BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Bezuinigen

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
pierreboertje
 pierreboertje - maandag 08 augustus 2011 - 16:15   quote  deeplink  
denk dat gudde het wel goed doet
we moeten toch een keer met zwarte cijfers gaan schrijven
als we versterken moet dat via andere investeerders
moa
 moa - maandag 08 augustus 2011 - 16:17   quote  deeplink  
Gudde doet het prima, hij doet wat nodig is, zelfs wanneer het ten koste gaat van de sportieve resultaten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 augustus 2011 door moa --
henkie1969
 henkie1969 - maandag 08 augustus 2011 - 16:22   quote  deeplink  
nu gaat het ten koste van sportieve resultaten, maar ik heb dat liever dan dat dit het laatste seizoen voor Feyenoord is.

gudde rules :)
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 08 augustus 2011 - 17:14   quote  deeplink  
Idd , Gudde is zeer goed bezig! Alles in het belang van Feyenoord. Zoals het hoort.
Crisismanager
 Crisismanager - maandag 08 augustus 2011 - 17:18   quote  deeplink  
Kijk eens op www.lunaticnews.nl onder het kopje dossiers. Daarin staan met feiten onderbouwde rapporten waarom Gudde en de rest ongeschikt is. Door zijn onkunde is de club ver afgezakt
pierreboertje
 pierreboertje - maandag 08 augustus 2011 - 17:23   quote  deeplink  
wie moet je dan voor de klas zetten , feit blijft dat feyenoord langzaam uit de schulden komt .
gudde is niet alleen verantwoordelijk voor ondeugdelijk gedrag , wel mede natuurlijk maar het gaat om nu .!!!!!!!!
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 08 augustus 2011 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 17:18 schreef Crisismanager het volgende:
Kijk eens op www.lunaticnews.nl onder het kopje dossiers. Daarin staan met feiten onderbouwde rapporten waarom Gudde en de rest ongeschikt is. Door zijn onkunde is de club ver afgezakt
Dat zijn dossiers naar de wens van de supporters geschreven! Niet relevant en zeker niet onpartijdig! Gewoon waardeloze schit
henkie1969
 henkie1969 - maandag 08 augustus 2011 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 17:18 schreef Crisismanager het volgende:
Kijk eens op www.lunaticnews.nl onder het kopje dossiers. Daarin staan met feiten onderbouwde rapporten waarom Gudde en de rest ongeschikt is. Door zijn onkunde is de club ver afgezakt
lunaticnews ... vg .... fsv .... zijn net zo ongeschikt en onbetrouwbaar.

we kunnen met z'n allen van alles roepen, maar de mensen die het dichtst bij het vuur zitten , dus directie en rvc weten alle exacte cijfers, zij zijn ook de mensen die met de knvb rond de tafel zitten, en verder moet ieder ander gewoon mondje houden .... eind van dit jaar zijn we uit Cat.1 en gaan we rustig opbouwen zonder paniek aankopen.....
hotjumper
 hotjumper - maandag 08 augustus 2011 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 17:46 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat zijn dossiers naar de wens van de supporters geschreven! Niet relevant en zeker niet onpartijdig! Gewoon waardeloze schit
Als dat zo was waren ze door het bestuur eenvoudig te weerleggen.
- of het boeit het bestuur niet wat er onder de supporters leeft
- of ze kunnen het gewoon niet weerleggen

Zolang het bestuur niet aantoont dat die dossiers niet kloppen ga ik er van uit dat ze kloppen, net zoals ik ook Gudde geloofde dat we bijna schuldenvrij waren vlak voor er weer een lijk uit de kast kwam vallen in de vorm van signifikant hogere schulden als eerder aan gegeven,
henkie1969
 henkie1969 - maandag 08 augustus 2011 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 18:17 schreef hotjumper het volgende:
- of het boeit het bestuur niet wat er onder de supporters leeft
-
nee, en dat hoeft ook niet

zo lang ze het tenue niet veranderen, maakt het mij ook niet uit

je kan niet 1,9 miljoen mensen tevreden houden
hotjumper
 hotjumper - maandag 08 augustus 2011 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 18:24 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

