BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Cillessen of Vermeer?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
joduh
 joduh - zondag 14 augustus 2011 - 08:17   quote  deeplink  
wat een mega lul discussie zeg....pfffffffffff........steek is steek en vermeer is vermeer....steek is weg......nu hebben we vermeer onder de lat man..........klaar!!!!! KENNETH VERMEER///////////HELD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KENNETH VERMEER/////////JOOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
freakie
 freakie - zondag 14 augustus 2011 - 08:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 08:17 schreef joduh het volgende:
wat een mega lul discussie zeg....pfffffffffff........steek is steek en vermeer is vermeer....steek is weg......nu hebben we vermeer onder de lat man..........klaar!!!!! KENNETH VERMEER///////////HELD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KENNETH VERMEER/////////JOOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat zeker;)
baco74
 baco74 - zondag 14 augustus 2011 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 08:08 schreef freakie het volgende:

[..]

Nog iets... Nooit doorheen gesleept.. Ik dacht dat ajax elk jaar de minste tegendoelpunten had al 3 jaar lang? Of komt niet door steek dan? Ik dacht wel degelijk dat hij ons er regelmatig daarheen gesleept heeft.. Maar als je in je hoofd blijft houden met ballen uit de kruising tikken dan kom je niet ver.. Uitkomen, rust, hoge ballen en coachen.. En we hebben al 1 wedstrijd waar hij heeft laten zien dat hij niet best oogde.. Misschien zelfs 2 want tegen twente heeft hij er ons ook niet doorheen gesleept.. En ik dacht dat hij die bal van ruiz best had kunnen tegenhouden..
Beste Freak wat zijn jouw opties dan t.o.v. Vermeer?
Er is namelijk wel een zekere Maarten Stekelenburg vertrokken,
niet de eerste de beste die je even zomaar vervangt.
Steek is top en misschien wel op dit moment de beste keeper van de wereld.
Tuurlijk is Vermeer nog niet zover als Steek.
Toch vind ik Vermeer een waardig opvolger van Steek.
Hij staat nu minstens net zover als toen Steek eerste keeper van Ajax werd.
De rust en controle die Steek over het hele elftal tentoon spreidde dmv zijn coaching
is iets wat je alleen kan afdwingen door veel wedstrijden in het eerste te keepen
en door in de loop van jaren een bepaald respect bij je medespelers af te dwingen.
Steek was volgens mij de langst-zittende Ajacied van de huidige Ajaxselectie.
Dan zullen vooral jongere en/of nieuwe spelers eerder naar jou als naar een medespeler luisteren.

Vermeer is een ander verhaal op dit moment.
Hij is zoals jij zegt maar 2 jaar jonger als Steek
maar dat zegt helemaal niets omdat ie altijd tweede keeper achter Steek is geweest.
Hij zal die status die Steek in het eerste elftal heeft verworven niet 1,2,3 over kunnen nemen.
Ook hij zal daar veel wedstrijden in het eerste voor moeten keepen
en op dit niveau zijn verdedigers moeten leren kennen, vise versa.
Daarbij komt kijken dat de ervaring die Vermeer tot nu toe heeft, de ervaring van een invaller is.
De wedstrijden die hij tot Steeks vertrek heeft gekeept zal bij hem altijd gepaard gegaan zijn
met de gedachte als Steek er weer is dan zit ik weer op de bank.
Zoiets zal een verdediger ook altijd in het achterhoofd hebben
en qua spel meer van zijn collega verdediger uitgaan, dan van een onervaren keeper.
Vermeer moet dus door veel wedstrijden met eerste te keepen ervaring opdoen met zijn medespelers,
zodat ie zich meer kan bezig houden met de teamprestaties ipv zijn persoonlijke.

Ik vind Vermeer een geweldige keeper die voor zijn leeftijd en door Steek (terrecht)
te weinig ervaring heeft op kunnen doen met een vast (eerste) elftal.
Hij heeft nog niet zoveel wedstrijden achter elkaar kunnen keepen bij Ajax
en heeft een zware blessure achter de rug.
Na die blessure moest ie te snel aan de bak omdat Steek ook geblesseerd was
en er een (on)zekere Verhoeven in het doel stond.

Op dit moment kan ik geen keeper verzinnen die Steek mij doet vergeten
waarvan je ervan uit kan gaan dat ie er meteen staat.
Onervaren speler krijgen ook de tijd om zich te verbeteren
en zullen hier en daar ook nog wel een mindere wedstrijd spelen.
Bij een keeper is dat fataler maar ook voor die moeten we dat geduld hebben.

Kortom ik vind Vermeer een keeper met heel veel potentie
die als ie het vertrouwen krijgt en raakt ingespeeld op zijn verdediging
een Ajacied zal zijn waar wij nog heel veel plezier aan zullen beleven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 augustus 2011 door baco74 --
freakie
 freakie - zondag 14 augustus 2011 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 09:44 schreef baco74 het volgende:

[..]

