BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Fans hangen spandoek op voor huis Gudde

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
F.L.E
 F.L.E - maandag 08 augustus 2011 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 09:51 schreef Els het volgende:
Een blamage. Hoe haal je het in je hoofd om de man tot bij zijn huis lastig te vallen? Ik vind Gudde niet goed, maar dat beperkt zich tot zijn leidinggevende capaciteiten daar waar het Feyenoord betreft. Het zou prettig zijn als iedereen de protesten ook zou kunnen beperken tot daar waar de protesten over gaan.
Moet hem daar wel hangen ,in de Kuip mag niet meer.
Pietje1
 Pietje1 - maandag 08 augustus 2011 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 12:58 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Moet hem daar wel hangen ,in de Kuip mag niet meer.
Je moet niks!!
Els
 Els - maandag 08 augustus 2011 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 12:58 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Moet hem daar wel hangen ,in de Kuip mag niet meer.
Dan doe je het net buiten de Kuip, ook prima. Voor zijn huis is onzinnig. Laten we de zaken alsjeblieft zuiver houden. Ik ga er vanuit dat mensen die protesteren een probleem hebben met de Algemeen Directeur Eric Gudde en niet met de privepersoon Eric Gudde.
Zo gaat het alleen maar escaleren, en misschien win je dan de slag, maar verlies je de oorlog. Maw een Pyrrhus overwinning.
F.L.E
 F.L.E - maandag 08 augustus 2011 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 13:04 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Je moet niks!!
Nee dat klopt niet, het enige wat ik moet is een seizoenskaart kopen, een paar lootjes in de vriendenloterei, en paar eurie's overmaken naar Pim en zijn vrienden, een nieuw uit en thuis shirt kopen wat sjaaltjes en petten, iedere keer wat kuipmuntjes halen en verder mijn bek houden. Oh nee ,dat hoeft niet zolang ik vriend Fer en Gudde maar toejuig.
Zw' 28
 Zw' 28 - maandag 08 augustus 2011 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 14:18 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Nee dat klopt niet, het enige wat ik moet is een seizoenskaart kopen, een paar lootjes in de vriendenloterei, en paar eurie's overmaken naar Pim en zijn vrienden, een nieuw uit en thuis shirt kopen wat sjaaltjes en petten, iedere keer wat kuipmuntjes halen en verder mijn bek houden. Oh nee ,dat hoeft niet zolang ik vriend Fer en Gudde maar toejuig.
En dat jij die spullen koopt praat goed dat iemand in z'n prive word lastig gevallen??

Is dat niet je eigen keuze? Kleding maken de supporter niet.. dat doet zijn gevoel ;)
Stylzz
 Stylzz - maandag 08 augustus 2011 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 14:18 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Nee dat klopt niet, het enige wat ik moet is een seizoenskaart kopen, een paar lootjes in de vriendenloterei, en paar eurie's overmaken naar Pim en zijn vrienden, een nieuw uit en thuis shirt kopen wat sjaaltjes en petten, iedere keer wat kuipmuntjes halen en verder mijn bek houden. Oh nee ,dat hoeft niet zolang ik vriend Fer en Gudde maar toejuig.
nee hoor ook dat MOET allemaal niet.
Je hebt overal de vrije keuze in.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 08 augustus 2011 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 14:18 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Nee dat klopt niet, het enige wat ik moet is een seizoenskaart kopen, een paar lootjes in de vriendenloterei, en paar eurie's overmaken naar Pim en zijn vrienden, een nieuw uit en thuis shirt kopen wat sjaaltjes en petten, iedere keer wat kuipmuntjes halen en verder mijn bek houden. Oh nee ,dat hoeft niet zolang ik vriend Fer en Gudde maar toejuig.
Nogmaals je moet niks. It is your own choice

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 augustus 2011 door lijdensweg --
AP
 AP - maandag 08 augustus 2011 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 12:12 schreef lijdensweg het volgende:
Hang dan een spandoek bij de kuip neer. Maar niet bij de persoon prive. Els heeft hier het juiste al over gezegd! Ik blijft het gewoon een klein groepje zielige debielen vinden die hier helaas door mee blijven gaan! Wanneer komt er eens rust in de tent?
Dat is juist het probleem! Als je een spandoek in de kuip hangt, krijg je een stadionverbod. Ze konden dus niet anders!!