nee, en dat hoeft ook niet

zo lang ze het tenue niet veranderen, maakt het mij ook niet uit

je kan niet 1,9 miljoen mensen tevreden houden
Het gaat hier niet om een paar jochies die zeuren om de soorten trekdrop die ze verkopen in de kuip, het gaat hier om supporters die zich terecht zorgen maken om de Club. Want laten we even wel wezen, van het extra geld dat elk moment binnen zou komen via diverse investeerders hebben we ook al weken niks gehoord.
woutah
 woutah - maandag 08 augustus 2011 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 18:35 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Het gaat hier niet om een paar jochies die zeuren om de soorten trekdrop die ze verkopen in de kuip, het gaat hier om supporters die zich terecht zorgen maken om de Club. Want laten we even wel wezen, van het extra geld dat elk moment binnen zou komen via diverse investeerders hebben we ook al weken niks gehoord.
ze zouden over het geld allemaal wel iets duidelijker kunnen zijn, maar als hun reageren op die teksten en bewijzen dat ze niet waar zijn komen er de volgende dag weer nieuwe waar ze weer op kunnen reageren. vind gudde het niet slecht doen alleen de laatste tijd overdrijft hij wel met zijn cencuur.
prins
 prins - maandag 08 augustus 2011 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 16:15 schreef pierreboertje het volgende:
denk dat gudde het wel goed doet
we moeten toch een keer met zwarte cijfers gaan schrijven
als we versterken moet dat via andere investeerders
Jij hebt helemaal gelijk. Knude doet het goed. Dat is hetzelfde als je nu Dirk Scheringa benoemt als curator bij Het falliete DSB bank.
pierreboertje
 pierreboertje - maandag 08 augustus 2011 - 19:22   quote  deeplink  
kom maar met je voorstel ?
moa
 moa - maandag 08 augustus 2011 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 18:35 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Het gaat hier niet om een paar jochies die zeuren om de soorten trekdrop die ze verkopen in de kuip, het gaat hier om supporters die zich terecht zorgen maken om de Club. Want laten we even wel wezen, van het extra geld dat elk moment binnen zou komen via diverse investeerders hebben we ook al weken niks gehoord.
Mee eens, het zou leuk zijn wanneer we wat meer tekst en uitleg kregen.

Helaas waren en zijn er rond is clubje altijd veel groepjes actief zoals de VG die alles beter denken te weten, en welke verstrekte informatie dan ook snel uit hun verband weten te trekken, om vervolgens opnieuw hun gal te spuwen over het zogenaamde wanbeleid waarvan niet bewezen kan worden of het uberhaupt wel plaats vind.

Bovendien reageren partijen als de VG altijd op een dusmatige toon dat je eerder het idee hebt met een stel imbiciele belastingvreters en tokkies te maken te hebben dan met een groep serieuse supporters die zich oprecht zorgen maakt.

Om die reden is het dan misschien ook wel beter voor Feyenoord om niet te vaak naar buiten te treden met alle mogelijke informatie, maar het gewoon laten bij een paar updates per jaar waarin globaal wordt uitgelegd wat de financiele situatie van de club is. Scheelt waarschijnlijk een hoop dom geouwehoer en gelul in de media.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 08 augustus 2011 - 19:46   quote  deeplink  
Gudde is op het financiele vlak (uiteindelijk) goed bezig maar voor de rest is het Stalin aan de maas!
STS
 STS - maandag 08 augustus 2011 - 19:49   quote  deeplink  
Ik weet niet wat Gudde allemaal achter de schermen doet, maar wat er van hem naar buiten komt is niet echt slim te noemen. Denk hierbij aan het voorbeeld van de spandoeken. Wellicht slaat hij regelmatig met zijn vuistjes op tafel, maar dat zien wij niet natuurlijk.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 08 augustus 2011 - 19:51   quote  deeplink  
Dat heeft hij in het verleden veel te weinig gedaan!
Neem nou de beruchte bekerfinale!
Het monddood maken van het legioen en ons als klapvee behandelen moet hem de das om doen!!
STS
 STS - maandag 08 augustus 2011 - 19:56   quote  deeplink  
Ik weet niet of Gudde dat in het verleden te weinig heeft gedaan, ik ben er niet bij geweest. Ik kan het me inderdaad niet voorstellen, maar zeker weet je het nooit.
hotjumper
 hotjumper - maandag 08 augustus 2011 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 18:51 schreef woutah het volgende:

[..]

ze zouden over het geld allemaal wel iets duidelijker kunnen zijn, maar als hun reageren op die teksten en bewijzen dat ze niet waar zijn komen er de volgende dag weer nieuwe waar ze weer op kunnen reageren. vind gudde het niet slecht doen alleen de laatste tijd overdrijft hij wel met zijn cencuur.
Kijk, op spandoeken hoeven ze van mij niet te reageren maar iemand moet toch de verantwoordelijkheid nemen mbt zaken zoals het FiF e.d.
Crisismanager
 Crisismanager - dinsdag 09 augustus 2011 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 18:15 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

lunaticnews ... vg .... fsv .... zijn net zo ongeschikt en onbetrouwbaar.

we kunnen met z'n allen van alles roepen, maar de mensen die het dichtst bij het vuur zitten , dus directie en rvc weten alle exacte cijfers, zij zijn ook de mensen die met de knvb rond de tafel zitten, en verder moet ieder ander gewoon mondje houden .... eind van dit jaar zijn we uit Cat.1 en gaan we rustig opbouwen zonder paniek aankopen.....
Henk,

Er staan in al die dossiers aardig wat ingescande papieren van Feyenoord. Een voorbeeld is dat Sekou Cisse voor 3,5 miljoen is gekocht door de zgn VvF. Als Cisse voor minder dan 4,4 miljoen vertrekt, moet Feyenoord het verschil bijleggen én rente betalen (!). Schandalig vind ik dat.. Eric Gudde zijn handtekening staat eronder, ik vind het niet zo gek dat Blokland blijft volhouden dat Gudde 'niet ter discussie staat'.

Gudde was ook al algemeen directeur op het moment dat Feyenoord 17 miljoen verlies leed in 'het jaar van' Gertjan Verbeek. Dat betekend gewoon 17 miljoen euro meer uitgeven dan je aan inkomsten binnen kregen heh... Dat is alleen al onacceptabel!

Het is meer dan terecht dat Gudde zwaar onder vuur ligt...
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 09 augustus 2011 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 17:18 schreef Crisismanager het volgende:
Kijk eens op www.lunaticnews.nl onder het kopje dossiers. Daarin staan met feiten onderbouwde rapporten waarom Gudde en de rest ongeschikt is. Door zijn onkunde is de club ver afgezakt
Kutsite. Verspreid alleen maar laster en onrust.
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 09 augustus 2011 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 12:24 schreef Crisismanager het volgende:

[..]

Henk,

Er staan in al die dossiers aardig wat ingescande papieren van Feyenoord. Een voorbeeld is dat Sekou Cisse voor 3,5 miljoen is gekocht door de zgn VvF. Als Cisse voor minder dan 4,4 miljoen vertrekt, moet Feyenoord het verschil bijleggen én rente betalen (!). Schandalig vind ik dat.. Eric Gudde zijn handtekening staat eronder, ik vind het niet zo gek dat Blokland blijft volhouden dat Gudde 'niet ter discussie staat'.

Gudde was ook al algemeen directeur op het moment dat Feyenoord 17 miljoen verlies leed in 'het jaar van' Gertjan Verbeek. Dat betekend gewoon 17 miljoen euro meer uitgeven dan je aan inkomsten binnen kregen heh... Dat is alleen al onacceptabel!

Het is meer dan terecht dat Gudde zwaar onder vuur ligt...
Kijk dat is allemaal wel erg leuk en aardig, maar het is erg gemakkelijk om interne documenten op een manier uit te leggen zoals jij dat graag wilt. Manipuleren van informatie heet dat. Ik ben daar niet van geschrokken om eerlijk te zijn. Ik vind het eigenlijk alleen maar erg kwalijk dat een website beschikking heeft over interne en vertrouwelijke documenten.

