BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Peter R de Vries

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Henk de Vries
 Henk de Vries - donderdag 11 augustus 2011 - 21:35   quote  deeplink  
Zijn jullie het commentaar van Peter R de Vries ook zo zat? Jaloers dat hij niet gevraagd is voor een functie??
baco74
 baco74 - donderdag 11 augustus 2011 - 21:36   quote  deeplink  
Dit topic is net zo ruk als Peter R. de Vries.
Henk de Vries
 Henk de Vries - donderdag 11 augustus 2011 - 21:37   quote  deeplink  
Ik irriteer me er gewoon aan. Het staat nota bene in de krant! Ik irriteer me aan het feit dat iedereen Cruijff weer onderuit probeert te halen
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 11 augustus 2011 - 21:38   quote  deeplink  
Ik begrijp dat je jezelf irriteert, maar nu geef je hem eigenlijk die aandacht die hij zo graag wil hebben. Laat hem lekker kapotvallen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 11 augustus 2011 - 21:39   quote  deeplink  
Sla je broertje dan ff op zijn plaat.......is het gelijk afgelopen
remco k
 remco k - donderdag 11 augustus 2011 - 21:40   quote  deeplink  
Ik vind dat hij wel een punt heeft, waarom moeten 8 mensen naar Barcelona terwijl er ook 1 naat A'dam kan komen.. NU ken ik de reden waarom niet, maar als er geen bijzondere reden is zou ik niet inzien waarom Cruijff niet naar Amsterdam kan komen..

Overigens moet dit ook niet worden opgeblazen, want meer dan 10/15000 Euro kost dit ook niet, als je dat afzet tegen de onnodige salariskosten van de afgelopen jaren is dit niet eens de moeite waard om over te praten.
Ajx
 Ajx - donderdag 11 augustus 2011 - 21:40   quote  deeplink  
beetje onzinnig topic, maar waar doel je dan nu op? Vaak heeft hij met zijn mening/commentaar wel gelijk
Pietje
 Pietje - donderdag 11 augustus 2011 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 - 21:35 schreef Henk de Vries het volgende:
Zijn jullie het commentaar van Peter R de Vries ook zo zat? Jaloers dat hij niet gevraagd is voor een functie??
Ik denk dat je wel een beetje gelijk hebt. Peter R. de Vries wordt veel bij A|jax gezien en hij voelt zich wel een hele meneer. Ik denk dus ook dat het behoorlijk bij hem steekt, dat hij niet is gevraagd voor een officiƫle functie bij Ajax.
Henk de Vries
 Henk de Vries - donderdag 11 augustus 2011 - 21:42   quote  deeplink  
Remco K. Helemaal gelijk maar waarom blijft iedereen daar zo over zeiken? Cruijff is van een andere orde.....iedereen is toch zo blij dat ie wat voor Ajax doet? Laat em dan ook gaan!!
Pietje
 Pietje - donderdag 11 augustus 2011 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 - 21:40 schreef remco k het volgende:
Ik vind dat hij wel een punt heeft, waarom moeten 8 mensen naar Barcelona terwijl er ook 1 naat A'dam kan komen.. NU ken ik de reden waarom niet, maar als er geen bijzondere reden is zou ik niet inzien waarom Cruijff niet naar Amsterdam kan komen..

Overigens moet dit ook niet worden opgeblazen, want meer dan 10/15000 Euro kost dit ook niet, als je dat afzet tegen de onnodige salariskosten van de afgelopen jaren is dit niet eens de moeite waard om over te praten.
Dat klopt wel Remco, maar wie of wat is Peter R de Vries bij het bedrijf Ajax. Hij moet zich er niet mee bemoeien. En of hij nu wel of geen gelijk heeft, het is zijn zaak niet!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 11 augustus 2011 - 21:44   quote  deeplink  
quote:

Hoorde sjakie van Gelder vanmiddag op de radio zeggen,dat dit aan geeft hoe groot de status van Cruijf is..............ze komen maar naar mij toe,ik heb allang aangegeven hoe ik het zie
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 11 augustus 2011 - 21:44   quote  deeplink  
quote:

Het schijnt dat JC altijd in augustus geniet van een vakantie met zijn familie en kleinkinderen. Dat heb ik volgens mij ergens gelezen. Het zou ook algemeen bekend zijn binnen Ajax!

