|
|
Breijan
|
|
|
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 - 19:40 schreef bahbah het volgende:vermeer stond mooi te koekeloeren in de kampioenswedstrijd toen ie te ver voor zijn doel stond.en tegen de graafschap stond ie ook mooi te koekeloeren...twee wedstrijden,twee ketsers. Denk dat jij ook hebt staan koekeloeren ...
Kampioenswedstrijd > Ruiz 1e minuut ... redding Vermeer Belangrijke redding. Kom je achter, wordt het toch echt een ander verhaal.
NEC uit, toen 10 man van Ajax lagen te pitten en Vermeer de ballen uit z'n goal beukte ...
Ga al die wedstrijden maar na, Vermeer stond z'n mannetje! |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Geen gezeik, Vermeer in de goal! Hij verdient het! Op elke positie is wel een betere speler te vinden, het is maar waar je genoegen mee neemt en wat je kunt en wilt betalen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 - 21:14 schreef remco k het volgende:[..] 2 ervan zijn zeker geschikt om spelers te beoordelen.. Hij heeft tot nu toe nog niks laten zien, en of dat nou oefenwedstrijden zijn of niet, dat is gewoon een feit. Zeker toevallig dat hij ook nu gepasseerd wordt voor het NL elftal. Ag he daar zal van marwijk Theo op af wijzen.. Jij weet net zo goed dat hij Theo niet meeneemt puur omdat hij niet is komen opdagen toen hij met ajax bezig was.. Hij gaf toen als reden op dat hij geblesseerd was ofzo en was toen met ajax in onderhandeling..
Als jij 2 ervan geschrikt vind om iemand te beoordelen dan kan ik nu ook zeggen over vermeer dat ik denk dat hij al 2 keer niet heel zeker was.. Bij de goal van ruiz(nou zei je een keer terug dat je steek ook geen bal uit de kruising heb zien tikken maar deze was verre van in de kruising hij staat gewoon verkeerd gepositioneerd) En bij de goal tegen De graafschap.. En vooral die laatste is zeer belangrijk in champions league wedstrijden..
Je kan nu niet vermeer het hand boven het hoofd houden en bij Janssen zeggen dat hij niks heeft laten zien.. Want hij heeft wel degelijk in de voorbereiding geweldige passes laten zien.. Hij heeft een goal gescoord tegen De graafschap.. Dat het tegen De graafschap kwa passen in de eerste belangrijke wedstrijd Theo het niet best doet is pure toeval.. Want eigenlijk heeft hij veel leuke dingen laten zien.. Weinig bal verlies, leuke openings passes.. En hij doet het niet goed tegen de Graafschap maar scoort toch een goal.. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: Ja wat moet die eigenlijk kosten? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 - 01:25 schreef freakie het volgende:[..] Ag he daar zal van marwijk Theo op af wijzen.. Jij weet net zo goed dat hij Theo niet meeneemt puur omdat hij niet is komen opdagen toen hij met ajax bezig was.. Hij gaf toen als reden op dat hij geblesseerd was ofzo en was toen met ajax in onderhandeling.. Als jij 2 ervan geschrikt vind om iemand te beoordelen dan kan ik nu ook zeggen over vermeer dat ik denk dat hij al 2 keer niet heel zeker was.. Bij de goal van ruiz(nou zei je een keer terug dat je steek ook geen bal uit de kruising heb zien tikken maar deze was verre van in de kruising hij staat gewoon verkeerd gepositioneerd) En bij de goal tegen De graafschap.. En vooral die laatste is zeer belangrijk in champions league wedstrijden.. Je kan nu niet vermeer het hand boven het hoofd houden en bij Janssen zeggen dat hij niks heeft laten zien.. Want hij heeft wel degelijk in de voorbereiding geweldige passes laten zien.. Hij heeft een goal gescoord tegen De graafschap.. Dat het tegen De graafschap kwa passen in de eerste belangrijke wedstrijd Theo het niet best doet