Beste Freak wat zijn jouw opties dan t.o.v. Vermeer?
Er is namelijk wel een zekere Maarten Stekelenburg vertrokken,
niet de eerste de beste die je even zomaar vervangt.
Steek is top en misschien wel op dit moment de beste keeper van de wereld.
Tuurlijk is Vermeer nog niet zover als Steek.
Toch vind ik Vermeer een waardig opvolger van Steek.
Hij staat nu minstens net zover als toen Steek eerste keeper van Ajax werd.
De rust en controle die Steek over het hele elftal tentoon spreidde dmv zijn coaching
is iets wat je alleen kan afdwingen door veel wedstrijden in het eerste te keepen
en door in de loop van jaren een bepaald respect bij je medespelers af te dwingen.
Steek was volgens mij de langst-zittende Ajacied van de huidige Ajaxselectie.
Dan zullen vooral jongere en/of nieuwe spelers eerder naar jou als naar een medespeler luisteren.

Vermeer is een ander verhaal op dit moment.
Hij is zoals jij zegt maar 2 jaar jonger als Steek
maar dat zegt helemaal niets omdat ie altijd tweede keeper achter Steek is geweest.
Hij zal die status die Steek in het eerste elftal heeft verworven niet 1,2,3 over kunnen nemen.
Ook hij zal daar veel wedstrijden in het eerste voor moeten keepen
en op dit niveau zijn verdedigers moeten leren kennen, vise versa.
Daarbij komt kijken dat de ervaring die Vermeer tot nu toe heeft, de ervaring van een invaller is.
De wedstrijden die hij tot Steeks vertrek heeft gekeept zal bij hem altijd gepaard gegaan zijn
met de gedachte als Steek er weer is dan zit ik weer op de bank.
Zoiets zal een verdediger ook altijd in het achterhoofd hebben
en qua spel meer van zijn collega verdediger uitgaan, dan van een onervaren keeper.
Vermeer moet dus door veel wedstrijden met eerste te keepen ervaring opdoen met zijn medespelers,
zodat ie zich meer kan bezig houden met de teamprestaties ipv zijn persoonlijke.

Ik vind Vermeer een geweldige keeper die voor zijn leeftijd en door Steek (terrecht)
te weinig ervaring heeft op kunnen doen met een vast (eerste) elftal.
Hij heeft nog niet zoveel wedstrijden achter elkaar kunnen keepen bij Ajax
en heeft een zware blessure achter de rug.
Na die blessure moest ie te snel aan de bak omdat Steek ook geblesseerd was
en er een (on)zekere Verhoeven in het doel stond.

Op dit moment kan ik geen keeper verzinnen die Steek mij doet vergeten
waarvan je ervan uit kan gaan dat ie er meteen staat.
Onervaren speler krijgen ook de tijd om zich te verbeteren
en zullen hier en daar ook nog wel een mindere wedstrijd spelen.
Bij een keeper is dat fataler maar ook voor die moeten we dat geduld hebben.

Kortom ik vind Vermeer een keeper met heel veel potentie
die als ie het vertrouwen krijgt en raakt ingespeeld op zijn verdediging
een Ajacied zal zijn waar wij nog heel veel plezier aan zullen beleven.
Ik zeg ook niet dat we het met vermeer niet moeten proberen.. Als je goed leest zeg ik dat we het gewoon met hem moeten gaan doen.. Maar remco geeft aan dat vermeer net zo'n goede keeper is dan steek of zelfs beter.. Nou dat vind ik een discussie die je niet eens zou mogen voeren.. Steek heeft hele en dan ook hele belangrijke ballen gehouden..

Jezus wat een klein stukje tegenover jou.. Ik ga nog ff daar dan.. Voor de rest ben ik het eigenlijk 100% met je eens.. Maar alleen het stukje van potentie vind ik wat minder want vermeer is dan 26 en(ik hoop het wel maar denk het niet) dat vind ik iets te kort om nog een hele goede keeper te worden.. Voor ons zou het denk ik een prima keeper zijn.. Daarnaast zal er altijd wat te beleven zijn met hem.. Hij is namelijk een sierlijke keeper en heeft denk ik zijn leuke en mindere kanten..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 augustus 2011 door freakie --
baco74
 baco74 - zondag 14 augustus 2011 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 11:46 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat we het met vermeer niet moeten proberen.. Als je goed leest zeg ik dat we het gewoon met hem moeten gaan doen.. Maar remco geeft aan dat vermeer net zo'n goede keeper is dan steek of zelfs beter.. Nou dat vind ik een discussie die je niet eens zou mogen voeren.. Steek heeft hele en dan ook hele belangrijke ballen gehouden..
Op dit moment vind ik Steek de beste,
maar Vermeer zou best wel eens een betere keeper dan Steek kunnen worden.
De foutjes die Vermeer zo af en toe nog maakt,
die maakte Steek in zijn eerste jaren ook.
Sterker nog dat doet ie soms nog.
Ik denk als Vermeer een heel jaar blessure-vrij op 'ons' doel staat
dat ie ons Stekelenburg snel doet vergeten (al blijft ie in ons hart want eens een Ajacied....)
Het probleem is dat 'we' Vermeer steeds willen vergelijken met Steek.
En ja, die laatste is nu eenmaal de gevestigde topkeeper.
Dat is (in mijn ogen) Vermeer in wording.
freakie
 freakie - zondag 14 augustus 2011 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 11:57 schreef baco74 het volgende:

[..]

