|
|
Ikbenkees
|
|
|
Wie vind jij de slechtste speler van ons cluppie?!? |
|
|
|
|
Ikbenkees
|
|
|
ik iig mulder of van haren |
|
|
|
|
Fr 1908
|
|
|
Wat dacht je van swerts Mulder vind ik echt een uitstekende keeper wat heeft iedereen tegen die jongen |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
Wat een neuzentopic dit zeg. |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
Dit is echt helemaal kut kees. |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
Beter verander je de titel in... Slechtste topic van feyenoord headlinert |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
Xavi en Messi halen is ook een optie. |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Swerts pakte rood tegen Teplice.... bij zijn terugkeer deed hij het gladjes over en veroorzaakte een penalty tegen Vitesse. Maarja ik ga niet zeggen dat hij dan gelijk de SLECHTSTE speler is! Die gozer kan waarschijnlijk echt wel voetballen want hij heeft de top wel bereikt en ik niet! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
De 3 slechte spelers bij Feyenoord zijn: Mulder,Cissé en Swerts
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 augustus 2011 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
beste topic ooit dit. geweldig! thanks kees! jij maakt de mensheid blij |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Cissé steevast op numbero uno!! Komt pas in aanmerking voor andere rang wanneer hij eens naar voren open gaat draaien en een echte passeerbeweging inzet. |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
Een Surinaamse zakenman moet op zakenreis naar het buitenland. Hij roept zijn trouwe Javaanse knecht Tjokro en zegt hem dat hij op het huis moet passen en dat hij hem bij elk probleem dat zich voordoet moet bellen.
Na enkele dagen niets te hebben gehoord wordt de zakenman ongerust en belt zelf Tjokro op.
"Dag Tjokro, hoe gaat het?"
"Alles zéér slecht, meneer."
"Waarom, wat is er gebeurd?"
"Ik heb steel van schop gebroken."
"Maar Tjokro, potdomme, je hebt mij bijna een infarct bezorgd door te zeggen dat het slecht gaat en het is slechts de steel van de schop die gebroken is??"
Hij haalt eens diep adem en vraagt dan: "hoe is dat gebeurd?"
"Het gebeurde bij begraven van hond."
"Wat, mijn hond?! Is ie dood? Hoe kan dat nu?"
"Hij in zwembad gevallen."
"Maar Tjokro, hoe kan een terrier verdrinken, hij kon zwemmen als een vis!"
"Geen water in zwembad, hij erin spring, en is dood gevallen."
"Hoe zo geen water in het zwembad, vorige week is het zwembad gereinigd en toen ik vertrok was het nog vol water!"
"Ja maar, water genomen door de brandweer om brand te blussen."
"Welke brand, Tjokro?!"
"Huis is in brand gevlogen, meneer."
"Mijn huis? Maar hoe is dat mogelijk?"
"Rouwdienst voor uw moeder, kaars te dicht bij gordijn en alles verbrand."
"Is mijn moeder dood? Wij hebben vorige week pas haar 70ste verjaardag gevierd en zij was nog kerngezond!"
"Uw moeder kon andere nacht niet slapen, ging slaapmiddel vragen aan mevrouw, die was met uw beste vriend in bed en toen moeder is dood gevallen van de schrik."
"Mijn vrouw heeft mij bedrogen met mijn beste vriend?? Kun je mij dan niets positiefs vertellen, Tjokro?"
"Jawel, meneer, herinnert u zich dat u 14 dagen geleden aidstest hebt gedaan?"
"Ja, en?!"
"Wel... die is positief, meneer!" |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Thanx Marco, mooi stukje om me nachtdienst af te sluiten |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
bollebeer
|
|
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
quote: 2 slechtste spelers en dan 3 opschrijven?
