BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Twente komt als een hondje terug, Martin held

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 12 augustus 2011 - 06:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 00:55 schreef JanM het volgende:
Is Ferrader nou al verkocht?
Gelukkig niet!
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 12 augustus 2011 - 07:13   quote  deeplink  
gauw dumpen die lange sliert, en immers alsnog halen!
vakkie----p
 vakkie----p - vrijdag 12 augustus 2011 - 08:56   quote  deeplink  
maar als jullie mooi zo stug door blijven gaan.
het is voor ons een breedte aankoop en wachten we gewoon een jaartje.
krijg je van het winter nog 1 kans en vraag je dan weer van die achterlijke bedragen doen wij fer gewoon op 1 februari een contract.
en of hij tekend dan bij ons of gaat naar het buitenland.

en er is dan maar 1 verliezer.........Maar jullie hebben toch geld zat daar in rotterdam
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 12 augustus 2011 - 09:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 08:56 schreef vakkie----p het volgende:
maar als jullie mooi zo stug door blijven gaan.
het is voor ons een breedte aankoop en wachten we gewoon een jaartje.
krijg je van het winter nog 1 kans en vraag je dan weer van die achterlijke bedragen doen wij fer gewoon op 1 februari een contract.
en of hij tekend dan bij ons of gaat naar het buitenland.

en er is dan maar 1 verliezer.........Maar jullie hebben toch geld zat daar in rotterdam
ga rommel ruimen man. bel de oud ijzer boer. doe wat, en niet hier
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 12 augustus 2011 - 09:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 08:56 schreef vakkie----p het volgende:
maar als jullie mooi zo stug door blijven gaan.
het is voor ons een breedte aankoop en wachten we gewoon een jaartje.
krijg je van het winter nog 1 kans en vraag je dan weer van die achterlijke bedragen doen wij fer gewoon op 1 februari een contract.
en of hij tekend dan bij ons of gaat naar het buitenland.

en er is dan maar 1 verliezer.........Maar jullie hebben toch geld zat daar in rotterdam
Voor een appel en een ei ga je maar in Belgie winkelen
EdjeNL
 EdjeNL - vrijdag 12 augustus 2011 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 08:56 schreef vakkie----p het volgende:
maar als jullie mooi zo stug door blijven gaan.
het is voor ons een breedte aankoop en wachten we gewoon een jaartje.
krijg je van het winter nog 1 kans en vraag je dan weer van die achterlijke bedragen doen wij fer gewoon op 1 februari een contract.
en of hij tekend dan bij ons of gaat naar het buitenland.

en er is dan maar 1 verliezer.........Maar jullie hebben toch geld zat daar in rotterdam
(T)ukkie, volgend jaar gaat hij eerder naar pisvee, omdat verbetering niet meer erin zit bij tukkiestad.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 12 augustus 2011 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 08:56 schreef vakkie----p het volgende:.

en er is dan maar 1 verliezer.........
erger als tukker zijn kan ik me niet voorstellen...
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 12 augustus 2011 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 09:47 schreef hotjumper het volgende:

[..]

erger als tukker zijn kan ik me niet voorstellen...
jawel! tukker zijn en je eigen stoeltje mee moeten nemen
dobias
 dobias - vrijdag 12 augustus 2011 - 09:57   quote  deeplink  
@ vakkie----p Heb je nooit leren rekenen. als fer blijft levert hij geld op omdat we dan of europees halen of hoger eindegen dus meer inkomsten. Als de transfer som dat goed maakt mag hij weg.

dus het leverd feyenoord altijd geld op. Als hij nog een jaar blijft en als hij weg gaat voor het bedrag dat ze willen hebben.