Op dit moment vind ik Steek de beste,
maar Vermeer zou best wel eens een betere keeper dan Steek kunnen worden.
De foutjes die Vermeer zo af en toe nog maakt,
die maakte Steek in zijn eerste jaren ook.
Sterker nog dat doet ie soms nog.
Ik denk als Vermeer een heel jaar blessure-vrij op 'ons' doel staat
dat ie ons Stekelenburg snel doet vergeten (al blijft ie in ons hart want eens een Ajacied....)
Het probleem is dat 'we' Vermeer steeds willen vergelijken met Steek.
En ja, die laatste is nu eenmaal de gevestigde topkeeper.
Dat is (in mijn ogen) Vermeer in wording.
Ik help het hopen.. Ik ben nog niet zo positief..
nora
 nora - zondag 14 augustus 2011 - 12:26   quote  deeplink  
Beste Baco ik vind het geweldig jou vertrouwen in Vermeer en ik hoop dat je vertrouwen niet beschaamd wordt maar ik heb dat vertrouwen niet en ik denk dat Frankie ook zo,n zijn twijfels heeft anders zou hij geen gelijkwaardige keeper aantrekken maar een goedkope routinier zoals Gentenaar of Babos ,hij twijfelt ergens nog over Vermeer en denkt als Vermeer het niet gaat redden dan heb ik een gelijkwaardige keeper waar hij daar mee kan proberen,en eerlijk gezegd denk ik er ook zo over,mijn mening is dat ik hem erg zwak vind op hoge ballen ook afgelopen wedstrijd tegen de graafschap de bal is heel lang onderweg 2 meter naar achter lopen en hij heeft hem,ook het ver voor zijn doel staan met zijn lengte heeft hem al menig lob over zijn geringe lengte doelpunten gekost o.a bij Willem 2 en ook al bij Ajax is dat gebeurd,ook zijn spel hervattingen zijn heel vaak heel nerveus ,dit zijn allemaal punten waardoor ik mijn twijfels heb en volgens mij ik niet alleen,maar ik hoop dat hij zich heel goed ontwikkeld en mijn mening belachelijk maakt.
remco k
 remco k - zondag 14 augustus 2011 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 08:02 schreef freakie het volgende:

[..]

Ach is het verschil van 3 wedstrijden van vermeer van vorig jaar dan belangrijk geweest om ons kampioen te maken? Nee he;) Hij is veel belangrijker dan vermeer.. Je kan wel je oogappeltje telkens verdedigen.. Maar nou ga ik het zelfde doen als jij.. Ik ga reacties van jou vragen.. Elke wedstrijd ga ik vermeer bekijken.. En dan zal ik de reddingen van steek er ook even bij pakken.. Want je hebt het over ballen in de kruising gehad.. Maar van de 350 schoten op doel het hele jaar zullen er maximaal 10 naar de kruising gaan.. Van die 10 houd vermeer er 2 en steek 1.. Steek komt veel beter uit, pakt ballen uit de lucht.. Hij voorkomt tegentreffer door de coachen.. Maar je zal t wel van me horen.. Want ik vind namelijk vermeer nu een van de minst goede in ons ajax.. Jammer maar ik denk dat hij de zwakste schakel zal zijn in de champions league..

En ik vind het nogal apart je geeft aan dat steek een hele goede keeper is.. Maar hij is een van de beste van de wereld.. Maar vermeer is net zo goed? Aah daarom wordt hij niet gekozen voor het nederlands elftal, daarom stond hij achter steek.. Vermeer is 2 klassen minder dan steek en maar 2 jaartjes jonger.. vermeer is nu gewoon eerste keeper maar ik denk dat we hier meer punten op gaan verliezen van punten mee gaan winnen..
Ik zeg nergens dat Steek niet beter is dan Vermeer, want dat is ie namelijk wel. Alleen moeten de kwaliteiten van Steek niet overdreven worden, hij was namelijk echt niet duur, en de top van de wereld was blijkbaar niet bereid om 8 miljoen voor deze keeper te betalen.

Nogmaals, ik had liever Steek nog op de goal, maar Vermeer is gewoon een goede vervanger..

Jij zegt dat die 3 wedstijden niks hebben uitgemaakt??? Nou dat heeft het wel degelijk want met Verhoeven op de goal stonden we echt op het punt van omvallen en waren we absoluut geen kampioen geworden. En het waren trouwens meer dan drie wedstrijden.