Lol
Els
 Els - maandag 08 augustus 2011 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 17:27 schreef AP het volgende:

[..]

Dat is juist het probleem! Als je een spandoek in de kuip hangt, krijg je een stadionverbod. Ze konden dus niet anders!!

Lol
Ze konden zoveel anders:

1 Geen spandoek ophangen
2 Spandoek in de Kuip hangen en er geen probleem van maken als hij weggehaald wordt
3 Spandoek buiten het terrein van De Kuip hangen, bijvoorbeeld op de luchtbrug
4 Aanbellen bij Feyenoordsupporters op het Cor Kieboomplein en vragen of je spandoek daar mag hangen
5 Stadhuis
6 Euromast
7 In publiek Voetbal International gaan zitten

Ik kan nog wel even doorgaan en kom vast wel boven de 100 uit. Iemand die een spandoek kan maken, moet ook een lokatie ervoor kunnen vinden. Volstrekt misplaatst als die lokatie bij het huis van Gudde is.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 08 augustus 2011 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 17:27 schreef AP het volgende:

[..]

Dat is juist het probleem! Als je een spandoek in de kuip hangt, krijg je een stadionverbod. Ze konden dus niet anders!!

Lol
Bij de kuip ipv in de kuip! Wel je bril opzetten aub.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 08 augustus 2011 - 17:53   quote  deeplink  
Pietje1 echt een lul ja die neppert!of was ik het nu wel hahahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 08 augustus 2011 - 17:55   quote  deeplink  
Mijn dank gaat uit naar boudewijn thx bouwie
hotjumper
 hotjumper - maandag 08 augustus 2011 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 14:18 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Nee dat klopt niet, het enige wat ik moet is een seizoenskaart kopen, een paar lootjes in de vriendenloterei, en paar eurie's overmaken naar Pim en zijn vrienden, een nieuw uit en thuis shirt kopen wat sjaaltjes en petten, iedere keer wat kuipmuntjes halen en verder mijn bek houden. Oh nee ,dat hoeft niet zolang ik vriend Fer en Gudde maar toejuig.
Dat zouden ze het liefste zien inderdaad. Maar zoals anderen al zeggen de keus of je dat doet ligt bij jezelf. Wat dat betreft had Jorien meer ballen, die liet geen spandoeken weg halen die tegen hem gericht waren. Ik vind het het recht van de supporters dat ze uiting mogen geven aan hun ongenoegen als hun club schade wordt berokkend. Alleen moeten ze wel daarbij het fatsoen op kunnen brengen dat niet bij Gudde in zijn voortuin te doen.zoals Els al zegt "er zijn talloze andere mogelijkheden daarvoor".
ted
 ted - maandag 08 augustus 2011 - 18:20   quote  deeplink  
Nee een stadionverbod is lekker .Kom op zeg .
F.L.E
 F.L.E - maandag 08 augustus 2011 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 15:39 schreef Zw' 28 het volgende:

[..]

En dat jij die spullen koopt praat goed dat iemand in z'n prive word lastig gevallen??

Is dat niet je eigen keuze? Kleding maken de supporter niet.. dat doet zijn gevoel ;)
Helemaal gelijk. Heb dan ook een prima gevoel bij het opgehangen spandoek. En zoals al meerdere personen al zeiden, ik moet niets. Dus me ook niet druk maken wat een ander van het spandoek zegt, of moet dat dan weer wel?
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 08 augustus 2011 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 18:58 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Helemaal gelijk. Heb dan ook een prima gevoel bij het opgehangen spandoek. En zoals al meerdere personen al zeiden, ik moet niets. Dus me ook niet druk maken wat een ander van het spandoek zegt, of moet dat dan weer wel?
Hoeft ook niet nee!
Els
 Els - maandag 08 augustus 2011 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 18:58 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Helemaal gelijk. Heb dan ook een prima gevoel bij het opgehangen spandoek. En zoals al meerdere personen al zeiden, ik moet niets. Dus me ook niet druk maken wat een ander van het spandoek zegt, of moet dat dan weer wel?
Sta jij er achter dan, dat dat spandoek in Maassluis is opgehangen?
STS
 STS - maandag 08 augustus 2011 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 19:09 schreef Els het volgende:

[..]

