoe haal je het in je hoofd om de man tot bij zijn huis lastig te vallen? Ik vind Gudde niet goed, maar dat beperkt zich tot zijn leidinggevende capaciteiten daar waar het Feyenoord betreft. Het zou prettig zijn als iedereen de protesten ook zou kunnen beperken tot daar waar de protesten over gaan.
Ronneke
 Ronneke - maandag 08 augustus 2011 - 10:00   quote  deeplink  
Zielig, zielig, zielig. Wat bereik je ermee niets.
Competitie is begonnen en winnen de eerste wedstrijd en maken vast een goede kans tegen Roda. Dan hebben we al weer 6 punten. Denk dat dit veel belangrijker is dan die mongolen die zo'n doek maken en ophangen.
Wallie1908
 Wallie1908 - maandag 08 augustus 2011 - 10:10   quote  deeplink  
Sukkels!! Laat alles nu toch eens rusten. Het is duidelijk dat er onvrede is. Maar als er van die sukkels zijn die zo door gaan weet je helemaal zeker dat Fer niet bij gaat tekenen. Hij heeft toch wel laten zien dat we die vent nodig hebben dit seizoen. En Gudde heeft een zware taak en als je zulk werk op je krijgt, moet dat altijd gepaard gaan met tegenslagen. Zulke dingen lukken nooit in een keer. Dus moet je een paar jaar door de zure appel heen!!! Dus laat die vent zijn werk doen en als hij met rust gelaten wordt, heb je kans dat het allemaal wat beter en sneller gaat. Steun die gasten die voor Feyenoord aan het werk zijn!!!!!
de kromme2
 de kromme2 - maandag 08 augustus 2011 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 09:51 schreef Els het volgende:
Een blamage. Hoe haal je het in je hoofd om de man tot bij zijn huis lastig te vallen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 augustus 2011 door de kromme2 --
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - maandag 08 augustus 2011 - 10:34   quote  deeplink  
Volkomen zinloze actie van een stel idioten die de club meer kwaad dan goed doet. Anderzijds zou je bij Feijenoord een voorzitter (directeur) mogen verwachten die de supporters een dudanig vertrouwen geeft dat zelfs de meest imbiciele supporter het niet in zijn hoofd zou halen een dergelijke streek uit te halen, een leider die af en toe eens in de huid van een supporter kan kruipen, een menselijk gezicht toont en laat zien een Feijenoord-hart te hebben. Helaas........... Heb vorige week een programma met Joop Munsterman gezien, kijk, dat is een voorzitter, een man met liefde voor zijn club en begrip voor de supporters, Zo'n man zouden we bij ons Feijenoord moeten hebben.
Stylzz
 Stylzz - maandag 08 augustus 2011 - 10:35   quote  deeplink  
Ludiek edoch kinderachtig.
Koos-C
 Koos-C - maandag 08 augustus 2011 - 10:43   quote  deeplink  
Al zou die man nu weg gaan, wie zou er dan na hem nog in deze slangenkuil stappen?
Je doet het bij Feyenoord immers nooit goed.
Er zijn altijd wel een paar idioten die wat te zeiken hebben.
JanM
 JanM - maandag 08 augustus 2011 - 10:46   quote  deeplink  
Kansloos!
Stylzz
 Stylzz - maandag 08 augustus 2011 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 10:43 schreef Koos-C het volgende:
Al zou die man nu weg gaan, wie zou er dan na hem nog in deze slangenkuil stappen?
Je doet het bij Feyenoord immers nooit goed.
Er zijn altijd wel een paar idioten die wat te zeiken hebben.
Ach, die malloten heb je bij de joden, ooievaars en zelfs kaasjoden ook.

