BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Twentenaren snappen het wel

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Kung-fu Fraser
 Kung-fu Fraser - donderdag 11 augustus 2011 - 17:58   quote  deeplink  
http://www.nusport.nl/regterschot/2585273/natuurlijk-gaat-ruiz-weg.html
Kung-fu Fraser
 Kung-fu Fraser - donderdag 11 augustus 2011 - 17:58   quote  deeplink  
Boerenslim? of zijn wij nou zo dom?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 augustus 2011 door Kung-fu Fraser --
Nibke
 Nibke - donderdag 11 augustus 2011 - 18:04   quote  deeplink  
En als ze een paar keer pech hebben staan ze er net zo voor als wij!
GeenGelul
 GeenGelul - donderdag 11 augustus 2011 - 18:11   quote  deeplink  
Raar topic naam.

On topic: zo gaat het leven jongen...komt vanzelf als je ouder word.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 11 augustus 2011 - 18:18   quote  deeplink  
Kudt boeren lopen altijd te zeiken. Dan weer te weinig regen, dan weer te veel.
de flh
 de flh - donderdag 11 augustus 2011 - 18:28   quote  deeplink  
Goed stuk.
Kung-fu Fraser
 Kung-fu Fraser - donderdag 11 augustus 2011 - 18:38   quote  deeplink  
Ik hoop dat van Geel een beetje Munsterman-trekjes heeft. Of misschien zijn glazen bol eens mag lenen. (En nooit meer teruggeven aan die @!##@#$ natuurlijk)
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 11 augustus 2011 - 18:48   quote  deeplink  
De goeie ondernemers komen van het platte land, want de 'goeie' vanuit de randstad gaan allemaal de politiek in!!
FEY-Esm
 FEY-Esm - donderdag 11 augustus 2011 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 - 18:50 schreef FEY_Esm het volgende:
Feyenoords hoofdsponsor ASR heeft sinds de Open Dag ruim 3.000 inzendingen van supporters ontvangen, naar aanleiding van hun nieuwe campagne ASR geeft het legioen de ruimte. ASR stelt hiervoor haar reclameborden in De Kuip beschikbaar aan de supporters, om de club te steunen met positieve supporterskreten. De origineelste en positiefste supportkreten van fans zullen elke thuiswedstrijd voorbij komen op de reclameborden. Tijdens de thuiswedstrijd van aanstaande zaterdag tegen Roda JC Kerkrade zullen er voor het eerst tijdens de competitie in totaal 32 supporterskreten op de boarding te zien zijn.

De inzendtermijn voor de thuiswedstrijd tegen Roda JC is inmiddels gesloten. Wel kunnen er inmiddels al nieuwe kreten ingestuurd worden voor de eerstvolgende wedstrijd in De Kuip, op zondag 28 augustus tegen sc Heerenveen. Je maakt dan bovendien kans op mooie prijzen. Elke thuiswedstrijd verloot ASR maar liefst tien Feyenoord-fietsen onder de afzenders van de supportkreten en tevens zijn er ASR-voetballen te winnen. Deelnemen kan via www.asr.nl/feyenoord. Op die site zijn ook de eerste winnaars van een Feyenoord-fiets te bekijken.

De kreten die aanstaande zaterdag te zien zullen zijn op de boarding zijn inmiddels geselecteerd door ASR. Hieronder alvast een voorproefje.

Hier is Feyenoord de baas Tom uit Den Haag
Ik ga een vent scoren, jullie een goal! Christa uit Gorinchem
Liefde is? Feyenoord Rotterdam! Edwin uit Hellevoetsluis

Hou zaterdag tijdens de wedstrijd tegen Roda JC de boarding in de gaten om alle 32 geselecteerde kreten voorbij te zien komen.

(Bron: feyenoord.nl)

NEEEEE IK START GEEN NIEUW TOPIC, IK DOE HET GEWOON HIER.. !

Help MIJ aan christa uit Gorinchem!!!.. Mogen jullie de goal!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 augustus 2011 door FEY-Esm --
j bruijnes
 j bruijnes - donderdag 11 augustus 2011 - 19:01   quote  deeplink  
je kunt van de boeren alles zeggen. maar ze staan allemaal, achgter die mooie clup feyenoord, en dat kun je van de stedeling niet althijd zeggen . steek dat maar in je zak.
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 11 augustus 2011 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 - 19:01 schreef j bruijnes het volgende:
je kunt van de boeren alles zeggen. maar ze staan allemaal, achgter die mooie clup feyenoord, en dat kun je van de stedeling niet althijd zeggen . steek dat maar in je zak.
of niet dan! donder nou!
Kung-fu Fraser
 Kung-fu Fraser - donderdag 11 augustus 2011 - 20:16   quote  deeplink  
Sorry, ik wilde met de term boeren niet generaliseren. Dat was slechts om te refereren aan de uitdrukking 'boerenslim' en FC Twente. Ik besef terdege dat buiten de randstad Feyenoord een grote supportersschare heeft.

