|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 december 2011 - 19:14 schreef RoodWit81 het volgende:[..] Ik ben ook niet echt een voorstander van Vermeer, maar hij mag wel even de kans krijgen. Steek moest ook groeien. Dat vergeten we soms wel eens. Die stond er ook niet in één keer. Cillisen krijgt z'n kans nog wel. + 1 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Vergeet mij niet...:-) |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Misschien in de winterstop opnieuw bekijken toch? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2011 - 08:17 schreef joduh het volgende:wat een mega lul discussie zeg....pfffffffffff........steek is steek en vermeer is vermeer....steek is weg......nu hebben we vermeer onder de lat man..........klaar!!!!! KENNETH VERMEER///////////HELD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KENNETH VERMEER/////////JOOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mee eens Joduh, hij heeft tenslotte aan het eind van de wedstrijd in en tegen Lyon ons er doorheen gesleept. Na zijn fouten tegen Utrecht (mede door de verdediging) zei ik al dat je hem nu niet moet wisselen.
Toch wel een opmerking met een knipoog die nu van toepassing is: Coronel en van Os zijn toch ook van Joodse kom af....? ;-)
Maar als we nu in het stadion gaan zingen joduuuuh, joduuuuh, ga ik er gemakshalve maar van uit dat we jou roepen ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 december 2011 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Mijn geduld met Vermeer begint op te raken. Pff kost je tegen Rkc gewoon weer bijna een punt in de laatste minuut |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2011 - 16:25 schreef Hummel10 het volgende:Mijn geduld met Vermeer begint op te raken. Pff kost je tegen Rkc gewoon weer bijna een punt in de laatste minuut En dat is de schuld van Vermeer dat dat veld klote is en die bal opstuiterd??? Van de Wiel moet dat risico daar helemaal niet nemen. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Geweldig heerlijk zo,n rustige keeper op doel. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat is ie inderdaad niet, maar die laatste bal als zijn schuld zien slaat nergens op. |
|
|
|
|
Zuidoost
|
|
|
Ja je zit altijd lekker rustig te kijken met zo,n zekere keeper, wel een flitsend tenue trouwens. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Gewoon belachelijk dat Vermeer het uberhaupt nog druk heeft tegen 10 man. Als Ajax een beetje normaal de bal in de ploeg kan houden tegen 10 Waalwijkers, dan hoor je Vermeer de hele tweede helft niet te zien. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Vergeet ook de kopbal niet van Vertongen waarom komt Vermeer uit zijn doel,gelukkig goed afgelopen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2011 - 16:41 schreef nora het volgende:Vergeet ook de kopbal niet van Vertongen waarom komt Vermeer uit zijn doel,gelukkig goed afgelopen. Omdat hij LOS roept, en Vertonghen die bal moet laten gaan, dan heeft Ajax de bal in de ploeg, Vertonghen gaat dat duel aan zonder een kans te hebben de bal bij een medespeler te krijgen. Fout Vertonghen dus. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
zijn allemaal geen fouten van Vermeer.. klaar.. veld was kut dat zag je duidelijk.. kan iedereen overkomen. en jongens raakt ons geduld niet op bij iedere speler ?? Eriksen, Ebicilio, Blind, etc etc. vooral Eriksen heb ik me vandaag weer mateloos aan lopen irriteren.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
ooo ja inderdaad vermeer is echt geweldig.. De rust straalt hij uit.. Hij speelt ook geen speler aan als hij met zijn rug naar het middeveld/aanval staat.. Trap ook niet wild de bal over de zijlijn. Je kan het naar andere spelers schuiven.. Maar t is gewoon belachelijk slecht.. Natuurlijk kan je de eerste keer, de kans van castillion niet meerekenen.. En je kan het niet eens een kans noemen..