Dat Feyenoord niet reageert op aantijgingen en opmerkingen van supporters, hoe goed bedoeld ook, vind ik ook niet meer dan logisch. Als ze daar mee beginnen is het hek van de dam. Je moet je nooit uit de tent laten lokken door mensen die niet intern zijn dus niet van de hoed en de rand weten.

Om dan te zeggen dat je supporters verloochend vind ik wat ver gaan, maar ja dat is mijn bescheiden mening en ik weet dat er veel zijn die anders denken.
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 09 augustus 2011 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 12:37 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Kijk dat is allemaal wel erg leuk en aardig, maar het is erg gemakkelijk om interne documenten op een manier uit te leggen zoals jij dat graag wilt. Manipuleren van informatie heet dat. Ik ben daar niet van geschrokken om eerlijk te zijn. Ik vind het eigenlijk alleen maar erg kwalijk dat een website beschikking heeft over interne en vertrouwelijke documenten.

Dat Feyenoord niet reageert op aantijgingen en opmerkingen van supporters, hoe goed bedoeld ook, vind ik ook niet meer dan logisch. Als ze daar mee beginnen is het hek van de dam. Je moet je nooit uit de tent laten lokken door mensen die niet intern zijn dus niet van de hoed en de rand weten.

Om dan te zeggen dat je supporters verloochend vind ik wat ver gaan, maar ja dat is mijn bescheiden mening en ik weet dat er veel zijn die anders denken.
Beetje rare redenering,zelf zeg je dat ze beschikken over vertrouwlijke interne documenten. Die niet voor meerdere uitleg vatbaar zijn. Zoals het document betreffende Cisse en hoe Feyenoord voor het verschil in aan en verkoop moet betalen inclusief rente. En dit is volgens jou voor meerdere uitleg vatbaar?
Dus de documenten die jouw mening ondersteunen zijn wel waar en wat tegen je mening is zijn niet waar.
Lijkt wel de Gudde redenatie.
Alles wat goed gaat heb ik gepresteerd, alles wat fout gaat is door een ander veroorzaakt.
henkie1969
 henkie1969 - dinsdag 09 augustus 2011 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 12:24 schreef Crisismanager het volgende:

[..]

Henk,

Er staan in al die dossiers aardig wat ingescande papieren van Feyenoord. Een voorbeeld is dat Sekou Cisse voor 3,5 miljoen is gekocht door de zgn VvF. Als Cisse voor minder dan 4,4 miljoen vertrekt, moet Feyenoord het verschil bijleggen én rente betalen (!). Schandalig vind ik dat.. Eric Gudde zijn handtekening staat eronder, ik vind het niet zo gek dat Blokland blijft volhouden dat Gudde 'niet ter discussie staat'.

Gudde was ook al algemeen directeur op het moment dat Feyenoord 17 miljoen verlies leed in 'het jaar van' Gertjan Verbeek. Dat betekend gewoon 17 miljoen euro meer uitgeven dan je aan inkomsten binnen kregen heh... Dat is alleen al onacceptabel!

Het is meer dan terecht dat Gudde zwaar onder vuur ligt...
Even over VvF.. (zogenaamde VvF) zoals jij ze noemt. Misschien moeten de mensen van Lunatic en weet ik veel wie allemaal ook eens nadenken over wat deze mensen nu doen voor Feyenoord. Als zij niets hadden omgezet naar aandelen had je nu niet eens een elftal gehad om naar te kijken. En dat ze daar ook wat voor terug hebben is logisch. Ik heb nog nooit (ook v.d.H. niet) een geldschieter gezien die zijn geld weg geeft, ze willen er allemaal aan verdienen. Dat heb je ook met een Oliesjeik met 150 miljoen, die wil ook verdienen. En dat er meer geld is uitgegeven dan dat er toen binnenkwam, tja, dat is een bedrijfsrisico, er is gegokt en verloren. Verlies pakken en doorademen. (Munsterman wil ook gewoon verdienen hoor, die is ook niet gek, die heeft Twente geholpen maar wil ook geld zien...is allemaal logisch, want NIEMAND in de wereld werkt voor niets). Dus al die "scans" en "documenten" boeien me niet, bij iedere bedrijfstak wordt geld verloren en geld verdient, en nu wordt het opgelost, en dat dat niet naar ieders tevredenheis is, mag ook. Want je kan het niet iedereen naar zijn/haar zin maken.

