BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Heimwee

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 09 augustus 2011 - 19:32   quote  deeplink  
Feyenoord moet zich richten op grote voetballers met heimwee.

Wesley Verhoek en Immers in een package. Ricky van H. en Isoufi in verhuur met optie tot koop voor Adoo.

Net gebeld met van Geel. Hij vond het interessant.
Flowie
 Flowie - dinsdag 09 augustus 2011 - 19:34   quote  deeplink  
Hoe ironisch, misschien wel sarcastisch, de ondertoon ook: eens!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 09 augustus 2011 - 19:36   quote  deeplink  
oke
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 09 augustus 2011 - 19:50   quote  deeplink  
Wilde je ook dan Theo Janssen halen?
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 09 augustus 2011 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 19:50 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Wilde je ook dan Theo Janssen halen?
Theo misschien ook binnen het jaar weer weg uit Amsterdam. Hij past daar niet echt
FR-D@@N
 FR-D@@N - dinsdag 09 augustus 2011 - 19:58   quote  deeplink  
Verhoek miste juiste gevoel

NOTTINGHAM - Wesley Verhoek heeft tot teleurstelling en verbazing van Nottingham Forest-manager Steve McClaren zojuist het buitenlands avontuur in Engeland afgezegd. Om persoonlijke redenen kan de aanvaller van ADO Den Haag de overstap naar de club in de Midlands niet maken.

"Ik ben bijzonder goed opgevangen door de club, onder anderen door trainer Steve McClaren, legde Verhoek uit in het NOS Sportjournaal. "Het trainingscomplex zag er fantastisch uit en het stadion oogde heel authentiek. Ik had ook al huizen en auto's bekeken. Maar uiteindelijk miste ik het juiste gevoel erbij. Ik wil me als voetballer verder ontwikkelen. Als ik me niet gelukkig voel, gaat dat niet gebeuren.
Voor gek verklaard
Verhoek: "Ik zal nu wel door 99 procent van de mensen in Nederland voor gek worden verklaard. Maar geld maakt niet gelukkig voor mij. Ik wilde het de club ook niet aandoen om pas na 3 maanden met mijn gevoel aan te komen. Daarvoor heb ik te veel respect voor McClaren en zijn directieteam. Ze vonden het jammer dat het niet doorging, maar noemden het ook een moedig besluit.
de kromme 73
 de kromme 73 - dinsdag 09 augustus 2011 - 19:58   quote  deeplink  
verhoek is welkom,haal dan ook gelijk schone en dost,verkoop fer aan twente,verhuur wat jonge knapen,en rammel aan de deur bij de investeerders voor boven genoemd trio.
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 09 augustus 2011 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 19:58 schreef de kromme 73 het volgende:
verhoek is welkom,haal dan ook gelijk schone en dost,verkoop fer aan twente,verhuur wat jonge knapen,en rammel aan de deur bij de investeerders voor boven genoemd trio.
Mocht Verhoek hetzelfde kostenplaatje hebben als Immers, is dat al 5 miljoen, mss 4. Schone is er nog 1 bij opgeteld, en Dost ook nog eens 5.

Ja man, 10 of 11 miljoen uitgeven, top!
Els
 Els - dinsdag 09 augustus 2011 - 20:06   quote  deeplink  
Aparte beslissing van Verhoek, maar eigenlijk ook wel weer schattig. Neem aan dat Rotterdam niet te ver is, dus misschien wel goed dat je er een telefoontje aan gewaagd hebt....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 augustus 2011 door Els --
Els
 Els - dinsdag 09 augustus 2011 - 20:06   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 augustus 2011 door Els --
erikkfr
 erikkfr - dinsdag 09 augustus 2011 - 20:14   quote  deeplink  
wat kom op mensen open jullie ogen feyenoord heeft geen geld anders hadden ze alang iemand gehaald
en nee de vrienden van feyenoord zijn er alleen om er zelf beter van te worden
stop met die moeten we halen en die en die we hebben geen GELD en er mag niks van de KNJB
erikkfr
 erikkfr - dinsdag 09 augustus 2011 - 20:17   quote  deeplink  
zelf een transfer vrije speler wil niet komen op stage zegt toch al genoeg
rotte appels dat zijn de woorden die hier op hun plaats horen
henkie1969
 henkie1969 - dinsdag 09 augustus 2011 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 20:05 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Mocht Verhoek hetzelfde kostenplaatje hebben als Immers, is dat al 5 miljoen, mss 4. Schone is er nog 1 bij opgeteld, en Dost ook nog eens 5.

