BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Twente komt als een hondje terug, Martin held

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Emile
 Emile - maandag 08 augustus 2011 - 15:53   quote  deeplink  
http://www.feyenoordtime.nl/news2.php?readmore=15051

----------------------
Jongens waarom ik dit plaats en dit is al topic 10000000000, maar dit gaat niet over Fer zelf
ik weet t maar dit bewijst weer ff hoe goed van Geel bezig is .
Hij houd zich bij zn standpunt en doet geen paniek verkopen.

Wat gebeurd er? Twente doet eerst stoer vooral die leuke voorzitter met zn 'graag of niet' maar nu komen ze dankzij martin toch even als een hondje terug

held naar mijn mening
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 08 augustus 2011 - 15:57   quote  deeplink  
10000000000!!! Krijgen we nooit voor hem!!
Twente is niet gek!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 augustus 2011 door hoogvliet010 --
Ch€sz
 Ch€sz - maandag 08 augustus 2011 - 16:04   quote  deeplink  
is het nu de bedoeling dat hier alleen lompe berichten geplaatst worden? :-)
Milo
 Milo - maandag 08 augustus 2011 - 16:05   quote  deeplink  
hahaha
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 08 augustus 2011 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 16:04 schreef Ch€sz het volgende:
is het nu de bedoeling dat hier alleen lompe berichten geplaatst worden? :-)
Nee,het is de bedoeling dat hier alleen lompe topic geplaatst worden!
de kromme2
 de kromme2 - maandag 08 augustus 2011 - 16:06   quote  deeplink  
onderschat dat monstermannetje niet... hij speelt spelletjes.
Emile
 Emile - maandag 08 augustus 2011 - 16:06   quote  deeplink  
Wat is er lomp aan leg is uittt
Ch€sz
 Ch€sz - maandag 08 augustus 2011 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 16:06 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Nee,het is de bedoeling dat hier alleen lompe topic geplaatst worden!
jij scoorde toch ook wel hoog in de lompheid met jouw bericht...
Emile
 Emile - maandag 08 augustus 2011 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 16:06 schreef de kromme2 het volgende:
onderschat dat monstermannetje niet... hij speelt spelletjes.
ja oke tis idd afwachten, tot nu toe ziet het er wel slim uit, maar kan altijd anders zijn inderdaad
Ch€sz
 Ch€sz - maandag 08 augustus 2011 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 16:06 schreef Emile het volgende:
Wat is er lomp aan leg is uittt
dankzij martin komt monsterman terug? redenatie van likmevestje
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 08 augustus 2011 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 16:08 schreef Ch€sz het volgende:

[..]

jij scoorde toch ook wel hoog in de lompheid met jouw bericht...
Sorry, maar ik pas me aan! :)
Ch€sz
 Ch€sz - maandag 08 augustus 2011 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 16:11 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Sorry, maar ik pas me aan! :)
dat is galant van jou :P
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 08 augustus 2011 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 16:12 schreef Ch€sz het volgende:

[..]

dat is galant van jou :P
haha! This een gave!
plannetje
 plannetje - maandag 08 augustus 2011 - 16:23   quote  deeplink  
gaaf hoor.. maare leroy moet blijven... en niet minder dan 4 mil misschien willen ze hem ruilen voor landzaat... :P
Ch€sz
 Ch€sz - maandag 08 augustus 2011 - 16:27   quote  deeplink  
opsoutuh met lamzaad, de zakkenvullert
Bicker
 Bicker - maandag 08 augustus 2011 - 16:31   quote  deeplink  
Ik vind dat voor Monsterman nu 6.000.000 moet gelden. Als dank voor de onrust, anders gaat hij maar naar de Lidl samen met Co.
Bicker
 Bicker - maandag 08 augustus 2011 - 16:34   quote  deeplink  
Kan Martin niet beter El Dramadie terug verkopen voor die 5 miljoen aan Monsterman?
vakkieQkeleku
 vakkieQkeleku - maandag 08 augustus 2011 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 15:53 schreef Emile het volgende:
http://www.feyenoordtime.nl/news2.php?readmore=15051

----------------------
Jongens waarom ik dit plaats en dit is al topic 10000000000, maar dit gaat niet over Fer zelf
ik weet t maar dit bewijst weer ff hoe goed van Geel bezig is .
Hij houd zich bij zn standpunt en doet geen paniek verkopen.

