|
|
EdjeNL
|
|
|
Timothy Derijck heeft geen trek in een langer verblijf bij ADO Den Haag. De centrale verdediger kreeg volgens RTV West een 'topaanbieding' van ADO om zijn contract te verlengen, maar sloeg dat aanbod af.
De Belgische mandekker was vorig seizoen één van de sterkhouders bij het stuntende ADO en daardoor een grote revelatie in de Eredivisie. Een verder verblijf bij de hofstedelingen ziet hij niet zitten: een transfer naar een club uit de Nederlandse top drie of het buitenland is hetgeen dat de 24-jarige verdediger wenst.
Het contract van Derijck loopt nog een jaar door, maar het zou best kunnen dat hij deze transferperiode nog naar een andere club verkast. Tot op heden speelde de ex-Feyenoorder 82 wedstrijden in het geel-groene shirt van ADO.
Nieuwe aanwinst voor volgend jaar? + transfervrij.
ik zeg doen! |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
Ik zie toch liever Serginio Greene komen... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
quote: Speelt ie ook nog dan? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
We hebben Vlaar en de Vrij al, hij kost geld, we zoeken een spits, hij wil naar een TOP club, hij is hier al mislukt.
Halen! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 - 01:04 schreef Quiroz het volgende:We hebben Vlaar en de Vrij al, hij kost geld, we zoeken een spits, hij wil naar een TOP club, hij is hier al mislukt. Halen! En Indi, en Ramsteijn. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 - 00:22 schreef EdjeNL het volgende:Timothy Derijck heeft geen trek in een langer verblijf bij ADO Den Haag. De centrale verdediger kreeg volgens RTV West een 'topaanbieding' van ADO om zijn contract te verlengen, maar sloeg dat aanbod af. De Belgische mandekker was vorig seizoen één van de sterkhouders bij het stuntende ADO en daardoor een grote revelatie in de Eredivisie. Een verder verblijf bij de hofstedelingen ziet hij niet zitten: een transfer naar een club uit de Nederlandse top drie of het buitenland is hetgeen dat de 24-jarige verdediger wenst. Het contract van Derijck loopt nog een jaar door, maar het zou best kunnen dat hij deze transferperiode nog naar een andere club verkast. Tot op heden speelde de ex-Feyenoorder 82 wedstrijden in het geel-groene shirt van ADO. Nieuwe aanwinst voor volgend jaar? + transfervrij. ik zeg doen! ehhh, denk je dat wij nog bij de nederlandse top 3 zitten? dat hij Feyenoord daar mee bedoelt? |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
quote: Dat denk ik idd. Welke club denk jij dat hij dan zou bedoelen??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 augustus 2011 door EdjeNL -- |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: twente, pisvee en 020. ik ben het niet met hem eens maar goed. |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
quote: Omdat hij een oud-Feyenoorder is, denk ik dat hij Feyenoord bij de top 3 beschouwd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Denk t niet Joden pisvee kaasjoden tukkers |
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 - 00:22 schreef EdjeNL het volgende:Timothy Derijck heeft geen trek in een langer verblijf bij ADO Den Haag. De centrale verdediger kreeg volgens RTV West een 'topaanbieding' van ADO om zijn contract te verlengen, maar sloeg dat aanbod af. De Belgische mandekker was vorig seizoen één van de sterkhouders bij het stuntende ADO en daardoor een grote revelatie in de Eredivisie. Een verder verblijf bij de hofstedelingen ziet hij niet zitten: een transfer naar een club uit de Nederlandse top drie of het buitenland is hetgeen dat de 24-jarige verdediger wenst. Het contract van Derijck loopt nog een jaar door, maar het zou best kunnen dat hij deze transferperiode nog naar een andere club verkast. Tot op heden speelde de ex-Feyenoorder 82 wedstrijden in het geel-groene shirt van ADO. Nieuwe aanwinst voor volgend jaar? + transfervrij. ik zeg doen! tis maar hoe je het bekijkt... top3 slechtste financiele positie staan we wel tussen ja... |
|
|
|