BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Binnen- en buitenlandse interesse voor Bruins'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - vrijdag 12 augustus 2011 - 15:32
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Binnen- en buitenlandse interesse voor Bruins' (FR12.nl)

GeenGelul
 GeenGelul - vrijdag 12 augustus 2011 - 15:38   quote  deeplink  
Luigi Bruins heeft nog altijd geen nieuwe club gevonden voor het komende seizoen. Het aflopende contract van de 24-jarige middenvelder werd deze zomer niet verlengd door Feyenoord en Bruins kon zodoende na vier seizoenen vertrekken uit De Kuip. VI-journalist Martijn Krabbendam meldt dat er zowel binnenlandse als buitenlandse interesse is voor de Rotterdammer. De juiste club zit er echter voor Bruins nog niet tussen.
Bruins vertrok in de zomer van 2007 van Excelsior naar Feyenoord. Hij maakte toen samen met Andwelé Slory de overstap van Kralingen naar Rotterdam-Zuid. Voor beide voetballers werd de overstap echter niet wat ze ervan verwacht hadden. In januari 2010 vertrok Slory al uit De Kuip.

Bruins genoot zijn jeugdopleiding bij Excelsior. In het seizoen 2004/05 maakte hij zijn debuut in het eerste elftal, toen nog uitkomend in de eerste divisie. Bruins kwam uiteindelijk in 90 competitiewedstrijden voor Feyenoord uit. In die wedstrijden wist hij 11 keer het net te vinden.
GeenGelul
 GeenGelul - vrijdag 12 augustus 2011 - 15:39   quote  deeplink  
Hopen dat Feyenoord de goede keuze maakt, door deze jongen te laten lopen....
craven
 craven - vrijdag 12 augustus 2011 - 15:40   quote  deeplink  
Kansen gehad of niet?
MMM
 MMM - vrijdag 12 augustus 2011 - 15:40   quote  deeplink  
Hij kan gewoon niet kiezen, zoveel keus! Veendam, Top Oss, Helmond Sport.. Lastig!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 augustus 2011 door MMM --
Els
 Els - vrijdag 12 augustus 2011 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 15:40 schreef MMM het volgende:
Hij kan gewoon niet kiezen, zoveel keus! Veendam, Top Oss, Helmond Sport.. Lastig!
Jammer dat je het nooit kan laten om denigrerend te doen over personen in wie jij het niet zag zitten. Heeft hij je ooit iets aangedaan? Zo nee, waarom gun je iemand dan niet gewoon het beste? Ook als het bij onze club niet is geworden wat we er allemaal (?) van gehoopt hadden.
MMM
 MMM - vrijdag 12 augustus 2011 - 15:55   quote  deeplink  
Ik gun hem een mooie club maar verder dan de Jupiler League gaat het niet komen. Of een Eredivisie club moet helemaal gek wezen..

Heb me alleen maar geërgerd, dat heeft hij me aangedaan. Heeft niets voor de club betekend en heeft Feyenoord te kakken gezet met dat slappe 80+ spel van 'm.
FR12-1908
 FR12-1908 - vrijdag 12 augustus 2011 - 16:04   quote  deeplink  
Vast en zeker zijn er genoeg goede clubs voor hem maar, vind hij zichzelf zo goed dat alleen clubs als bayern munchen, barcelona en arsenal goed voor hem zijn
ViezeFurr
 ViezeFurr - vrijdag 12 augustus 2011 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 15:40 schreef MMM het volgende:
Hij kan gewoon niet kiezen, zoveel keus! Veendam, Top Oss, Helmond Sport.. Lastig!
Hadden ze bij AZ geen dames team? Misschien heeft ie daar wel de juiste body en kracht voor!
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 12 augustus 2011 - 16:26   quote  deeplink  
2de divisie in Belgïe heb ik gelezen, Finland en een club in Marokko zouden ook belangstelling in hem hebben. Vind ie blijkbaar te min.
ViezeFurr
 ViezeFurr - vrijdag 12 augustus 2011 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 16:26 schreef lijdensweg het volgende:
2de divisie in Belgïe heb ik gelezen, Finland en een club in Marokko zouden ook belangstelling in hem hebben. Vind ie blijkbaar te min.
En ik hoor iedereen nog roepen: geef die jongen nog een kans, het komt wel. Als ze je in België en NL niet in de hoogste klasse willen hebben ben je niet veel als voetballer zijnde
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 12 augustus 2011 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 16:26 schreef lijdensweg het volgende:
2de divisie in Belgïe heb ik gelezen, Finland en een club in Marokko zouden ook belangstelling in hem hebben. Vind ie blijkbaar te min.
jij heb heus wel contacten hem toch wel onder te brengen bij een redelijk goeie club. jij bent immers de man! de grote kennert...
evh112
 evh112 - vrijdag 12 augustus 2011 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 15:53 schreef Els het volgende:

[..]

Jammer dat je het nooit kan laten om denigrerend te doen over personen in wie jij het niet zag zitten. Heeft hij je ooit iets aangedaan? Zo nee, waarom gun je iemand dan niet gewoon het beste? Ook als het bij onze club niet is geworden wat we er allemaal (?) van gehoopt hadden.
Niet lullig bedoelt hoor Els, maar jij neemt het ook alleen maar op voor mensen waar jij het in zag/ziet zitten. Dus in mijn ogen een beetje hypocriet om daar iemand anders op aan te spreken vind je niet? Maar nogmaals dit is niet aanvallend bedoelt of zo.
sevillana
 sevillana - vrijdag 12 augustus 2011 - 16:38   quote  deeplink  
wie weet, . . . straks volgt ie Gini nog . . . . . :)
Els
 Els - vrijdag 12 augustus 2011 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 16:34 schreef evh112 het volgende:

[..]

Niet lullig bedoelt hoor Els, maar jij neemt het ook alleen maar op voor mensen waar jij het in zag/ziet zitten. Dus in mijn ogen een beetje hypocriet om daar iemand anders op aan te spreken vind je niet? Maar nogmaals dit is niet aanvallend bedoelt of zo.
Ik heb op weinig spelers en trainers kritiek, en heb nooit onder de gordel uitgehaald. Ik heb kritiek op Wijnaldum en Fer, vanwege hun gebrek aan loyaliteit, ik heb kritiek op Gudde, omdat ik vind dat hij tekort schiet als leider van Feyenoord. Geen van deze personen heb ik ooit voor homo, vrouw, zwakbegaafd of wat dan ook uitgemaakt. Ik snap dus eigenlijk die hypocrisie van jou niet zo goed, en het komt dus lullig over.
evh112
 evh112 - vrijdag 12 augustus 2011 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 16:47 schreef Els het volgende:

[..]

Ik heb op weinig spelers en trainers kritiek, en heb nooit onder de gordel uitgehaald. Ik heb kritiek op Wijnaldum en Fer, vanwege hun gebrek aan loyaliteit, ik heb kritiek op Gudde, omdat ik vind dat hij tekort schiet als leider van Feyenoord. Geen van deze personen heb ik ooit voor homo, vrouw, zwakbegaafd of wat dan ook uitgemaakt. Ik snap dus eigenlijk die hypocrisie van jou niet zo goed, en het komt dus lullig over.
Je zegt dat MMM Bruins alleen afzeikt omdat hij het niet in hem zag zitten, en jij verdedigt Bruins omdat jij het in hem ziet zitten. Ik heb je nog nooit iemand anders zien verdedigen. Dus in principe doe je hetzelfde maar dan omgekeerd. Want doe dat dan ook bij de spelers waar jij het niet in ziet zitten.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 12 augustus 2011 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 16:30 schreef obiku010 het volgende:

[..]