Wat gebeurd er? Twente doet eerst stoer vooral die leuke voorzitter met zn 'graag of niet' maar nu komen ze dankzij martin toch even als een hondje terug

held naar mijn mening
Een beetje voorbarige conclusie.
Eerst maar eens zien met wat voor bod Twente nu komt. Het zou mij niet verbazen als het niet veel hoger dan het oorspronkelijke bod is.

Overigens is van Geel goed bezig, daar ben ik het mee eens
JanM
 JanM - maandag 08 augustus 2011 - 19:21   quote  deeplink  
Is het al rond? Ik kan niet wachten!
Emile
 Emile - maandag 08 augustus 2011 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 16:09 schreef Ch€sz het volgende:

[..]

dankzij martin komt monsterman terug? redenatie van likmevestje
Nee hij komt niet terug dankzij martin, maar martin wist denk ik gewoon dat munsterman van plan was fer voor een zo laag mogelijk bedrag te lokken, maar martin weet dat er meer uit te halen valt
j bruijnes
 j bruijnes - maandag 08 augustus 2011 - 22:11   quote  deeplink  
zo juist weer de uitzending gezien aan tafel bij zeven. wat is die van de grijp tochg een domellemeent. een kwatier ouwoeren over niets. daar komt ook niet een fatsoenlijk woord uit.
cc-tje
 cc-tje - maandag 08 augustus 2011 - 22:18   quote  deeplink  
uuuuuuuuuum... de buit is nog nie binnen mannen!
Het is "immers" eerst zien... dan geloven...
freduc
 freduc - maandag 08 augustus 2011 - 22:25   quote  deeplink  
v Geel doet het gewoon slim , laat ze maar betalen 6 milj , binnen een jaar of 2 brengt hij zeker meer dan het dubbele op ,en je gaat je tegenstanders toch ook niet helpen om sterker te worden , en ze te hekpen om flink te verdienen bij doorverkoop
nee v Geel hou je poot maar stijf , voor een dubbeltje willen we allemaal wel op de eerste rij zitten
FR-Han
 FR-Han - maandag 08 augustus 2011 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 22:11 schreef j bruijnes het volgende:
zo juist weer de uitzending gezien aan tafel bij zeven. wat is die van de grijp tochg een domellemeent. een kwatier ouwoeren over niets. daar komt ook niet een fatsoenlijk woord uit.
lol
hotjumper
 hotjumper - maandag 08 augustus 2011 - 22:37   quote  deeplink  
Fer maakt het seizoen hier wel vol denk ik:
http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/174667/Van_Geel_Fer_is_duurder_dan_Wijnaldum.html
quote:

Van Geel: 'Fer is duurder dan Wijnaldum'
FC Twente zal zeer diep in de buidel moeten tasten als het Leroy Fer wil overnemen van Feyenoord. Directeur Martin van Geel van de Rotterdammers laat weten dat de vraagprijs meer dan vijf miljoen euro is.
FC Twente liet maandag weten een nieuwe poging te willen wagen voor Fer, die zelf heel graag naar Enschede zou vertrekken. Feyenoord is echter niet van plan zich te laten vermurwen, liet Van Geel weten aan Voetbal International.

"Pas als het bod hoger is dan de vijf miljoen die wij kregen voor Wijnaldum willen wij daarover nadenken", aldus Van Geel, die Fer zeer hoog heeft zitten en niet op het geld zit te wachten. Het meest reële scenario lijkt dan ook dat Fer zijn nog één jaar doorlopende contract bij Feyenoord zal uitdienen.

