BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Fans hangen spandoek op voor huis Gudde

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Els
 Els - woensdag 10 augustus 2011 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2011 - 09:18 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

heel verhaal, maar volgens mij zit Gudde daar om te saneren. En solliciteer anders lekker bij Feyenoord als je denkt dat je het beter kunt, mag altijd.
Terechte vragen, beetje jammer dat je van mening bent er zo op te moeten reageren. Gudde zit er niet om te saneren, hij zit er om een club te leiden. Dé reden om hem als ideale kandidaat naar voren te schuiven, was niet omdat hij zo leuk kon saneren, maar omdat er een nieuw stadion moest komen en hij contacten had. En hoe goed is er nou gesaneerd? Saneren wordt trouwens ook makkelijker als er meer inkomsten binnenkomen. En waarom moet iemand met terecht vragen z'n baan opgeven en naar Feyenoord gaan?
henkie1969
 henkie1969 - woensdag 10 augustus 2011 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2011 - 08:28 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Nou dan gaan de 'tegenstanders' van Eric Gudde toch allemaal in het programma van hem zitten om te protesteren! Ook weer opgelost en volop in de picture....... En dan allemaal spandoeken mee nemen. Dan zullen ze wel niet durven, bang om te worden herkend
en mogen ze zo ver met het openbaar vervoer?
kapuchon op en je wordt ook niet herkend he ;)
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 10 augustus 2011 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2011 - 09:54 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

en mogen ze zo ver met het openbaar vervoer?
kapuchon op en je wordt ook niet herkend he ;)
Krijgen we weer zo'n aflevering als jaren geleden waarbij de ME de opname ruimte moest ontruimen. Dat was een aflevering dat ging over 'hooligans'. Nog nooit zo'n waardeloze aflevering gezien!
Els
 Els - woensdag 10 augustus 2011 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2011 - 10:03 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Krijgen we weer zo'n aflevering als jaren geleden waarbij de ME de opname ruimte moest ontruimen. Dat was een aflevering dat ging over 'hooligans'. Nog nooit zo'n waardeloze aflevering gezien!
Die uitzending die je bedoelt was ws van Barend en Van Dorp over Hell's Angels. Niet alles in de schoenen van de 'hooligan' schuiven.
FEY-Esm
 FEY-Esm - woensdag 10 augustus 2011 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2011 - 09:18 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

heel verhaal, maar volgens mij zit Gudde daar om te saneren. En solliciteer anders lekker bij Feyenoord als je denkt dat je het beter kunt, mag altijd.
Jeetje, hang er nou geen waardes aan.. dan blijft het luchtig en grappig en kan je intern weer een beetje lachen.. wat jij nu doet is jezelf druk maken..
fredje
 fredje - woensdag 10 augustus 2011 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 09:34 schreef Milo het volgende:
dit is dus de tol die je er voorbetaald, niet echt lekker!
Onruststoker ben jij!
Sinds je op dit forum zit heb ik je nog nooit kunnen betrappen op positief commentaar.
Wat heeft Feyenoord aan jou?
toni-macaroni
 toni-macaroni - woensdag 10 augustus 2011 - 11:23   quote  deeplink  
jammer dat er bij bijna iedere club zo`n zootje achterlijke snuivers zitten die niet weten dat ze de club beschadigen!!
KKL
 KKL - woensdag 10 augustus 2011 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2011 - 11:23 schreef toni-macaroni het volgende:
jammer dat er bij bijna iedere club zo`n zootje achterlijke snuivers zitten die niet weten dat ze de club beschadigen!!
ja het is allemaal vreselijk!

waar moet dat heen?

zzzzzz...
KKL
 KKL - woensdag 10 augustus 2011 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2011 - 11:17 schreef fredje het volgende:

[..]

Onruststoker ben jij!
Sinds je op dit forum zit heb ik je nog nooit kunnen betrappen op positief commentaar.
Wat heeft Feyenoord aan jou?
Wat een mooie slogan!

'Wat heeft Feyenoord aan jou?'

Moet je wat mee gaan doen man!

zzzzzz...
KKL
 KKL - woensdag 10 augustus 2011 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2011 - 10:28 schreef Els het volgende:

[..]