Mogelijk is dat ook de reden dat hij eigenlijk altijd afwezig is bij de JC-schaal en ook bij de vergadering eerder deze maand.
Pietje
 Pietje - donderdag 11 augustus 2011 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 - 21:44 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hoorde sjakie van Gelder vanmiddag op de radio zeggen,dat dit aan geeft hoe groot de status van Cruijf is..............ze komen maar naar mij toe,ik heb allang aangegeven hoe ik het zie
En daar heeft Johan dus wel een punt!
baco74
 baco74 - donderdag 11 augustus 2011 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 - 21:35 schreef Henk de Vries het volgende:
Had je topic dan even onderbouwt met een quote van Peter R de Vries.
Nu stal je alleen een vraag.
Sommige weten misschien niet wat die sukkel heeft gezegt.
Ik vind hem een gefrustreerde eikeltikker.
Hij moet zich lekker bezig houden met crimineeltjes pesten.
Ik heb hem nog nooit wat positiefs over Ajax horen zeggen.

3 quotes van Peter R op twitter:

-Een delegatie van 8 man (!) van Ajax vertrekt morgen naar Cruijff in Spanje om over het functioneren van raad van commissarissen te praten.

-Wie betaalt dat allemaal? Vliegtickets, hotels? Ajax? Waarom komt Cruijff niet gewoon naar Nederland? Da's veel goedkoper en dus logisch...

-Het begint allemaal een beetje potsierlijk te worden. Cruijff is commissaris van een A'damse club, laat hem gewoon op de vergadering komen!

In de tweede quote stelt ie 4 vragen, waar die vervolgens wel een (negatieve) conclussie uittrekt.
En die toon in de derde quote: commisaris van een A'damse club....grrr...gewoon AJAX of kon ie er niet opkomen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 augustus 2011 door baco74 --
Pietje
 Pietje - donderdag 11 augustus 2011 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 - 21:49 schreef baco74 het volgende:

[..]

Had je topic dan even onderbouwt met een quote van Peter R de Vries.
Nu stal je alleen een vraag.
Sommige weten misschien niet wat die sukkel heeft gezegt.
Ik vind hem een gefrustreerde eikeltikker.
Hij moet zich lekker bezig houden met crimineeltjes pesten.
Ik heb hem nog nooit wat positiefs over Ajax horen zeggen.

3 quotes van Peter R op twitter:

-Een delegatie van 8 man (!) van Ajax vertrekt morgen naar Cruijff in Spanje om over het functioneren van raad van commissarissen te praten.

-Wie betaalt dat allemaal? Vliegtickets, hotels? Ajax? Waarom komt Cruijff niet gewoon naar Nederland? Da's veel goedkoper en dus logisch...

-Het begint allemaal een beetje potsierlijk te worden. Cruijff is commissaris van een A'damse club, laat hem gewoon op de vergadering komen!

In de tweede quote stelt ie 4 vragen, waar die vervolgens wel een (negatieve) conclussie uittrekt.
En die toon in de derde quote: commisaris van een A'damse club....grrr...gewoon AJAX of kon ie er niet opkomen.
Dat alles zegt toch genoeg over Peter R. de Vries? Die kerel voelt zich gewoon gepasseerd voor een functie bij Ajax. Dat ziet zijn naamgenoot, Henk de Vries volgens mij wel goed. Daarnaast ben ik van mening dat Peter R. de Vries zich hier niet mee hoeft te bemoeien. Het is simpelweg zijn zaak niet. Dan kan hij ook diverse andere vragen stellen: het Koningshuis wie moet dat allemaal betalen; de bonussen van de bankiers, wie betaalt dat allemaal. et cetera.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 augustus 2011 door Pietje --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 11 augustus 2011 - 21:59   quote  deeplink  
Henk Spaan en die de Vries,zelfde verhaal.......van de TV bannen
Pietje
 Pietje - donderdag 11 augustus 2011 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 - 21:59 schreef Nenam_tiL het volgende:
Helemaal met je eens, vriend! Hoewel, het maakt me eigenlijk niet uit, ik kijk namelijk nooit naar die gasten.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 11 augustus 2011 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 - 22:02 schreef Pietje het volgende:

[..]

Helemaal met je eens, vriend! Hoewel, het maakt me eigenlijk niet uit, ik kijk namelijk nooit naar die gasten.
Ik ook niet Pietekke
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 11 augustus 2011 - 23:36   quote  deeplink  
Wie neemt Peter R De Vries tegenwoordig nou nog serieus?