is pure toeval.. Want eigenlijk heeft hij veel leuke dingen laten zien.. Weinig bal verlies, leuke openings passes.. En hij doet het niet goed tegen de Graafschap maar scoort toch een goal.. Ik vind dat theo het nog niet goed heeft gedaan bij ons en vermeer wel. En als dat veranderd zal ik dat eerlijk toegeven |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Het probleem lijkt me opgelost. NEC Nijmegen vraagt € 6.000.000,- voor Cillessen, een krankzinnig bedrag voor een nog zo'n jonge keeper, die het allemaal nog maar echt moet bewijzen. Het zal wel een kwestie van bieden en afdingen worden. Dennis Gentenaar is de volgende. Ajax kent hem goed van de jaren dat hij al tweede doelman bij ons was. De keren dat Gentenaar mocht invallen, deed hij dat uitstekend. Althans als ik mij goed herinner. Maar mocht Ajax een eerste doelman overwegen, en dat doen/deden zij met hun voorkeur voor Cillessen, dan vraag ik mij -net als Remco- in alle ernst af, waarom zij hun oog niet hebben laten vallen op Krul van Newcastle United. Dat is pas een talentvolle en uitstekende doelman, die niet zou misstaan bij Ajax. Maar laten we eerst Kenneth Vermeer een eerlijke kans geven. Dat heeft hij wel verdiend. Een en ander neemt niet weg dat er wel een uitstekende doelman klaar moet staan, mocht het toch niet met Kenneth lukken... |
|
|
|
|
joost v zon
|
|
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 - 12:28 schreef Pietje het volgende:Maar mocht Ajax een eerste doelman overwegen, en dat doen/deden zij met hun voorkeur voor Cillessen, dan vraag ik mij -net als Remco- in alle ernst af, waarom zij hun oog niet hebben laten vallen op Krul van Newcastle United. Ik denk dat Krul nu een salaris ontvangt waar je u tegen zegt, maar even polshoogte nemen kan altijd natuurlijk. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 - 12:28 schreef Pietje het volgende:Het probleem lijkt me opgelost. NEC Nijmegen vraagt € 6.000.000,- voor Cillessen, een krankzinnig bedrag voor een nog zo'n jonge keeper, die het allemaal nog maar echt moet bewijzen. Het zal wel een kwestie van bieden en afdingen worden. Dennis Gentenaar is de volgende. Ajax kent hem goed van de jaren dat hij al tweede doelman bij ons was. De keren dat Gentenaar mocht invallen, deed hij dat uitstekend. Althans als ik mij goed herinner. Maar mocht Ajax een eerste doelman overwegen, en dat doen/deden zij met hun voorkeur voor Cillessen, dan vraag ik mij -net als Remco- in alle ernst af, waarom zij hun oog niet hebben laten vallen op Krul van Newcastle United. Dat is pas een talentvolle en uitstekende doelman, die niet zou misstaan bij Ajax. Maar laten we eerst Kenneth Vermeer een eerlijke kans geven. Dat heeft hij wel verdiend. Een en ander neemt niet weg dat er wel een uitstekende doelman klaar moet staan, mocht het toch niet met Kenneth lukken... 6m is echt te belachelijk voor woorden, wel toevallig dat het precies dat bedrag is dat Ajax heeft ontvangen van Roma voor Steek. Dit geeft ook maar weer aan hoe amateuristisch het bestuur van zo'n eredivisie club als NEC is. Ze weten niet wat wat de echte marktwaarde is, zijn niet reeel en doen in mijn ogen maar wat. Vorm ging weg voor 1,7m, dan praten we over de tweede doelman van Oranje!! OK zijn contract liep af in juni 2012, maar dan nog. 2m of 2,5m is max voor zo'n keeper voor de toekomst.
Als Ajax voor een 1ste doelman wil gaan, dan is ook in mijn optiek Tim Krul de beste optie, maar volgens mij wil Ajax dat niet echt. Ze willen alleen iemand die de concurrentie aan wil gaan met Vermeer en die op de bank begint. Tim Krul moet je meteen in de basis zetten lijkt mij.