Die uitzending die je bedoelt was ws van Barend en Van Dorp over Hell's Angels. Niet alles in de schoenen van de 'hooligan' schuiven.
volgens mij ben je in de war met Lief & Leed
KKL
 KKL - woensdag 10 augustus 2011 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2011 - 09:54 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

en mogen ze zo ver met het openbaar vervoer?
kapuchon op en je wordt ook niet herkend he ;)
ken je medesupporters dan praat je anders....
KKL
 KKL - woensdag 10 augustus 2011 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2011 - 08:28 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Nou dan gaan de 'tegenstanders' van Eric Gudde toch allemaal in het programma van hem zitten om te protesteren! Ook weer opgelost en volop in de picture....... En dan allemaal spandoeken mee nemen. Dan zullen ze wel niet durven, bang om te worden herkend
waarom zet jij niet je echte naam op het net....heb je soms iets te verbergen?
Els
 Els - woensdag 10 augustus 2011 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2011 - 11:27 schreef KKL het volgende:

[..]

volgens mij ben je in de war met Lief & Leed
Nee, denk dat jij in de war bent.
FEY-Esm
 FEY-Esm - woensdag 10 augustus 2011 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2011 - 11:17 schreef fredje het volgende:

[..]

Onruststoker ben jij!
Sinds je op dit forum zit heb ik je nog nooit kunnen betrappen op positief commentaar.
Wat heeft Feyenoord aan jou?
WAF. Milo = schattig negatief..
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 10 augustus 2011 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2011 - 11:29 schreef KKL het volgende:

[..]

waarom zet jij niet je echte naam op het net....heb je soms iets te verbergen?
Iedereen zit hier toch met een pseudoniem! Dus wat wil je nu?
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 10 augustus 2011 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2011 - 11:27 schreef KKL het volgende:

[..]

volgens mij ben je in de war met Lief & Leed
Nee dit was een programma over de hooilgans van 010 en 020 . Dus weet waar jij het over heb!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 augustus 2011 door lijdensweg --
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 10 augustus 2011 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2011 - 10:28 schreef Els het volgende:

[..]

Die uitzending die je bedoelt was ws van Barend en Van Dorp over Hell's Angels. Niet alles in de schoenen van de 'hooligan' schuiven.
Nee beste Els, die uitzending ken ik ook nog! Dit was echt een uitzending over de hooligans van Feyenoord en 020
FEY-Esm
 FEY-Esm - woensdag 10 augustus 2011 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2011 - 12:04 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Iedereen zit hier toch met een pseudoniem! Dus wat wil je nu?
Een spandoek voor je huis ophangen.. ?
'Heee Lijdensweg, op dit forum mag je wegkwijnen, uit dit topic moet je Ferdwijnen'.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 augustus 2011 door FEY-Esm --
craven
 craven - woensdag 10 augustus 2011 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2011 - 11:17 schreef fredje het volgende:

[..]

Onruststoker ben jij!
Sinds je op dit forum zit heb ik je nog nooit kunnen betrappen op positief commentaar.
Wat heeft Feyenoord aan jou?
Milo//Forum Held!
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 10 augustus 2011 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2011 - 11:17 schreef fredje het volgende:

[..]

Onruststoker ben jij!
Sinds je op dit forum zit heb ik je nog nooit kunnen betrappen op positief commentaar.
Wat heeft Feyenoord aan jou?
hahahaha, mooie zin: wat heeft Feyenoord aan jou!
Begin je er mee bij de club zelf? Begin bij Gudde, daarna van Well, VG ook misschien en daarna jezelf.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 10 augustus 2011 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2011 - 11:27 schreef KKL het volgende:

[..]

volgens mij ben je in de war met Lief & Leed
Op 19 december 2000 vielen tien leden van Hells Angels Holland vlak voor de uitzending de studio binnen van waaruit Barend & Van Dorp werd uitgezonden. Ze eisten dat ze voortaan als 'motorclub' zouden worden omschreven. Verschillende personen, onder wie de beide presentatoren, liepen klappen op. De gasten van die avond, Marco Borsato, Brian Roy en Lousewies van der Laan, bleven ongedeerd. In het begin van de uitzending van die avond boden Frits Barend en Henk van Dorp excuses aan voor het feit dat ze de Hells Angels een 'criminele organisatie' hadden genoemd. Bij de mishandeling van het duo zou toenmalig Hells Angels Holland-president Willem van Boxtel betrokken zijn geweest.

___
Bij Lief & leed had je toen die laffe actie.

Zondag 28 mei 1995 staat op de laatste speeldag de uitwedstrijd tegen Roda JC op het programma. Feyenoord verliest in Kerkrade kansloos met 5-0 van de revelatie van het seizoen 1994-95.