jij heb heus wel contacten hem toch wel onder te brengen bij een redelijk goeie club. jij bent immers de man! de grote kennert...
Ik zou geen enkele euro aan deze waardeloze speler besteden. En de 'GROTE' kennert ben jij blijkbaar toch! Jij die alles beter weet , de almachtige...... die iedereen maar loopt af te zeiken. SUCCES
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 12 augustus 2011 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 16:57 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik zou geen enkele euro aan deze waardeloze speler besteden. En de 'GROTE' kennert ben jij blijkbaar toch! Jij die alles beter weet , de almachtige...... die iedereen maar loopt af te zeiken. SUCCES
iedereen ook nog... probeer echt op jou te focussen man...
evh112
 evh112 - vrijdag 12 augustus 2011 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 16:57 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik zou geen enkele euro aan deze waardeloze speler besteden. En de 'GROTE' kennert ben jij blijkbaar toch! Jij die alles beter weet , de almachtige...... die iedereen maar loopt af te zeiken. SUCCES
Valt me op dat hij toch echt op jou focust met alle respect hoor :)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 12 augustus 2011 - 17:06   quote  deeplink  
Ik den kdat Feyenoord en goede keuze gemaakt heeft want heeft bij Feyenoord echt niets gepresteerd!
Overigens zie ik het wel zomaar gebeuren dat hij ergens anders ineens wel top doet voetballen!!
Dat is al tijden zo met de meeste spelers die bij Feyenoord verguist worden!
Els
 Els - vrijdag 12 augustus 2011 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 16:53 schreef evh112 het volgende:

[..]

Je zegt dat MMM Bruins alleen afzeikt omdat hij het niet in hem zag zitten, en jij verdedigt Bruins omdat jij het in hem ziet zitten. Ik heb je nog nooit iemand anders zien verdedigen. Dus in principe doe je hetzelfde maar dan omgekeerd. Want doe dat dan ook bij de spelers waar jij het niet in ziet zitten.
Been, Beenhakker, Landzaat, Bahia, Mulder etc. Met 'nog nooit' bedoel je waarschijnlijk vandaag? Of sinds jij post? En dat is sinds deze week?
Zeg me maar in welke spelers van het huidige Feyenoord ik het niet zie zitten en voor wie ik het volgens jouw redenering op zou moeten nemen?
En het tegenovergestelde doen van iemand afzeiken, ja dat klopt wel, ik beschouw dat dan ook als een compliment.
Els
 Els - vrijdag 12 augustus 2011 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 17:01 schreef evh112 het volgende:

[..]

Valt me op dat hij toch echt op jou focust met alle respect hoor :)
Je post kennelijk nog niet zo lang, want lijdensweg focust niet alleen op Obiku, Obiku heeft gewoon gelijk. Met alle respect hoor.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 12 augustus 2011 - 17:37   quote  deeplink  
Ik vind het in principe jammer van elke speler die het niet red bij Feyenoord.
evh112
 evh112 - vrijdag 12 augustus 2011 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 17:30 schreef Els het volgende:

[..]

Been, Beenhakker, Landzaat, Bahia, Mulder etc. Met 'nog nooit' bedoel je waarschijnlijk vandaag? Of sinds jij post? En dat is sinds deze week?
Zeg me maar in welke spelers van het huidige Feyenoord ik het niet zie zitten en voor wie ik het volgens jouw redenering op zou moeten nemen?
En het tegenovergestelde doen van iemand afzeiken, ja dat klopt wel, ik beschouw dat dan ook als een compliment.
Je doet dat alleen bij mensen waar JIJ het in ziet zitten, ik had je toch wel in staat geacht begrijpend te kunnen lezen. En ik post niet veel nee, maar ik lees wel mee. Dat zouden meer mensen moeten doen ;)
evh112
 evh112 - vrijdag 12 augustus 2011 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 17:31 schreef Els het volgende:

[..]

