|
|
FR12-1908
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
geloof dat hier al 10 topics over zijn |
|
|
|
|
emerton73
|
|
|
|
|
|
WDO
|
|
|
Hahahahahahahahhaha
Twente gaat sowieso Janko niet weg doen. Dat is de favoriet van Adriaanse. Ten tweede heeft janko een miljoentje of 6/7 gekost dacht ik. Dus als het zo zou zijn, zal het max een ruil zijn. Ten derde weet ik niet of Janko wel zin heeft om in de kuip te komen ballen. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: Net één te veel gerookt denk ik.... |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Ik wil helemaal niks hebben van die Tukkers!! Rommel van hun. Laat ze die meuk lekker bij hun houden! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Ik ben helemaal kwijtgeraakt wanneer wij (media, supporters, staf, pluriforme samenleving) FER een topper begonnen te vinden.. ? (bij mij is ie namelijk na onze laatste europese (drama) wedstrijd redelijk uit de gratie geraakt). |
|
|
|
|
charlotte
|
|
|
|
|
|
vakkie----p
|
|
|
hahahahahaha lach wekend dit bij jullie kun je goedkoop halen niet bij ons |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
charlotte.. kom jij uit Gorinchem? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: ik vond je moeder ook vrij goedkoop af te halen. smit tak vroeg maar 2 knaken |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
quote: Aaah shit.. ik heb me laten afschepen (3 en een halve knaak).. |
|
|
|
|
WDO
|
|
|
Gopeie onderhandelaar Biek! Ik moest 2 knaak 50 betalen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik heb dr terug geduwd in zee dacht dat het een gestrande zeekoe was.... |
|
|
|
|
charlotte
|
|
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Mm.. jammer.. niet op zoek naar een vent dus.. :P |
|
|
|
|
pootje
|
|
|
laat fer maar voor 4 miloen gaan want de inzet wordt toch minder als hij perse naar twente wil. Dan kunnen ze wat meer geven voor immers Want volgend jaar gaat fer gratis weg, wel zonde dan. |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
quote: Jeetje... wat een goed ideetje... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 - 15:24 schreef pootje het volgende:laat fer maar voor 4 miloen gaan want de inzet wordt toch minder als hij perse naar twente wil. Dan kunnen ze wat meer geven voor immers Want volgend jaar gaat fer gratis weg, wel zonde dan. helemaal eens knul!
http://forum.headliner.nl/topic-20863/
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 augustus 2011 door FR-Han -- |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
FC Twente de jacht op Leroy Fer van Feyenoord nog niet opgegeven. De leiding van de Enschedese eredivisieclub heeft het bod op Fer substantieel verhoogd. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ik stel een ruil met de Jong voor!! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 - 15:24 schreef pootje het volgende:laat fer maar voor 4 miloen gaan want de inzet wordt toch minder als hij perse naar twente wil. Dan kunnen ze wat meer geven voor immers Want volgend jaar gaat fer gratis weg, wel zonde dan. Feyenoord kan zelf niets geven voor Immers!!!! Word verdomme eens wakker! De VvF moet het bekostigen en die willen schijnbaar niet meer uitgeven! (terecht en sowieso veel te veel!) |
|
|
|