Sta jij er achter dan, dat dat spandoek in Maassluis is opgehangen?
Ik niet, helpt geen ene malle moer en is gewoon dom. Zeker niet ludiek te noemen en al helemaal goed verzonnen. Kortom; "we" zijn weer negatief in het nieuws.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 08 augustus 2011 - 21:12   quote  deeplink  
Mooi spandoek,next time achter een vliegtuig!
Van de een naar de andere stad..zou laag als mogelijk is.
hotjumper
 hotjumper - maandag 08 augustus 2011 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 21:12 schreef Leon FR1908 het volgende:
Mooi spandoek,next time achter een vliegtuig!
Van de een naar de andere stad..zou laag als mogelijk is.
Kijk dat had ik dan wel weer aardig gevonden.
MMM
 MMM - maandag 08 augustus 2011 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 17:53 schreef Leon FR1908 het volgende:
Pietje1 echt een lul ja die neppert!of was ik het nu wel hahahaha
Ik wist meteen al dat die andere nep was! Had het er al over met Craven haha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 08 augustus 2011 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 21:13 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Kijk dat had ik dan wel weer aardig gevonden.
Ach nu weten zijn buren ook dat hij een eikel is.
Had hij er over gezwegen dan had het daar bij gebleven.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 08 augustus 2011 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 21:13 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik wist meteen al dat die andere nep was! Had het er al over met Craven haha
Hahahaha dat was ik wel maar er zit echt een neppert tussen.
F.L.E
 F.L.E - maandag 08 augustus 2011 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 19:09 schreef Els het volgende:

[..]

Sta jij er achter dan, dat dat spandoek in Maassluis is opgehangen?
Ik wel ja. Roept hij zelf over zich af met zijn sensuur regeltjes in de Kuip.
Els
 Els - maandag 08 augustus 2011 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 21:46 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Ik wel ja. Roept hij zelf over zich af met zijn sensuur regeltjes in de Kuip.
Valt me tegen, maar goed, ieder z'n idealen.
F.L.E
 F.L.E - maandag 08 augustus 2011 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 22:06 schreef Els het volgende:

[..]

Valt me tegen, maar goed, ieder z'n idealen.
Nou Gudde wegkrijgen is nou niet echt een ideaal van me. Ik heb je redenatie gelezen waarom dit niet zou moeten op deze mannier. De heer Gudde verlaagd zich echter tot praktijken en uitspraken waarbij het ophangen van een spandoek voor zijn woning naar mijn mening nog meevalt.
Els
 Els - maandag 08 augustus 2011 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 22:36 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Nou Gudde wegkrijgen is nou niet echt een ideaal van me. Ik heb je redenatie gelezen waarom dit niet zou moeten op deze mannier. De heer Gudde verlaagd zich echter tot praktijken en uitspraken waarbij het ophangen van een spandoek voor zijn woning naar mijn mening nog meevalt.
Zelfs al verlaagt Gudde zich tot censuur, dan nog vind ik mijn waarden en normen setje te belangrijk om aan te passen. Spandoeken over zichzelf zou hij boven moeten staan, maar dat hij spandoeken over Fer laat verwijderen, begrijp ik.
hotjumper
 hotjumper - maandag 08 augustus 2011 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 22:36 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Nou Gudde wegkrijgen is nou niet echt een ideaal van me. Ik heb je redenatie gelezen waarom dit niet zou moeten op deze mannier. De heer Gudde verlaagd zich echter tot praktijken en uitspraken waarbij het ophangen van een spandoek voor zijn woning naar mijn mening nog meevalt.
Ik vind het altijd een beetje jammer als je je verlaagt tot het niveau van je tegenstander. Je geeft hiermee Gudde juist de kans de aandacht af te leiden van de problemen die nog steeds bestaan bij de club.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 08 augustus 2011 - 22:51   quote  deeplink  
Zelfs snor vond het ludiek
hotjumper
 hotjumper - maandag 08 augustus 2011 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 22:51 schreef Leon FR1908 het volgende:
Zelfs snor vond het ludiek
Oh dan is het goed....
Els
 Els - maandag 08 augustus 2011 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 22:51 schreef Leon FR1908 het volgende:
Zelfs snor vond het ludiek
Ja, dat verandert de zaak natuurlijk.
F.L.E
 F.L.E - maandag 08 augustus 2011 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 22:45 schreef Els het volgende:

[..]