De Blunders van Steek is iedereen blijkbaar alweer vergeten, niet voor niets dat van Basten hem destijds passeerde, Steek is nu stukken beter dan Vermeer, enkel heeft Ajax daar nooit echt plezier aan kunnen beleven..
remco k
 remco k - zondag 14 augustus 2011 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 11:46 schreef freakie het volgende:

[..]

Jezus wat een klein stukje tegenover jou.. Ik ga nog ff daar dan.. Voor de rest ben ik het eigenlijk 100% met je eens.. Maar alleen het stukje van potentie vind ik wat minder want vermeer is dan 26 en(ik hoop het wel maar denk het niet) dat vind ik iets te kort om nog een hele goede keeper te worden.. Voor ons zou het denk ik een prima keeper zijn.. Daarnaast zal er altijd wat te beleven zijn met hem.. Hij is namelijk een sierlijke keeper en heeft denk ik zijn leuke en mindere kanten..
Houd eens op met iemand woorden in de mond te leggen, ik zeg namelijk helemaal niet dat Vermeer beter is...

En Steek heeft 8 jaar ofzo in het eerste gespeeld, en is pas een jaar lang echt goed, daarvoor pakte hij nooit punten voor de club, sterker nog hij koste ons regelmatig punten, want je kan wel blijven roepen dat die bal van Ruiz houdbaar was en dat Steek zich altijd zo goed positioneerd, kijk dan ff PSV vorig jaar terug, beide goals van Dsudzak moet ie gewoon makkelijk hebben, kijk ff Nurnberg uit de voorbereiding terug, beide goals moet ie gewoon hebben...

Stekelenburg is een fantastische keeper waarvan ik het erg dom vind dat ie naar Roma is gegaan en het erg jammer vind dat ie uberhaubt weg is, maar laten we niet vergeten dat zijn tijd bij Ajax met heel veel fouten, vallen en opstaan is verlopen en dat hij pas nu echt goed is.

Vermeer is in mijn ogen een waardig vervanger die afgelopen seizoen heeft laten zien punten te kunnen pakken voor Ajax, maar hij moet ook nog steeds veel leren en het zou fijn zijn als hij meer rust in zijn spel gaat krijgen, hij behoort dezelfde kans te krijgen als Stekelenburg en dus niet op ieder foutje te worden afgerekend, want dat is bij Steek ook niet gebeurd, en die foutjes zullen ongetwijfeld nog wel komen dit seizoen.

Wat touwens veel belangrijker is dan deze discussie, is wie de tweede keeper gaat worden, of misschien zelfs wel wie de concurrentie met Vermeer aan moet gaan. Ik hoop echt op Cillissen, niet zozeer omdat hij nu al zo goed is, maar om het talent dat deze keeper wel degelijk heeft, samen met Vermeer denk ik dat ze elkaar scherp kunnen houden en elkaar dus beter kunnen maken.
freakie
 freakie - zondag 14 augustus 2011 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 12:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Houd eens op met iemand woorden in de mond te leggen, ik zeg namelijk helemaal niet dat Vermeer beter is...

En Steek heeft 8 jaar ofzo in het eerste gespeeld, en is pas een jaar lang echt goed, daarvoor pakte hij nooit punten voor de club, sterker nog hij koste ons regelmatig punten, want je kan wel blijven roepen dat die bal van Ruiz houdbaar was en dat Steek zich altijd zo goed positioneerd, kijk dan ff PSV vorig jaar terug, beide goals van Dsudzak moet ie gewoon makkelijk hebben, kijk ff Nurnberg uit de voorbereiding terug, beide goals moet ie gewoon hebben...

Stekelenburg is een fantastische keeper waarvan ik het erg dom vind dat ie naar Roma is gegaan en het erg jammer vind dat ie uberhaubt weg is, maar laten we niet vergeten dat zijn tijd bij Ajax met heel veel fouten, vallen en opstaan is verlopen en dat hij pas nu echt goed is.

Vermeer is in mijn ogen een waardig vervanger die afgelopen seizoen heeft laten zien punten te kunnen pakken voor Ajax, maar hij moet ook nog steeds veel leren en het zou fijn zijn als hij meer rust in zijn spel gaat krijgen, hij behoort dezelfde kans te krijgen als Stekelenburg en dus niet op ieder foutje te worden afgerekend, want dat is bij Steek ook niet gebeurd, en die foutjes zullen ongetwijfeld nog wel komen dit seizoen.

Wat touwens veel belangrijker is dan deze discussie, is wie de tweede keeper gaat worden, of misschien zelfs wel wie de concurrentie met Vermeer aan moet gaan. Ik hoop echt op Cillissen, niet zozeer omdat hij nu al zo goed is, maar om het talent dat deze keeper wel degelijk heeft, samen met Vermeer denk ik dat ze elkaar scherp kunnen houden en elkaar dus beter kunnen maken.
Als jij vind dat vermeer niet op elk foutje veroordeelt moet worden worden.. Maar jij heb bij steek elke keer aangegeven dat hij het niet goed deed.. Dus dan krijg je die van mij namelijk gewoon terug.. Ik vond hem vandaag name,ijk weer billen knijpen..
remco k
 remco k - zondag 14 augustus 2011 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 16:35 schreef freakie het volgende:

[..]

