|
|
Divxion
|
|
|
Nu Ajax een bod op Cillessen het 21 jarig talent doet, vraag ik me dus af wie jullie het komend seizoen als eerste keeper zien? Want wie vind jij beter en in welke opzichten vind je de een of de ander beter. Dus wat denken jullie Cillessen of Vermeer als eerste keeper? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 - 12:32 schreef Divxion het volgende:Nu Ajax een bod op Cillessen het 21 jarig talent doet, vraag ik me dus af wie jullie het komend seizoen als eerste keeper zien? Want wie vind jij beter en in welke opzichten vind je de een of de ander beter. Dus wat denken jullie Cillessen of Vermeer als eerste keeper? Eh... zullen we eerst maar eens afwachten of a) NEC het bod van Ajax gaat accepteren en b) of Cillesen daadwerkelijk naar Ajax gaat vertrekken. Zodra hij ons mooie shirt draagt, zal ik mijn voorkeur wat betreft de eerste doelman laten weten! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 - 12:43 schreef Pietje het volgende:[..] Eh... zullen we eerst maar eens afwachten of a) NEC het bod van Ajax gaat accepteren en b) of Cillesen daadwerkelijk naar Ajax gaat vertrekken. Zodra hij ons mooie shirt draagt, zal ik mijn voorkeur wat betreft de eerste doelman laten weten! +5 |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 - 12:32 schreef Divxion het volgende:Nu Ajax een bod op Cillessen het 21 jarig talent doet, vraag ik me dus af wie jullie het komend seizoen als eerste keeper zien? Want wie vind jij beter en in welke opzichten vind je de een of de ander beter. Dus wat denken jullie Cillessen of Vermeer als eerste keeper? Mijn wedervraag richting jouw luid dan: Wat denk je zelf??? |
|
|
|
|
Bas12345
|
|
|
|
|
|
marius
|
|
|
waarom niet een ervaren kieper erbij zoon oudje die bij arsenal niet aan de bak komt? het loon zal wel hoog zijn maar ervaring hebbe die gekke en tis altijd bter als zoon jong ventje die ik nie ken. |
|
|
|
|
Divxion
|
|
|
Ik zie Vermeer zeker als goede doelman maar ik acht hem te klein en te onzeker om ons Stekelenburg te doen vergeten. Maar bij Cillessen het zelfde geval hij is wel wat groter, en je weet niet of hij het wel in zich heeft om bij Ajax hetzelfde te doen wat hij nu bij NEC doet. Het is ook niet slim van mijn om ze met Stekelenburg te vergelijken, maar op een of andere manier ben ik dat toch gewent. Maar mijn verwachting is dus dat Vermeer dit seizoen toch de basis keeper wordt. Want niet te vergeten, hij heeft het fantastisch gedaan in het einde van vorig seizoen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 augustus 2011 door Divxion -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 - 12:52 schreef marius het volgende:waarom niet een ervaren kieper erbij zoon oudje die bij arsenal niet aan de bak komt? het loon zal wel hoog zijn maar ervaring hebbe die gekke en tis altijd bter als zoon jong ventje die ik nie ken. Dus omdat jij hem niet kent, moeten we voor een oudje gaan? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 - 12:53 schreef Divxion het volgende:Ik zie Vermeer zeker als goede doelman maar ik acht hem te klein en te onzeker om ons Stekelenburg te doen vergeten. Maar bij Cillessen het zelfde geval hij is wel wat groter, en je weet niet of hij het wel in zich heeft om bij Ajax hetzelfde te doen wat hij nu bij NEC doet. Het is ook niet slim van mijn om ze met Stekelenburg te vergelijken, maar op een of andere manier ben ik dat toch gewent. Maar mijn verwachting is dus dat Vermeer dit seizoen toch de basis keeper wordt. Want niet te vergeten, hij heeft het fantastisch gedaan in het einde van vorig seizoen! Ok das dan duidelijk. Persoonlijk denk ik dat Vermeer de voorkeur zal krijgen, maar eerst zien of de transfer er doorheen komt! |