Hij wordt alleen nog maar door de oude media uitgenodigd als er geen andere gasten beschikbaar zijn
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 11 augustus 2011 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 - 23:36 schreef Boudewijn het volgende:
Wie neemt Peter R De Vries tegenwoordig nou nog serieus?

Hij wordt alleen nog maar door de oude media uitgenodigd als er geen andere gasten beschikbaar zijn
Hehehehehe.........wat ben je vroeg man,niet gewendt van je
joey
 joey - vrijdag 12 augustus 2011 - 00:01   quote  deeplink  
Hij mag van mij de stront in zakken,...! Die gozur probeert met alles ook maar een beetje media aandacht te krijgen.. Zag hem laatst zitten bij kvdb. Over giro 555! Staat hij alweer te popelen om zich weer neer te zetten als een lieve meneer, wat hij totaal niet is! Een zak..dat is het.. met zn contactjes in de criminele wereld!

Zo iemand moeten we NOOIT NIEET willen bij ons ajax!!! I'm i right!
joey
 joey - vrijdag 12 augustus 2011 - 00:01   quote  deeplink  
Ohw.. btw.. RUK TOPIC!

en dan bedoel ik niet 1 met lekkere wijfen plaatsjes.. die hebben we al;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 augustus 2011 door joey --
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 12 augustus 2011 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 00:01 schreef joey het volgende:
Ohw.. btw.. RUK TOPIC!

en dan bedoel ik niet 1 met lekkere wijfen plaatsjes.. die hebben we al;)
Waar jij niks post!
joey
 joey - vrijdag 12 augustus 2011 - 00:08   quote  deeplink  
Jonge! Ik was bij het begin!!!:) Ik heb dat topic z'n eerste stapjes zien maken!!!;):P hahahaha!!!!

Daarnaaast, ik ben de laatste tijd druk bezig met werk! Dus ik ben heel af en toe nog op het forum :( Als ik weer tijd heb post ik weer een lekker geil ding voor je!;) hahaha
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 12 augustus 2011 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 00:08 schreef joey het volgende:
Jonge! Ik was bij het begin!!!:) Ik heb dat topic z'n eerste stapjes zien maken!!!;):P hahahaha!!!!

Daarnaaast, ik ben de laatste tijd druk bezig met werk! Dus ik ben heel af en toe nog op het forum :( Als ik weer tijd heb post ik weer een lekker geil ding voor je!;) hahaha
Het begin was een jaar geleden, man!
En ik hou je er aan dat je zsm een lekker wijf post..
En niet stoppen bij 1.. Minimaal 10!
joey
 joey - vrijdag 12 augustus 2011 - 00:10   quote  deeplink  
hahahaha.. verder nog eisen? Dikke tieten, kleine tieten? Blank, negerinnen? X'D haha
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 12 augustus 2011 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 00:10 schreef joey het volgende:
hahahaha.. verder nog eisen? Dikke tieten, kleine tieten? Blank, negerinnen? X'D haha
Als ze maar lekker zijn!
Plus dat ze bijna of het liefst geen kleren aanhebben..
joey
 joey - vrijdag 12 augustus 2011 - 00:17   quote  deeplink  
coool;) ik ga zoeken voor je! haha
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 12 augustus 2011 - 00:18   quote  deeplink  
Graag!
Ben ik 'es niet de enige die nog wat aan dat topic doet..
heinp
 heinp - vrijdag 12 augustus 2011 - 00:25   quote  deeplink  
Ik ben trots io Johan dat hij gewoon doorgaat tot het gaatje wat er ook allemaal met modder gegooid wordt ,hij is recht door zee en heeft maar 1 doel ajax weer een gezonde top club maken ongeacht wat ze ook allemaal proberen hem te verstoten,grote klasse en doorgaan johan gewoon doorgaan zel vallen allemaal af uiteindelijk .daarna allemaal weer roepen dat hij gelijk had in koor let maar op
joduh
 joduh - vrijdag 12 augustus 2011 - 07:44   quote  deeplink  
wie denkt die pr de vries wel niet dat hij is man.....ik vind het de grootste mongool op de tv man......laat hem lekker achter joran aan gaan vangen man.....lapzwans is het eerste klas!
Brandje
 Brandje - vrijdag 12 augustus 2011 - 08:09   quote  deeplink  
Hij heeft in deze gewoon gelijk. Met acht man naar Barcelona omdat onze "verlosser" te beroerd is om naar onze club te komen.Ja hij heeft vakantie dus wacht je toch tot wanneer de vakantie voorbij is
Ik ben echt een groot fan en voorstander van JC maar hij laat zich echt veel te weinig zien en ik zit echt op het moment te wachten dat hij met een kulexcuus weer de handdoek gooit.
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - vrijdag 12 augustus 2011 - 09:56   quote  deeplink  
Iedereen mag een mening hebben, zelfs wanneer het over de zogenaamde Verlosser gaat. Dus ook de Vries.