Jullie tukkers denken maar dat als hij blijft dat hij gratis weg loopt maar dat is gelul.

als twente de opbrengsten vergoed die fer geduurdende het seizoen opleverd dan mag hij weg zo simpel is het. Maar ik denk dat fer na het seizoen niet meer naar twente wil. Want het is over met twente.... En dan maar eens echt kijken of twente topploeg is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 augustus 2011 door dobias --
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 12 augustus 2011 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 09:57 schreef dobias het volgende:
@ vakkie----p Heb je nooit leren rekenen. als fer blijft levert hij geld op omdat we dan of europees halen of hoger eindegen dus meer inkomsten. Als de transfer som dat goed maakt mag hij weg.

dus het leverd feyenoord altijd geld op. Als hij nog een jaar blijft en als hij weg gaat voor het bedrag dat ze willen hebben.

Jullie tukkers denken maar dat als hij blijft dat hij gratis weg loopt maar dat is gelul.

als twente de opbrengsten vergoed die fer geduurdende het seizoen opleverd dan mag hij weg zo simpel is het. Maar ik denk dat fer na het seizoen niet meer naar twente wil. Want het is over met twente.... En dan maar eens echt kijken of twente topploeg is.
Ach laat hem toch naar Twente gaan als ie dat zo graag wil . Net zoals Wijnaldum die denkt dat ie bij Pisvee beter af is. Ik moet het nog maar zien of zowel Twente als Pisvee het beter dan Feyenoord gaan doen. Een Doedelzak en Koevermans vervang je niet zomaar 1,2,3 en bij Twente is het nog maar wachten of Ruiz wel blijft. Maar ik blijf wel van mening dat Feyenoord een bijtertje op het middenveld erbij moet hebben plus een spits
fabian n
 fabian n - vrijdag 12 augustus 2011 - 10:04   quote  deeplink  
het kleine kind fer verkopen en immers halen zijn we van het gezeik af
vakkie----p
 vakkie----p - vrijdag 12 augustus 2011 - 10:24   quote  deeplink  
ja plek 12 of 14 das een wereld van verschil.

maar wel leuk dat jullie durfen te denken aan europees voetbal.
das zeker na het goede spel tegen excelsior denk je dat jullie meer moeten uitgaan van degradatie voetbal want op welk punten is jullie team nou versterkt ten op zichte van vorig jaar.....
vakkie----p
 vakkie----p - vrijdag 12 augustus 2011 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 09:57 schreef dobias het volgende:
@ vakkie----p Heb je nooit leren rekenen. als fer blijft levert hij geld op omdat we dan of europees halen of hoger eindegen dus meer inkomsten. Als de transfer som dat goed maakt mag hij weg.

dus het leverd feyenoord altijd geld op. Als hij nog een jaar blijft en als hij weg gaat voor het bedrag dat ze willen hebben.

Jullie tukkers denken maar dat als hij blijft dat hij gratis weg loopt maar dat is gelul.

als twente de opbrengsten vergoed die fer geduurdende het seizoen opleverd dan mag hij weg zo simpel is het. Maar ik denk dat fer na het seizoen niet meer naar twente wil. Want het is over met twente.... En dan maar eens echt kijken of twente topploeg is.
nou reken kunnen wij in het oosten vrij goed....
maar reel kijken zouden jullie eens moet leren europees voetbal ben je nog onder invloed degradatie voetbal komt eerder effe wakker worden
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 12 augustus 2011 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 10:24 schreef vakkie----p het volgende:
ja plek 12 of 14 das een wereld van verschil.

maar wel leuk dat jullie durfen te denken aan europees voetbal.
das zeker na het goede spel tegen excelsior denk je dat jullie meer moeten uitgaan van degradatie voetbal want op welk punten is jullie team nou versterkt ten op zichte van vorig jaar.....
Wij durven zelfs aan een kampioenschap te denken. Als we elke week zo spelen met hetzelfde resultaat als tegen Excelsior zijn we dat namelijk gewoon.
bultage
 bultage - vrijdag 12 augustus 2011 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 10:26 schreef vakkie----p het volgende:

[..]