Je post kennelijk nog niet zo lang, want lijdensweg focust niet alleen op Obiku, Obiku heeft gewoon gelijk. Met alle respect hoor.
Iemand op de teentjes getrapt? Dat is snel bij jou he, dat is me ook al opgevallen :D
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 12 augustus 2011 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 16:38 schreef sevillana het volgende:
wie weet, . . . straks volgt ie Gini nog . . . . . :)
Slechter dan engelaar is hij zeker niet dus gek is het niet van je.
Suijltje
 Suijltje - vrijdag 12 augustus 2011 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 18:01 schreef evh112 het volgende:

[..]

Je doet dat alleen bij mensen waar JIJ het in ziet zitten, ik had je toch wel in staat geacht begrijpend te kunnen lezen. En ik post niet veel nee, maar ik lees wel mee. Dat zouden meer mensen moeten doen ;)
Was ik al mee bezig, dus........wat Els betreft: die meid moet je gewoon haar verhaal laten vertellen, zij heeft een behoorlijke kijk op voetbal in het algemeen, en Feyenoord in het bijzonder!
IK durf te zeggen, dat Els voor 99% goed zit, betreffende uitlatingen etc.
Dus.........(maar is mijn mening hoor!)
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 12 augustus 2011 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 18:03 schreef evh112 het volgende:

[..]

Iemand op de teentjes getrapt? Dat is snel bij jou he, dat is me ook al opgevallen :D
beetje domme opmerking als je de historie niet kent. Lijdensweg is een lijdensweg voor velen hier.
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 12 augustus 2011 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 16:57 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik zou geen enkele euro aan deze waardeloze speler besteden. En de 'GROTE' kennert ben jij blijkbaar toch! Jij die alles beter weet , de almachtige...... die iedereen maar loopt af te zeiken. SUCCES
en jij beperkt je altijd tot het inhoudelijke? hahahaha
BIEK///HELD!!!!
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 12 augustus 2011 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 18:11 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

beetje domme opmerking als je de historie niet kent. Lijdensweg is een lijdensweg voor velen hier.
Hij is een beetje de Bruins van het forum, hij heeft mogelijkheden, maar het komt er maar niet uit....
Els
 Els - vrijdag 12 augustus 2011 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 18:01 schreef evh112 het volgende:

[..]

Je doet dat alleen bij mensen waar JIJ het in ziet zitten, ik had je toch wel in staat geacht begrijpend te kunnen lezen. En ik post niet veel nee, maar ik lees wel mee. Dat zouden meer mensen moeten doen ;)
Ik ga me hier geeneens op verdedigen, want daarmee moet ik bepaalde spelers beschadigen. Zoals Jumper zegt. Ik ben blijkbaar niet in staat om jou te begrijpen. Gelukkig.
Els
 Els - vrijdag 12 augustus 2011 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 18:03 schreef evh112 het volgende:

[..]

Iemand op de teentjes getrapt? Dat is snel bij jou he, dat is me ook al opgevallen :D
Nee, valt wel mee, ik reageer alleen heel slecht op domme mensen.
evh112
 evh112 - vrijdag 12 augustus 2011 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 18:23 schreef Els het volgende:

[..]

Nee, valt wel mee, ik reageer alleen heel slecht op domme mensen.
En op mensen die direct zijn en je confronteren he :P
evh112
 evh112 - vrijdag 12 augustus 2011 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 18:11 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

beetje domme opmerking als je de historie niet kent. Lijdensweg is een lijdensweg voor velen hier.
Ik weet ook wel dat dat iemand is met een persoonlijkheidsstoornis of gewoon meerdere accounts. En ik zei ook niet dat het niet terecht is dat Obiku010 hem zo aanpakt :)
Ik heb zelf ook een hekel aan dat figuur van een lijdensweg. Dus beetje voorbarige conclusie van je :)
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 12 augustus 2011 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 18:13 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Hij is een beetje de Bruins van het forum, hij heeft mogelijkheden, maar het komt er maar niet uit....
en eindigt in mineur.... zou wel mooi zijn deze voorspelling.
sevillana
 sevillana - vrijdag 12 augustus 2011 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 18:09 schreef Suijltje het volgende:

[..]

