BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Derijck wil naar Nederlandse topclub en verlengt niet.

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
EdjeNL
 EdjeNL - donderdag 11 augustus 2011 - 00:22   quote  deeplink  
Timothy Derijck heeft geen trek in een langer verblijf bij ADO Den Haag. De centrale verdediger kreeg volgens RTV West een 'topaanbieding' van ADO om zijn contract te verlengen, maar sloeg dat aanbod af.

De Belgische mandekker was vorig seizoen één van de sterkhouders bij het stuntende ADO en daardoor een grote revelatie in de Eredivisie. Een verder verblijf bij de hofstedelingen ziet hij niet zitten: een transfer naar een club uit de Nederlandse top drie of het buitenland is hetgeen dat de 24-jarige verdediger wenst.

Het contract van Derijck loopt nog een jaar door, maar het zou best kunnen dat hij deze transferperiode nog naar een andere club verkast. Tot op heden speelde de ex-Feyenoorder 82 wedstrijden in het geel-groene shirt van ADO.

Nieuwe aanwinst voor volgend jaar? + transfervrij.

ik zeg doen!
Gyan010
 Gyan010 - donderdag 11 augustus 2011 - 00:30   quote  deeplink  
Ik zie toch liever Serginio Greene komen...
FR-Han
 FR-Han - donderdag 11 augustus 2011 - 00:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 - 00:30 schreef Gyan010 het volgende:
Ik zie toch liever Serginio Greene komen...
of philip leonard
moa
 moa - donderdag 11 augustus 2011 - 00:59   quote  deeplink  
Of een slotje.
EdjeNL
 EdjeNL - donderdag 11 augustus 2011 - 01:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 - 00:59 schreef moa het volgende:
Of een slotje.
Speelt ie ook nog dan?
Quiroz
 Quiroz - donderdag 11 augustus 2011 - 01:04   quote  deeplink  
We hebben Vlaar en de Vrij al, hij kost geld, we zoeken een spits, hij wil naar een TOP club, hij is hier al mislukt.

Halen!
moa
 moa - donderdag 11 augustus 2011 - 01:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 - 01:04 schreef Quiroz het volgende:
We hebben Vlaar en de Vrij al, hij kost geld, we zoeken een spits, hij wil naar een TOP club, hij is hier al mislukt.

Halen!
En Indi, en Ramsteijn.
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 11 augustus 2011 - 07:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 - 00:22 schreef EdjeNL het volgende:
Timothy Derijck heeft geen trek in een langer verblijf bij ADO Den Haag. De centrale verdediger kreeg volgens RTV West een 'topaanbieding' van ADO om zijn contract te verlengen, maar sloeg dat aanbod af.

De Belgische mandekker was vorig seizoen één van de sterkhouders bij het stuntende ADO en daardoor een grote revelatie in de Eredivisie. Een verder verblijf bij de hofstedelingen ziet hij niet zitten: een transfer naar een club uit de Nederlandse top drie of het buitenland is hetgeen dat de 24-jarige verdediger wenst.

Het contract van Derijck loopt nog een jaar door, maar het zou best kunnen dat hij deze transferperiode nog naar een andere club verkast. Tot op heden speelde de ex-Feyenoorder 82 wedstrijden in het geel-groene shirt van ADO.

Nieuwe aanwinst voor volgend jaar? + transfervrij.

ik zeg doen!
ehhh, denk je dat wij nog bij de nederlandse top 3 zitten? dat hij Feyenoord daar mee bedoelt?
plannetje
 plannetje - donderdag 11 augustus 2011 - 07:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 - 00:59 schreef moa het volgende:
Of een slotje.
arne slotje??
EdjeNL
 EdjeNL - donderdag 11 augustus 2011 - 07:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 - 07:29 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

ehhh, denk je dat wij nog bij de nederlandse top 3 zitten? dat hij Feyenoord daar mee bedoelt?
Dat denk ik idd. Welke club denk jij dat hij dan zou bedoelen??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 augustus 2011 door EdjeNL --
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 11 augustus 2011 - 07:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 - 07:36 schreef EdjeNL het volgende:

[..]

Dat denk idd. Wie denk jij dat hij dan zou bedoelen??
twente, pisvee en 020.
ik ben het niet met hem eens maar goed.
EdjeNL
 EdjeNL - donderdag 11 augustus 2011 - 07:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 - 07:37 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

twente, pisvee en 020.
ik ben het niet met hem eens maar goed.
Omdat hij een oud-Feyenoorder is, denk ik dat hij Feyenoord bij de top 3 beschouwd.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 11 augustus 2011 - 07:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 - 07:39 schreef EdjeNL het volgende:

[..]

Omdat hij een oud-Feyenoorder is, denk ik dat hij Feyenoord bij de top 3 beschouwd.
Denk t niet
Joden pisvee kaasjoden tukkers
Ch€sz
 Ch€sz - donderdag 11 augustus 2011 - 08:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 - 00:22 schreef EdjeNL het volgende:
Timothy Derijck heeft geen trek in een langer verblijf bij ADO Den Haag. De centrale verdediger kreeg volgens RTV West een 'topaanbieding' van ADO om zijn contract te verlengen, maar sloeg dat aanbod af.

De Belgische mandekker was vorig seizoen één van de sterkhouders bij het stuntende ADO en daardoor een grote revelatie in de Eredivisie. Een verder verblijf bij de hofstedelingen ziet hij niet zitten: een transfer naar een club uit de Nederlandse top drie of het buitenland is hetgeen dat de 24-jarige verdediger wenst.

Het contract van Derijck loopt nog een jaar door, maar het zou best kunnen dat hij deze transferperiode nog naar een andere club verkast. Tot op heden speelde de ex-Feyenoorder 82 wedstrijden in het geel-groene shirt van ADO.

Nieuwe aanwinst voor volgend jaar? + transfervrij.

ik zeg doen!
tis maar hoe je het bekijkt... top3 slechtste financiele positie staan we wel tussen ja...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Derijck wil naar Nederlandse topclub en verlengt niet.









0.0048689