Ja man, 10 of 11 miljoen uitgeven, top!
ADO had met Forrest een overeenstemming van 2 miljoen voor Verhoek
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 09 augustus 2011 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 20:21 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

ADO had met Forrest een overeenstemming van 2 miljoen voor Verhoek
Niet gelezen maar oké. Maar dan nog, zit je aan 7, of 8 miljoen die je moet uitgeven. Dat hebben we toch niet eens? Hie kom je erbij om dan 'al die spelers' te halen?
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 09 augustus 2011 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 20:17 schreef erikkfr het volgende:
zelf een transfer vrije speler wil niet komen op stage zegt toch al genoeg
rotte appels dat zijn de woorden die hier op hun plaats horen
Ja, dan heb je het over VoH. Is ook wel een type apart, naar mijn mening.
GeenGelul
 GeenGelul - dinsdag 09 augustus 2011 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 20:06 schreef Els het volgende:
Aparte beslissing van Verhoek, maar eigenlijk ook wel weer schattig. Neem aan dat Rotterdam niet te ver is, dus misschien wel goed dat je er een telefoontje aan gewaagd hebt....
Geld kun je als club er dus niet aan verdienen.....of zal hij over 3 jaar wel naar het buitenland durven?
erikkfr
 erikkfr - dinsdag 09 augustus 2011 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 20:24 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Ja, dan heb je het over VoH. Is ook wel een type apart, naar mijn mening.
maakt niet uit zegt op dit moment toch zat over feyenoord

kom op man hoe diep willen we nog verder zakken
erikkfr
 erikkfr - dinsdag 09 augustus 2011 - 20:30   quote  deeplink  
eens de RIJKSTE verdommese club van de wereld en nu zwevend in falliet gaan rot op met dat hele zooitje daar in het maas gebouw en ook de nep vrienden van feyenoord
als je vriend bent help je dat doen hun niet via de rug van feyenoord rijk worden ja
Felbm
 Felbm - dinsdag 09 augustus 2011 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 20:30 schreef erikkfr het volgende:
eens de RIJKSTE verdommese club van de wereld en nu zwevend in falliet gaan rot op met dat hele zooitje daar in het maas gebouw en ook de nep vrienden van feyenoord
als je vriend bent help je dat doen hun niet via de rug van feyenoord rijk worden ja
Als je zulke dingen roept, moet je dat wel onderbouwen. Zonder de VvF was je cluppie er als niet meer geweest....
erikkfr
 erikkfr - dinsdag 09 augustus 2011 - 20:32   quote  deeplink  
ze zeggen we moeten dit jaar oeverbruggen om in de zwarte cijfers te komen
hebben veel verkocht nog mag niks van knjb en we zakken en we zakken
met deze rotzooi op het veld ga je naar de jupiler afdeling
erikkfr
 erikkfr - dinsdag 09 augustus 2011 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 20:31 schreef Felbm het volgende:

[..]

Als je zulke dingen roept, moet je dat wel onderbouwen. Zonder de VvF was je cluppie er als niet meer geweest....
en nu met zijn we er beter van geworden dan kom op zeg dat geld wat ze geven willen ze dubbel terug vriend denk je dat ze gek zijn de zo genaamde vrienden

dit is een zie het als een hypotheek alleen met veel meer rente dan jij denkt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 augustus 2011 door erikkfr --
Felbm
 Felbm - dinsdag 09 augustus 2011 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 20:27 schreef erikkfr het volgende:

[..]

maakt niet uit zegt op dit moment toch zat over feyenoord

kom op man hoe diep willen we nog verder zakken
Met mensen met jouw negativiteit rond de club word de tendens nooit positiever... Ga een een keer je club steunen ipv altijd alles en iedereen de grond in trappen. Das makkelijk he, vanaf de zijlijn schreeuwen....
erikkfr
 erikkfr - dinsdag 09 augustus 2011 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 20:34 schreef Felbm het volgende:

[..]