Op de terugweg vertrekt de harde kern van Feyenoord met een touringcar richting Hilversum (alles betaald door RTL) voor een bezoek aan het programma van Lief en Leed op RTL 4. Samen met de harde kern van FC Utrecht zitten ze in de studio. De F-side van Ajax is wel uitgenodigd, maar bedankte voor de eer na dreigende taal van voormalig Ajax-voorzitter Michael van Praag.

Op het moment dat de uitzending onder leiding van Maja Eksteen begint, wordt er van alle kanten joden, joden geroepen. Wat blijkt, de zogeheten F-Side (ongeveer zestig man) laat zich buiten het studiocomplex ongenodigd toch zien. De Ajax-supporters schopten deuren in, vernielden ramen en probeerden de uitzending te verstoren. Bijna allemaal hebben ze een bivakmuts op en hebben stenen en/of stokken in hun handen. De twee groepen staan oog in oog met elkaar.

Het doel van de Ajax-supporters is duidelijk, ze proberen door te breken tot de studio. Ze hadden alleen met een ding niet rekening gehouden en dat is de hoeveelheid Feyenoorders.

De tv-uitzending gaat na enkele seconden op zwart en de Feyenoord- en FC Utrecht-supporters gaan op zoek naar de Amsterdammers. Inmiddels wordt alles gepakt wat als wapen gebruikt kan worden en in de kantine, de bar en de gangen wordt alles kort en klein geslagen.

Een minuut later staan ze buiten en gaan op zoek naar de Ajacieden. De groep Ajax-hooligans blijft op pakweg 150 meter staan en besluiten even later te vertrekken. Binnen de kortste keren is de Mobiele Eenheid in grote getalen aanwezig op het mediapark, maar van de Ajax-suppporters is geen spoor meer te bekennen. De zoektocht in de omliggende woonwijken levert weinig tot niets op.

De rel bij RTL 4, waarvan de schade werd geschat op enkele tienduizenden guldens, haalt de voorpaginas van de (landelijke) dagbladen en de nieuwsbulletins op tv.
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 10 augustus 2011 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 20:07 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Ik zou zeggen maak een salaris van 300k over en ik zal er, net als die prutsers nu, eerst is ff een zooitje van maken. Daarna roep ik sorry en zeg ik, voor datzelde of hoger salaris dat ik het wel weer oplos.

Ik verleng alle contracten van jeugdspelers en roep dan: Och gut mag dat niet?
Nou dan kun je ze voor een appel en een ei hebben.
Verder stel ik Sylvester Stallone aan als technisch directeur. Zodat ik heel stoer kan roepen dat er niemand weg mag onder de 10 miljoen.

En waarom een nieuw stadion? Over 3 jaar is er in het vernieuwde Ahoy genoeg plaats, kunstgras veldje erin en klaar.

Dan zijn we blij dat jij een internet hoolie bent en geen bestuurder.... Dit is wel een leuk grapje F.L.E, maar je ontwijkt wel lekker makkelijk de vraag.

Als jij zo goed weet hoe je een BVO moet leiden, vertel dan eens hoe dat moet? Vertel dan ook wat er zoal afspeelt in het Maasgebouw, waardoor je weet dat Gudde alles fout doet en een lager IQ dan een poffertje heeft?

Laten we zeggen dat iemand in zijn priveomgeving lastig vallen met acties tegen hem gericht is echt een brug te ver. De actie op zich mag dan ludiek zijn, maar hoe dreigend is het om in je veilige haven, je huis je niet meer veilig te voelen? Wat doet dat voor zijn gezin? Die zullen ook niet meer lekker slapen, want wat is next?

Zou jij blij zijn als je je voordeur uitstapt en je ziet een spandoek hangen waar jij met naam en toenaam verteld wordt dat je een incompetente klootzak bent en op moet zouten?
Els
 Els - woensdag 10 augustus 2011 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2011 - 12:56 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Op 19 december 2000 vielen tien leden van Hells Angels Holland vlak voor de uitzending de studio binnen van waaruit Barend & Van Dorp werd uitgezonden. Ze eisten dat ze voortaan als 'motorclub' zouden worden omschreven. Verschillende personen, onder wie de beide presentatoren, liepen klappen op. De gasten van die avond, Marco Borsato, Brian Roy en Lousewies van der Laan, bleven ongedeerd. In het begin van de uitzending van die avond boden Frits Barend en Henk van Dorp excuses aan voor het feit dat ze de Hells Angels een 'criminele organisatie' hadden genoemd. Bij de mishandeling van het duo zou toenmalig Hells Angels Holland-president Willem van Boxtel betrokken zijn geweest.