Je kan nu iedereen wel wegsturen, maar wie gaat het dan doen? Er is NIEMAND, echt NIEMAND die er nu nog in wil stappen, en vergis je niet, als je nu iedereen weg stuurt dan gaan de VvF hun centjes terug eisen. Dan is Feyenoord alsnog failliet.

Het maakt mij geen fuck uit wie er op het pluche zit. Eind van dit seizoen uit Cat.1 en dan gaan we verder kijken, en of dat dat nou met Gudde, van Hanegem, Cruijff, of Beatrix is, zal me echt aan m'n reet roesten. Want niemand van deze mensen haalt Feyenoord op DIT MOMENT direct uit de problemen, dus waarom nou moeilijk doen, wacht gewoon nog lekker jaartje. En volgend jaar rustig aan opbouwen.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 09 augustus 2011 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 12:37 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

. Je moet je nooit uit de tent laten lokken door mensen die niet intern zijn dus niet van de hoed en de rand weten.

Laat dan ook die spandoeken on de Kuip hangen, dan hangen ze in ieder geval niet bij je op de stoep.
henkie1969
 henkie1969 - dinsdag 09 augustus 2011 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 15:06 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Laat dan ook die spandoeken on de Kuip hangen, dan hangen ze in ieder geval niet bij je op de stoep.
hang dan in ieder geval spandoeken op die het elftal steunen ipv alle randzaken
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 09 augustus 2011 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 12:56 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

Even over VvF.. (zogenaamde VvF) zoals jij ze noemt. Misschien moeten de mensen van Lunatic en weet ik veel wie allemaal ook eens nadenken over wat deze mensen nu doen voor Feyenoord. Als zij niets hadden omgezet naar aandelen had je nu niet eens een elftal gehad om naar te kijken. En dat ze daar ook wat voor terug hebben is logisch. Ik heb nog nooit (ook v.d.H. niet) een geldschieter gezien die zijn geld weg geeft, ze willen er allemaal aan verdienen. Dat heb je ook met een Oliesjeik met 150 miljoen, die wil ook verdienen. En dat er meer geld is uitgegeven dan dat er toen binnenkwam, tja, dat is een bedrijfsrisico, er is gegokt en verloren. Verlies pakken en doorademen. (Munsterman wil ook gewoon verdienen hoor, die is ook niet gek, die heeft Twente geholpen maar wil ook geld zien...is allemaal logisch, want NIEMAND in de wereld werkt voor niets). Dus al die "scans" en "documenten" boeien me niet, bij iedere bedrijfstak wordt geld verloren en geld verdient, en nu wordt het opgelost, en dat dat niet naar ieders tevredenheis is, mag ook. Want je kan het niet iedereen naar zijn/haar zin maken.

Je kan nu iedereen wel wegsturen, maar wie gaat het dan doen? Er is NIEMAND, echt NIEMAND die er nu nog in wil stappen, en vergis je niet, als je nu iedereen weg stuurt dan gaan de VvF hun centjes terug eisen. Dan is Feyenoord alsnog failliet.

Het maakt mij geen fuck uit wie er op het pluche zit. Eind van dit seizoen uit Cat.1 en dan gaan we verder kijken, en of dat dat nou met Gudde, van Hanegem, Cruijff, of Beatrix is, zal me echt aan m'n reet roesten. Want niemand van deze mensen haalt Feyenoord op DIT MOMENT direct uit de problemen, dus waarom nou moeilijk doen, wacht gewoon nog lekker jaartje. En volgend jaar rustig aan opbouwen.
Er valt niets terug te eisen, ze kunnen hooguit hun aandelen te koop aanbieden.
En waarvan wil jij volgend jaar lekker bouwen, er is dan nog steeds geen geld. Zeker als er met dit elftal geen resultaten geboekt worden.
De teruggang van het aantal seizoenskaarten zal doorgaan. Er is geen hoofdsponsor, en ga zo maar door. kijk voor de gein is naar het aantal aflopende contracten 1n 2012 en 2013.
Nee ,laat maar lekker zitten en doorprutsen zoals afgelopen jaren gebeurd is komt het allemaal wel goed.
Crisismanager
 Crisismanager - dinsdag 09 augustus 2011 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 12:37 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Kijk dat is allemaal wel erg leuk en aardig, maar het is erg gemakkelijk om interne documenten op een manier uit te leggen zoals jij dat graag wilt. Manipuleren van informatie heet dat. Ik ben daar niet van geschrokken om eerlijk te zijn. Ik vind het eigenlijk alleen maar erg kwalijk dat een website beschikking heeft over interne en vertrouwelijke documenten.