Zelfs al verlaagt Gudde zich tot censuur, dan nog vind ik mijn waarden en normen setje te belangrijk om aan te passen. Spandoeken over zichzelf zou hij boven moeten staan, maar dat hij spandoeken over Fer laat verwijderen, begrijp ik.
Klinkt leuk, maar daar win je de "strijd" niet mee. En meneer Gudde´s normen en waarden zijn zelf zo laag dat zelfs waneer je zijn huis in de fik steekt nog niet op dat nivo bent beland.
En heren van de internet politie, dit is geen oproep om zijn huis in brand te steken.
Els
 Els - maandag 08 augustus 2011 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 23:07 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Klinkt leuk, maar daar win je de "strijd" niet mee. En meneer Gudde´s normen en waarden zijn zelf zo laag dat zelfs waneer je zijn huis in de fik steekt nog niet op dat nivo bent beland.
En heren van de internet politie, dit is geen oproep om zijn huis in brand te steken.
Het is een eigen keuze, niet iets wat door een ander afgeroepen wordt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 09 augustus 2011 - 02:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 22:55 schreef Els het volgende:

[..]

Ja, dat verandert de zaak natuurlijk.
Nee,ik blijf erbij dat ze eerst hadden moeten aanbellen.
FIIIR
 FIIIR - dinsdag 09 augustus 2011 - 08:13   quote  deeplink  
waar maakt iedereen zich druk om lijkt wel of er een moord is gepleegd , na dit seizoen is hij toch weg
flipje tiel
 flipje tiel - dinsdag 09 augustus 2011 - 08:22   quote  deeplink  
de spandoek helden moeten ook hun eigen naam er eens bijzetten maar dat is natuurlijk uit den boze voor deze randdebielen.
Of zouden ze het zelf beter doen op zo,n functie,ik vermoed dat deze figuren al moeite hebben om hun eigen naam te schrijven,snappen ze dan niet dat er rust moet worden gecreerd rond onze club
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 09 augustus 2011 - 08:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 08:22 schreef flipje tiel het volgende:
de spandoek helden moeten ook hun eigen naam er eens bijzetten maar dat is natuurlijk uit den boze voor deze randdebielen.
Of zouden ze het zelf beter doen op zo,n functie,ik vermoed dat deze figuren al moeite hebben om hun eigen naam te schrijven,snappen ze dan niet dat er rust moet worden gecreerd rond onze club
De enige randdebiel ben je zelf, reageer hier dan ook eens met je eigen naam.
Nee lekker makkelijk, anoniem anderen voor randdebiel uitmaken.
En iedereen met het IQ van een poffertje doet het beter dan dit bestuur. Rust creeren, zodat ze lekker door kunnen prutsen en ondertussen hun zakken vullen.
Trouwe hond
 Trouwe hond - dinsdag 09 augustus 2011 - 08:49   quote  deeplink  
In het vervolg, Feijenoord draagt 3 geschikte kandidaten voor en de seizoenkaarthouders kunnen hieruit een keuze maken. Voordeel nieuwe voorzitter heeft draagvlak en de fans beslissen mee. Voorzitter voor 3 jaar benoemen. Hierna kan hij herkozen worden voor wederom 3 jaar of er wordt gekozen voor een nieuwe. Zo maar een ideetje.

Dit invoeren op 01 augustus 2012. Gudde kan nog 1 jaar laten zien of hij inderdaad Feijenoord op de rails krijgt (en moet dan ook verder met rust worden gelaten) en kan dan ook herkozen worden. Tevens valt er te kiezen uit 3 nieuwe kandidaten, voorgesteld door Feijenoord.