Als jij vind dat vermeer niet op elk foutje veroordeelt moet worden worden.. Maar jij heb bij steek elke keer aangegeven dat hij het niet goed deed.. Dus dan krijg je die van mij namelijk gewoon terug.. Ik vond hem vandaag name,ijk weer billen knijpen..
Ja, inderdaad, pakt ook niet een hele belangrijke bal van Assaidi op 3-1. billenknijpen??? Whahahahaha, dat is gewoon grappig man, 1 slechte uittrap en verder helemaal niks fout gedaan..

Steek heb ik de eerste 4 jaar ook nooit veroordeeld trouwens..

En dan krijg je die gewoon van mij terug??? waar slaat dat op man, het is toch geen wedstrijd tussen ons of wel?? Kijk gewoon objectief naar Ajax en zeg wat je daar van vindt ongeacht wat ik ervan vind, als je alleen bezig bent om iets tegen mij te vinden over Vermeer of 1 van de andere spelers, dan snap ik echt niet waar je mee bezig bent.
Heico
 Heico - zondag 14 augustus 2011 - 17:04   quote  deeplink  
Vermeer moet duidelijk de kans krijgen, hij heeft Stekelenburg vaak genoeg goed afgelost wanneer die geblesseerd was....
Cilesen is een goeie 2e die de druk er wat op kan zetten bij Vermeer... Dat kan eigenlijk op dat niveau alleen maar goed zijn.
En ook een goeie optie voor de toekomst natuurlijk.
nora
 nora - zondag 14 augustus 2011 - 17:08   quote  deeplink  
Vermeer goed gekeept alleen 1 foute uittrap en 1 mooie redding in een wedstrijd waar hij niet echt getest is.Dat is de conclusie van deze heerlijke middag.
remco k
 remco k - zondag 14 augustus 2011 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 17:08 schreef nora het volgende:
Vermeer goed gekeept alleen 1 foute uittrap en 1 mooie redding in een wedstrijd waar hij niet echt getest is.Dat is de conclusie van deze heerlijke middag.
Inderdaad, het woordje billenknijpen komt helemaal niet bij me op, geen hoge ballen gehad of andere reddingen moeten verrichten..
freakie
 freakie - zondag 14 augustus 2011 - 19:28   quote  deeplink  
T is inderdaad dat er bij de hoge bal van links een verschrikkelijk slechte pass was en daarom Vermeer niet hoefde in te grijpen..

En remco zet je zelf nou niet voor gek.. Je heb steek op elk foutje veroordeeld.. Je doet het zelfde bij janssen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 augustus 2011 door freakie --
remco k
 remco k - zondag 14 augustus 2011 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 19:28 schreef freakie het volgende:
T is inderdaad dat er bij de hoge bal van links een verschrikkelijk slechte pass was en daarom Vermeer niet hoefde in te grijpen..

En remco zet je zelf nou niet voor gek.. Je heb steek op elk foutje veroordeeld.. Je doet het zelfde bij janssen..
Lul toch niet zo dom man, dit forum bestond nog niet eens toen Steek de eerste jaren bij ons speelde, dus dat kan je niet eens weten. En als ik vandaag alle foutjes van Janssen moet gaan noemen dan kan ik nog wel even, want echt goed was die niet, tot nu toe is Janssen gewoon niet de juiste man voor die positie en zie ik liever dat hij naast Eriksen komt te spelen.
freakie
 freakie - zondag 14 augustus 2011 - 19:38   quote  deeplink  
Ik vond janssen namelijk wel opvallen door 2 erg mooie passen en de rust die hij uitstraalde..
joduh
 joduh - zondag 14 augustus 2011 - 19:39   quote  deeplink  
het zit je welhoog die discussies met remco he???????ach remco/geef die man nou eens een beetje gelijk man...zit hij al maanden op te typen man.........
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 14 augustus 2011 - 19:41   quote  deeplink  
FUCK die JANSSEN!!! Tis een kutvoetballer en speelt daarnaast op de verkeerde positie!!
remco k
 remco k - zondag 14 augustus 2011 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 19:38 schreef freakie het volgende:
Ik vond janssen namelijk wel opvallen door 2 erg mooie passen en de rust die hij uitstraalde..
Hij was inderdaad toe aan de rust.
remco k
 remco k - zondag 14 augustus 2011 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 19:38 schreef freakie het volgende:
Hij verlies in de eerste helft een keer of 5 echt onnodig de bal door een domme pass, dat kan en mag gewoon niet op die positie.
remco k
 remco k - zondag 14 augustus 2011 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 19:39 schreef joduh het volgende:
het zit je welhoog die discussies met remco he???????ach remco/geef die man nou eens een beetje gelijk man...zit hij al maanden op te typen man.........
Je kent me toch man...hahaha..
freakie
 freakie - zondag 14 augustus 2011 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 19:39 schreef joduh het volgende:
Ja t zit me echt hoog.. Je moet met 2 maten meten.. Als je janssen slecht vind voetballen en hem bij elke fout afmaakt.. Dan zal ik wel op vermeer letten..
remco k
 remco k - zondag 14 augustus 2011 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 19:53 schreef freakie het volgende:

[..]