___
Bij Lief & leed had je toen die laffe actie.

Zondag 28 mei 1995 staat op de laatste speeldag de uitwedstrijd tegen Roda JC op het programma. Feyenoord verliest in Kerkrade kansloos met 5-0 van de revelatie van het seizoen 1994-95.

Op de terugweg vertrekt de harde kern van Feyenoord met een touringcar richting Hilversum (alles betaald door RTL) voor een bezoek aan het programma van Lief en Leed op RTL 4. Samen met de harde kern van FC Utrecht zitten ze in de studio. De F-side van Ajax is wel uitgenodigd, maar bedankte voor de eer na dreigende taal van voormalig Ajax-voorzitter Michael van Praag.

Op het moment dat de uitzending onder leiding van Maja Eksteen begint, wordt er van alle kanten joden, joden geroepen. Wat blijkt, de zogeheten F-Side (ongeveer zestig man) laat zich buiten het studiocomplex ongenodigd toch zien. De Ajax-supporters schopten deuren in, vernielden ramen en probeerden de uitzending te verstoren. Bijna allemaal hebben ze een bivakmuts op en hebben stenen en/of stokken in hun handen. De twee groepen staan oog in oog met elkaar.

Het doel van de Ajax-supporters is duidelijk, ze proberen door te breken tot de studio. Ze hadden alleen met een ding niet rekening gehouden en dat is de hoeveelheid Feyenoorders.

De tv-uitzending gaat na enkele seconden op zwart en de Feyenoord- en FC Utrecht-supporters gaan op zoek naar de Amsterdammers. Inmiddels wordt alles gepakt wat als wapen gebruikt kan worden en in de kantine, de bar en de gangen wordt alles kort en klein geslagen.

Een minuut later staan ze buiten en gaan op zoek naar de Ajacieden. De groep Ajax-hooligans blijft op pakweg 150 meter staan en besluiten even later te vertrekken. Binnen de kortste keren is de Mobiele Eenheid in grote getalen aanwezig op het mediapark, maar van de Ajax-suppporters is geen spoor meer te bekennen. De zoektocht in de omliggende woonwijken levert weinig tot niets op.

De rel bij RTL 4, waarvan de schade werd geschat op enkele tienduizenden guldens, haalt de voorpaginas van de (landelijke) dagbladen en de nieuwsbulletins op tv.
Dank je wel.
F.L.E
 F.L.E - woensdag 10 augustus 2011 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2011 - 12:57 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Dan zijn we blij dat jij een internet hoolie bent en geen bestuurder.... Dit is wel een leuk grapje F.L.E, maar je ontwijkt wel lekker makkelijk de vraag.

Als jij zo goed weet hoe je een BVO moet leiden, vertel dan eens hoe dat moet? Vertel dan ook wat er zoal afspeelt in het Maasgebouw, waardoor je weet dat Gudde alles fout doet en een lager IQ dan een poffertje heeft?

Laten we zeggen dat iemand in zijn priveomgeving lastig vallen met acties tegen hem gericht is echt een brug te ver. De actie op zich mag dan ludiek zijn, maar hoe dreigend is het om in je veilige haven, je huis je niet meer veilig te voelen? Wat doet dat voor zijn gezin? Die zullen ook niet meer lekker slapen, want wat is next?

Zou jij blij zijn als je je voordeur uitstapt en je ziet een spandoek hangen waar jij met naam en toenaam verteld wordt dat je een incompetente klootzak bent en op moet zouten?
Ik zou zeggen geef eens antwoord op de door mij gestelde vragen en je hebt je antwoord wat het IQ van Gudde is en wat er ook onder zijn leiding fout gaat cq ging.

En ik hoef niet bang te zijn dat er zo'n spandoek voor mijn deur komt te hangen. In mijn bedrijf had de RvC allang ingegrepen en mij buitengeflikkerd.
Zw' 28
 Zw' 28 - woensdag 10 augustus 2011 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2011 - 15:33 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Ik zou zeggen geef eens antwoord op de door mij gestelde vragen en je hebt je antwoord wat het IQ van Gudde is en wat er ook onder zijn leiding fout gaat cq ging.