Tot die tijd rust rust rust rust.
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - dinsdag 09 augustus 2011 - 09:36   quote  deeplink  
Het feit dat de snor het wel leuk vond verraadt het niveau van deze grap: de normen en waarden van die vreselijke kwalliggen op een zeer laag niveau en stinken harder dan de st...t van mijn honden.
Zw' 28
 Zw' 28 - dinsdag 09 augustus 2011 - 09:51   quote  deeplink  
@ F.L.E

1. Hoe ga jij Feyenoord weer gezond maken?
2. Hoe ga jij een nieuw Feyenoord stadion realiseren?
3. Hoe ga jij zorgen dat de Feyenoord jeugd de verleiding van hoge salarisen in Engeland enzo kunnen weerstaan?
4. Hoe ga jij zorgen dat de spelers langs al het negatieve ook nog het positieve kunnen zien?

De vraag is denken jullie zelf wel eens na wat een ander moet doen en hoe dat gerealiseerd zou moeten worden voordat je zelf acties doet..

Fer is de beste speler van Feyenoord.. maar volgens jullie mag hij weg omdat hij heeft geflirt met FC Twente en ziet dat z'n medespelers gewoon een flink niveau lager zijn dan hem... tja..

Eerlijk gezegt is die taak van Gudde helemaal niet zo makkelijk... en sommige punten die ik boven noem zijn ook niet aan hem besteed om op te lossen..

Maar wat ik al eerder aangaf.. dat er nog redelijk veel club Helden op het terrein lopen die niet lopen te klagen.. vind ik al genoeg zeggen..
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 09 augustus 2011 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 09:51 schreef Zw' 28 het volgende:
@ F.L.E

1. Hoe ga jij Feyenoord weer gezond maken?
2. Hoe ga jij een nieuw Feyenoord stadion realiseren?
3. Hoe ga jij zorgen dat de Feyenoord jeugd de verleiding van hoge salarisen in Engeland enzo kunnen weerstaan?
4. Hoe ga jij zorgen dat de spelers langs al het negatieve ook nog het positieve kunnen zien?

De vraag is denken jullie zelf wel eens na wat een ander moet doen en hoe dat gerealiseerd zou moeten worden voordat je zelf acties doet..

Fer is de beste speler van Feyenoord.. maar volgens jullie mag hij weg omdat hij heeft geflirt met FC Twente en ziet dat z'n medespelers gewoon een flink niveau lager zijn dan hem... tja..

Eerlijk gezegt is die taak van Gudde helemaal niet zo makkelijk... en sommige punten die ik boven noem zijn ook niet aan hem besteed om op te lossen..

Maar wat ik al eerder aangaf.. dat er nog redelijk veel club Helden op het terrein lopen die niet lopen te klagen.. vind ik al genoeg zeggen..
Ik zou zeggen maak een salaris van 300k over en ik zal er, net als die prutsers nu, eerst is ff een zooitje van maken. Daarna roep ik sorry en zeg ik, voor datzelde of hoger salaris dat ik het wel weer oplos.

Ik verleng alle contracten van jeugdspelers en roep dan: Och gut mag dat niet?
Nou dan kun je ze voor een appel en een ei hebben.
Verder stel ik Sylvester Stallone aan als technisch directeur. Zodat ik heel stoer kan roepen dat er niemand weg mag onder de 10 miljoen.

En waarom een nieuw stadion? Over 3 jaar is er in het vernieuwde Ahoy genoeg plaats, kunstgras veldje erin en klaar.

Maar nu ff een paar vraagjes aan u.

Hoeveel deals die Feyenoord geld opleveren heeft de heer Koevermans inmiddels gesloten?
Hoeveel geld heeft Gudde buiten de begroting om binnengehaald?
Wat was de marktwaarde van Feyenoord volgens diverse gerenomeerde buro's en voor hoeveel kunnen de VvF 49% van deze aandelen in handen krijgen?
Welke spelers vertegenwoordigen enige waarde?
Hoeveel contracten lopen er in 2012 af?
Welke bank geeft er 5% rente zoals de investeerders in het FiF krijgen zonder dat ze het risico lopen hun geld kwijt te raken?
Bij welke andere clubs zijn er 2 trainers achter elkaar vertrokken door een ontevreden spelersgroep zonder dat de bestuurders of de technisch daarvoor verantwoordelijke er iets van wisten?

