Wordt het nu dan eindelijk rustig rond alle transfergeruchten! Monsterman zal echt geen goed bot meer neerleggen voor Fer zolang Ruiz niet verkocht is. Ti's nu eindelijk ook duidelijk dat er geen investeringen meer worden gedaan als spelers meer dan 1 miljoen moeten kosten. Ik zeg hand op de knip houden en met Fer erbij voor de 5e plaats gaan.
Op donderdag 11 augustus 2011 - 14:38 schreef Ronaldihno het volgende: Wordt het nu dan eindelijk rustig rond alle transfergeruchten! Monsterman zal echt geen goed bot meer neerleggen voor Fer zolang Ruiz niet verkocht is. Ti's nu eindelijk ook duidelijk dat er geen investeringen meer worden gedaan als spelers meer dan 1 miljoen moeten kosten. Ik zeg hand op de knip houden en met Fer erbij voor de 5e plaats gaan.
effe on topic... rust was het woord... sportdwaas, ronaldinjood, drijfisweg, weg zou wel helpen man. wat een volkert! kost me 3 pilsert extra per dag om er mee te handelen...
Op donderdag 11 augustus 2011 - 20:00 schreef obiku010 het volgende: effe on topic... rust was het woord... sportdwaas, ronaldinjood, drijfisweg, weg zou wel helpen man. wat een volkert! kost me 3 pilsert extra per dag om er mee te handelen...
Ik begrijp het maar kan nu ff niks voor je doen man met dat trage gedoe via mee samsung galaxy drama.