|
|
pierreboertje
|
|
|
ben benieuwd hoeveel vertrouwen er is onder julie. geef eens een serieuze mening , ik denk dat feyenoord op plaats 8 eindigd. wat denken jullie |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
|
|
|
gladdeharry
|
|
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
lees nou eens een keer de bestaande topics door ipv te pas en te onpas nieuwe te openen... |
|
|
|
|
Heppie de Peppie
|
|
|
Met Fer 8e zonder Fer nacompetitie elftal is echt bedroevend. |
|
|
|
|
pierreboertje
|
|
|
quote: weet ik nog je antwoord niet , moeilijk he |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
emerton73
|
|
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: nou voorruit dan maar: zoals elk jaar bij de start van het jaar: 1e natuurlijk!! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
zie reactie in eerdere topic |
|
|
|
|
pierreboertje
|
|
|
quote: hoop dat je gelijk hebt maar ik vraag naar een riee'le mening anders dan de bestaande topic toch ? |
|
|
|
|
supermario13
|
|
|
hoop linker rijtje....dan hebben ze het goed gedaan. |
|
|
|
|
bollebeer
|
|
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
we staan op wedstrijddag 33 op de 10e plaats en na de laatste wedstrijd 8e. Dus allemaal rustig vakantie boeken, gaan net europa niet in. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
zambet
|
|
|
Ik denk dat we dit jaar 6e worden. Kijk maar eens naar de stand van de 2e seizoenshelft vorig jaar. Toen zijn we ook 6e geworden. Ok, we zijn misschien wat zwakker geworden maar ook de concurrenten zijn dat. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
... .. ... .... ... ... .....! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Mijn glazen bol is vanmorgen kapotgevallen $%#@#$$@%#$!$@^$@^$#$%^@$# |
|
|
|
|
Zw' 28
|
|
|
Ligt er puur aan of Fer blijft.. dus wil nog niets zeggen.. eerst maar wedstrijd tegen Roda zien.. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: Als dat klopt heeft hij bijgeleerd. |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
als ze een beetje willen voetballen ik denk dat plek 4 of 5 mogelijk is dit jaar iedereen kijkt naar 020 pisvee en die tukkers we kunnen dit jaar echt wel een verassing zijn ( hoop ik ) |
|
|
|
|
bollebeer
|
|
|
quote: nee hoor,en dan nog is het hoger dan die van jou |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: lijkt me sterk... verder wereld topic bollebeer |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
9e van het linkerrijtje of 1e van het rechterrijtje. Klinkt nog best goed, 1e van het rechterrijtje..... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Ik denk dat het zo gaat!!! Let op!!! Als Ruiz wordt verkocht gaat het grote caroussel beginnen, Twente heeft volop centen en kopen Fer voor 5 miljoen, wij kopen immers voor 2 miljoen, Verhoek wil in Den Haag blijven wonen dus een prooi voor ons, wij kopen verhoek voor 2 miljoen, nou dan bulykin erbij en je bent kampioen van Nederland!!!! |
|
|
|
|
Zw' 28
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2011 - 15:42 schreef hoogvliet010 het volgende:Ik denk dat het zo gaat!!! Let op!!! Als Ruiz wordt verkocht gaat het grote caroussel beginnen, Twente heeft volop centen en kopen Fer voor 5 miljoen, wij kopen immers voor 2 miljoen, Verhoek wil in Den Haag blijven wonen dus een prooi voor ons, wij kopen verhoek voor 2 miljoen, nou dan bulykin erbij en je bent kampioen van Nederland!!!! Whehe.. |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
Feyenoord gaat verassen!! let maar op! ik zeg ook top 3! zaterdag winnen we weer... staan we gewoon goed en word het vertrouwen groter Fer word volgende week alsnog verkocht en dan halen wij onze aankoop... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
We eindigen op een plek die recht geeft op het spelen van play offs voor Europees voetbal. |
|
|
|
|
erikkfr
|
|
|
met deze spelers groep kun je komen tot plaats 13 denk ik en erg genoeg |
|
|
|
|
erikkfr
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2011 - 15:42 schreef hoogvliet010 het volgende:Ik denk dat het zo gaat!!! Let op!!! Als Ruiz wordt verkocht gaat het grote caroussel beginnen, Twente heeft volop centen en kopen Fer voor 5 miljoen, wij kopen immers voor 2 miljoen, Verhoek wil in Den Haag blijven wonen dus een prooi voor ons, wij kopen verhoek voor 2 miljoen, nou dan bulykin erbij en je bent kampioen van Nederland!!!! grappe maker!!!!!! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tja ik weet het niet,ik ben alleen bang voor de D streep, Alles wat we daar boven eindigen ben ik blij. Als er toch een spits komt en Fer blijft ben ik het met Els eens. Wat mij wel opbeurt is dat de andere ploegen (waar we helaas naar moeten kijken)ook slechter of zelfs slecht zijn geworden.dus je zou onder je kunnen laten VVV/Utrecht/de Graafschap/RKC/NAC?en de rest weet ik niet |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2011 - 20:35 schreef piet de paler het volgende:Tja ik weet het niet,ik ben alleen bang voor de D streep, Alles wat we daar boven eindigen ben ik blij. Als er toch een spits komt en Fer blijft ben ik het met Els eens. Wat mij wel opbeurt is dat de andere ploegen (waar we helaas naar moeten kijken)ook slechter of zelfs slecht zijn geworden.dus je zou onder je kunnen laten VVV/Utrecht/de Graafschap/RKC/NAC?en de rest weet ik niet Plus Excelsior. |
|
|
|
|
Felbm
|
|
|
Ik gok op een 5e plaats. Denk inderdaad ook dat als ruiz nog weggaat dat er dan nog het nodige staat te gebeuren. Niet direct zoals hierboven staat, maar denk dat het en en ander dan nog wel gaat draaien. En als de klik in dit elftal kan komen denk ik dat we helemaal niet minder hoeven te zijn dan de gemiddelde subtopper. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
roy2
|
|
|
FER inpakken en wegwezen. |
|
|
|
|
woutah
|
|
|
op 1 natuurlijk, wat is dat nou voor vraag. |
|
|
|
|
Sanchos Diego
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Word 6e, en voor elke plaats erboven, word ik een week extra dronken..... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Ik zie net op Feyenoord tv van Gastel met de schaal het bordes op lopen..Alles winnen gewoon en dan ben je kampioen. Mulder houdt dit jaar alles tegen en G. Fernandez scoort elke week |
|
|
|
|
DY
|
|
|
|
|
|
Martijn