Van Geel: "Het is prachtig als je tien miljoen aan inkomsten van transfers in de boeken hebt, maar wat heb je daaraan als het ten koste van het elftal gaat?"
JanM
 JanM - maandag 08 augustus 2011 - 22:37   quote  deeplink  
Na Monsterman gaat Van Geel nu blufpoker spelen: http://www.feyenoordleven.nl/?p=8355

Prachtig! En ADO houdt zich niet aan de afspraak met Immers: het ging immers alleen om een buitenlandse droomclub volgens Van der Kallen. Mooi, komt Immers niet naar Feyenoord voor te veel geld!
Suijltje
 Suijltje - maandag 08 augustus 2011 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 22:37 schreef JanM het volgende:
Na Monsterman gaat Van Geel nu blufpoker spelen: http://www.feyenoordleven.nl/?p=8355

Prachtig! En ADO houdt zich niet aan de afspraak met Immers: het ging immers alleen om een buitenlandse droomclub volgens Van der Kallen. Mooi, komt Immers niet naar Feyenoord voor te veel geld!
Blijft tóch afwachten Jan!
Alexmem
 Alexmem - maandag 08 augustus 2011 - 22:57   quote  deeplink  
Het zou me niet verbazen als ze gewoon hopen dat er na nog 1 of 2 goede wedstrijden van Fer een Engelse suptopper - wiens topperd net door pak m beet Liverpool weggekocht is - op de stoep staat die net onder de vraagprijs biedt en waarop Fer denkt, sja 1M per jaar in Engeland is ook niet verkeerd mijn ontwikkeling (financieel dan toch).
JanM
 JanM - maandag 08 augustus 2011 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 22:57 schreef Alexmem het volgende:
Het zou me niet verbazen als ze gewoon hopen dat er na nog 1 of 2 goede wedstrijden van Fer een Engelse suptopper - wiens topperd net door pak m beet Liverpool weggekocht is - op de stoep staat die net onder de vraagprijs biedt en waarop Fer denkt, sja 1M per jaar in Engeland is ook niet verkeerd mijn ontwikkeling (financieel dan toch).
Ik gun hem een roemloos carrièrevervolg bij bijvoorbeeld Swansea!
juda adidas
 juda adidas - maandag 08 augustus 2011 - 23:05   quote  deeplink  
bull shit
Alexmem
 Alexmem - maandag 08 augustus 2011 - 23:06   quote  deeplink  
Jammer vind ik dat. En kortzichtig, want mooie transfers na deze leveren Feyenoord ook nog leuke centen op.

Het is en blijft een jeugdspeler van de club. Qua inzet in en buiten het veld zelden wat op aan te merken gehad, behoudens de fouten die alle jonge spelers maken. Ondanks een aflopend contract een duidelijk statement dat ie zn stinkende best blijft doen, en dat - 1 zwaluw maakt nog geen zomer, maar ala - ook waar maken. Nooit gezeken op de club, de supporters of wat dan ook. Ik vind oprecht dat ie wat meer credits verdient.

En als je de kans krijgt om je zowel financieel als sportief sterk te verbeteren. Tja... dat is nu precies de voetbalwereld. We heten niet allemaal Dirk Kuyt (en die had destijds ook nog een veel beter sportief en financieel perspectief bij Feyenoord). Als Feyenoord slimmer was geweest had al deze spelers (Wijnaldum, Fer, Biseswar etc.) niet een aflopend contract 2012 gehad. Het is gewoon stupide spelers management geweest. En als dan het perspectief (van kampioenskandidaat onder Van Marwijk tot categorie 1 klant en een ultra jonge en smalle selectie) zo verandert tijdens de contractduur... Nogmaals, tja...
JanM
 JanM - maandag 08 augustus 2011 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 23:05 schreef juda adidas het volgende:
bull shit
Vanmorgen nog!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 09 augustus 2011 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 23:06 schreef Alexmem het volgende:
Jammer vind ik dat. En kortzichtig, want mooie transfers na deze leveren Feyenoord ook nog leuke centen op.