Al met al denk ik dat we gewoon met Vermeer verder moeten gaan en na dit jaar bekijken waar hij staat, haal voor nu een oude rot voor op de bank en klaar. Mocht Vermeer niet voldoen dit jaar en Tim nog steeds op de bank zitten bij Newcastle, dan halen we hem volgende zomer op. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 - 12:28 schreef Pietje het volgende:Het probleem lijkt me opgelost. NEC Nijmegen vraagt € 6.000.000,- voor Cillessen, een krankzinnig bedrag voor een nog zo'n jonge keeper, die het allemaal nog maar echt moet bewijzen. Het zal wel een kwestie van bieden en afdingen worden. Dennis Gentenaar is de volgende. Ajax kent hem goed van de jaren dat hij al tweede doelman bij ons was. De keren dat Gentenaar mocht invallen, deed hij dat uitstekend. Althans als ik mij goed herinner. Maar mocht Ajax een eerste doelman overwegen, en dat doen/deden zij met hun voorkeur voor Cillessen, dan vraag ik mij -net als Remco- in alle ernst af, waarom zij hun oog niet hebben laten vallen op Krul van Newcastle United. Dat is pas een talentvolle en uitstekende doelman, die niet zou misstaan bij Ajax. Maar laten we eerst Kenneth Vermeer een eerlijke kans geven. Dat heeft hij wel verdiend. Een en ander neemt niet weg dat er wel een uitstekende doelman klaar moet staan, mocht het toch niet met Kenneth lukken... Goh, zijn we het na de afgelopen strubbelingen de afgelopen week eindelijk weer eens...:-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 - 12:59 schreef Boilesen het volgende:[..] Ik denk dat Krul nu een salaris ontvangt waar je u tegen zegt, maar even polshoogte nemen kan altijd natuurlijk. Daar zul je beslist gelijk in hebben, Boilesen! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 - 13:00 schreef Ajax we love you het volgende:[..] 6m is echt te belachelijk voor woorden, wel toevallig dat het precies dat bedrag is dat Ajax heeft ontvangen van Roma voor Steek. Dit geeft ook maar weer aan hoe amateuristisch het bestuur van zo'n eredivisie club als NEC is. Ze weten niet wat wat de echte marktwaarde is, zijn niet reeel en doen in mijn ogen maar wat. Vorm ging weg voor 1,7m, dan praten we over de tweede doelman van Oranje!! OK zijn contract liep af in juni 2012, maar dan nog. 2m of 2,5m is max voor zo'n keeper voor de toekomst. Als Ajax voor een 1ste doelman wil gaan, dan is ook in mijn optiek Tim Krul de beste optie, maar volgens mij wil Ajax dat niet echt. Ze willen alleen iemand die de concurrentie aan wil gaan met Vermeer en die op de bank begint. Tim Krul moet je meteen in de basis zetten lijkt mij. Al met al denk ik dat we gewoon met Vermeer verder moeten gaan en na dit jaar bekijken waar hij staat, haal voor nu een oude rot voor op de bank en klaar. Mocht Vermeer niet voldoen dit jaar en Tim nog steeds op de bank zitten bij Newcastle, dan halen we hem volgende zomer op. Ach, ik weet niet of het amateuristisch is wat NEC heeft gedaan. Hun adagium zal zijn: niet geschoten is altijd mis... Je kunt het altijd proberen. Maar ik denk dat zij realistisch genoeg zijn en weten dat zij die 6 miljoen 3 x niet gaan krijgen: nu niet, dan niet, nooit niet... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahahaha. Zo hoort dat, vriend! En vrienden onder elkaar hoeven het natuurlijk niet altijd met elkaar eens te zijn. Toch? Ik vond het overigens geen strubbelingen, maar onze meningen liepen niet geheel paralel. Is niks mis mee! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 - 12:59 schreef Boilesen het volgende:[..] Ik denk dat Krul nu een salaris ontvangt waar je u tegen zegt, maar even polshoogte nemen kan altijd natuurlijk. Iets minder dan 1 miljoen Euro naar het schijnt... Kan er online niks over vinden, maar een maatje van mij ( groot Newcastle fan) en woont op een steenworp afstand van de stad vertelde mij dit.. Hij zei dat Krul zo'n 700.000 Pond verdiend. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 - 13:11 schreef Pietje het volgende:[..] Hahahaha. Zo hoort dat, vriend! En vrienden onder elkaar hoeven het natuurlijk niet altijd met elkaar eens te zijn. Toch? Ik vond het overigens geen strubbelingen, maar onze meningen liepen niet geheel paralel. Is niks mis mee! Mee eens....:-) |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 - 13:10 schreef Pietje het volgende:[..] Ach, ik weet niet of het amateuristisch is wat NEC heeft gedaan. Hun adagium zal zijn: niet geschoten is altijd mis... Je kunt het altijd proberen. Maar ik denk dat zij realistisch genoeg zijn en weten dat zij die 6 miljoen 3 x niet gaan krijgen: nu niet, dan niet, nooit niet... Ja het is het proberen waard, maar wat ik niet begrijp is dat mochten ze geld willen verdienen, zij zoiets doen. Hiermee jaag je een club in mijn ogen meteen weg, mits dat hun bedoeling was. Ik heb het idee dat na Suljemani alle clubs in NL een beetje gek geworden zijn. Dat was destijds ook de eerste keer dat ik hoopte dat de transfer voor Ajax niet door zou gaan en nu hoop ik dat weer, mits ze naar 2m gaan. |
|
|
|
|
Divxion
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 - 13:12 schreef remco k het volgende:[..] Iets minder dan 1 miljoen Euro naar het schijnt... Kan er online niks over vinden, maar een maatje van mij ( groot Newcastle fan) en woont op een steenworp afstand van de stad vertelde mij dit.. Hij zei dat Krul zo'n 700.000 Pond verdiend. komt neer op 791.586,60 euro als ik mijn site mag geloven:P maar te veel voor een 2de / eerste keeper in mijn ogen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 augustus 2011 door Divxion -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 - 13:19 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Ja het is het proberen waard, maar wat ik niet begrijp is dat mochten ze geld willen verdienen, zij zoiets doen. Hiermee jaag je een club in mijn ogen meteen weg, mits dat hun bedoeling was. Ik heb het idee dat na Suljemani alle clubs in NL een beetje gek geworden zijn. Dat was destijds ook de eerste keer dat ik hoopte dat de transfer voor Ajax niet door zou gaan en nu hoop ik dat weer, mits ze naar 2m gaan. Ik vermoed, Awly, dat elke club de markt overvraagt, zodra Ajax zich bij hen meldt... Ze proberen het. In het verleden ging Ajax helaas vaak overstag. Tegenwoordig zijn zij standvastiger en dat is een dikke pluim waard. Je kon het ook met Michel Vorm, de doelman van FC Utrecht zien: Ajax diende vele miljoenen op tafel te leggen, maar Swansea hoefde slechts 1,7 miljoen neer te tellen. Ik bedoel maar... |
|
|
|
|
Divxion
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 - 13:21 schreef Divxion het volgende:[..] komt neer op 791.586,60 euro als ik mijn site mag geloven:P maar te veel voor een 2de / eerste keeper in mijn ogen. ik zeg hier wel dat het te veel is maar Vermeer 700.000 euro zover ik weet, dus het salaris valt eigenlijk nog wel mee, niet eens zo'n onrealistische keuze. Alleen zal voor hem geen optie zijn ga ik van uit? |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 - 13:12 schreef remco k het volgende:[..] Iets minder dan 1 miljoen Euro naar het schijnt... Kan er online niks over vinden, maar een maatje van mij ( groot Newcastle fan) en woont op een steenworp afstand van de stad vertelde mij dit.. Hij zei dat Krul zo'n 700.000 Pond verdiend. Dat valt nog wel mee dan idd. Hoewel Ajax dit misschien niet aan 2 keepers kan betalen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 - 13:21 schreef Divxion het volgende:[..] komt neer op 791.586,60 euro als ik mijn site mag geloven:P maar te veel voor een 2de / eerste keeper in mijn ogen. Teveel voor een eerste keeper??? Steek verdiende stukken meer. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: 1,5 miljoen voor 2 CL waardige keepers?? ik weet niet of dat wel te veel is.. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 - 13:24 schreef Pietje het volgende:[..] Ik vermoed, Awly, dat elke club de markt overvraagt, zodra Ajax zich bij hen meldt... Ze proberen het. In het verleden ging Ajax helaas vaak overstag. Tegenwoordig zijn zij standvastiger en dat is een dikke pluim waard. Je kon het ook met Michel Vorm, de doelman van FC Utrecht zien: Ajax diende vele miljoenen op tafel te leggen, maar Swansea hoefde slechts 1,7 miljoen neer te tellen. Ik bedoel maar... Ja Pietje je hebt gelijk, ze hebben het zelf verpest en gelukkig lijkt het erop dat ze daar niet meer in trappen, ook al vond ik de 4m voor Sightorsson ook nog steeds teveel voor iemand die volgend jaar gratis is.