|
|
|
|
Divxion
|
|
|
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 - 12:52 schreef marius het volgende:waarom niet een ervaren kieper erbij zoon oudje die bij arsenal niet aan de bak komt? het loon zal wel hoog zijn maar ervaring hebbe die gekke en tis altijd bter als zoon jong ventje die ik nie ken. "Altijd beter dan zoon jong ventje die ik nie ken." Dit slaat zo nergens op, als je hem niet kent weet je toch ook niet hoe goed hij kan zijn? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Dacht precies hetzelfde.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik vind Kenneth Vermeer een goede keeper, laat ik dat vooropstellen, amsterdammer. Maar soms... bij hoge ballen, als "heerser in de 16", zit ik met kromme tenen en een strakke bilnaad. Afgelopen zondagmiddag tegen de Graafschap was het niet anders. Ik heb zo mijn twijfels of hij de druk als (permanente) eerste keeper wel aankan. Ik realiseer me dat ik met deze mening op veel (Ajax)tenen ga staan, immers, Kenneth is een oer-Ajacied. Maar ik moet helaas naar een groter belang kijken: Ajax als club. Zoals gezegd, ik heb mijn twijfels. Maar Frank de Boer en zijn assistenten zijn de baas en zij zullen ongetwijfeld wel weten wat ze doen. Ik verwacht dan ook dat Kenneth voorlopig eerste keeper blijft, maar wanneer er met regelmaat foutjes door hem gemaakt gaan worden, of wanneer er door gebrek aan leiding onrust in de defensie zal ontstaan, zal Frank de Boer ingrijpen. Dat zag je in het verleden ook in de strijd tussen Stanley Menzo (eerst onomstreden !) en Edwin van der Sar, die uiteindelijk de "strijd" won. Het zal mij niet verbazen wanneer een dergelijke strijd gaat ontstaan tussen Vermeer en Cillesen. Maar laat die laatste eerst maar eens tekenen! |
|
|
|
|
Divxion
|
|
|
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 - 12:57 schreef Pietje het volgende:[..] Ik vind Kenneth Vermeer een goede keeper, laat ik dat vooropstellen, amsterdammer. Maar soms... bij hoge ballen, als "heerser in de 16", zit ik met kromme tenen en een strakke bilnaad. Afgelopen zondagmiddag tegen de Graafschap was het niet anders. Ik heb zo mijn twijfels of hij de druk als (permanente) eerste keeper wel aankan. Ik realiseer me dat ik met deze mening op veel (Ajax)tenen ga staan, immers, Kenneth is een oer-Ajacied. Maar ik moet helaas naar een groter belang kijken: Ajax als club. Zoals gezegd, ik heb mijn twijfels. Maar Frank de Boer en zijn assistenten zijn de baas en zij zullen ongetwijfeld wel weten wat ze doen. Ik verwacht dan ook dat Kenneth voorlopig eerste keeper blijft, maar wanneer er met regelmaat foutjes door hem gemaakt gaan worden, of wanneer er door gebrek aan leiding onrust in de defensie zal ontstaan, zal Frank de Boer ingrijpen. Dat zag je in het verleden ook in de strijd tussen Stanley Menzo (eerst onomstreden !) en Edwin van der Sar, die uiteindelijk de "strijd" won. Het zal mij niet verbazen wanneer een dergelijke strijd gaat ontstaan tussen Vermeer en Cillesen. Maar laat die laatste eerst maar eens tekenen! Dit zijn mijn gedachten maar dan duidelijk verwoord:P Netjes |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 - 12:57 schreef Pietje het volgende:[..] Ik vind Kenneth Vermeer een goede keeper, laat ik dat