Het is en blijft een jeugdspeler van de club. Qua inzet in en buiten het veld zelden wat op aan te merken gehad, behoudens de fouten die alle jonge spelers maken. Ondanks een aflopend contract een duidelijk statement dat ie zn stinkende best blijft doen, en dat - 1 zwaluw maakt nog geen zomer, maar ala - ook waar maken. Nooit gezeken op de club, de supporters of wat dan ook. Ik vind oprecht dat ie wat meer credits verdient.

En als je de kans krijgt om je zowel financieel als sportief sterk te verbeteren. Tja... dat is nu precies de voetbalwereld. We heten niet allemaal Dirk Kuyt (en die had destijds ook nog een veel beter sportief en financieel perspectief bij Feyenoord). Als Feyenoord slimmer was geweest had al deze spelers (Wijnaldum, Fer, Biseswar etc.) niet een aflopend contract 2012 gehad. Het is gewoon stupide spelers management geweest. En als dan het perspectief (van kampioenskandidaat onder Van Marwijk tot categorie 1 klant en een ultra jonge en smalle selectie) zo verandert tijdens de contractduur... Nogmaals, tja...
Wees dan een kerel en zeg gewoon, " bij Twente verdien ik het dubbele " dan zou ik er alle begrip voor hebben. Je speelt tegen dezelfde tegenstanders dus wat schiet je er sportief mee op. Uiteindelijk speel je maar twee wedstrijden tegen een echt mooie club....
Alexmem
 Alexmem - dinsdag 09 augustus 2011 - 00:24   quote  deeplink  
Als dat het enige was, dan zou ie dat mogelijk zeggen. Als je erbij denkt dat ie op een hoger niveau traint en speelt (betere spelers, meer concurrentie, Europees voetbal, meedoen om de prijzen) dan betreft het financiele plaatje slechts een (klein) deel.

Ik heb nog geen analist horen zeggen 'goh raar zeg dat die Fer naar Twente wil'. Alleen medesupporters.
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 09 augustus 2011 - 01:25   quote  deeplink  
Het enige wat die jongens kan houden is sportief perspectief ..die gasten zitten er dicht op en ze zagen het met Been helemaal niet meer zitten. Van Geel redeneert zo: als Fer gewaardeerd wordt doet hij zijn best, Feyenoord gaat winnen en Twente en anderen gaan hem blijven proberen over te nemen. In December is een Affelay-constructie ook nog mogelijk i .e. Voor 2.5 miljoen naar een CL overwinteraar als Barcelona etc. Enige nadeel is dat Rob Jansen de makelaar is. die heeft geen hart voor Feyenoord

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 augustus 2011 door sportdwaas --
dr. Love
 dr. Love - dinsdag 09 augustus 2011 - 02:46   quote  deeplink  
martin,Martin v. Geel je bent eindelijk de juiste man zakelijk pak je het fantastiche en correct aan en laat je niet sollen i.v.m fer
Dat is al die jaren bij feyenoord het probleem spelers voor een habbekrats verkopen en je hebt zelf niks meer of weinig voor een echte gerichte aankoop te doen alleen jammer van het fout van luc.kastanjes en nog wat wie gaat nou es die spelersmakelaar aanpakken want dat zijn de grootste oorzakers die de spelers beïnvloeden.
dr. Love
 dr. Love - dinsdag 09 augustus 2011 - 02:52   quote  deeplink  
Even een correctie ik bedoel dat twente makkelijk kan shoppen en alle andere clubs ook voor peanuts .
FIIIR
 FIIIR - dinsdag 09 augustus 2011 - 08:16   quote  deeplink  
wat heeft van geel goed gedaan we hebben nog geen euro voor fer en immers is ook niet echt een versterking mocht hij komen
scarface1979
 scarface1979 - dinsdag 09 augustus 2011 - 09:34   quote  deeplink  
Hij heeft het goed gedaan, maar nu wordt het wel tijd om spijkers met koppen te slaan. Hij geeft nu aan dat Fer meer als 5 miljoen moet kosten. Maar ALS dat geboden wordt, of 4 moet je hem gewoon laten gaan. Volgend jaar gata hij gratis weg. Het spel is nu gespeeld en dat heeft weer een 1 a 2 miljoen opgeleverd, maar nu moeten we cashen. Gooi er een doorverkoopclausule bij en je profiteerd over een paar jaar weer wanneer hij dorverkocht wordt. (heeft Genk ook gedaan bij Ruiz)
Met het geld halen we Immers en Schone. En volgend jaar, als we niet meer onder curatele staan een topspits als Dost en een rechtsbuiten voor de helaas vertrekkende Biseswar en je hebt een leuk team staan.
Els
 Els - dinsdag 09 augustus 2011 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 00:24 schreef Alexmem het volgende:
Als dat het enige was, dan zou ie dat mogelijk zeggen. Als je erbij denkt dat ie op een hoger niveau traint en speelt (betere spelers, meer concurrentie, Europees voetbal, meedoen om de prijzen) dan betreft het financiele plaatje slechts een (klein) deel.