En ik hoef niet bang te zijn dat er zo'n spandoek voor mijn deur komt te hangen. In mijn bedrijf had de RvC allang ingegrepen en mij buitengeflikkerd.
Om heel simpel de bal terug te zetten in het spel.. De directie is zo goed als het materiaal dat hij heeft..

- Hoe wil je met dit Feyenoord meer sponsors trekken als wij al allemaal schatten dat het niets word dit jaar en het bijna alleen maar negatief in het nieuws is.. (ps. dat de neuzen zoveel mediasteun krijgen vind ik ook debiel)

- Hoe wil je mensen overtuigen van een nieuw groter Feyenoord station als deze nog geen volle zalen trekt plus nog wel wat jaren mee kan?

- Hoe wil je jeugd overtuigen om te blijven als ze te horen krijgen dat ze voor veeell meer geld op velden mogen rondlopen waar de "grote namen" voetballen?

Dit puur even duidelijk te maken dat ondanks alle clublegendes enzo die er rondlopen.. de situatie in het maasgebouw niet makkelijk is.

Sponsors komen niet als vliegen op stront aan.. De grootste sponsor waar ze het van moeten hebben zijn de trouwe fans.

Vind trouwens het beeld op censuur niet correct.. Iedereen mag z'n mening spreken zolang het andere maar geen kwaad doet.. maar ik sta bijvoorbeeld achter Fer.. en blijf stil hopen dat hij wel dit jaar Feyenoord kan blijven steunen en zijn eigen elftal tot betere resultaten werkt.

Ook vind ik nogsteeds.. er zijn opties zat om je stem te laten horen.. maar bij iemand z'n Prive omgeving gaat het te fer..

(ben trouwens geen Vak X supporter dat was duidelijk, wel eentje van de shipping club)
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 10 augustus 2011 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2011 - 15:33 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Ik zou zeggen geef eens antwoord op de door mij gestelde vragen en je hebt je antwoord wat het IQ van Gudde is en wat er ook onder zijn leiding fout gaat cq ging.

En ik hoef niet bang te zijn dat er zo'n spandoek voor mijn deur komt te hangen. In mijn bedrijf had de RvC allang ingegrepen en mij buitengeflikkerd.
Die vragen van jou zijn niet door een supporter te beantwoorden en geven al helemaal geen beeld over iemands IQ. Ze zeggen meer iets over jouw IQ als je dat denkt.

Buiten dat, ook al zou Gudde het IQ van een poffertje hebben, rechtvaardigt dat een dergelijke actie in die man zijn prive omgeving?
F.L.E
 F.L.E - woensdag 10 augustus 2011 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2011 - 17:26 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Die vragen van jou zijn niet door een supporter te beantwoorden en geven al helemaal geen beeld over iemands IQ. Ze zeggen meer iets over jouw IQ als je dat denkt.

Buiten dat, ook al zou Gudde het IQ van een poffertje hebben, rechtvaardigt dat een dergelijke actie in die man zijn prive omgeving?
Zo, ik moet jou wel even vertellen hoe je een BVO moet leiden maar zelf een paar simpele vragen beantwoorden kan niet door een suporter.
Je kan het wel, maar wilt het niet.
Het zou toch wel erg vervelend zijn als je tot de conclusie moet komen dat er wanbeleid gevoerd wordt en de club inmiddels voor een habbekrats verkwanseld is aan een paar investeerders die hun geld veilig willen stellen.

En met mijn IQ is niets mis.
Dat ik een andere moraal heb omtrend het ophangen van het spandoek heeft daar niets mee te maken.

Maar hang lekker het moraal riddertje uit, het zal me worst wezen
Al hangen ze heel Gudde's huis vol met spandoeken of spuiten ze heel zijn huis vol met teksten, als hij en zijn waardeloze kliek maar opdonderen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 augustus 2011 door F.L.E --
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 10 augustus 2011 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2011 - 17:39 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Zo, ik moet jou wel even vertellen hoe je een BVO moet leiden maar zelf een paar simpele vragen beantwoorden kan niet door een suporter.
Je kan het wel, maar wilt het niet.
Het zou toch wel erg vervelend zijn als je tot de conclusie moet komen dat er wanbeleid gevoerd wordt en de club inmiddels voor een habbekrats verkwanseld is aan een paar investeerders die hun geld veilig willen stellen.