Maar vermeer doet het echt heel slecht.. We hebben het in het verleden een keer over punten pakken gehad, vermeer heeft wel eens punten gepakt.. Maar hij heeft er meer voor ons verloren..niet alleen met keepen maar ook gewoon met het voetballen.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2011 - 17:34 schreef nummer10 het volgende:zijn allemaal geen fouten van Vermeer.. klaar.. veld was kut dat zag je duidelijk.. kan iedereen overkomen. en jongens raakt ons geduld niet op bij iedere speler ?? Eriksen, Ebicilio, Blind, etc etc. vooral Eriksen heb ik me vandaag weer mateloos aan lopen irriteren.. Eriksen speelt normaal(vandaag niet echt) erg goed.. Pakt veel ballen af en maakt het spel.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2011 - 17:01 schreef remco k het volgende:[..] Omdat hij LOS roept, en Vertonghen die bal moet laten gaan, dan heeft Ajax de bal in de ploeg, Vertonghen gaat dat duel aan zonder een kans te hebben de bal bij een medespeler te krijgen. Fout Vertonghen dus. Misschien moet hij harder "LOS" roepen.. Of misschien moet hij zich aanpassen omdat deze vermeer regelmatig de fout ingaat, wil vertonghen het zekere voor het onzekere nemen.. Ik snap ook geheel dat de verdediging niet goed speelt, als je een onzekere keeper heb, moet je over ELKE handeling nadenken. spelers willen het liefst 2 meter om vermeer heen staan.
Als je een zekere keeper heb dan gaan de spelers vast vooruit, komt er geen druk meer op, en kan ajax lekker voetballen.. Ik hoop dat vermeer verkocht gaat worden. Ik kan het niet meer aanzien.. Elke hoge bal, elke korte bal, elk schot. Ik begint spontaan te poepen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2011 - 18:49 schreef freakie het volgende:[..] Misschien moet hij harder "LOS" roepen.. Of misschien moet hij zich aanpassen omdat deze vermeer regelmatig de fout ingaat, wil vertonghen het zekere voor het onzekere nemen.. Ik snap ook geheel dat de verdediging niet goed speelt, als je een onzekere keeper heb, moet je over ELKE handeling nadenken. spelers willen het liefst 2 meter om vermeer heen staan. Als je een zekere keeper heb dan gaan de spelers vast vooruit, komt er geen druk meer op, en kan ajax lekker voetballen.. Ik hoop dat vermeer verkocht gaat worden. Ik kan het niet meer aanzien.. Elke hoge bal, elke korte bal, elk schot. Ik begint spontaan te poepen.. En toch spelen ze hem maar in, zelfs op de meest onmogelijke momenten.. Natuurlijk speelt Vermeer de laatste tijd niet goed, maar ik snap ook werkelijk niet waarom ze hem maar blijven opzoeken, af en toe moet die bal gewoon weggerost worden. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 december 2011 - 19:13 schreef Pietje het volgende:[..] Zeker, hummel, hij heeft veel fouten gemaakt, maar die vele doelpunten kun je niet hem alleen aanrekenen: in een aantal wedstrijden gingen zijn verdedigers opzichtig in de fout, zoals van der Wiel, Alderweireld en met name Vertonghen. Het is dus de hele verdediging die het soms liet afweten. Pietje ik ben het niet helemaal eens met jou, natuurlijk gaan de verdedigers de fout in.. Alleen normale handelingen die een vertonghen normaal maakte zijn nu niet mogelijk, nu moet vertonghen zich aanpassen aan vermeer. En er mag gewoon niets bij het doel komen.
