|
|
Ronaldihno
|
|
|
Wordt het nu dan eindelijk rustig rond alle transfergeruchten! Monsterman zal echt geen goed bot meer neerleggen voor Fer zolang Ruiz niet verkocht is. Ti's nu eindelijk ook duidelijk dat er geen investeringen meer worden gedaan als spelers meer dan 1 miljoen moeten kosten. Ik zeg hand op de knip houden en met Fer erbij voor de 5e plaats gaan. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Ronaldihno
|
|
|
Ja en ook op alle andere topics |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Mooi kan de computer uit! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 - 14:38 schreef Ronaldihno het volgende:Wordt het nu dan eindelijk rustig rond alle transfergeruchten! Monsterman zal echt geen goed bot meer neerleggen voor Fer zolang Ruiz niet verkocht is. Ti's nu eindelijk ook duidelijk dat er geen investeringen meer worden gedaan als spelers meer dan 1 miljoen moeten kosten. Ik zeg hand op de knip houden en met Fer erbij voor de 5e plaats gaan. En dat terwijl Fer zo'n trek had in een bot.... |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
quote: Kan die ook even afkoelen |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hoezo heb je niet meer te doen met je computer? Dat is wel triest dan |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Wat doe jij dan allemaal met je PC?........ Viezerik! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Praat te uit eigen ervaring? |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: zit je weer een topic te vernachelen?? jammer weer, je leert het ook nooit |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik heb ook liever niet dat als ik een weekje weg bent,hij gelijk mee taken overneemt! Blijft dat je een beetje controle ophoudt obiku! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 - 19:36 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik heb ook liever niet dat als ik een weekje weg bent,hij gelijk mee taken overneemt! Blijft dat je een beetje controle ophoudt obiku! zijn we beide blijft toch. beter man.... hahahahahahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: We blijven gewoon blijft man hahahaha |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: dit topic maakt me gewoon blijft!!! wereld topif |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Jazweker atijb fijn als je bekaar een beetje kan bgrijpen maat. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
effe on topic... rust was het woord... sportdwaas, ronaldinjood, drijfisweg, weg zou wel helpen man. wat een volkert! kost me 3 pilsert extra per dag om er mee te handelen... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 - 20:00 schreef obiku010 het volgende:effe on topic... rust was het woord... sportdwaas, ronaldinjood, drijfisweg, weg zou wel helpen man. wat een volkert! kost me 3 pilsert extra per dag om er mee te handelen... Ik begrijp het maar kan nu ff niks voor je doen man met dat trage gedoe via mee samsung galaxy drama. |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Van Ronaldihno dus, goed plan . . . . . |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: (te=je?) . . nou ja, . . spreken is zilver, zwijgen is . . . .
|
|
|
|