vooropstellen, amsterdammer. Maar soms... bij hoge ballen, als "heerser in de 16", zit ik met kromme tenen en een strakke bilnaad. Afgelopen zondagmiddag tegen de Graafschap was het niet anders. Ik heb zo mijn twijfels of hij de druk als (permanente) eerste keeper wel aankan. Ik realiseer me dat ik met deze mening op veel (Ajax)tenen ga staan, immers, Kenneth is een oer-Ajacied. Maar ik moet helaas naar een groter belang kijken: Ajax als club. Zoals gezegd, ik heb mijn twijfels. Maar Frank de Boer en zijn assistenten zijn de baas en zij zullen ongetwijfeld wel weten wat ze doen. Ik verwacht dan ook dat Kenneth voorlopig eerste keeper blijft, maar wanneer er met regelmaat foutjes door hem gemaakt gaan worden, of wanneer er door gebrek aan leiding onrust in de defensie zal ontstaan, zal Frank de Boer ingrijpen. Dat zag je in het verleden ook in de strijd tussen Stanley Menzo (eerst onomstreden !) en Edwin van der Sar, die uiteindelijk de "strijd" won. Het zal mij niet verbazen wanneer een dergelijke strijd gaat ontstaan tussen Vermeer en Cillesen. Maar laat die laatste eerst maar eens tekenen! Mooi verwoord en helemaal eens! ;-) |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 - 12:57 schreef Pietje het volgende:===================================================================================== Beste Pieter niks aan toe tevoegen ik zou niet durven gokken op alleen Vermeer vandaar dat de Boer voor nog een kandidaat eerste keeper gaat heel verstandig van hem. ================================================================================= [..] Ik vind Kenneth Vermeer een goede keeper, laat ik dat vooropstellen, amsterdammer. Maar soms... bij hoge ballen, als "heerser in de 16", zit ik met kromme tenen en een strakke bilnaad. Afgelopen zondagmiddag tegen de Graafschap was het niet anders. Ik heb zo mijn twijfels of hij de druk als (permanente) eerste keeper wel aankan. Ik realiseer me dat ik met deze mening op veel (Ajax)tenen ga staan, immers, Kenneth is een oer-Ajacied. Maar ik moet helaas naar een groter belang kijken: Ajax als club. Zoals gezegd, ik heb mijn twijfels. Maar Frank de Boer en zijn assistenten zijn de baas en zij zullen ongetwijfeld wel weten wat ze doen. Ik verwacht dan ook dat Kenneth voorlopig eerste keeper blijft, maar wanneer er met regelmaat foutjes door hem gemaakt gaan worden, of wanneer er door gebrek aan leiding onrust in de defensie zal ontstaan, zal Frank de Boer ingrijpen. Dat zag je in het verleden ook in de strijd tussen Stanley Menzo (eerst onomstreden !) en Edwin van der Sar, die uiteindelijk de "strijd" won. Het zal mij niet verbazen wanneer een dergelijke strijd gaat ontstaan tussen Vermeer en Cillesen. Maar laat die laatste eerst maar eens tekenen! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Ik ben het volledig met Pietje eens. |
|
|
|
|
Breijan
|
|
|
Cillesen beter dan Vermeer ?!?! Yeah right!!! Zeker de blunder tegen Heerenveen niet gezien! Heb het al vaker gezegd, maar zonder Vermeer was er geen 3e ster geweest. De man hoort gewoon al het vertrouwen te krijgen van de staf. Vermeer is gewoon de beste doelman van de Eredivisie en zal alleen maar beter worden, maar dan wel met vertrouwen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: +1. Een echte Ajacied die jarenalang zonder al te veel klagen zijn mannetje heeft gestaan als tweede keeper, en afgelopen seizoen in de laatste 5/6 wedstrijden extreem goed speelde wat ons uiteindelijk de titel heeft opgeleverd.