Bij steek kon je ervan uit gaan dat hij de meeste lange ballen had. En goed stond opgesteld. En een lang afstandschot was bijna altijd van steek. Natuurlijk kan het niet vergelijken.. Maar vermeer speelt en dat heb ik al vaker gezegd, hoe vaker hij speelt, steeds slechter. De eerste 3 wedstrijden zijn fenomenaal, daarna word het minder.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2011 - 18:52 schreef remco k het volgende:[..] En toch spelen ze hem maar in, zelfs op de meest onmogelijke momenten.. Natuurlijk speelt Vermeer de laatste tijd niet goed, maar ik snap ook werkelijk niet waarom ze hem maar blijven opzoeken, af en toe moet die bal gewoon weggerost worden. Ja dat klopt, maar waarom rost vermeer die bal niet weg? hij staat er het beste voor.. Nee als hij hem niet kwijt kan speelt hij vertonghen in die dan met zijn rug naar de tegenstander staat.. En dat inspelen op onmogelijke momenten kon met steek wel, steek kon ervaak nog net bij of deed goed mee zodat hij eerder bij een bal was. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2011 - 18:42 schreef freakie het volgende:[..] Eriksen speelt normaal(vandaag niet echt) erg goed.. Pakt veel ballen af en maakt het spel.. sorry ??? nahja ik ga hier niet eens op in. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2011 - 18:54 schreef freakie het volgende:[..] Pietje ik ben het niet helemaal eens met jou, natuurlijk gaan de verdedigers de fout in.. Alleen normale handelingen die een vertonghen normaal maakte zijn nu niet mogelijk, nu moet vertonghen zich aanpassen aan vermeer. En er mag gewoon niets bij het doel komen. Bij steek kon je ervan uit gaan dat hij de meeste lange ballen had. En goed stond opgesteld. En een lang afstandschot was bijna altijd van steek. Natuurlijk kan het niet vergelijken.. Maar vermeer speelt en dat heb ik al vaker gezegd, hoe vaker hij speelt, steeds slechter. De eerste 3 wedstrijden zijn fenomenaal, daarna word het minder.. tis zijn eerste half jaar onder de lat.. over steek gingen er naar 4 jaar nog discussies over zijn uitkomen en hoge ballen etc etc en werd hij al het eeuwige talent genoemd, ook toen MvB Steek eruit haalde weet je welke dikke blunders Steek maakte en die stond toen al 4 jaar onder de lat !! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2011 - 18:57 schreef freakie het volgende:[..] Ja dat klopt, maar waarom rost vermeer die bal niet weg? hij staat er het beste voor.. Nee als hij hem niet kwijt kan speelt hij vertonghen in die dan met zijn rug naar de tegenstander staat.. En dat inspelen op onmogelijke momenten kon met steek wel, steek kon ervaak nog net bij of deed goed mee zodat hij eerder bij een bal was. gelul uit de ruimte.. Steek was juist helemaal geen meevoetballende keeper waardoor we nooit het spel van achteruit konden maken, die roste alleen de bal naar voren.. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2011 - 16:36 schreef baco74 het volgende:Gewoon belachelijk dat Vermeer het uberhaupt nog druk heeft tegen 10 man. Als Ajax een beetje normaal de bal in de ploeg kan houden tegen 10 Waalwijkers, dan hoor je Vermeer de hele tweede helft niet te zien. Volgens mij heb ik Vermeer in de tweede helft ook amper gezien hoor. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2011 - 17:01 schreef remco k het volgende:[..] Omdat hij LOS roept, en Vertonghen die bal moet laten gaan, dan heeft Ajax de bal in de ploeg, Vertonghen gaat dat duel aan zonder een kans te hebben de bal bij een medespeler te krijgen. Fout Vertonghen dus. Heb jij kunnen horen dat hij los riep dan? Ik dacht dat het juist een fout van Vermeer was, omdat hij uitkwam(en dan zonder iets te zeggen) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2011 - 20:22 schreef Ajx het volgende:[..] Heb jij kunnen horen dat hij los riep dan? Ik dacht dat het juist een fout van Vermeer was, omdat hij uitkwam(en dan zonder iets te zeggen) Je zag dat hij het riep.. Vertonghen keek ook direct om. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Oké, maar ik snap eigenlijk niet wat Vermeer daar deed, want er liep toc nog een aanvaller dicht in de buurt? Volgens mij iets te veel gevaar.. In twijfel kan hij volgens mij beter blijven staan... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2011 - 20:48 schreef Ajx het volgende:[..] Oké, maar ik snap eigenlijk niet wat Vermeer daar deed, want er liep toc nog een aanvaller dicht in de buurt? Volgens mij iets te veel gevaar.. In twijfel kan hij volgens mij beter blijven staan... Vertonghen had die bal volgens mij gewoon kunnen laten gaan. Maar ach het maakt niet uit, we hebben de nul gehouden en dat is voldoende.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Het topic was toch Vermeer of Cillessen ? Nu op dit moment heeft Cillessen op mij een klein streepje voor... Waarom? Omdat ik de voortzetting van Vermeer een ramp vindt, leuke safes, atletisch maar voor de rest hou ik mijn hart vast...en niet alleen ik maar volgens mij ook onze hele verdediging...waarom vraagt de Boer het niet gewoon aan zijn verdedigers....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 december 2011 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Wat is Vermeer toch onrustig als keeper. TE onrustig.