Ben je net wakker of moet je er nog in? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: hahahahaha de domste forum poster is lijdensweg. hahahahaha |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ontopic: cisse
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 augustus 2011 door FR-Han -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: deze was echt leuk. laten we vandaag dan maar normaal beginnen! goeie morgen lijdensweg! hahaha |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 augustus 2011 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 - 09:23 schreef obiku010 het volgende:[..] deze was echt leuk. laten we vandaag dan maar normaal beginnen! goeie morgen lijdensweg! hahaha Goedemorgen lijdensweg en obiku010
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 augustus 2011 door GeenGelul -- |
|
|
|
|
KAA
|
|
|
V Haaren. En dan biseswar |
|
|
|
|
Ikbenkees
|
|
|
quote: van haaren is slecht idd maar biseswar is toch 1 van de betere spelers in de aanval |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
kudt topic, sluiten aub en iets positiefs openen!! wie interesseert het nou wat jij de slechtste speler vindt!!! Waardeloze snavel! |
|
|
|
|
KAA
|
|
|
Biseswar een van de betere. Wanneer dan,die 3 doelpunten die hij maakt in een seizoen. En 10 voorzetten,kan iedereen toch |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 - 11:34 schreef KAA het volgende:Biseswar een van de betere. Wanneer dan,die 3 doelpunten die hij maakt in een seizoen. En 10 voorzetten,kan iedereen toch Nee. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Slechtste speler en hopeloos uit vorm: Mokotjo Slechtste speler en wordt nooit wat: Swerts |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
|
|
|
KAA
|
|
|
Mokotjo,moet eens gewoon een kans krijgen. Word een belangrijke en goede speler voor ons |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Als echte supporter spreek je niet over slechtste speler van Feyenoord, evt. minst goede zou moeten kunnen.
SLECHTSTE "SUPPORTER" : Ikbenkees GOEDE TWEEDE : lijdensweg |
|
|
|
|
Ronaldihno
|
|
|
Goeie topic!! Slechtste speler is reeds weg! Dat was die eindeloze dribbelkont die niet scoren kan!! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 - 13:56 schreef Ronaldihno het volgende:Goeie topic!! Slechtste speler is reeds weg! Dat was die eindeloze dribbelkont die niet scoren kan!! GOEDE DERDE : Ronaldihno |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 - 13:44 schreef sevillana het volgende:Als echte supporter spreek je niet over slechtste speler van Feyenoord, evt. minst goede zou moeten kunnen. SLECHTSTE "SUPPORTER" : Ikbenkees GOEDE TWEEDE : lijdensweg GOEDE NUMMER 4: SEVILLANA
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: heel origineel, . . knap van je! (overigens was ik je voor met een derde, maar dit ff terzijde)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 augustus 2011 door sevillana -- |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
De slechtste speler... Toch mooi dat we weer zo ontzettend positief zijn met z'n allen! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: idd, helemaal mee eens, de azijnzeikers trekken weer eens ten strijde. (hetgeen op zich wel een lijdensweg blijft) :) |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
SCHAKEN
prima topic trouwens. niks mis mee |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: hahahahahahahahaha, maar snel even gecorrigeerd hè, . . . . . LOSER, LOSER !!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 - 16:33 schreef sevillana het volgende:[..] hahahahahahahahaha, maar snel even gecorrigeerd hè, . . . . . LOSER, LOSER !!!!!!!!!!!!!! ja sevi. idd. wat een ontzettende nul zeg. trieste knaap is het. gelukkig voor hem is ie simpelweg te kortzichtig dat in te zien. en blijft hij daarom. en hebben wij weer wat te zeiken! heerlijk toch. door hem voel ik me goed! dan weet ik dat het nog veel droeviger kan. jammer dat we niet ook zijn foto hebben! of toch wel?
|
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
Hebben we die dan ?????????????????????? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Cisse en Schaken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
dennis
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
antiajaxcied
|
|
|
schaken , swerts zijn de slechtse
cissé kan belangrijk worden voor feyenoord hij is snel en krachtig en kan scoren wat hebben jullie toch tegen cissé?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 augustus 2011 door antiajaxcied -- |
|
|
|
|
hitec fr 1971
|
|
|
Mulderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr |
|
|
|