Een beetje vertrouwen geven kan dus geen kwaad. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 - 14:21 schreef remco k het volgende:[..] +1. Een echte Ajacied die jarenalang zonder al te veel klagen zijn mannetje heeft gestaan als tweede keeper, en afgelopen seizoen in de laatste 5/6 wedstrijden extreem goed speelde wat ons uiteindelijk de titel heeft opgeleverd. Een beetje vertrouwen geven kan dus geen kwaad. Zo, ik ben er weer. De laatste bijdrage een paar uur geleden was thuis, inmiddels ben ik ingelogd in (de stad) Utrecht bij mijn dochter, waar ik op mijn kleindochter pas... Weten jullie dat ook weer ;-) Dat laatste daar heb je helemaal gelijk in Remco. Het is ook niet zo, dat ik het helemaal niet zie zitten in Kenneth. Ik schreef ook al, dat ik Kenneth zonder meer een goede keeper vind. ik vind hem alleen erg kwetsbaar bij hoge ballen en hij is (nog) niet dié natuurlijke leider in het strafschopgebied, die Maarten vanaf het eerste moment wèl was! En zo'n keeper heeft Ajax pertinent nodig, gezien onder andere de wedstrijden in Champions League strakjes...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 augustus 2011 door Pietje -- |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Kopen en laten keepen bij NEC, mocht Vermeer niet voldoen of gebleseerd raken, dan kan je hem per direct van NEC overnemen, zelfs al is de transferdeadline verstreken, dat blijkt in de regels van de KNVB te staan. Dus kopen en jaartje laten keepen bij NEC. Ajax betaald zijn salaris en NEC hoeft daardoor niet de hoofdprijs te hebben. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 - 14:21 schreef remco k het volgende:[..] +1. Een echte Ajacied die jarenalang zonder al te veel klagen zijn mannetje heeft gestaan als tweede keeper, en afgelopen seizoen in de laatste 5/6 wedstrijden extreem goed speelde wat ons uiteindelijk de titel heeft opgeleverd. Een beetje vertrouwen geven kan dus geen kwaad. Remco geloof het of niet. Ik ben het dit keer volledig met je eens. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 - 14:21 schreef remco k het volgende:[..] +1. Een echte Ajacied die jarenalang zonder al te veel klagen zijn mannetje heeft gestaan als tweede keeper, en afgelopen seizoen in de laatste 5/6 wedstrijden extreem goed speelde wat ons uiteindelijk de titel heeft opgeleverd. Een beetje vertrouwen geven kan dus geen kwaad. Oogappeltje vermeer en de slechte janssen is het bij jou geloof ik.. Beetje vertrouwen in vermeer is niet slecht.. Maar beetje vertrouwen in janssen is ook niet slecht.. Sommige mensen hier vragen zich af of hij wel de topkeeper is.. Jij vraagt je met sommige af om janssen wel goed is.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 - 14:31 schreef Pietje het volgende:[..] Zo, ik ben er weer. De laatste bijdrage een paar uur geleden was thuis, inmiddels ben ik ingelogd in (de stad) Utrecht bij mijn dochter, waar ik op mijn kleindochter pas... Weten jullie dat ook weer ;-) Dat laatste daar heb je helemaal gelijk in Remco. Het is ook niet zo, dat ik het helemaal niet zie zitten in Kenneth. Ik schreef ook al, dat ik Kenneth zonder meer een goede keeper vind. ik vind hem alleen erg kwetsbaar bij hoge ballen en hij is (nog) niet dié natuurlijke leider in het strafschopgebied, die Maarten vanaf het eerste moment wèl was! En zo'n keeper heeft Ajax pertinent nodig, gezien onder andere de wedstrijden in Champions League strakjes... Eens Pietje heb het al een keer eerder aangegeven ik gun het hem wel en bij gebrek aan beter lekker laten staan. Kun je een betere keeper vinden die betaalbaar is moet je dat gelijk doen. Beetje concurrentie kan ook geen kwaad toch? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 - 16:54 schreef freakie het volgende:[..] Oogappeltje vermeer en de slechte janssen is het bij jou geloof ik.. Beetje vertrouwen in vermeer is niet slecht.. Maar beetje vertrouwen in janssen is ook niet slecht.. Sommige mensen hier vragen zich af of hij wel de topkeeper is.. Jij vraagt je met sommige af om janssen wel goed is.. Dat slaat nergens op wat je zegt, Vermeer heeft iets gepresteerd voor Ajax, en dat kan je van Jannssen nog niet zeggen, ik heb ook twijfels bij Vermeer maar vind het niet meer dan logisch dat hij nu de kans krijgt om de onbetwiste nummer 1 te zijn. Ik beoordeel spelers op hun wedstrijden en Janssen heeft nog niet goed voor ons gespeeld, en Vermeer heeft dat wel gedaan. Simpel maar geen woord aan gelogen.. |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
