|
|
nieuwerbrug
|
|
|
NAC wil van Amoah af Ik weet niet het prijs kaartje van Amoah maar is toch aardige spits en als Fer weg gaat schone van Nec halen |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
kijk effe voor het openen van een topic. anders hebben we straks 100 dezelfde |
|
|
|
|
nieuwerbrug
|
|
|
quote: sorry hoor gezelligheid |
|
|
|
|
nieuwerbrug
|
|
|
quote: sorry hoor gezelligheid |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: ik reageer toch chill? gezellig ben ik wel hoor! mede rood witte kameraad |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
amoah is al aardig op leeftijd dacht ik. of is dat asamoah? |
|
|
|
|
nieuwerbrug
|
|
|
quote: een spits op een beetje niveau tussen 22 en 29 jaar is voor feyenoord niet tebetalen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Eens met alle slotjes van Stylzz, Hulde!! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
noem me nu nooit meer slotjesroepert.... slotje... |
|
|
|
|
nieuwerbrug
|
|
|
quote: je hoeft niet tereageren als de topic jou niet bevalt of draaid het hier alleen om jou moeten wij aan jou vragen mat wij hier op mogen zetten |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2011 - 16:26 schreef nieuwerbrug het volgende:[..] je hoeft niet tereageren als de topic jou niet bevalt of draaid het hier alleen om jou moeten wij aan jou vragen mat wij hier op mogen zetten trek je niets aan van deze slotjes roeperts! hahahahaha |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
ik ben voor AMOAH en tegen FER! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ik vind het alledrie nix: Amoah is Immers te Fer gezocht! |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Ajax vond amoah te duur 4 weken geleden Dus dan zal die voor ons wel betaalbaar zijn |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
type cisse heb je niets aan bij ons. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: die is goed bedacht ;) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: daar grapt ie al een week mee man. om gek van te worden. hahahahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2011 - 16:26 schreef nieuwerbrug het volgende:[..] je hoeft niet tereageren als de topic jou niet bevalt of draaid het hier alleen om jou moeten wij aan jou vragen mat wij hier op mogen zetten Ja. Bedankt Slotje |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: haha!! Geweldig dit! Goed topic overigens! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2011 - 13:29 schreef nieuwerbrug het volgende:NAC wil van Amoah af Ik weet niet het prijs kaartje van Amoah maar is toch aardige spits en als Fer weg gaat schone van Nec halen Amoah is geen slechte naam,alleen wat te oud maar voor een seizoen de moeite waard,en dan volgend seizoen indien hij voldoet als 2e spits op de bank.Hij is beter dan Jhony Volgens mij heb je hem voor 3 ton |
|
|
|