Dat Feyenoord niet reageert op aantijgingen en opmerkingen van supporters, hoe goed bedoeld ook, vind ik ook niet meer dan logisch. Als ze daar mee beginnen is het hek van de dam. Je moet je nooit uit de tent laten lokken door mensen die niet intern zijn dus niet van de hoed en de rand weten.

Om dan te zeggen dat je supporters verloochend vind ik wat ver gaan, maar ja dat is mijn bescheiden mening en ik weet dat er veel zijn die anders denken.
Ik laat me niet meesleuren in de gedachtegang van de schrijver van LN. Maar die documenten liegen niet en daar heb ik een mening over. Dingen die krom zijn kun je niet recht lullen
henkie1969
 henkie1969 - dinsdag 09 augustus 2011 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 15:14 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Er valt niets terug te eisen, ze kunnen hooguit hun aandelen te koop aanbieden.
En waarvan wil jij volgend jaar lekker bouwen, er is dan nog steeds geen geld. Zeker als er met dit elftal geen resultaten geboekt worden.
De teruggang van het aantal seizoenskaarten zal doorgaan. Er is geen hoofdsponsor, en ga zo maar door. kijk voor de gein is naar het aantal aflopende contracten 1n 2012 en 2013.
Nee ,laat maar lekker zitten en doorprutsen zoals afgelopen jaren gebeurd is komt het allemaal wel goed.
nee, iedereen er uit gooien en met nieuwe mensen (wie dan???????) ook met niets opbouwen, dat schiet op
henkie1969
 henkie1969 - dinsdag 09 augustus 2011 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 15:14 schreef F.L.E het volgende:

[..]

De teruggang van het aantal seizoenskaarten zal doorgaan.

Er is geen hoofdsponsor, en ga zo maar door.

kijk voor de gein is naar het aantal aflopende contracten 1n 2012 en 2013.

Prima, diegene die nu afhaken zijn dus niet de echte supporters die je zou willen.

Er is nog steeds een hoofdsponsor, en wie zegt dat hier niemand mee bezig is....

Aantal aflopen contracten, dus van Geel is ook al een lui vent volgens jou anders had hij iedereen al laten bijtekenen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 09 augustus 2011 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 18:16 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

Prima, diegene die nu afhaken zijn dus niet de echte supporters die je zou willen.

Er is nog steeds een hoofdsponsor, en wie zegt dat hier niemand mee bezig is....

Aantal aflopen contracten, dus van Geel is ook al een lui vent volgens jou anders had hij iedereen al laten bijtekenen.
Er zitten mensen bij die na 20 jaar geen seizoenskaart meer nemen!
Dat noem jij geen echte??
Ik denk dat iedereen het gewoon beu is!!
We hebben een echte leider nodig (zie Jorien) en geen Knudde!
Trouwe hond
 Trouwe hond - dinsdag 09 augustus 2011 - 18:24   quote  deeplink  
Ik bespeur een opwaartse spiraal. 1 gespeeld 3 punten.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 09 augustus 2011 - 18:47   quote  deeplink  
Zuurpruimen topic
Slotje
henkie1969
 henkie1969 - dinsdag 09 augustus 2011 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 18:20 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

We hebben een echte leider nodig (zie Jorien) en geen Knudde!
Nee Jorien was een leider ... heeft gelukkig totaal geen geld gekost
heeft er ook niets aan verdiend onze grote kale leider

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Bezuinigen









0.0073580