Met mensen met jouw negativiteit rond de club word de tendens nooit positiever... Ga een een keer je club steunen ipv altijd alles en iedereen de grond in trappen. Das makkelijk he, vanaf de zijlijn schreeuwen....
jongen als ik het niveau aan kon voetbal wel maar niet zo hoog
had ik zeker de club geholpen heb nu ook geld gegeven ik verdien veel minder dan de spelers wat hebben die gegeven ze zeggen van wel zou ik ook doen als ik hun was
Felbm
 Felbm - dinsdag 09 augustus 2011 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 20:33 schreef erikkfr het volgende:

[..]

en nu met zijn we er beter van geworden dan kom op zeg dat geld wat ze geven willen ze dubbel terug vriend denk je dat ze gek zijn de zo genaamde vrienden

dit is een zie het als een hypotheek alleen met veel meer rente dan jij denkt
Als jij dat dan allemaal weet... hoeveel is die rente dan? waar heb je die info vandaan? hoe weet jij dat ze hun geld dubbel terug willen? etc. etc. etc. Bronnen?
Er is bij het starten van de vvf duidelijk uitgelegd hoe het in zijn werk gaat, en daar kwam deze onzin niet in voor hoor.....
erikkfr
 erikkfr - dinsdag 09 augustus 2011 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 20:34 schreef Felbm het volgende:

[..]

Met mensen met jouw negativiteit rond de club word de tendens nooit positiever... Ga een een keer je club steunen ipv altijd alles en iedereen de grond in trappen. Das makkelijk he, vanaf de zijlijn schreeuwen....
en het is geen negativiteit het is bezorgdheid om feyenoord
ik ben erg realistich we zakken de afgrond in zo open je ogen
erikkfr
 erikkfr - dinsdag 09 augustus 2011 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 20:36 schreef Felbm het volgende:

[..]

Als jij dat dan allemaal weet... hoeveel is die rente dan? waar heb je die info vandaan? hoe weet jij dat ze hun geld dubbel terug willen? etc. etc. etc. Bronnen?
Er is bij het starten van de vvf duidelijk uitgelegd hoe het in zijn werk gaat, en daar kwam deze onzin niet in voor hoor.....
nee weet een ander van jou hypotheek van je huis af als je die hebt

denk je dat ze dat geld gratis geven
als je dat denk denk sorry hoor

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 augustus 2011 door erikkfr --
Felbm
 Felbm - dinsdag 09 augustus 2011 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 20:38 schreef erikkfr het volgende:

[..]

en het is geen negativiteit het is bezorgdheid om feyenoord
ik ben erg realistich we zakken de afgrond in zo open je ogen
Maar ik ben nog steeds benieuwd naar de antwoorden, je beweert inside info te hebben... laat maar weten waarom ik jouw aantijgingn moet geloven... er wordt zoveel geroepen. voorlopig is de prognose gewoon dat er volgend jaar zwarte cijfers geschreven kunnen worden. dat is een heeele grote vooruitgang buiten vorig jaar..... lijkt mij positief.
Felbm
 Felbm - dinsdag 09 augustus 2011 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 20:38 schreef erikkfr het volgende:

[..]

nee weet een ander van jou hypotheek van je huis af als je die hebt

denk je dat ze dat geld gratis geven
als je dat denk denk sorry hoor
Tussen gratis en dubbel terugverdienen zit een heel groot verschil.... het is niet altijd zwart of wit he....
en ik vind.. als je niet weet of het klopt wat je zegt, moet je zulke dingen ook niet roepen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 augustus 2011 door Felbm --
erikkfr
 erikkfr - dinsdag 09 augustus 2011 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 20:41 schreef Felbm het volgende:

[..]

Maar ik ben nog steeds benieuwd naar de antwoorden, je beweert inside info te hebben... laat maar weten waarom ik jouw aantijgingn moet geloven... er wordt zoveel geroepen. voorlopig is de prognose gewoon dat er volgend jaar zwarte cijfers geschreven kunnen worden. dat is een heeele grote vooruitgang buiten vorig jaar..... lijkt mij positief.
dat snap ben ik ook blijj om als dat zo is
maar jij en ik weten ook wat ik net ook typ ik weet de kleine lettertjes van mijn hypotheek als jij huis hebt jij ook maar een ander weet dat niet van jou hoe of wat
dat is daar ook zo
waarom komen er dan geen spelers niet omdat van geel niet wil aan kloppen bij de vrienden
nee de vrienden hebben het te druk met het inzamelen van ons geld naar de club
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 09 augustus 2011 - 20:45   quote  deeplink  
Soms zijn die voetballers net mensen.... Mooi hè!
erikkfr
 erikkfr - dinsdag 09 augustus 2011 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 20:42 schreef Felbm het volgende:

[..]