"Hoort" erbij.
FIIIR
 FIIIR - maandag 08 augustus 2011 - 11:21   quote  deeplink  
gudde kan het schude, en hoezo idioten misschien heeft zijn buurman hem wel opgehangen ?
Els
 Els - maandag 08 augustus 2011 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 11:21 schreef FIIIR het volgende:
gudde kan het schude, en hoezo idioten misschien heeft zijn buurman hem wel opgehangen ?
Dan nog! Is het in elk geval niet netjes van die buurman.
craven
 craven - maandag 08 augustus 2011 - 11:32   quote  deeplink  
t wordt nu persoonlijk, niet om de functie maar om de man zelf
Pietje1
 Pietje1 - maandag 08 augustus 2011 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 10:49 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ach, die malloten heb je bij de joden, ooievaars en zelfs kaasjoden ook.

"Hoort" erbij.
Dat is juist het trieste van het verhaal. We zijn inmiddels zover dat je zegt dat het erbij "hoort".

Het lijkt me uitermate intimiderend om dat te vinden tegenover je huis... What's next? Een voodoo item voor je voordeur, een steen door je raam, waar houdt het op nu ze je huis hebben gevonden?

Dit zijn geen fans, dit zijn hersenloze geesteszieken met teveel vrije tijd!!
FIIIR
 FIIIR - maandag 08 augustus 2011 - 11:39   quote  deeplink  
misschien is het doek wel gefinancierd door een opzomer team , zoiets van we zullen de straat is gezellig maken haha, zolang ze hem en zijn familie niet aanraken vind ik het allemaal fantastisch
Dubble O ms
 Dubble O ms - maandag 08 augustus 2011 - 11:45   quote  deeplink  
Die actievoerders hebben een ACHTERLIJKHEIDSGRAAD die je bij de normale supporters van Feyenoord niet aantreft. Ze zouden voorgoed verbannen moeten worden met een SV voor het leven. Bij al die acties schaam ik me dood. Ze beschadigen de club. Is dat hun doel?
freduc
 freduc - maandag 08 augustus 2011 - 11:49   quote  deeplink  
laat die man met rust , hij en v geel doen goed werk , laat ze rustig werken dan komt het allemaal weer goed met onze club
en op onrust zitten we toch niet te wachten
FIIIR
 FIIIR - maandag 08 augustus 2011 - 11:52   quote  deeplink  
[normale supporters] wat verstaat u daar onder ,mensen die 90 minuten met hun sjaal om op hun stoel blijven zitten , die actievoerders hebben meestal meer clubliefde dan een menig ander en zolang er niet gesloopt word of fysiek geweld word gebruikt
Els
 Els - maandag 08 augustus 2011 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 11:52 schreef FIIIR het volgende:
[normale supporters] wat verstaat u daar onder ,mensen die 90 minuten met hun sjaal om op hun stoel blijven zitten , die actievoerders hebben meestal meer clubliefde dan een menig ander en zolang er niet gesloopt word of fysiek geweld word gebruikt
Ik zie mezelf als normale supporter, heb geen ruiten bij het Maasgebouw ingegooid, heb geen sjaal en blijf niet 90 minuten lang op mijn stoel zitten. Wat nu?
charlotte
 charlotte - maandag 08 augustus 2011 - 12:00   quote  deeplink  
wat een stelletje debielen weer, laat die man met rust en ga eens achter je club staan dan dat zielige gedoe iedere keer
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 08 augustus 2011 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 10:46 schreef JanM het volgende:
Kansloos!
Idd, ik ben meer van de dreigbrieven!
FIIIR
 FIIIR - maandag 08 augustus 2011 - 12:01   quote  deeplink  
maar om een normale supporterter te zijn hoef je ook geen ramen in te gooien haha daar gaat het juist om maar om nu te roepen dat die imbicielen een levenslang sv moeten krijgen vind ik wat kort door de bocht, zoveel boeiends doen ze niet
Els
 Els - maandag 08 augustus 2011 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 12:01 schreef FIIIR het volgende:
maar om een normale supporterter te zijn hoef je ook geen ramen in te gooien haha daar gaat het juist om maar om nu te roepen dat die imbicielen een levenslang sv moeten krijgen vind ik wat kort door de bocht, zoveel boeiends doen ze niet
Dat ben ik met je eens, levenslange uitsluiting vind ik in dit kader zeer ongepast. Denk ook niet dat ze imbeciel zijn, maar wel dat ze hun acties wat te ver doordrijven.
MMM
 MMM - maandag 08 augustus 2011 - 12:06   quote  deeplink  
Vind 't wel een leuke doekie.
Zw' 28
 Zw' 28 - maandag 08 augustus 2011 - 12:08   quote  deeplink  
supporter: sup` por - ter
(�Engels)
de -woord (mannelijk)
supporters
aanmoediger bij wedstrijden; iem. die een (politieke) partij of persoon steunt