En met mijn IQ is niets mis.
Dat ik een andere moraal heb omtrend het ophangen van het spandoek heeft daar niets mee te maken.

Maar hang lekker het moraal riddertje uit, het zal me worst wezen
Al hangen ze heel Gudde's huis vol met spandoeken of spuiten ze heel zijn huis vol met teksten, als hij en zijn waardeloze kliek maar opdonderen.
Ach deze post zegt al genoeg over jouw IQ. Ga jij je eigen vragen maar beantwoorden, dan zie ik het wel.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 10 augustus 2011 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2011 - 12:56 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Op 19 december 2000 vielen tien leden van Hells Angels Holland vlak voor de uitzending de studio binnen van waaruit Barend & Van Dorp werd uitgezonden. Ze eisten dat ze voortaan als 'motorclub' zouden worden omschreven. Verschillende personen, onder wie de beide presentatoren, liepen klappen op. De gasten van die avond, Marco Borsato, Brian Roy en Lousewies van der Laan, bleven ongedeerd. In het begin van de uitzending van die avond boden Frits Barend en Henk van Dorp excuses aan voor het feit dat ze de Hells Angels een 'criminele organisatie' hadden genoemd. Bij de mishandeling van het duo zou toenmalig Hells Angels Holland-president Willem van Boxtel betrokken zijn geweest.
Rt
___
Bij Lief & leed had je toen die laffe actie.

Zondag 28 mei 1995 staat op de laatste speeldag de uitwedstrijd tegen Roda JC op het programma. Feyenoord verliest in Kerkrade kansloos met 5-0 van de revelatie van het seizoen 1994-95.

Op de terugweg vertrekt de harde kern van Feyenoord met een touringcar richting Hilversum (alles betaald door RTL) voor een bezoek aan het programma van Lief en Leed op RTL 4. Samen met de harde kern van FC Utrecht zitten ze in de studio. De F-side van Ajax is wel uitgenodigd, maar bedankte voor de eer na dreigende taal van voormalig Ajax-voorzitter Michael van Praag.

Op het moment dat de uitzending onder leiding van Maja Eksteen begint, wordt er van alle kanten joden, joden geroepen. Wat blijkt, de zogeheten F-Side (ongeveer zestig man) laat zich buiten het studiocomplex ongenodigd toch zien. De Ajax-supporters schopten deuren in, vernielden ramen en probeerden de uitzending te verstoren. Bijna allemaal hebben ze een bivakmuts op en hebben stenen en/of stokken in hun handen. De twee groepen staan oog in oog met elkaar.

Het doel van de Ajax-supporters is duidelijk, ze proberen door te breken tot de studio. Ze hadden alleen met een ding niet rekening gehouden en dat is de hoeveelheid Feyenoorders.

De tv-uitzending gaat na enkele seconden op zwart en de Feyenoord- en FC Utrecht-supporters gaan op zoek naar de Amsterdammers. Inmiddels wordt alles gepakt wat als wapen gebruikt kan worden en in de kantine, de bar en de gangen wordt alles kort en klein geslagen.

Een minuut later staan ze buiten en gaan op zoek naar de Ajacieden. De groep Ajax-hooligans blijft op pakweg 150 meter staan en besluiten even later te vertrekken. Binnen de kortste keren is de Mobiele Eenheid in grote getalen aanwezig op het mediapark, maar van de Ajax-suppporters is geen spoor meer te bekennen. De zoektocht in de omliggende woonwijken levert weinig tot niets op.

De rel bij RTL 4, waarvan de schade werd geschat op enkele tienduizenden guldens, haalt de voorpaginas van de (landelijke) dagbladen en de nieuwsbulletins op tv.
Ze hebben nu concurenten,de engeltjes,maluku uit 010 zijn pas nog op de borrel geweest
Zag ik op het nieuws..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 10 augustus 2011 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2011 - 19:47 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ze hebben nu concurenten,de engeltjes,maluku uit 010 zijn pas nog op de borrel geweest
Zag ik op het nieuws..
Ja dat kan nog leuk worden.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 10 augustus 2011 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2011 - 19:49 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ja dat kan nog leuk worden.
Ja dat is niet zomaar voorbij,ze geven in iedergeval nog wel antwoord de engeltjes dan he.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 10 augustus 2011 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2011 - 11:23 schreef toni-macaroni het volgende:
jammer dat er bij bijna iedere club zo`n zootje achterlijke snuivers zitten die niet weten dat ze de club beschadigen!!
In Londen zijn ze overigens tijdelijk wel even blij met het "achterlijke zooitje snuivers" van Millwall

http://www.101greatgoals.com/videos-no-one-loots-us-millwall-fans-praised-for-protecting-eltham/101851/

quote:

No one loot us, no one loot us, we love Eltham, super Eltham. Millwall fans.