Ja t zit me echt hoog.. Je moet met 2 maten meten.. Als je janssen slecht vind voetballen en hem bij elke fout afmaakt.. Dan zal ik wel op vermeer letten..
Je kan dat toch onmogelijk met elkaar vergelijken man, dat je dat niet wilt snappen.. Vermeer is vrij onervaren, terwijl Jannssen is binnegehaald als de routinier en de leider vanaf het middenveld. Iemand die net komt kijken mag nu eenmaal meer foutjes maken dan een routinier of snap je dat niet??

Zoiezo een rare beredenering van je om Vermeer in de gaten te gaan houden omdat ik Janssen niet goed vind voetballen, slaat ook helemaal nergens op..
remco k
 remco k - zondag 14 augustus 2011 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 19:53 schreef freakie het volgende:

[..]

En je leest ook al weer niet, ik zeg duidelijk dat Janssen vandaag goede dingen heeft laten zien, maar dat zijn passing echt zwaar beroerd was. of wou je zeggen dat die 3/4 ballen die hij over de zijlijn schoot de schuld van Vermeer was.
freakie
 freakie - zondag 14 augustus 2011 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 20:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Je kan dat toch onmogelijk met elkaar vergelijken man, dat je dat niet wilt snappen.. Vermeer is vrij onervaren, terwijl Jannssen is binnegehaald als de routinier en de leider vanaf het middenveld. Iemand die net komt kijken mag nu eenmaal meer foutjes maken dan een routinier of snap je dat niet??

Zoiezo een rare beredenering van je om Vermeer in de gaten te gaan houden omdat ik Janssen niet goed vind voetballen, slaat ook helemaal nergens op..
Theo komt net kijken bij ajax.. Ik zie het verschil niet.. Nee ik hou Vermeer in de gaten omdat je wat je nu bij janssen doet ook bij steek deed..
freakie
 freakie - zondag 14 augustus 2011 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 20:13 schreef remco k het volgende:

[..]

En je leest ook al weer niet, ik zeg duidelijk dat Janssen vandaag goede dingen heeft laten zien, maar dat zijn passing echt zwaar beroerd was. of wou je zeggen dat die 3/4 ballen die hij over de zijlijn schoot de schuld van Vermeer was.
Ik zeg dat we beter 2 meter lange verdedigers kunnen halen en bij de palen neer moeten zetten.. En 2 snelle back zodat vermeer, geen hoge ballen hoeft tegen te houden.. En ik lees al weer niet zeg je dan.. Ik lees genoeg.. Ik vind alleen dat jij dat met een toon doet van we hebben hem niet nodig.. Ik denk dat we hem wel degelijk nodig hebben.. De rust en de passes die hij geeft zijn vaak van schoonheid.. Dan kan hij na zijn 3 wedstrijd nog niet helemaal goed spelen.. Maar heel het ajax is nieuw en die positie voor hem is ook weer wennen..

Vermeer heeft nauwelijks wat te doen gehad.. En dan nog laat hij 2 momenten zien waar ik van dacht:"wat is dit?" De hoge bal van links die dan wel eens waar naast ging maar er liep daar dacht ik, Sibon, dan moet je het zekere voor het onzekere nemen.. en die bal weg slaan..

Daarnaast vind ik het raar.. Je zegt dat steek een betere keeper is dan vermeer maar vermeer pakte de punten.. Hoe kan steek een betere keeper..
remco k
 remco k - zondag 14 augustus 2011 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 21:50 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik zeg dat we beter 2 meter lange verdedigers kunnen halen en bij de palen neer moeten zetten.. En 2 snelle back zodat vermeer, geen hoge ballen hoeft tegen te houden.. En ik lees al weer niet zeg je dan.. Ik lees genoeg.. Ik vind alleen dat jij dat met een toon doet van we hebben hem niet nodig.. Ik denk dat we hem wel degelijk nodig hebben.. De rust en de passes die hij geeft zijn vaak van schoonheid.. Dan kan hij na zijn 3 wedstrijd nog niet helemaal goed spelen.. Maar heel het ajax is nieuw en die positie voor hem is ook weer wennen..

Vermeer heeft nauwelijks wat te doen gehad.. En dan nog laat hij 2 momenten zien waar ik van dacht:"wat is dit?" De hoge bal van links die dan wel eens waar naast ging maar er liep daar dacht ik, Sibon, dan moet je het zekere voor het onzekere nemen.. en die bal weg slaan..