9/10 keer is hij de oorzaak van stom balverlies. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2011 - 16:28 schreef remco k het volgende:[..] En dat is de schuld van Vermeer dat dat veld klote is en die bal opstuiterd??? Van de Wiel moet dat risico daar helemaal niet nemen. Ja dat is zijn schuld want hij beoordeel die bal verkeerd zoals elke terugspeel bal. Hij wacht tot de bal bij HEM is ipv er naar toe te gaan. Let maar eens op dat bijna elke bal die hij terug schiet dat hij bijna op de achterlijn staat. Dus hij maakt het zichzelf keer op keer veel te moeilijk. Ook halverweg de tweede helft ging hij weer dom de fout in toen Vertonghen de al wegkopte op de rand van de zestien en Vermeer alweer uit was gekomen!! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2011 - 17:34 schreef nummer10 het volgende:zijn allemaal geen fouten van Vermeer.. klaar.. veld was kut dat zag je duidelijk.. kan iedereen overkomen. en jongens raakt ons geduld niet op bij iedere speler ?? Eriksen, Ebicilio, Blind, etc etc. vooral Eriksen heb ik me vandaag weer mateloos aan lopen irriteren.. Ik ook maar dan komt omdat het in potentie een geweldige speler(Eriksen) is maar hij nu gvd een kappen met van de slappe kutballen te geven. Laat hem maar eens een maand gaan oefenen op strak inspelen met de binnenkant ipv die slappe balletje die van zijn wreef af rollen. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2011 - 23:29 schreef Jack Huntelaar het volgende:Het topic was toch Vermeer of Cillessen ? Nu op dit moment heeft Cillessen op mij een klein streepje voor... Waarom? Omdat ik de voortzetting van Vermeer een ramp vindt, leuke safes, atletisch maar voor de rest hou ik mijn hart vast...en niet alleen ik maar volgens mij ook onze hele verdediging...waarom vraagt de Boer het niet gewoon aan zijn verdedigers.... +1 en Cillessen is pas 21 en Vermeer al bijna 26 en ik zie bij Vermeer totaal geen progressie. Dus Vermeer mag tegen Ado nog keepen en daarna tijd voor Jasper want die kan nog wel groeien!! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2011 - 18:49 schreef freakie het volgende:[..] Misschien moet hij harder "LOS" roepen.. Of misschien moet hij zich aanpassen omdat deze vermeer regelmatig de fout ingaat, wil vertonghen het zekere voor het onzekere nemen.. Ik snap ook geheel dat de verdediging niet goed speelt, als je een onzekere keeper heb, moet je over ELKE handeling nadenken. spelers willen het liefst 2 meter om vermeer heen staan. Als je een zekere keeper heb dan gaan de spelers vast vooruit, komt er geen druk meer op, en kan ajax lekker voetballen.. Ik hoop dat vermeer verkocht gaat worden. Ik kan het niet meer aanzien.. Elke hoge bal, elke korte bal, elk schot. Ik begint spontaan te poepen.. Gelukkig zijn er genoeg mensen die dit ook zien,het is onbegrijpelijk dat er nog steeds mensen zijn het een top keeper vinden,helaas de tijd zal het leren. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2011 - 18:52 schreef remco k het volgende:[..] En toch spelen ze hem maar in, zelfs op de meest onmogelijke momenten.. Natuurlijk speelt Vermeer de laatste tijd niet goed, maar ik snap ook werkelijk niet waarom ze hem maar blijven opzoeken, af en toe moet die bal gewoon weggerost worden. Als je van achteruit wil opbouwen zal de keeper mee moeten doen. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: Volgens mij is Eriksen aan vakantie toe hij is heel sloom op dit moment maar goed wel weer betrokken bij het doelpunt. |
|
|
|
|
Cyprioot
|
|
|
Leuke discussie, maar kan iemand mij vertellen hoe Cilissen het doet in het tweede ? Ik hoorde daar op een ander forum niet al te goede verhalen over.