nou reken kunnen wij in het oosten vrij goed....
maar reel kijken zouden jullie eens moet leren europees voetbal ben je nog onder invloed degradatie voetbal komt eerder effe wakker worden
Haha, rekenEN misschien wel, maar schrijven.....
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 12 augustus 2011 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 16:34 schreef Bicker het volgende:
Kan Martin niet beter El Dramadie terug verkopen voor die 5 miljoen aan Monsterman?
op dit moment onze beste man.... lijkt me erg dom om hem nu ook nog te verkopen.
Ronaldihno
 Ronaldihno - vrijdag 12 augustus 2011 - 11:02   quote  deeplink  
Van Geel, ga zo door!!! Gun die tiefus boeren Fer niet!! Dan maar een jaar later uit de schulden!!!!
vakkie----p
 vakkie----p - vrijdag 12 augustus 2011 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 10:41 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Wij durven zelfs aan een kampioenschap te denken. Als we elke week zo spelen met hetzelfde resultaat als tegen Excelsior zijn we dat namelijk gewoon.
denk ik ook eigenlijk ook wel aan kampioenschap voor jullie dan volgend seizoen in de jupiter leuage

wel reeel denken

en je zegt het excelsior ja daar zeg je het goed
MMM
 MMM - vrijdag 12 augustus 2011 - 12:00   quote  deeplink  
http://forum.headliner.nl/report-post/602142/

Zo. En misschien kan Boudewijn nu eens meer doen dan alleen het bericht verwijderen. Ik kreeg meteen een ban op het 020 forum toen we daar een beetje gingen kloten..
FEY-Esm
 FEY-Esm - vrijdag 12 augustus 2011 - 12:01   quote  deeplink  
Pubert-niveau...
Twente is een hele belangrijke dragende speler kwijtgeraakt.. (Theo) daarnaast raakt het zijn beste individuele speler kwijt.. (Ruiz).. Luuk is (nog) geen Nistelrooij.. Steven?.. eerste wedstrijd rood.. is (nog) lang geen Ruiz.. Chadli is beetje overschat.. Het team blijft overeind.. (denk ik) maar ook maar net.. 3e plaats dit jaar!

(Niet onderbouwde loze kreten als kampioenschappen in de Jupiterleague, is blaag-niveau.. Ik had Twente-supporters hoger ingeschat..)

Ik zal het bijstellen.
Nibke
 Nibke - vrijdag 12 augustus 2011 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 11:56 schreef vakkie----p het volgende:

[..]

denk ik ook eigenlijk ook wel aan kampioenschap voor jullie dan volgend seizoen in de jupiter leuage

wel reeel denken

en je zegt het excelsior ja daar zeg je het goed
Zie dit seizoen eerst maar eens boven Feyenoord te eindigen, daarna praten we verder!
vakkie----p
 vakkie----p - vrijdag 12 augustus 2011 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 12:10 schreef Nibke het volgende:

[..]

Zie dit seizoen eerst maar eens boven Feyenoord te eindigen, daarna praten we verder!
jij maakt een paard aan het lachen dat gebeurt de laatste 7 jaar al
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 12 augustus 2011 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 11:56 schreef vakkie----p het volgende:

[..]

denk ik ook eigenlijk ook wel aan kampioenschap voor jullie dan volgend seizoen in de jupiter leuage

wel reeel denken

en je zegt het excelsior ja daar zeg je het goed
Najah, die Nasen haben letzten Saison auch bei Excelsior verloren und trotzdem die Meisterschaft für eure Nase weg geklaut. Anscheinend hast du mein post nicht verstanden, deswegen jetzt mal in deiner landsprache!
Els
 Els - vrijdag 12 augustus 2011 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 08:56 schreef vakkie----p het volgende:
maar als jullie mooi zo stug door blijven gaan.
het is voor ons een breedte aankoop en wachten we gewoon een jaartje.
krijg je van het winter nog 1 kans en vraag je dan weer van die achterlijke bedragen doen wij fer gewoon op 1 februari een contract.
en of hij tekend dan bij ons of gaat naar het buitenland.