Ik heb nog geen analist horen zeggen 'goh raar zeg dat die Fer naar Twente wil'. Alleen medesupporters.
Ik heb het Derksen vaak genoeg horen zeggen dat de 'blagen' respect voor Feyenoord zouden moeten hebben en hun contract hadden moeten verlengen. Daar opende hij het laatste half jaar bijna elke uitzending mee.
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 09 augustus 2011 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 09:34 schreef scarface1979 het volgende:
..en een rechtsbuiten voor de helaas vertrekkende Biseswar en je hebt een leuk team staan.
Biseswar vertrekt? Bron..?
JanM
 JanM - dinsdag 09 augustus 2011 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 10:04 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Biseswar vertrekt? Bron..?
Contract loopt medio 2012 af!
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 09 augustus 2011 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 10:10 schreef JanM het volgende:

[..]

Contract loopt medio 2012 af!
Misschien krijgt hij gewoon nog een aanbieding tegen die tijd. Ligt eraan hoe hij presteert dit jaar.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 09 augustus 2011 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 00:24 schreef Alexmem het volgende:
Als dat het enige was, dan zou ie dat mogelijk zeggen. Als je erbij denkt dat ie op een hoger niveau traint en speelt (betere spelers, meer concurrentie, Europees voetbal, meedoen om de prijzen) dan betreft het financiele plaatje slechts een (klein) deel.

Ik heb nog geen analist horen zeggen 'goh raar zeg dat die Fer naar Twente wil'. Alleen medesupporters.
Zolang hij in Nederland blijft is het niveau waar hij op speelt echt niet hoger, alle Nederlandse clubs werken een beetje hetzelfde en het verschil wordt vooral gemaakt door de picunia. Wat nu als Twente na de eerste ronde uit de el ligt, en geen prijzen pakt dit seizoen? Gaat hij dan naar de neuzen?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 09 augustus 2011 - 16:07   quote  deeplink  
slotje.
scarface1979
 scarface1979 - woensdag 10 augustus 2011 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 10:11 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Misschien krijgt hij gewoon nog een aanbieding tegen die tijd. Ligt eraan hoe hij presteert dit jaar.
Hij verdiend acht ton.
Quiroz
 Quiroz - donderdag 11 augustus 2011 - 01:10   quote  deeplink  
van Geel moet niet de keiharde zakenman gaan spelen, opdoeken met die Fer krijgen we der in ieder geval nog wat centen voor.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 11 augustus 2011 - 09:07   quote  deeplink  
Ik denk dat Feyenoord nog blij mag zijn als ze 3,5 miljoen voor Fer krijgen.
Fc Twente kan rustig w8en , ze moeten niks helaas.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 11 augustus 2011 - 09:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 10:04 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Biseswar vertrekt? Bron..?
Wanneer? Kan ik er weer 1 van lijst af halen, hahaha! Nee grapje.
Is niet altijd mijn favoriet geweest maar heeft wel progressie geboekt dus voordeel van de twijfel voor Diego Biseswar.
JanM
 JanM - vrijdag 12 augustus 2011 - 00:55   quote  deeplink  
Is Ferrader nou al verkocht?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5990
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Twente komt als een hondje terug, Martin held









0.0071408