En zo weet ik er nog wel wat meer.

Maar prima mensen die er zitten goed gedaan jongens , en och soms zit het mee en soms zit het tegen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 augustus 2011 door F.L.E --
Felbm
 Felbm - dinsdag 09 augustus 2011 - 21:38   quote  deeplink  
Ik ben het ook niet in alles met gudde eens, maar ik zou niet weten hoe iemand anders op korte termijn betere resultaten kan boeken. Net als bij de politiek, je kunt toch nooit iedereen blij maken. Maar waarschijnlijk zullen de schreeuwers van nu, over een paar jaar en 3 directeuren verder wel weer roepen: gudde deed het zo slecht nog niet, die deed tenminste dit en dat etc.... zo gaat het altijd.... Maar de actie bij hem thuis vind veel te ver gaan. heeft niks met supporters te maken!!
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 09 augustus 2011 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 12:52 schreef hotjumper het volgende:
Domme actie waarmee ze hun eigen ramen in gooien. Erg jammer omdat de twijfel aan de kunde van Gudde en Co. Gewoon terecht is. Aan de andere kant heeft Gudde zijn baantje wel aan vergelijkbare acties te danken...ferder denk ik juist dat Gudde weinig in te brengen heeft in de zaak Fer, hang dat doek dan op voor het kantoor van Fer's zaakwaarnemer.
Maar had het spandoek daar ook gehangen als men zijn ongenoegen ook gewoon in het stadion kenbaar had kunnen maken. Die mogelijkheid is de supportersgroepen ontnomen in de Kuip. Dat hebben ze dus zelf in de hand gewerkt. Een goed bestuur kan namelijk ook met kritiek overweg.
goede uitspraak 100% mee eens
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 09 augustus 2011 - 21:44   quote  deeplink  
wat wel een goede actie zou zijn geweest een krant aansteken met een drol er in
en dan gaat Gudde het uit trappen en loopt met poep aan zijn schoen de huiskamer in
krijgt tie van zn vrouw op zn donder.
Ik vindt deze grap van mijzelf erg melig ,maar net zo stoer als de actie van the boys
de flh
 de flh - dinsdag 09 augustus 2011 - 21:51   quote  deeplink  
Mooie actie, leuk, ludiek en symbolisch. Goed gebruik van de vrijheid van meningsuiting en heel goed protest.
Als de supporters zo doorgaan gaat Gudde precies weg op het moment dat de saneringen zijn afgerond en het besluit voor het stadion er door is.

Goeie timing!! Hup, volgende!

(gemakshalve ga ik er van uit dat Gudde geen dreigbieven erbij heeft ontvangen, die het spandoek weer in een andere context kunnen plaatsen.. in dat geval wordt het een zaak van de politie en is dit topic, maar iig deze post overbodig)
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 09 augustus 2011 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 21:51 schreef de flh het volgende:
Mooie actie, leuk, ludiek en symbolisch. Goed gebruik van de vrijheid van meningsuiting en heel goed protest.
Als de supporters zo doorgaan gaat Gudde precies weg op het moment dat de saneringen zijn afgerond en het besluit voor het stadion er door is.

Goeie timing!! Hup, volgende!

(gemakshalve ga ik er van uit dat Gudde geen dreigbieven erbij heeft ontvangen, die het spandoek weer in een andere context kunnen plaatsen.. in dat geval wordt het een zaak van de politie en is dit topic, maar iig deze post overbodig)
Met deze actie demoniseren ze bepaalde mensen.En je weet wat daar van kan komen (Fortuyn,v Gog)niet iedereen is weldenkend,en door het goedkeuren van dit soort acties zet je niet weldenkende mensen aan tot verschrikkelijke dingen.Maar Gelukkig zijn al mijn mede fans die ik in het stadion zie intiligente en weldenkende mensen ......of toch.....
Felbm
 Felbm - dinsdag 09 augustus 2011 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 21:51 schreef de flh het volgende:
Mooie actie, leuk, ludiek en symbolisch. Goed gebruik van de vrijheid van meningsuiting en heel goed protest.
Als de supporters zo doorgaan gaat Gudde precies weg op het moment dat de saneringen zijn afgerond en het besluit voor het stadion er door is.