Wat ik van hem zelf heb gezien vond ik overigens wel goed, mn AZ thuis. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2011 - 21:38 schreef remco k het volgende:[..] Vertonghen had die bal volgens mij gewoon kunnen laten gaan. Maar ach het maakt niet uit, we hebben de nul gehouden en dat is voldoende.. Als je geen vertrouwen in je keeper hebt laat je die bal niet gaan maar kopt hem weg. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op maandag 12 december 2011 - 09:01 schreef Brandje het volgende:[..] Ja dat is zijn schuld want hij beoordeel die bal verkeerd zoals elke terugspeel bal. Hij wacht tot de bal bij HEM is ipv er naar toe te gaan. Let maar eens op dat bijna elke bal die hij terug schiet dat hij bijna op de achterlijn staat. Dus hij maakt het zichzelf keer op keer veel te moeilijk. Ook halverweg de tweede helft ging hij weer dom de fout in toen Vertonghen de al wegkopte op de rand van de zestien en Vermeer alweer uit was gekomen!! Klopt zijn tactisch inzicht is zeer matig hij komt vaak te laat of te vroeg. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 12 december 2011 - 09:01 schreef Brandje het volgende:[..] Ja dat is zijn schuld want hij beoordeel die bal verkeerd zoals elke terugspeel bal. Hij wacht tot de bal bij HEM is ipv er naar toe te gaan. Let maar eens op dat bijna elke bal die hij terug schiet dat hij bijna op de achterlijn staat. Dus hij maakt het zichzelf keer op keer veel te moeilijk. Ook halverweg de tweede helft ging hij weer dom de fout in toen Vertonghen de al wegkopte op de rand van de zestien en Vermeer alweer uit was gekomen!! Onvoorstelbaar zijn balbehandeling aan de voet dat zie je zelfs niet bij de amateurs...onze verdedigers staan op dit moment niet happy in het veld...Vertonghen ontvlucht heel graag zijn verdediging..loopt niet voor niets graag naar voren..
Luister....met Vermeer in de Goal zal onze verdediging altijd onzeker blijven...want hoe haalt Vermeer die onzekerheid bij de spelers/verdedigers weg ??? Juist door een betere balbehandeling of door op de bank plaats te nemen... |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
Opmerkelijk hoe Huistra ermee omgaat bij Groningen. Die verving Luciano een tijdje terug voor Van Loo. Die keepte een paar wedstrijden goed, maar het ging steeds minder en hij kreeg er in de wedstrijd tegen PSV 6 om de oren. De laatste wedstrijd tegen Vitesse is hij weer vervangen door Luciano en die keepte gelijk een dijk van een wedstrijd. Soms moet je de boel weer even op scherp zetten. Daar kan De Boer best wel eens een voorbeeld aan nemen wat mij betreft. |
|
|
|
|
het wonder van ..
|
|
|
de Boer is het gewoon net niet. Te onervaren, vind ik. foutje dat ie de spelers niet informeerde tijdens Real over de stand van zaken. foutje dat ie niet wist of Enoh wel of niet geschorst was en volgens mij in het recente verleden nog meer (hij zei het toen zelf, misschien komt het door mijn onervarenheid) |
|
|
|
|
j.d
|
|
|
quote:Op maandag 12 december 2011 - 09:05 schreef Brandje het volgende:[..] +1 en Cillessen is pas 21 en Vermeer al bijna 26 en ik zie bij Vermeer totaal geen progressie. Dus tijd voor Jasper want die kan nog wel groeien!! Mee eens, Ik denk dat cillessen binnen een korte tijd vermeer eruit keept, en straalt meer rust uit dan vermeer, ik hoop dat cillessen snel onder de lat staat. |
|
|
|
|
Sicko
|
|
|
|
|
|
bassie001
|
|
|
ik heb liever chillessen wand hij is wel beter vermeer kan nog veel leren ik heb meer vertrouwen in chillessen hij is ook langer en dat moeten we hebben lange keeper |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op woensdag 14 december 2011 - 18:08 schreef bassie001 het volgende:ik heb liever chillessen wand hij is wel beter vermeer kan nog veel leren ik heb meer vertrouwen in chillessen hij is ook langer en dat moeten we hebben lange keeper Pssst, het is Cilissen, niet doorvertellen! |
|
|
|