ze moeten eigenlijk het woordenboek veranderen.. want staat alleen aanmoedigen en steunen bij...

de regel die erbij moet.

Supporters-groep: een groep die zijn mening wil doordrukken en in plaats van z'n club steunt zijn eigen groep aanhangers steunen.

Dus Wim Jansen zou terugkomen als hij er geen vertrouwen in had.. Gio zou zich volledig richten op Feyenoord als hij er geen vertrouwen in had.. enzovoorts..

Stonden Moelijn en van Hanegem als hart en nieren Feyenoorders zich druk te maken over Gudde... nee want die hebben niet zoveel clubliefde als die jongens die daar mensen ook in prive op willen zoeken..

... triest volk want niet verder kan denken dan hun joint lang is..
hoolie077
 hoolie077 - maandag 08 augustus 2011 - 12:09   quote  deeplink  
totaal nutteloos
hoolie077
 hoolie077 - maandag 08 augustus 2011 - 12:10   quote  deeplink  
mischien dat been hier achter zit ? :))))
MMM
 MMM - maandag 08 augustus 2011 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 12:10 schreef hoolie077 het volgende:
mischien dat been hier achter zit ? :))))
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 12:09 schreef hoolie077 het volgende:
totaal nutteloos
.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 08 augustus 2011 - 12:12   quote  deeplink  
Hang dan een spandoek bij de kuip neer. Maar niet bij de persoon prive. Els heeft hier het juiste al over gezegd! Ik blijft het gewoon een klein groepje zielige debielen vinden die hier helaas door mee blijven gaan! Wanneer komt er eens rust in de tent?
Leonfr1908
 Leonfr1908 - maandag 08 augustus 2011 - 12:12   quote  deeplink  
zou er misschien nog echt iets ergs gebeurt zijn in !
De wereld?
hoolie077
 hoolie077 - maandag 08 augustus 2011 - 12:12   quote  deeplink  
mmm geen gevoel voor humor ?
FIIIR
 FIIIR - maandag 08 augustus 2011 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 12:08 schreef Zw' 28 het volgende:
supporter: sup` por - ter
(�Engels)
de -woord (mannelijk)
supporters
aanmoediger bij wedstrijden; iem. die een (politieke) partij of persoon steunt

ze moeten eigenlijk het woordenboek veranderen.. want staat alleen aanmoedigen en steunen bij...

de regel die erbij moet.

Supporters-groep: een groep die zijn mening wil doordrukken en in plaats van z'n club steunt zijn eigen groep aanhangers steunen.

Dus Wim Jansen zou terugkomen als hij er geen vertrouwen in had.. Gio zou zich volledig richten op Feyenoord als hij er geen vertrouwen in had.. enzovoorts..

Stonden Moelijn en van Hanegem als hart en nieren Feyenoorders zich druk te maken over Gudde... nee want die hebben niet zoveel clubliefde als die jongens die daar mensen ook in prive op willen zoeken..