en er is dan maar 1 verliezer.........Maar jullie hebben toch geld zat daar in rotterdam
Voor een breedte aankoop, die je, zoals jij aangeeft, niet echt interesseert, komt je club er toch wel erg vaak op terug. Uiteraard kun je de leiding van jouw club adviseren om gewoon een jaartje te wachten en de mogelijkheid zit erin, dat Fer dan alsnog bij jullie tekent, en wij zonder afkoopbedrag voor zijn contract achterblijven. dat wil trouwens niet zeggen, dat het voor jouw club een interessantere constructie wordt. Zoals je waarschijnlijk wel bekend is, gaan de eisen voor tekengeld van zowel de speler als zaakwaarnemer komen als een speler transfervrij is. Wees dus een beetje terughoudend met dat hautaine, zelfingenomen gedrag. Want: wie het onderste uit de kan wil.....
Voor Feyenoord is de situatie duidelijk, Fer voegt op dit moment wat toe aan het elftal, en als Twente alleen maar met het bod komt wat Fer Feyenoord ook waard is, komt er nooit een deal.
Ik zal het iets makkelijker uitleggen. Stel ik heb voor mijn verjaardag een appeltaart gebakken, appels uit de boomgaard van mijn ouders, en suiker en meel waren bij AH in de aanbieding. De taart kostte mij 1 euro. Ik verwacht daar voor mijn verjaardag 100 euro mee binnen te krijgen. Jij wil die appeltaart van mij kopen voor 2 euro. Dat is voor mij alleen maar interessant als ik een vervangende appeltaart kan kopen onder de 2 euro, en dan ook zeker weet dat deze net zo lekker is en de gulle giften op mijn verjaardag niet uit zullen blijven.
Het bod van twente is tot nu toe ontoereikend en vergoedt niet de verwachte waarde van Fer dit seizoen.
Het kampioenschap van Twente ruim een jaar geleden was leuk, en in principe ook gegund, jammer dat het je karakter geen goed heeft gedaan.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 12 augustus 2011 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 12:22 schreef vakkie----p het volgende:

[..]

jij maakt een paard aan het lachen dat gebeurt de laatste 7 jaar al
Leuk dat je een vrolijke vriendin hebt.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 12 augustus 2011 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 08:56 schreef vakkie----p het volgende:
maar als jullie mooi zo stug door blijven gaan.
het is voor ons een breedte aankoop en wachten we gewoon een jaartje.
krijg je van het winter nog 1 kans en vraag je dan weer van die achterlijke bedragen doen wij fer gewoon op 1 februari een contract.
en of hij tekend dan bij ons of gaat naar het buitenland.

en er is dan maar 1 verliezer.........Maar jullie hebben toch geld zat daar in rotterdam
Die jodenfooi van jullie zitten we niet meer op te wachten.
Zoals je misschien hebt kunnen lezen (indien het niet te ingewikkeld geschreven was) schrijven we dit jaar sowieso al positieve transfer cijfers en draaien we zwarte cijfers.

Dat betekent inderdaad dat we nu op dit moment "geld zat" hebben in Rotterdam.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 augustus 2011 door Stylzz --
Emile
 Emile - woensdag 31 augustus 2011 - 13:48   quote  deeplink  
kijk 5.5 in de pocket martin heeft schaakmat
Stylzz
 Stylzz - woensdag 31 augustus 2011 - 13:51   quote  deeplink  
haha, dit vind ik nu wel goed graf delven!

Ouwe treasure hunter!
Emile
 Emile - woensdag 31 augustus 2011 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 13:51 schreef Stylzz het volgende:
haha, dit vind ik nu wel goed graf delven!

Ouwe treasure hunter!
haha ja ik werd gek van die nieuwe topics denk laat ik ff recycelen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Twente komt als een hondje terug, Martin held









0.0109729