Tussen gratis en dubbel terugverdienen zit een heel groot verschil.... het is niet altijd zwart of wit he....
en ik vind.. als je niet weet of het klopt wat je zegt, moet je zulke dingen ook niet roepen.
deze mensen hebben zelf ook bv's het bedrijfs leven dus gaat het ook op zn bedrijfs daar
ook in belang van feyenoord want feyenoord is gered dat klopt maar ook om hun eigen portomonee daar gaat het meer om
erikkfr
 erikkfr - dinsdag 09 augustus 2011 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 20:45 schreef hotjumper het volgende:
Soms zijn die voetballers net mensen.... Mooi hè!
idd alleen moeten die mensen genoemd de vrienden van het niet over de rug van feyenoord doen
dat vind ik te ver gaan
eerst roepen we gaan feyenoord helpen om er over twee a drie jaar er weer bij te horen
en vervolgens gebeurd er knap weinig gaat er bij mij niet in
Felbm
 Felbm - dinsdag 09 augustus 2011 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 20:44 schreef erikkfr het volgende:

[..]

dat snap ben ik ook blijj om als dat zo is
maar jij en ik weten ook wat ik net ook typ ik weet de kleine lettertjes van mijn hypotheek als jij huis hebt jij ook maar een ander weet dat niet van jou hoe of wat
dat is daar ook zo
waarom komen er dan geen spelers niet omdat van geel niet wil aan kloppen bij de vrienden
nee de vrienden hebben het te druk met het inzamelen van ons geld naar de club
Waar maak je dat dan uit op???? Vvf gaat miss wel helpen bij een transfer, maar ze willen eerst proberen zonder extra geld iets op te lossen. Die mesen zijn bereid om voor onze club risico te lopen door geld er in te stoppen. Dat is in mijn ogen heel veel respect waard!! als alles mislukt zijn zij ook geld kwijt he... nog 1 of 2 versterkingen en ik denk dat europees voetbal haalbaar is, en dan sta je er volgend jaar alweer heel anders voor...
MMM
 MMM - dinsdag 09 augustus 2011 - 20:49   quote  deeplink  
2 miljoen is normaal gesproken een koopje voor een speler als Verhoek. Denk dat Twente nog wel toe gaat slaan als Ruiz vertrekt.
JanM
 JanM - dinsdag 09 augustus 2011 - 20:49   quote  deeplink  
Ik heb heimwee naar de Coolsingel ... zucht
Felbm
 Felbm - dinsdag 09 augustus 2011 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 20:48 schreef erikkfr het volgende:

[..]

idd alleen moeten die mensen genoemd de vrienden van het niet over de rug van feyenoord doen
dat vind ik te ver gaan
eerst roepen we gaan feyenoord helpen om er over twee a drie jaar er weer bij te horen
en vervolgens gebeurd er knap weinig gaat er bij mij niet in
geduld mijn vriend.... geduld....
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 09 augustus 2011 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 20:48 schreef erikkfr het volgende:

[..]

idd alleen moeten die mensen genoemd de vrienden van het niet over de rug van feyenoord doen
dat vind ik te ver gaan
eerst roepen we gaan feyenoord helpen om er over twee a drie jaar er weer bij te horen
en vervolgens gebeurd er knap weinig gaat er bij mij niet in
Helpen doen ze ook door Feyenoord hun licentie te laten behouden.
erikkfr
 erikkfr - dinsdag 09 augustus 2011 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 20:49 schreef Felbm het volgende:

[..]

Waar maak je dat dan uit op???? Vvf gaat miss wel helpen bij een transfer, maar ze willen eerst proberen zonder extra geld iets op te lossen. Die mesen zijn bereid om voor onze club risico te lopen door geld er in te stoppen. Dat is in mijn ogen heel veel respect waard!! als alles mislukt zijn zij ook geld kwijt he... nog 1 of 2 versterkingen en ik denk dat europees voetbal haalbaar is, en dan sta je er volgend jaar alweer heel anders voor...
luister als jij geld bij de bank leent noem 10.000 euro denk je dat je dan ook 10.000 moet terug betalen nee dus
rente hoeveel termijnen het bedrag dat je in een keer leent kom op dit gaat ook daar zo
daarom wil feyenoord dus ook niet klakkeloos een speler halen als er geld vrij komt van de vvf dat kost aleen maar meer geld
Had feyenoord geen contact met de baar van een f1 team toen waaron ging dat niet door juist om dezelfe rede