Buiten dat, niet iedere boer rijdt Immers op een trachgtor.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 augustus 2011 door Kung-fu Fraser --
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 11 augustus 2011 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 - 20:16 schreef Kung-fu Fraser het volgende:
Sorry, ik wilde met de term boeren niet generaliseren. Dat was slechts om te refereren aan de uitdrukking 'boerenslim' en FC Twente. Ik besef terdege dat buiten de randstad Feyenoord een grote supportersschare heeft.

Buiten dat, niet iedere boer rijdt Immers op een trachgtor.
te laat, voel me diep gekwetst. ben al bijna met mijn trekker van de ijselbrug geknald.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 11 augustus 2011 - 20:19   quote  deeplink  
Twente zit ook in een situatie waardoor het makkelijker is om bepaalde dingen te kunnen veroorloven en bepaalde spelers te kunnen halen!
Kung-fu Fraser
 Kung-fu Fraser - donderdag 11 augustus 2011 - 20:23   quote  deeplink  
Ik hoop dat van Geel inziet dat de toekomst van Feyenoord in de jeugd zit, en dat deze indien goed begeleid, voor een gezonde financiele situatie kunnen zorgen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 11 augustus 2011 - 20:25   quote  deeplink  
Ik zou bellamy nu maar eens op gaan halen en immers erbij dan winst je van iedereen.
Want het klinkt raar maar 2 spelers erbij kan een hoop gaan schelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 augustus 2011 door Leon FR1908 --
Kung-fu Fraser
 Kung-fu Fraser - donderdag 11 augustus 2011 - 20:26   quote  deeplink  
Trouwens, als je het stuk leest, zie je dat alle aankopen van Twente het gevolg zijn van goede scouting en een financieel succes zijn geworden.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 11 augustus 2011 - 20:49   quote  deeplink  
Jongens FC Twente heeft nog niets laten zien toch ?
De media moet deze ploeg niet zo omhoog praten.Internationaal goed ?
Denk het niet
Er zijn altijd periodes in een club dat alle klopt dat is nu bij FC wannabe Twente het geval.Op een bepaald moment raakt deze ploeg ook weer in een dip (wat wij nu hebben)
Rust Rust en dan moeten we verder zien.Neem het maar van mij aan een legende komt altijd weer terug.Een wannabe hoopt een legende te worden.Maar met het huidige nederlandse voetbal gaat dat de Tukkers niet lukken.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 11 augustus 2011 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 - 20:49 schreef piet de paler het volgende:
Jongens FC Twente heeft nog niets laten zien toch ?
De media moet deze ploeg niet zo omhoog praten.Internationaal goed ?
Denk het niet
Er zijn altijd periodes in een club dat alle klopt dat is nu bij FC wannabe Twente het geval.Op een bepaald moment raakt deze ploeg ook weer in een dip (wat wij nu hebben)
Rust Rust en dan moeten we verder zien.Neem het maar van mij aan een legende komt altijd weer terug.Een wannabe hoopt een legende te worden.Maar met het huidige nederlandse voetbal gaat dat de Tukkers niet lukken.
Amen,
piet de paler
 piet de paler - donderdag 11 augustus 2011 - 21:01   quote  deeplink  
mon ami combat pour le honneur Feyenoord
Mijn vriend vechten voor de Eer van Feyenoord
Hihihihi soms komt het weer boven.
Leon, rug recht borst vooruit.Kijk een ieder in de ogen en zeg.Ik ben een Feyenoorder niets kan ons deren.Wij zijn met velen.....
Ach wat een mooie tijd !
Kung-fu Fraser
 Kung-fu Fraser - donderdag 11 augustus 2011 - 21:04   quote  deeplink  
Piet, je hebt helemaal gelijk jongen. Ik ben alleen erg hongerig naar weer een(s) succes. Heb daarom een beetje moeite met de wind mee die Munsterman lijkt te hebben. Bovenop die wind mee zaait hij ook nog eens onrust bij ons in het geval van Fer.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 11 augustus 2011 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 - 21:01 schreef piet de paler het volgende:
mon ami combat pour le honneur Feyenoord
Mijn vriend vechten voor de Eer van Feyenoord
Hihihihi soms komt het weer boven.
Leon, rug recht borst vooruit.Kijk een ieder in de ogen en zeg.Ik ben een Feyenoorder niets kan ons deren.Wij zijn met velen.....
Ach wat een mooie tijd !
Zou is het piet,en het zal nooit veranderen!
We shall not be moved!!
STS
 STS - donderdag 11 augustus 2011 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 - 21:04 schreef Kung-fu Fraser het volgende:
Piet, je hebt helemaal gelijk jongen. Ik ben alleen erg hongerig naar weer een(s) succes. Heb daarom een beetje moeite met de wind mee die Munsterman lijkt te hebben. Bovenop die wind mee zaait hij ook nog eens onrust bij ons in het geval van Fer.
De Achterhoek, daar komt nog geen goede wind vandaan......
hotjumper
 hotjumper - donderdag 11 augustus 2011 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 - 21:17 schreef STS het volgende:

[..]

De Achterhoek, daar komt nog geen goede wind vandaan......
De graafschap wel.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Twentenaren snappen het wel









0.0065598