|
|
remco k
|
|
|
'Ajax stelt Been junior aan als algemeen directeur' Laatste update: 11 augustus 2011 13:10 info
AMSTERDAM - De kans is groot dat Rob Been junior de nieuwe algemeen directeur van Ajax wordt.
Been is de enige overgebleven kandidaat voor de functie na het afhaken van Tscheu La Ling en Marc Overmars, zo bevestigen meerdere bronnen aan AT5.
De raad van commissarissen (rvc) van Ajax zou Been willen aanstellen als zakelijk directeur. Naast hem wordt vermoedelijk een directeur voetbalzaken benoemd.
Cruijff
Been zal vrijdag met een delegatie van de rvc naar Barcelona reizen om met Johan Cruijff te praten over de situatie van Ajax. Binnen de rvc zou er onvrede heersen over de rol van Cruijff, een van de eind vorige maand benoemde commissarissen
Been was eerder dit jaar voorzitter van de benoemingscommissie die de namen van de nieuwe rcv aandroeg.
http://www.nu.nl/sport/2587334/ajax-stelt-been-junior-als-algemeen-directeur.html |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Goed nieuws, of slecht nieuws.. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Mijn god, nou ik heb hem laatst zien optreden voor televisie en dat was niet best, misschien is hij op bestuurlijk vlak anders, maar media training mag hij wel hebben. Hij was heel zenuwachtig, geen charisma, ik vond het gewoon zielig om hem zo te zien. Ik vind dit slecht nieuws. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik twijfel... Hij is wèl lid van de ledenraad van Ajax, dus in mijn ogen een echte Ajacied. Ik ben echter niet op de hoogte van zijn capaciteiten... Ik moet er nog even over nadenken. |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
Wordt hij nu algemeen of zakelijk directeur? En zou Wim Jonk voetbaltechnisch directeur worden? |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Nouja, hij heeft een accountancy opleiding, heeft redelijk wat connecties in de Nederlandse voetbalwereld. Hij blijkt een aardig en betrouwbaar persoon te zijn, is een echte Ajacied, heeft bij de jeugd gespeeld, heeft niet elke jaar een andere baan, maar blijft lang zitten op 1 plek en is zeker niet mediageil. Misschien is dit achteraf toch niet zo verkeerd voor Ajax. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zoals jij het zegt klinkt het inderdaad positief.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Nou voor mij niet ik vind de man een nobody en totaal geen persoonlijkheid en een Ajacied hoort uitstraling te hebben en ook uiteraard capaciteiten,dus nog even verder zoeken. Ik vind het niks voor op de voorgrond als achterban heb ik geen probleem met hem. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Ik vind Been helemaal niks. Hij komt helemaal niet over op het publiek en heeft totaal geen charisma. Komt slecht uit zijn woorden en heeft totaal geen uitstraling. Waarom komt Ajax met zo'n kandidaten? Ik begrijp er echt helemaal niks meer van. Laten we hopen dat het niet waar is. Luister gewoon naar CRUIJFF en ik weet zeker dat hij niet met Been komt! |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 - 16:41 schreef alibabba het volgende:Ik vind Been helemaal niks. Hij komt helemaal niet over op het publiek en heeft totaal geen charisma. Komt slecht uit zijn woorden en heeft totaal geen uitstraling. Waarom komt Ajax met zo'n kandidaten? Ik begrijp er echt helemaal niks meer van. Laten we hopen dat het niet waar is. Luister gewoon naar CRUIJFF en ik weet zeker dat hij niet met Been komt! Ik vrees dat het waar is, alleen weet ik nog steeds niet waarom men Ling niet wilde hebben? Ik wil een keertje meer duidelijkheid over het hoe en waarom. Dit ruikt allemaal naar amateurisme. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 - 16:58 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Ik vrees dat het waar is, alleen weet ik nog steeds niet waarom men Ling niet wilde hebben? Ik wil een keertje meer duidelijkheid over het hoe en waarom. Dit ruikt allemaal naar amateurisme. Ik snap er ook helemaal niks meer van!!! |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
be-la-ch-el-ijk wat een kutzooi,nog effe en ze hebben johan cruijff ook weer weg en dan blijft er weer niks over....om focking te huilen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 augustus 2011 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 - 17:03 schreef verbrande harry het volgende:be-la-ch-el-ijk wat een kutzooi,nog effe en ze hebben johan cruijff ook weer weg en dan blijft er weer niks over....om focking te huilen hehehehe, als er strond aan de knikker is komt hij terug.... Ik heb het over jou verbrande harry!! hehehe |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 - 17:43 schreef Ajax we love you het volgende:[..] hehehehe, als er strond aan de knikker is komt hij terug.... Ik heb het over jou verbrande harry!! hehehe ach ik ruik shit op 100 meter afstand.....hehe |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Deze man stottert.. Dus alle reacties hierboven dat hij niet uit zn woorden komt... Ik kan er zeker mee leven als hij aangesteld gaat worden, omdat hij op dit moment overal tussen staat en dat schijnbaar al een half jaar met verve uitvoerd. Hij is niet voor niks hoofd van de aanstellingscommissie. Hij heeft misschien zijn spraak niet mee, maar hij drukte een tijdje geleden de eerste onrust rond cruijf toch verdacht snel de kop in. Vond ik een meesterzet. Hij kan dus echt wel besturen hoor! Als Cruijf het er mee eens is zeg ik: DOEN!!