en nu gaan ze toch voor Gentenaar.. Ooit een goede keeper, nu niet meer. Is ook klein en over zijn top. Zowel bij Ajax als VVV geen indruk gemaakt. Niet veel beter dan Verhoeven. |
|
|
|
|
Divxion
|
|
|
of toch Gentenaar lees ik nu? Zou dit scenario uitkomen gaat het er dus op neer komen dat Vermeer basis kracht wordt. en Gentenaar 2de keeper. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Gentenaar is een oudere keeper, die zonder problemen op de bank kan gaan zitten, zijn loon zal ook niet al te hoog zijn en vvv zal er ook geen enorme afkoopsom voor hem zal vragen. Daarom |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 - 18:04 schreef remco k het volgende:[..] Dat slaat nergens op wat je zegt, Vermeer heeft iets gepresteerd voor Ajax, en dat kan je van Jannssen nog niet zeggen, ik heb ook twijfels bij Vermeer maar vind het niet meer dan logisch dat hij nu de kans krijgt om de onbetwiste nummer 1 te zijn. Ik beoordeel spelers op hun wedstrijden en Janssen heeft nog niet goed voor ons gespeeld, en Vermeer heeft dat wel gedaan. Simpel maar geen woord aan gelogen.. Janssen heeft ook maar 1 wedstrijd gespeeld voor ajax.. En misschien omdat hij bij twente geweldig heeft gepresteerd kan je hem ook wat vertrouwen geven.. Hij moet de kans krijgen om 1ste keeper te zijn.. Maar hij heeft al 2 a 3 jaar lang bewezen geweldige te kunnen reageren.. Maar ook al 2 a 3 jaar geen verschil laten zien in het onschadelijk maken van corners.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Prima keeper... Kan een goede back-up zijn voor vermeer.. |
|
|
|
|
Divxion
|
|
|
Gentenaar liever niet. maar das mijn mening |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 - 18:04 schreef remco k het volgende:[..] Dat slaat nergens op wat je zegt, Vermeer heeft iets gepresteerd voor Ajax, en dat kan je van Jannssen nog niet zeggen, ik heb ook twijfels bij Vermeer maar vind het niet meer dan logisch dat hij nu de kans krijgt om de onbetwiste nummer 1 te zijn. Ik beoordeel spelers op hun wedstrijden en Janssen heeft nog niet goed voor ons gespeeld, en Vermeer heeft dat wel gedaan. Simpel maar geen woord aan gelogen.. Vermeer iets gepresteerd??????????????? Moet zijn 1e volle seizoen nog maken voor ajax |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 - 18:33 schreef freakie het volgende:[..] Janssen heeft ook maar 1 wedstrijd gespeeld voor ajax.. En misschien omdat hij bij twente geweldig heeft gepresteerd kan je hem ook wat vertrouwen geven.. Hij moet de kans krijgen om 1ste keeper te zijn.. Maar hij heeft al 2 a 3 jaar lang bewezen geweldige te kunnen reageren.. Maar ook al 2 a 3 jaar geen verschil laten zien in het onschadelijk maken van corners.. Inclusief de voorbereiding en de JC schaal een wedstrijd of 10. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: In de laatste wedstrijden meer gepresteerd dan dat Steek ooit gepresteerd heeft. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Steek is een fantastische keeper, maar geen puntenpakker, en dat vind ik Vermeer wel. |
|
|
|
|
Sander111
|
|
|
Cillessen moet 6 miljoen kosten een aangezien in dit forum Vermeer als betere keeper bestempeld word, moet Vermeer 8 miljoen kosten!:D |
|
|
|
|
Divxion
|
|
|