Ik dacht dat Ajax ook 1,7m voor vorm had neergelegd, maar dat hij zelf koos voor Swansea? Had Utrecht echt een hoger bedrag gevraagd? Als dat zo is, dan denk ik serieus dat Ajax uit dat Eredivisie live moet stappen en hun wedstrijden zelf moet gaan exploiteren, dan begrijpen zandere clubs misschien hoe belangrijk Ajax voor hun is en hoeveel geld ze al extra binnenkrijgen dankzij Ajax. Echt schandalig. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 - 13:34 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Ja Pietje je hebt gelijk, ze hebben het zelf verpest en gelukkig lijkt het erop dat ze daar niet meer in trappen, ook al vond ik de 4m voor Sightorsson ook nog steeds teveel voor iemand die volgend jaar gratis is. Ik dacht dat Ajax ook 1,7m voor vorm had neergelegd, maar dat hij zelf koos voor Swansea? Had Utrecht echt een hoger bedrag gevraagd? Als dat zo is, dan denk ik serieus dat Ajax uit dat Eredivisie live moet stappen en hun wedstrijden zelf moet gaan exploiteren, dan begrijpen zandere clubs misschien hoe belangrijk Ajax voor hun is en hoeveel geld ze al extra binnenkrijgen dankzij Ajax. Echt schandalig. Voor zover ik de media moet geloven heeft Ajax zo'n anderhalf miljoen euro voor Vorm willen bieden, maar dat heeft FC Utrecht op voorhand van tafel geveegd. Zij noemden, naar ik meen, 6 miljoen te willen krijgen voor hun keeper... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 - 13:37 schreef Pietje het volgende:[..] Voor zover ik de media moet geloven heeft Ajax zo'n anderhalf miljoen euro voor Vorm willen bieden, maar dat heeft FC Utrecht op voorhand van tafel geveegd. Zij noemden, naar ik meen, 6 miljoen te willen krijgen voor hun keeper... Volgens mij heb je gelijk Pietje, ik dacht dat van Sommeren heeft laten weten Vorm binnenlands voor meer dan 4 miljoen te willen verkopen.. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Bedankt Pietje en Remco. Echt ongelofelijk vind ik dit, nou dan zeg ik huur geen spelers meer uit mits ze alle salariskosten en vergoedingen betalen of huur ze gratis uit aan de belgische competitie, ga weg bij ED live en laat ze allemaal maar barsten. Wat een stel idioten zijn het hier in Nederland. Als we zo doorgsaan in Nederland, gaan we de Belgische competitie achterna. |
|
|
|
|
EUMD
|
|
|
Krul komt (nu) echt tekort. Hij heeft natuurlijk een aardige interland achter de rug, maar hij is bij Newcastle al een aantal keren de fout in gegaan, en oogt nog wat onzeker. Cillessen is in mijn ogen echt al een stap verder. Dat wil niet zeggen dat hij geen fouten zal maken, maar hij komt gewoon degelijker over. Echter is 6 miljoen natuurlijk te zot voor woorden. Als Swansea (een club die alleen al 30+ miljoen uit televisie gelden krijgt) Vorm al kan ophalen voor 1,7 miljoen... Dus als er naar de rijkdom van een club wordt gekeken om de waarde van een speler te bepalen (uiteraard gebeurd dat ook, maar er moet wel realistisch nagedacht worden) heeft of Utrecht hele slechte zaken gedaan, of is NEC totaal niet realistisch. En de waarheid kan zomaar in het midden liggen...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 augustus 2011 door EUMD -- |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 - 14:34 schreef EUMD het volgende:Krul komt (nu) echt tekort. Hij heeft natuurlijk een aardige interland achter de rug, maar hij is bij Newcastle al een aantal keren de fout in gegaan, en oogt nog wat onzeker. Cillessen is in mijn ogen echt al een stap verder. Dat wil niet zeggen dat hij geen fouten zal maken, maar hij komt gewoon degelijker over. Echter is 6 miljoen natuurlijk te zot voor woorden. Als Swansea (een club die alleen al 30+ miljoen uit televisie gelden krijgt) Vorm al kan ophalen voor 1,7 miljoen... Dus als er naar de rijkdom van een club wordt gekeken om de waarde van een speler te bepalen (uiteraard gebeurd dat ook, maar er moet wel realistisch nagedacht worden) heeft of Utrecht hele slechte zaken gedaan, of is NEC totaal niet realistisch. En de waarheid kan zomaar in het midden liggen... Volgens mij is Krul veeeeeeel verder dan Cillessen |