... triest volk want niet verder kan denken dan hun joint lang is..
ik zal er zo 1 draaien van ander halve meter , hoezo worden die jongens gelijk gerelateerd aan drugs
FIIIR
 FIIIR - maandag 08 augustus 2011 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 12:12 schreef lijdensweg het volgende:
Hang dan een spandoek bij de kuip neer. Maar niet bij de persoon prive. Els heeft hier het juiste al over gezegd! Ik blijft het gewoon een klein groepje zielige debielen vinden die hier helaas door mee blijven gaan! Wanneer komt er eens rust in de tent?
ik vind jou ook een zielige imbiciel
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 08 augustus 2011 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 11:52 schreef FIIIR het volgende:
[normale supporters] wat verstaat u daar onder ,mensen die 90 minuten met hun sjaal om op hun stoel blijven zitten , die actievoerders hebben meestal meer clubliefde dan een menig ander en zolang er niet gesloopt word of fysiek geweld word gebruikt
Dit is een beetje een bekrompen opmerking! Iedereen is een Feyenoord supporter in zijn doen en laten! Iemand die 90 minuten lang op zijn stoel blijft zitten is net zoveel supporter als eentje die 90 minuten lang uit zijn dak gaat! Maar dit soort acties gaan mij weer net een brug te ver.
Roffa5314
 Roffa5314 - maandag 08 augustus 2011 - 12:18   quote  deeplink  
Zijn dat eigenlijk wel fans?!
Dubble O ms
 Dubble O ms - maandag 08 augustus 2011 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 12:13 schreef FIIIR het volgende:

[..]

ik zal er zo 1 draaien van ander halve meter , hoezo worden die jongens gelijk gerelateerd aan drugs
Al ze dit zonder drugs doen is het nog erger met hen gesteld!
Zw' 28
 Zw' 28 - maandag 08 augustus 2011 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 12:13 schreef FIIIR het volgende:

[..]

ik zal er zo 1 draaien van ander halve meter , hoezo worden die jongens gelijk gerelateerd aan drugs
Ga er van uit dat ze niet zo hersendood zijn geboren..

Iedereen dat elke actie van een supporter over de nek gaat van 45000 andere ! en iedereen weet dat dit alleen maar negatief kan zijn kwa publiciteit..
Leonfr1908
 Leonfr1908 - maandag 08 augustus 2011 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 12:17 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dit is een beetje een bekrompen opmerking! Iedereen is een Feyenoord supporter in zijn doen en laten! Iemand die 90 minuten lang op zijn stoel blijft zitten is net zoveel supporter als eentje die 90 minuten lang uit zijn dak gaat! Maar dit soort acties gaan mij weer net een brug te ver.
De willemsbrug ,erasmus of de van brienenoordbrug?
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 08 augustus 2011 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 12:20 schreef Leonfr1908 het volgende:

[..]

De willemsbrug ,erasmus of de van brienenoordbrug?
.........
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 08 augustus 2011 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 12:21 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

.........
Ahh Duidelijk!!
Sabau
 Sabau - maandag 08 augustus 2011 - 12:40   quote  deeplink  
Waarom huren jullie geen vliegtuig kun je er flyers uit laten strooien over een volle kuip...of koop er een van het miljoen wat we met zn allen hebben bijgelapt.
hotjumper
 hotjumper - maandag 08 augustus 2011 - 12:52   quote  deeplink  
Domme actie waarmee ze hun eigen ramen in gooien. Erg jammer omdat de twijfel aan de kunde van Gudde en Co. Gewoon terecht is. Aan de andere kant heeft Gudde zijn baantje wel aan vergelijkbare acties te danken...ferder denk ik juist dat Gudde weinig in te brengen heeft in de zaak Fer, hang dat doek dan op voor het kantoor van Fer's zaakwaarnemer.
Maar had het spandoek daar ook gehangen als men zijn ongenoegen ook gewoon in het stadion kenbaar had kunnen maken. Die mogelijkheid is de supportersgroepen ontnomen in de Kuip. Dat hebben ze dus zelf in de hand gewerkt. Een goed bestuur kan namelijk ook met kritiek overweg.
Pietje1
 Pietje1 - maandag 08 augustus 2011 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 12:20 schreef Leonfr1908 het volgende:

[..]

De willemsbrug ,erasmus of de van brienenoordbrug?
He rot op nep Leon!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5134
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Fans hangen spandoek op voor huis Gudde









0.0217010