Daarbij willen ze Jonk voetbaldirecteur maken, maar daar zou ik zeker een zwaargewicht neerzetten. Bijv hiddink, van gaal of een van het caliber net daaronder. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
vandaag in ieder geval een belangrijke dag, ze zitten bij Cruiff en dat zal niet gaan om het aanstellen van een nieuwe koffiejuffvrouw of Cruijff zijn mening voor een nieuwe spits..
8 Man die afreizen naar Barcelona, daar gaan koppen met spijkers worden geslagen, dat kan haast niet anders.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Klankbordgroep: Ledenraad opdoeken 12-08-11
Uri Coronel moet als voorzitter van Ajax opgevolgd worden door Hennie Heinrichs. De klankbordgroep Verenigingszaken stelt tevens voor om de ledenraad af te schaffen. AjaxF-side.NL Als alles volgens plan verloopt moet de aanstelling van Heinrichs al tijdens een algemene ledenvergadering in augustus of september officieel worden. Ook Hein Blocks, Cees van Oevelen en Cees Vervoorn treden toe tot het zevenkoppige bestuur van de vereniging Ajax. De overige plaatsen dienen volgens de plannen te worden ingevuld door voormalig Ajacieden. Theo van Duivenbode en Keje Molenaar bedankten voor de eer.
De in februari opgerichte klankbordgroep, bestaande uit Coronel, Cor van Eijden, Mark Geestman, Ruud Haarms, Henrichs, Molenaar en Van Oevelen, stelt verder voor dat de ledenraad van Ajax wordt afgeschaft en dat de raad van commissarissen en het bestuur worden losgekoppeld. Tot voor kort waren de drie bestuursleden van de vereniging Ajax ook commissaris van de NV Ajax.
Steven ten Have werd onlangs benoemd tot de voorzitter van de nieuwe rvc van Ajax, waar ook Johan Cruijff, Edgar Davids, Marjan Olfers en Paul Römer deel van uitmaken. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Ben benieuwd wat er allemaal staat te gebeuren komende dagen.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 - 13:22 schreef remco k het volgende:vandaag in ieder geval een belangrijke dag, ze zitten bij Cruiff en dat zal niet gaan om het aanstellen van een nieuwe koffiejuffvrouw of Cruijff zijn mening voor een nieuwe spits.. 8 Man die afreizen naar Barcelona, daar gaan koppen met spijkers worden geslagen, dat kan haast niet anders.. deed ook altijd in de kroeg dat spelletje man.......won meestal wel eigenlijk........ach ik win met alles eigenlijk......... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 - 13:22 schreef remco k het volgende:vandaag in ieder geval een belangrijke dag, ze zitten bij Cruiff en dat zal niet gaan om het aanstellen van een nieuwe koffiejuffvrouw of Cruijff zijn mening voor een nieuwe spits.. 8 Man die afreizen naar Barcelona, daar gaan koppen met spijkers worden geslagen, dat kan haast niet anders.. Ik heb nog nooit een kop met spijkers gezien, maar wel een spijker met een kop!! ;-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 - 16:42 schreef joduh het volgende:[..] deed ook altijd in de kroeg dat spelletje man.......won meestal wel eigenlijk........ach ik win met alles eigenlijk......... Behalve met Sportpooler ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 - 16:42 schreef joduh het volgende:[..] deed ook altijd in de kroeg dat spelletje man.......won meestal wel eigenlijk........ach ik win met alles eigenlijk......... Behalve met de schoonheid man, heb gehoord dat je foeilelijk bent, een klein piemeltje hebt, geen gewicht om die stok aan te stampen hebt, en niet kan likken.... MAW geen vrouwtje dat plezier aan je beleeft, en ja mijn vrouwtje heeft je verteld dat je wel goed was, maar dat was alleen omdat je anders niet wou betalen klaploper......:-) |
|
|
|