Daarnaast vind ik het raar.. Je zegt dat steek een betere keeper is dan vermeer maar vermeer pakte de punten.. Hoe kan steek een betere keeper..
Je snapt het gewoon niet of wilt het niet snappen. Janssen is gehaald als de grote meneer terwijl Vermeer niet die status heeft, snap je dat verschil dan echt niet???

Die bal bij Sibon ziet hij gewoon goed, en is juist goed dat hij die bal laat gaan i.p.v. het veld inwerkt voor de voeten van een H'veen speler.
En Stekelenburg is een completere keeper dan Vermeer, hij zorgt voor rust in de ploeg, en die kwaliteiten heeft Vermeer nog niet. Vermeer is een veel betere lijnkeeper en houd ballen tegen die Steek niet had gepakt..
joduh
 joduh - zondag 14 augustus 2011 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 22:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Je snapt het gewoon niet of wilt het niet snappen. Janssen is gehaald als de grote meneer terwijl Vermeer niet die status heeft, snap je dat verschil dan echt niet???

Die bal bij Sibon ziet hij gewoon goed, en is juist goed dat hij die bal laat gaan i.p.v. het veld inwerkt voor de voeten van een H'veen speler.
En Stekelenburg is een completere keeper dan Vermeer, hij zorgt voor rust in de ploeg, en die kwaliteiten heeft Vermeer nog niet. Vermeer is een veel betere lijnkeeper en houd ballen tegen die Steek niet had gepakt..
hey pik????snap jij het nou niet?????jij ben freakies grote voorbeeld hiero man...en hij wil hoe dan ook alles doen omjou onderuit te lullen man...geilt hij op man......hij wileen discussie van je winnen ouwe!!!!!!
freakie
 freakie - zondag 14 augustus 2011 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 22:38 schreef joduh het volgende:

[..]

hey pik????snap jij het nou niet?????jij ben freakies grote voorbeeld hiero man...en hij wil hoe dan ook alles doen omjou onderuit te lullen man...geilt hij op man......hij wileen discussie van je winnen ouwe!!!!!!
Nee hij moet gewoon kappen met te zeggen dat janssen het niet goed doet.. En hij geilt op vermeer
freakie
 freakie - zondag 14 augustus 2011 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 22:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Die bal van sibon ziet hij niet... Hij is aal het twijfelen of hij nou wel op niet uit moet komen.. Hij doet het niet en sibon mist op een haar na die kopbal..Janssen is gehaald als de grote meneer zeg je.. Maar zelfs grote meneren die ergens anders gaan spelen moeten wennen aan het spel en de club..
remco k
 remco k - zondag 14 augustus 2011 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 22:39 schreef freakie het volgende:

[..]

Nee hij moet gewoon kappen met te zeggen dat janssen het niet goed doet.. En hij geilt op vermeer
Lul toch eens niet zo dom man.
remco k
 remco k - zondag 14 augustus 2011 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 22:42 schreef freakie het volgende:

[..]

Die bal van sibon ziet hij niet... Hij is aal het twijfelen of hij nou wel op niet uit moet komen.. Hij doet het niet en sibon mist op een haar na die kopbal..Janssen is gehaald als de grote meneer zeg je.. Maar zelfs grote meneren die ergens anders gaan spelen moeten wennen aan het spel en de club..
Daar heeft hij inmiddels 2 maanden voor gehad, nu moet hij gewoon goed gaan spelen op die positie.
freakie
 freakie - zondag 14 augustus 2011 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 22:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Lul toch eens niet zo dom man.
Als jij dat ook niet doet dan zijn we heel ver..;)
remco k
 remco k - zondag 14 augustus 2011 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 23:06 schreef freakie het volgende:

[..]

Als jij dat ook niet doet dan zijn we heel ver..;)
Ik praat over kwaliteiten, prestaties en feiten. Ik praat niet over geilen op bepaalde spelers. Ik ben hier nu wel klaar mee, als jij Vermeer wil gaan afzeiken omdat ik Theo nog niet goed vind spelen, is dat prima en zoek je dat zelf maar uit..
freakie
 freakie - zondag 14 augustus 2011 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 22:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Daar heeft hij inmiddels 2 maanden voor gehad, nu moet hij gewoon goed gaan spelen op die positie.
Vermeer heeft ook 2 maanden gehad.. Nee ik zie het verschil niet ze spelen allebij 3 echte wedstrijden in de basis voor ajax.. Vermeer net ietsje meer.. Maar Vermeer speelt nu gewoon als de nummer 1 keeper van ajax en alles wat erbij komt is 2e keeper..

Dus alle twee spelen ze 3 echte wedstrijden voor Ajax.. Janssen kan niet direct gelijk van waarden zijn.. Dat kan geen enkele top speler direct.. Je hebt altijd even nodig om je te vestigen..
freakie
 freakie - zondag 14 augustus 2011 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 23:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik praat over kwaliteiten, prestaties en feiten. Ik praat niet over geilen op bepaalde spelers. Ik ben hier nu wel klaar mee, als jij Vermeer wil gaan afzeiken omdat ik Theo nog niet goed vind spelen, is dat prima en zoek je dat zelf maar uit..
Dankje.. vind jou ook lief..
remco k
 remco k - maandag 15 augustus 2011 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 23:16 schreef freakie het volgende:

[..]