En ik vind dat hij in deze ook nog eens gelijk heeft.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 12 augustus 2011 - 10:03   quote  deeplink  
Wat ik vreemd vind is dat iedereen maar een mening heeft terwijl niemand weet wat er daadwerkelijk achter de schermen gebeurd. Onze club is de belangrijkste mediabron, dus iedereen wil een zegje doen. Als er in de ene krant wordt geroepen dat bijvoorbeeld De Boer een scheet liet, wordt in de andere krant geroepen dat hij in zijn broek poepte. Alles wordt onder een vergrootglas gelegd en lekkerder gemaakt dan het is.

Wij weten de werkelijke reden van het bezoek van het achttal aan Cruijff helemaal niet. Dus waarom dingen roepen als je er geen verstand van hebt!!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 12 augustus 2011 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 09:56 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Iedereen mag een mening hebben, zelfs wanneer het over de zogenaamde Verlosser gaat. Dus ook de Vries.

En ik vind dat hij in deze ook nog eens gelijk heeft.
Inderdaad mag iedereen een mening hebben, maar hoe kan je hem in deze gelijk geven? Weet jij de reden van het bezoek?? Weet jij waarom besloten is dat ze JC bezoeken en niet andersom??

Het zijn allemaal speculaties en als jij, als Ajacied, wil dat het rustig word binnen de club dan moeten dit soort NoNo's hun smoel een keer houden!!!
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 12 augustus 2011 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 10:05 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Inderdaad mag iedereen een mening hebben, maar hoe kan je hem in deze gelijk geven? Weet jij de reden van het bezoek?? Weet jij waarom besloten is dat ze JC bezoeken en niet andersom??

Het zijn allemaal speculaties en als jij, als Ajacied, wil dat het rustig word binnen de club dan moeten dit soort NoNo's hun smoel een keer houden!!!
Helemaal mee eens, eerst naar de feiten kijken en de feiten begrijpen, alvorens we gaaan oordelen. Peter r. de Vries zou dat als geen ander moeten weten. Ik zou zeggen Peter, ga er een aflevering over maken en zet alle feiten een keer op een rijtje, misschien dat mensen het dan begrijpen? Zie het desnoods als Teambuilding. Deze mensen moeten met elkaar samen werken en wat is er dan niet lueker om als hecht team bij elkaar even te zijn op een andere plek in hetzelfde hotel en dan alles bespreken over Ajax. Dan zal er eindelijk een keer goed gecommuniceerd worden in een ongedwongen sfeer!
remco k
 remco k - vrijdag 12 augustus 2011 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 11:46 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Zie het desnoods als Teambuilding. Deze mensen moeten met elkaar samen werken en wat is er dan niet lueker om als hecht team bij elkaar even te zijn op een andere plek in hetzelfde hotel en dan alles bespreken over Ajax. Dan zal er eindelijk een keer goed gecommuniceerd worden in een ongedwongen sfeer!
Mee eens, hier zit zeker wat in..
Booya4Afca
 Booya4Afca - vrijdag 12 augustus 2011 - 13:38   quote  deeplink  
Als je een iemand niet serieus moet nemen is het Peter R de Vries wel. Heeft zich al meerdere malen negatief uitgesproken omtrent de zaak Cruijff.

Nu mag hij van mij best kritiek leveren op Cruijff of wie dan ook binnen/buiten Ajax. Maar kom dan wel met argumenten.

Zijn kritieken zijn nergens op gebasseerd, en worden enkel gevoed door speculaties vanuit de pers of speculaties van hemzelf.