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 augustus 2011 door erikkfr --
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 09 augustus 2011 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 20:49 schreef JanM het volgende:
Ik heb heimwee naar de Coolsingel ... zucht
Eens..!
erikkfr
 erikkfr - dinsdag 09 augustus 2011 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 20:53 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Eens..!
zeker weten
Felbm
 Felbm - dinsdag 09 augustus 2011 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 20:53 schreef erikkfr het volgende:

[..]

luister als jij geld bij de bank leent noem 10.000 euro denk je dat je dan ook 10.000 moet terug betalen nee dus
rente hoeveel termijnen het bedrag dat je in een keer leent kom op dit gaat ook daar zo
daarom wil feyenoord dus ook niet klakkeloos een speler halen als er geld vrij komt van de vvf dat kost aleen maar meer geld
Had feyenoord geen contact met de baar van een f1 team toen waaron ging dat niet door juist om dezelfe rede
Weer van die kenners-info... weet je dat allemaal zeker??????? knap hoor. Zoals hierboven als staat, zonder de Vvf had feyenoord al geen licientie meer! das geen helpen?
En vooraf toen de constructie bekend gemaakt werd, is er duidelijk uitgelegd dat er GEEN woeker-rente gerekend word, ze kunnen het geld, later met een minimale winst terugkrijgen. En logisch, zoals je zelf al aangeeft, geld lenen kost geld.... Maar waar jij vandaan haalt dat dat dan over de rug van feyenoord gaat????????????? zonder Vvf---geen feyenoord!
erikkfr
 erikkfr - dinsdag 09 augustus 2011 - 21:10   quote  deeplink  
ok laten we het hopen ik heb er mn twijfels bij dit is een discussie forum geen scheld en vloek forum dus ik hou het netjes
ik hoop dat je gelijk hebt
het is alleen jammer dat je niks hoort of merkt
bjorn
 bjorn - dinsdag 09 augustus 2011 - 21:12   quote  deeplink  
Tja als je Verhoek haald moet je ook Dost halen, wie moet ze der anders in koppen??dus ben je rond de 6 a 7 miljoen kwijt dus dat lijkt me niet haalbaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 augustus 2011 door bjorn --
erikkfr
 erikkfr - dinsdag 09 augustus 2011 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 21:12 schreef bjorn het volgende:
Tja als je Verhoek haald moet je ook Dost halen, wie moet ze der anders in koppen??dus ben je rond de 6 a 7 miljoen kwijt dus dat lijkt me niet haalbaar.
was het maar een feest dat ze verhoek hadden gehaald was een goeie voor ons geweest
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 09 augustus 2011 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 21:14 schreef erikkfr het volgende:

[..]

was het maar een feest dat ze verhoek hadden gehaald was een goeie voor ons geweest
kan weer zie bericht
Felbm
 Felbm - dinsdag 09 augustus 2011 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 21:10 schreef erikkfr het volgende:
ok laten we het hopen ik heb er mn twijfels bij dit is een discussie forum geen scheld en vloek forum dus ik hou het netjes
ik hoop dat je gelijk hebt
het is alleen jammer dat je niks hoort of merkt
Dat ben ik met je eens. Maar ik denk en hoop dat als de tijd rijpe is, dat ze dan wel naar buiten komen. Ik heb persoonlijk nog hoop op Immers.
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 09 augustus 2011 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 21:12 schreef bjorn het volgende:
Tja als je Verhoek haald moet je ook Dost halen, wie moet ze der anders in koppen??dus ben je rond de 6 a 7 miljoen kwijt dus dat lijkt me niet haalbaar.
G. Fernandez is net zo goed, misschien wel veel beter. Hij liep wel 4x vrij tegen Excelsior
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 09 augustus 2011 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 22:26 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

G. Fernandez is net zo goed, misschien wel veel beter. Hij liep wel 4x vrij tegen Excelsior
Met jochies als Cabral win je de oorlog nuet.
Egoist
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 09 augustus 2011 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 22:29 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Met jochies als Cabral win je de oorlog nuet.
Egoist
cabral hoort bij excelsior thuis. niet meer niet minder
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 09 augustus 2011 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 22:29 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Met jochies als Cabral win je de oorlog nuet.
Egoist
Ik las alleen 'Cabral' en 'Egoist'.

Eens dus.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 augustus 2011 door Bosifyable --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5982
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Heimwee









0.0070319