Vermeer heeft ook 2 maanden gehad.. Nee ik zie het verschil niet ze spelen allebij 3 echte wedstrijden in de basis voor ajax.. Vermeer net ietsje meer.. Maar Vermeer speelt nu gewoon als de nummer 1 keeper van ajax en alles wat erbij komt is 2e keeper..

Dus alle twee spelen ze 3 echte wedstrijden voor Ajax.. Janssen kan niet direct gelijk van waarden zijn.. Dat kan geen enkele top speler direct.. Je hebt altijd even nodig om je te vestigen..
Bullshit
freakie
 freakie - maandag 15 augustus 2011 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 10:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Bullshit
Oo ja..
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - maandag 15 augustus 2011 - 15:23   quote  deeplink  
Het lijkt wel of dit topic Remco of Freakie heet ipv Cillissen of Vermeer?
Jongens kappen nou! Want dit gaat nergens meer over. Jullie willen beide je gelijk halen. Zo gaat er weer een topic naar de verdommenis.

On-topic. Ik vind het jammer dat Ajax niet voor de "goedkopere" Tyton gaat. Een goede keeper wie eerder genoegen neemt met een reserverol als Cillissen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 15 augustus 2011 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 15:23 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:
Jongens kappen nou! Want dit gaat nergens meer over. Jullie willen beide je gelijk halen. Zo gaat er weer een topic naar de verdommenis.

On-topic. Ik vind het jammer dat Ajax niet voor de "goedkopere" Tyton gaat. Een goede keeper wie eerder genoegen neemt met een reserverol als Cillissen.
Ik snap gewoon geen ruk meer van die voetbalwereld. Tyton mag wel voor 2,5m weg en is in mijn ogen ook beter dan Cillessen en voor die laatste wil NEC 6m hebben?
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - maandag 15 augustus 2011 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 15:28 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik snap gewoon geen ruk meer van die voetbalwereld. Tyton mag wel voor 2,5m weg en is in mijn ogen ook beter dan Cillessen en voor die laatste wil NEC 6m hebben?
Precies
remco k
 remco k - maandag 15 augustus 2011 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 15:23 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

Volgens mij hebben we het over Vermeer.
freakie
 freakie - maandag 15 augustus 2011 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 16:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij hebben we het over Vermeer.
Precies..
lereeeen
 lereeeen - dinsdag 06 december 2011 - 18:58   quote  deeplink  
sorry dat ik deze topic omhoog haal,,(ik kon geen goeie vinden en vond het onnodig om er eentje te maken) Maar ik vind dat cilssen nu wel eens een kans mag krijgen wat vinden jullie?
Pietje
 Pietje - dinsdag 06 december 2011 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 18:58 schreef lereeeen het volgende:
sorry dat ik deze topic omhoog haal,,(ik kon geen goeie vinden en vond het onnodig om er eentje te maken) Maar ik vind dat cilssen nu wel eens een kans mag krijgen wat vinden jullie?
Vermeer is eerste keeper! En dat blijft hij voorlopig zeker.
Amstedam
 Amstedam - dinsdag 06 december 2011 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 18:58 schreef lereeeen het volgende:
voor de toekomst word hij onze nummer 1
dit seizoen teveel doelpunten tegen
dus kwestie van tijd
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 06 december 2011 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 19:01 schreef Pietje het volgende:

[..]

Vermeer is eerste keeper! En dat blijft hij voorlopig zeker.
JAmmer genoeg wel. Vorig seizoen goed gedaan nu eerste keeper en veel te onzeker.
Moeilijkste ballen pakt ie maar blunderd op de makkelijke ook zet ie de verdediging niet goed neer. Wil Cillessen wel een paar wedstrijden zien
Pietje
 Pietje - dinsdag 06 december 2011 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 19:09 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

JAmmer genoeg wel. Vorig seizoen goed gedaan nu eerste keeper en veel te onzeker.
Moeilijkste ballen pakt ie maar blunderd op de makkelijke ook zet ie de verdediging niet goed neer. Wil Cillessen wel een paar wedstrijden zien
Zeker, hummel, hij heeft veel fouten gemaakt, maar die vele doelpunten kun je niet hem alleen aanrekenen: in een aantal wedstrijden gingen zijn verdedigers opzichtig in de fout, zoals van der Wiel, Alderweireld en met name Vertonghen. Het is dus de hele verdediging die het soms liet afweten.
RoodWit81
 RoodWit81 - dinsdag 06 december 2011 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 19:09 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik ben ook niet echt een voorstander van Vermeer, maar hij mag wel even de kans krijgen. Steek moest ook groeien. Dat vergeten we soms wel eens. Die stond er ook niet in één keer. Cillisen krijgt z'n kans nog wel.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Cillessen of Vermeer?

0.0105798