Persoonlijk ben ik allang blij dat ze eens met elkaar rond de tafel gaan zitten. En dat ze dat dan in Barcelona doen, vind ik ook best. Geen gezeik van alles en iedereen aan je kop.

En wat Ajax we Love you al aangaf, dit zou je kunnen beschouwen als een stukje teambuilding.

Ik snap ook wel dat Cruijff niet een van de makkelijkste is, maar daar moet je door heen prikken en dan merk je al snel dat de heer Cruijff 't het beste met Ajax voor heeft.
alibabba
 alibabba - vrijdag 12 augustus 2011 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 08:09 schreef Brandje het volgende:
Hij heeft in deze gewoon gelijk. Met acht man naar Barcelona omdat onze "verlosser" te beroerd is om naar onze club te komen.Ja hij heeft vakantie dus wacht je toch tot wanneer de vakantie voorbij is
Ik ben echt een groot fan en voorstander van JC maar hij laat zich echt veel te weinig zien en ik zit echt op het moment te wachten dat hij met een kulexcuus weer de handdoek gooit.
Als je Cruijff binnenhaalt moet je gewoon doen wat hij zegt. Ik ben voor gelijke behandelingen maar voor Cruijff moet je een uitzondering maken. Je moet hem gewoon de volledige macht geven om te laten zien wat ie kan en of ie gelijk of ongelijk heeft. Als Ling was aangesteld hadden ze nu niet naar Barcelona hoeven te vliegen!!

Peter R de Vries vind ik een aardige kerel maar hij schiet zichzelf in de voet door dit te roepen. Ik begrijp ook niet waarom ie het doet. Als je aan Cruijff komt, kom je aan alle Ajacieden!!!
Booya4Afca
 Booya4Afca - vrijdag 12 augustus 2011 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 08:09 schreef Brandje het volgende:
Je weet natuurlijk niet welke afspraken er zijn gemaakt tijdens de vergaderingen van de RvC. En dat is nu net het probleem. Niemand weet wat er gaande is, dus roept men maar wat. Dat de AD daar vrolijk aan mee doet is dan ook niet zo gek, want Ajax verkoopt.
joduh
 joduh - vrijdag 12 augustus 2011 - 23:30   quote  deeplink  
p r de vrie$ i$ een hoerenjong.......
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 12 augustus 2011 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 23:30 schreef joduh het volgende:
p r de vrie$ i$ een hoerenjong.......
+111000011010101010 ouwe, dikke kus voor jou
Oceanu
 Oceanu - zaterdag 13 augustus 2011 - 00:40   quote  deeplink  
Misschien wilden die 8 wel gewoon zelf naar Barcelona (wat ik me voor kan stellen)
Misschien hebben die 8 wel gewoon zelf de tickets betaald (nergens staat dat Ajax heeft betaald)
Misschien gooit die Peterrrrrr Rrrrrr De Vries zoals gewoonlijk alleen maar suggestieve vragen de ether in (zijn programma's staan er altijd bol van)

Inderdaad, alleen de mensen bij Ajax weten hoe dit zit. Zoals Remco het al zegt: Al is het 10 a 15000 euri. Da's nog altijd beter dan dat je Atouba dat geld moet geven voor 3 dagen "werk".
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 13 augustus 2011 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 - 21:59 schreef Nenam_tiL het volgende:
Henk spaan + peter r de vries = samen = HENK DE VRIES ......kijk nu een wie dit topic starte!!!

Wel opletten jongens. :)
joduh
 joduh - zaterdag 13 augustus 2011 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2011 - 19:20 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Henk spaan + peter r de vries = samen = HENK DE VRIES ......kijk nu een wie dit topic starte!!!

daar hebben we jou voor gap........;-)je ben wakker pik!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 13 augustus 2011 - 20:34   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 augustus 2011 door Nenam_tiL --
alibabba
 alibabba - zondag 14 augustus 2011 - 01:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2011 - 19:20 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

;) APIK////////HELD
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 14 augustus 2011 - 12:26   quote  deeplink  
XD tnx maatjes!!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 14 augustus 2011 - 12:27   quote  deeplink  
ben pleuris zenuwachtig weer man!!!!!!!!!!
Boilesen
 Boilesen - zondag 14 augustus 2011 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 12:27 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
ben pleuris zenuwachtig weer man!!!!!!!!!!
ik hou van dat gevoel, de zomerstop duurde me te lang

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5907
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Peter R de Vries

0.0088841