|
|
|
|
1 2 hupsakee
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 - 14:34 schreef EUMD het volgende:Krul komt (nu) echt tekort. Hij heeft natuurlijk een aardige interland achter de rug, maar hij is bij Newcastle al een aantal keren de fout in gegaan, en oogt nog wat onzeker. Cillessen is in mijn ogen echt al een stap verder. Dat wil niet zeggen dat hij geen fouten zal maken, maar hij komt gewoon degelijker over. Echter is 6 miljoen natuurlijk te zot voor woorden. Als Swansea (een club die alleen al 30+ miljoen uit televisie gelden krijgt) Vorm al kan ophalen voor 1,7 miljoen... Dus als er naar de rijkdom van een club wordt gekeken om de waarde van een speler te bepalen (uiteraard gebeurd dat ook, maar er moet wel realistisch nagedacht worden) heeft of Utrecht hele slechte zaken gedaan, of is NEC totaal niet realistisch. En de waarheid kan zomaar in het midden liggen... Cillisen maakt dit weekend toch ook alles behalve een sterke indruk, daarbij heeft Krul gespeeld tegen spelers als Rooney, Torres en Drogba, toch wel iets andere koek dan de nul houden tegen Amoah en Toivonen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
In is Krul inderdaad stukken verder en beter dan Cillisen. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Wat in iedergeval volgens mij moet is dat je een gelijkwaardige keeper moet aantrekken dat als Vermeer het niet gaat redden omwat voor een reden dan ook dat je de tweede keeper met een gerust hart kan opstellen zonder dat het punten kost zoals bij Pizza onze derde keeper. |
|
|
|
|
EUMD
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 - 15:56 schreef remco k het volgende:[..] Cillisen maakt dit weekend toch ook alles behalve een sterke indruk, daarbij heeft Krul gespeeld tegen spelers als Rooney, Torres en Drogba, toch wel iets andere koek dan de nul houden tegen Amoah en Toivonen.. Cillissen maakte dit weekend een prima indruk, op zijn fout na. En een fout kan de beste keeper overkomen. Onzekerheid/twijfel is een groter probleem. En daarin vind ik Cillissen verder dan Krul. Ik heb hem vele malen gezien, en ben niet onder de indruk. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
VERMEER///////HELD
Niet twijfelen aan deze keeper want hij word beter dan Stekelenburg!! |
|
|
|
|
1 2 hupsakee
|
|
|
|
|
|
nora
|
|
|
He Babba ik hoop dat je gelijk krijgt ,als het niet zo is krijg jij het wel te horen meneer. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: las net in headliner sorry dat ik er geen link bij heb reageer vanaf mijn mobiel. Dat krul niet zeker van basisplaats is bij newcastle. Dus misschien dat hij te halen is. Ook las ik dat room in de picture is gekomen vind ik wel een leuke keeper en voor hem zal t niet veel uitmaken of dat ie achter vermeer of velthuizen zit. Ten derde dat over gentenaar sorry maar die liever niet liever een keeper die nog kan groeien en niet 1 die over zijn top is |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
E-J
|
|
|
Ik denk dat Ajax het beste kan kiezen voor een jong talent achter Vermeer, mits je dit talent met een gerust hart durft op te stellen. Op deze manier kun je een keeper opleiden voor als Vermeer niet voldoet (ik denk overigens dat Vermeer een prima keeper is, ondanks zijn onzekerheid bij het uitkomen bij hoge ballen) of voor over een paar jaar wanneer Vermeer gaat verhuizen naar een groete club. Een gunstige bijkomstigheid is natuurlijk ook dat talenten vaak minder hoeven te kosten dan keepers die er al zijn (wat NEC vraagt slaat natuurlijk nergens op).