Goeie timing!! Hup, volgende!

(gemakshalve ga ik er van uit dat Gudde geen dreigbieven erbij heeft ontvangen, die het spandoek weer in een andere context kunnen plaatsen.. in dat geval wordt het een zaak van de politie en is dit topic, maar iig deze post overbodig)
Vrijheid van meningsuitin vind ik echt helemaal nergens op slaan. Tuurlijk mogen ze het wel zeggen, maar het gaat om het feit dat ze het bij hem thuis doen! dat vind ik niet kunnen. Zoals eerder gezegd is, de kritiek is op de algemeen directeur Gudde en niet op de persoon. Daar moet je duidelijk onderscheid in maken! Nu zet je jezelf en je club weer in een kwaad daglicht. wedden dat je daar je zin niet mee krijgt!
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 10 augustus 2011 - 08:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 22:51 schreef Leon FR1908 het volgende:
Zelfs snor vond het ludiek
Nou dan gaan de 'tegenstanders' van Eric Gudde toch allemaal in het programma van hem zitten om te protesteren! Ook weer opgelost en volop in de picture....... En dan allemaal spandoeken mee nemen. Dan zullen ze wel niet durven, bang om te worden herkend
FEY-Esm
 FEY-Esm - woensdag 10 augustus 2011 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 20:07 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Ik zou zeggen maak een salaris van 300k over en ik zal er, net als die prutsers nu, eerst is ff een zooitje van maken. Daarna roep ik sorry en zeg ik, voor datzelde of hoger salaris dat ik het wel weer oplos........
Maar prima mensen die er zitten goed gedaan jongens , en och soms zit het mee en soms zit het tegen.
Als u hier nog even u krabbel neerzet..
Oh, laatste vraag, wilt u gelijk beginnen? Of eerst nog een vakantie genieten?
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 10 augustus 2011 - 09:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 20:07 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Ik zou zeggen maak een salaris van 300k over en ik zal er, net als die prutsers nu, eerst is ff een zooitje van maken. Daarna roep ik sorry en zeg ik, voor datzelde of hoger salaris dat ik het wel weer oplos.

Ik verleng alle contracten van jeugdspelers en roep dan: Och gut mag dat niet?
Nou dan kun je ze voor een appel en een ei hebben.
Verder stel ik Sylvester Stallone aan als technisch directeur. Zodat ik heel stoer kan roepen dat er niemand weg mag onder de 10 miljoen.

En waarom een nieuw stadion? Over 3 jaar is er in het vernieuwde Ahoy genoeg plaats, kunstgras veldje erin en klaar.

Maar nu ff een paar vraagjes aan u.

Hoeveel deals die Feyenoord geld opleveren heeft de heer Koevermans inmiddels gesloten?
Hoeveel geld heeft Gudde buiten de begroting om binnengehaald?
Wat was de marktwaarde van Feyenoord volgens diverse gerenomeerde buro's en voor hoeveel kunnen de VvF 49% van deze aandelen in handen krijgen?
Welke spelers vertegenwoordigen enige waarde?
Hoeveel contracten lopen er in 2012 af?
Welke bank geeft er 5% rente zoals de investeerders in het FiF krijgen zonder dat ze het risico lopen hun geld kwijt te raken?
Bij welke andere clubs zijn er 2 trainers achter elkaar vertrokken door een ontevreden spelersgroep zonder dat de bestuurders of de technisch daarvoor verantwoordelijke er iets van wisten?

En zo weet ik er nog wel wat meer.

Maar prima mensen die er zitten goed gedaan jongens , en och soms zit het mee en soms zit het tegen.
heel verhaal, maar volgens mij zit Gudde daar om te saneren. En solliciteer anders lekker bij Feyenoord als je denkt dat je het beter kunt, mag altijd.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Fans hangen spandoek op voor huis Gudde









0.0092811