quote: Dit vind ik zo'n onzin. puntenpakker. Vermeer is zeker geen betere keeper dan steek. en wat is in jou ogen dan een punten pakker? Vermeer houdt een goede bal maar laat een makkelijke door? omdat steek zijn doel leeg houdt is hij juist een punten pakker! |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 - 19:33 schreef Divxion het volgende:[..] Dit vind ik zo'n onzin. puntenpakker. Vermeer is zeker geen betere keeper dan steek. en wat is in jou ogen dan een punten pakker? Vermeer houdt een goede bal maar laat een makkelijke door? omdat steek zijn doel leeg houdt is hij juist een punten pakker! eens. |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
vermeer stond mooi te koekeloeren in de kampioenswedstrijd toen ie te ver voor zijn doel stond.en tegen de graafschap stond ie ook mooi te koekeloeren...twee wedstrijden,twee ketsers. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 - 19:40 schreef bahbah het volgende:vermeer stond mooi te koekeloeren in de kampioenswedstrijd toen ie te ver voor zijn doel stond.en tegen de graafschap stond ie ook mooi te koekeloeren...twee wedstrijden,twee ketsers. Je bedoelt die goal van Janssen die strak in de kruising zat?? dat is namelijk de enige bal die erin is gegaan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Cillessen moet trouwens naar het schijnt zo'n 5,5 miljoen Euro kosten... Dat is echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te veel.. |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
dat is ook belachelijk.maar Gentenaar terughalen?niet slim,die is meer geblesseerd dan wat anders.... |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
SPITS: Ajax meldt zich voor Gentenaar Ajax heeft zich woensdag bij VVV-Venlo voor Dennis Gentenaar gemeld. De kampioen uit Amsterdam heeft interesse in de doelman omdat het met NEC geen overeenstemming kan bereiken over de komst van Jasper Cillessen. NEC vraagt naar verluidt een bedrag van 6 miljoen euro voor de talentvolle doelman. ,,We hebben de laatste weken gekeken wat Maarten Stekelenburg en Michel Vorm waard zijn'', vertelt een woorvoerder van Ajax. ,,Daarom heeft het op dit moment geen zin om met NEC om de tafel te gaan zitten. Ze vragen in onze ogen een absurd bedrag.''
De 35-jarige Gentenaar was vanaf 2006 al drie seizoenen actief als tweede doelman van Ajax, dat sinds het vertrek van Stekelenburg naar AS Roma op zoek is naar een keeper. Kenneth Vermeer is voorlopig de eerste doelman van de formatie uit de hoofdstad. Trainer Frank de Boer leek het een goed plan dat Cillessen met Vermeer zou gaan concurreren.
De 22-jarige Cillessen staat positief tegenover een vertrek naar Amsterdam. ,,Maar ik ga dan wel proberen om daar ook eerste doelman te worden'', verklaarde hij zaterdag na het duel tussen NEC en sc Heerenveen. ,,Maar ik moet natuurlijk eerst afwachten of de clubs er uitkomen.''
Ajax heeft zich bij Gentenaar gemeld omdat de club vreest dat het met NEC geen akkoord over Cillessen kan bereiken. Beide clubs kunnen de komende weken nog tot elkaar komen. De transfermarkt sluit op 1 september. bron: http://www.depers.nl/sport/588107/Ajax-meldt-zich-voor-Gentenaar.html
Volgens mij heeft Ajax 1,7 geboden voor Cillessen die komt dus echt nooit. Zes miljoen vraagt NEC voor Cillessen, dan hoef je nog geen eens te gaan onderhandelen. Goede keeper hoor daar niet van. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Voor 6 miljoen haal je ook Tim Krul op en dat vind ik na Steek de beste keeper van NL, beter dan Vorm, Cillisen en ook beter dan Vermeer. Zolang als ik die jongen al ken roep ik dat Ajax hem moet halen, in potentie zelfs veel beter dan Steek. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Aah.. Zeker lekkere dat zijn goede wedstrijden om spelers af te kraken.. En te zeggen dat ze niks laten zien.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 - 21:03 schreef freakie het volgende:[..] Aah.. Zeker lekkere dat zijn goede wedstrijden om spelers af te kraken.. En te zeggen dat ze niks laten zien.. 2 ervan zijn zeker geschikt om spelers te beoordelen.. Hij heeft tot nu toe nog niks laten zien, en of dat nou oefenwedstrijden zijn of niet, dat is gewoon een feit. Zeker toevallig dat hij ook nu gepasseerd wordt voor het NL elftal. |
|
|
|