Als ik dan tenslotte ook nog wat namen moet noemen denk ik aan de volgende keepers, mits Ajax er max. 2,5 miljoen voor hoeft te betalen: Cillissen, Room, Tyton. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
Djembeed
|
|
|
Vermeer is idd een onzeker bij hoge ballen, maar kreeg Steek niet hetzelfde verwijt in het begin? Vind dat hij zich moet kunnen ontwikkelen. Zijn reflex is uitmuntend. Het is wel goed als hij er een concurrent bij krijgt want dat houd je scherp en Verhoeven, met alle respect, komt echt tekort. |
|
|
|
|
Divxion
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 - 11:26 schreef Djembeed het volgende:Vermeer is idd een onzeker bij hoge ballen, maar kreeg Steek niet hetzelfde verwijt in het begin? Vind dat hij zich moet kunnen ontwikkelen. Zijn reflex is uitmuntend. Het is wel goed als hij er een concurrent bij krijgt want dat houd je scherp en Verhoeven, met alle respect, komt echt tekort. Stekelenburg was dit te leren, hij was 1.92 als ik me niet vergis. Vermeer daar in tegen is toch wel wat kleiner. Hij zal moeilijer bij de hoge ballen komen dan Stekelenburg. ik denk dat dit Vermeer niet te leren is. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 - 12:29 schreef Divxion het volgende:[..] Stekelenburg was dit te leren, hij was 1.92 als ik me niet vergis. Vermeer daar in tegen is toch wel wat kleiner. Hij zal moeilijer bij de hoge ballen komen dan Stekelenburg. ik denk dat dit Vermeer niet te leren is. Onzin, je kunt je in alles verbeteren vind ik. Een hand van een springende Vermeer zal altijd hoger dan een koppende speler komen. Hij moet zich gewoon iets anders opstellen. Ook bij hoge ballen op doel ipv een voorzet. En ja het zijn nu eenmaal twee verschillende personen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 - 12:29 schreef Divxion het volgende:[..] Stekelenburg was dit te leren, hij was 1.92 als ik me niet vergis. Vermeer daar in tegen is toch wel wat kleiner. Hij zal moeilijer bij de hoge ballen komen dan Stekelenburg. ik denk dat dit Vermeer niet te leren is. Lang zijn hoeft bij hoge ballen helemaal geen voordeel te zijn ten opzichte van klein zijn.. Ik kan mij een Ivan Zamorano herinneren die 1.78 is die in mijn optiek 1 van de best koppers aller tijden was. Vermeer heeft heel veel sprongkracht en met het nodige vertrouwen zal hij ook ballen uit de lucht plukken bij corners.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 - 12:34 schreef baco74 het volgende:[..] Onzin, je kunt je in alles verbeteren vind ik. Een hand van een springende Vermeer zal altijd hoger dan een koppende speler komen. Hij moet zich gewoon iets anders opstellen. Ook bij hoge ballen op doel ipv een voorzet. En ja het zijn nu eenmaal twee verschillende personen. Bij Vermeer zullen er misschien 5 tegendoelpunten vallen uit corners, terwijl hij op de lijn misschien wel 5 tegentreffers voorkomt ten opzichte van Steek.... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 - 14:58 schreef remco k het volgende:[..] Bij Vermeer zullen er misschien 5 tegendoelpunten vallen uit corners, terwijl hij op de lijn misschien wel 5 tegentreffers voorkomt ten opzichte van Steek.... Waar steek er ook nog 10 a 15 tegenhoud om gewoon goed te staan.. En door zijn coaching niet eens de bal hoeft tegen te houden maar de verdedigers dat voor hem doen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 - 22:39 schreef freakie het volgende:[..] Waar steek er ook nog 10 a 15 tegenhoud om gewoon goed te staan.. En door zijn coaching niet eens de bal hoeft tegen te houden maar de verdedigers dat voor hem doen.. Echt onzin, als we echt 10 tegegoals minder zouden krijgen door Steek, waren we al wel eerder eens kampioen geworden, hij heeft ons er NOOIT door heen gesleept. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 - 23:57 schreef remco k het volgende:[..] Echt onzin, als we echt 10 tegegoals minder zouden krijgen door Steek, waren we al wel eerder eens kampioen geworden, hij heeft ons er NOOIT door heen gesleept. Ik ben het wederom EENS! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 - 23:57 schreef remco k het volgende:[..] Echt onzin, als we echt 10 tegegoals minder zouden krijgen door Steek, waren we al wel eerder eens kampioen geworden, hij heeft ons er NOOIT door heen gesleept. Ach is het verschil van 3 wedstrijden van vermeer van vorig jaar dan belangrijk geweest om ons kampioen te maken? Nee he;) Hij is veel belangrijker dan vermeer.. Je kan wel je oogappeltje telkens verdedigen.. Maar nou ga ik het zelfde doen als jij.. Ik ga reacties van jou vragen.. Elke wedstrijd ga ik vermeer bekijken.. En dan zal ik de reddingen van steek er ook even bij pakken.. Want je hebt het over ballen in de kruising gehad.. Maar van de 350 schoten op doel het hele jaar zullen er maximaal 10 naar de kruising gaan.. Van die 10 houd vermeer er 2 en steek 1.. Steek komt veel beter uit, pakt ballen uit de lucht.. Hij voorkomt tegentreffer door de coachen.. Maar je zal t wel van me horen.. Want ik vind namelijk vermeer nu een van de minst goede in ons ajax.. Jammer maar ik denk dat hij de zwakste schakel zal zijn in de champions league..
En ik vind het nogal apart je geeft aan dat steek een hele goede keeper is.. Maar hij is een van de beste van de wereld.. Maar vermeer is net zo goed? Aah daarom wordt hij niet gekozen voor het nederlands elftal, daarom stond hij achter steek.. Vermeer is 2 klassen minder dan steek en maar 2 jaartjes jonger.. vermeer is nu gewoon eerste keeper maar ik denk dat we hier meer punten op gaan verliezen van punten mee gaan winnen.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 - 23:57 schreef remco k het volgende:[..] Echt onzin, als we echt 10 tegegoals minder zouden krijgen door Steek, waren we al wel eerder eens kampioen geworden, hij heeft ons er NOOIT door heen gesleept. Nog iets... Nooit doorheen gesleept.. Ik dacht dat ajax elk jaar de minste tegendoelpunten had al 3 jaar lang? Of komt niet door steek dan? Ik dacht wel degelijk dat hij ons er regelmatig daarheen gesleept heeft.. Maar als je in je hoofd blijft houden met ballen uit de kruising tikken dan kom je niet ver.. Uitkomen, rust, hoge ballen en coachen.. En we hebben al 1 wedstrijd waar hij heeft laten zien dat hij niet best oogde.. Misschien zelfs 2 want tegen twente heeft hij er ons ook niet doorheen gesleept.. En ik dacht dat hij die bal van ruiz best had kunnen tegenhouden.. |
|
|
|