The rioting and looting that has hit London and other areas around England has already seen the England-Holland international called off, as well as London based Carling Cup matches on Tuesday night. There has also been another football-related impact and it was unlikely to have been predicted by anyone.

For so long, Millwall fans (pictured left, outside a pub in Eltham on Tuesday night) had gained a reputation as the worst hooligans of the lot. Glorified in numerous books and films as well as persistent trouble in east London made supporters of the Championship side the most widely cited of all bad boys.Last night though, Millwall supporters turned the tables on their reputation by protecting Eltham from gangs of youths that threatened more rioting and looting.
It says much about the situation in England when Millwall fans come to the rescue but they have been widely praised since Tuesday evening. As one Millwall fan told The Guardian in the video below: Eltham hasnt been touched by riots were doing the job of the police.
For so long Millwall fans have fought with the police, last night they were helping the London coppers. Perhaps tonight we will see Manchester United and Manchester City fans protect Manchester?!

hotjumper
 hotjumper - woensdag 10 augustus 2011 - 21:17   quote  deeplink  
Al door Stylzz uitgelegd..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 augustus 2011 door hotjumper --
F.L.E
 F.L.E - woensdag 10 augustus 2011 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2011 - 17:59 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Ach deze post zegt al genoeg over jouw IQ. Ga jij je eigen vragen maar beantwoorden, dan zie ik het wel.
Kijk de reactie van iemand die volledig is uitgeluld en het alleen maar kan hebben over iemands IQ.
Aangezien jouw zwakzinnige bijdrage's aan iedere discussie alleen maar bestaan aan het afzeiken van mensen die het niet in deze bestuursleden zien zitten hoef je daar niet meer op te reageren , we wten het wel.
Pietje1, de enige ware suporter. De rest zijn internethooligans en mensen met een laag IQ.
Want je mag niet aan Gudde in zijn prive sfeer komen. Nee, oom agent mag wel namens Feyenoord lullige stadion verbodjes opleggen en aan de deur komen in suporters hun prive leven.Want Gudde's waarheid is de enige waarheid.

Maar daar hebben ze het uiteraard zelf naar gemaakt. Nou deal with it, Gudde ook.
de flh
 de flh - woensdag 10 augustus 2011 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 21:56 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Met deze actie demoniseren ze bepaalde mensen.En je weet wat daar van kan komen (Fortuyn,v Gog)niet iedereen is weldenkend,en door het goedkeuren van dit soort acties zet je niet weldenkende mensen aan tot verschrikkelijke dingen.Maar Gelukkig zijn al mijn mede fans die ik in het stadion zie intiligente en weldenkende mensen ......of toch.....
quote:


Op dinsdag 09 augustus 2011 - 21:59 schreef Felbm het volgende:

[..]

Vrijheid van meningsuitin vind ik echt helemaal nergens op slaan. Tuurlijk mogen ze het wel zeggen, maar het gaat om het feit dat ze het bij hem thuis doen! dat vind ik niet kunnen. Zoals eerder gezegd is, de kritiek is op de algemeen directeur Gudde en niet op de persoon. Daar moet je duidelijk onderscheid in maken! Nu zet je jezelf en je club weer in een kwaad daglicht. wedden dat je daar je zin niet mee krijgt!
Ze doen het niet bij hem thuis, ze doen het vóór z'n huis. Daar zit een heel groot verschil tussen.. Check anders ff jurisprudentie vrijheid v meningsuiting.. Dit is namelijk ook niet de eerste keer dat zoiets gebeurt. Al helemaal bij een voetbalclub. Hoort ook een beetje bij de druk van een publieke functie van een voetbalclub.

Demoniseren slaat écht nergens op. Dan wordt er hele andere taal gebruikt met hele andere consequenties. Ronduit belachelijk om daarover te beginnen als argument. Het is nog steeds voetbal..

Ludiek mag, moet, stroomt door het supportersbloed. Ruimte om tegen censuur te protesteren hoort er al helemaal bij.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Fans hangen spandoek op voor huis Gudde









0.0110850