Was ik al mee bezig, dus........wat Els betreft: die meid moet je gewoon haar verhaal laten vertellen, zij heeft een behoorlijke kijk op voetbal in het algemeen, en Feyenoord in het bijzonder!
IK durf te zeggen, dat Els voor 99% goed zit, betreffende uitlatingen etc.
Dus.........(maar is mijn mening hoor!)
hup Els . .
sevillana
 sevillana - vrijdag 12 augustus 2011 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 17:37 schreef hotjumper het volgende:
Ik vind het in principe jammer van elke speler die het niet red bij Feyenoord.
vind ik eigenlijk ook wel
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 12 augustus 2011 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 18:47 schreef evh112 het volgende:

[..]

Ik weet ook wel dat dat iemand is met een persoonlijkheidsstoornis of gewoon meerdere accounts. En ik zei ook niet dat het niet terecht is dat Obiku010 hem zo aanpakt :)
Ik heb zelf ook een hekel aan dat figuur van een lijdensweg. Dus beetje voorbarige conclusie van je :)
ben ik soms erg goed in, ben ook niet te beroerd om het weer terug te nemen. Bij deze.

http://forum.headliner.nl/topic-22217/ pagina 7

edit: oh wat doe ik nu? plak ik zomaar een link in het bericht...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 augustus 2011 door FR-Elmo --
sevillana
 sevillana - vrijdag 12 augustus 2011 - 18:59   quote  deeplink  
foei Douwe !
Els
 Els - vrijdag 12 augustus 2011 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 18:45 schreef evh112 het volgende:

[..]

En op mensen die direct zijn en je confronteren he :P
Nee, met dat soort mensen heb ik een prima band. Ik vind je bevooroordeeld, kort door de bocht, eenzijdig verontwaardigd, vreemd reagerend, vooringenomen en ik begrijp eigenlijk niet zo goed waar je je mee bemoeit. MMM en ik hebben een verschil van inzicht hoe we op ex-spelers van Feyenoord, waar we het niet zo in zagen zitten, moeten reageren. Dus waar bemoei jij je eigenlijk mee.
Ik vind jou dus niet direct, maar eerder bemoeizuchtig. En dom, dat ook.
evh112
 evh112 - vrijdag 12 augustus 2011 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 18:57 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

ben ik soms erg goed in, ben ook niet te beroerd om het weer terug te nemen. Bij deze.

http://forum.headliner.nl/topic-22217/ pagina 7

edit: oh wat doe ik nu? plak ik zomaar een link in het bericht...
Zelfs de beste maken fouten :)
sevillana
 sevillana - vrijdag 12 augustus 2011 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 19:00 schreef Els het volgende:

[..]

Nee, met dat soort mensen heb ik een prima band. Ik vind je bevooroordeeld, kort door de bocht, eenzijdig verontwaardigd, vreemd reagerend, vooringenomen en ik begrijp eigenlijk niet zo goed waar je je mee bemoeit. MMM en ik hebben een verschil van inzicht hoe we op ex-spelers van Feyenoord, waar we het niet zo in zagen zitten, moeten reageren. Dus waar bemoei jij je eigenlijk mee.
Ik vind jou dus niet direct, maar eerder bemoeizuchtig. En dom, dat ook.
amen!
evh112
 evh112 - vrijdag 12 augustus 2011 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 19:00 schreef Els het volgende:

[..]

Nee, met dat soort mensen heb ik een prima band. Ik vind je bevooroordeeld, kort door de bocht, eenzijdig verontwaardigd, vreemd reagerend, vooringenomen en ik begrijp eigenlijk niet zo goed waar je je mee bemoeit. MMM en ik hebben een verschil van inzicht hoe we op ex-spelers van Feyenoord, waar we het niet zo in zagen zitten, moeten reageren. Dus waar bemoei jij je eigenlijk mee.
Ik vind jou dus niet direct, maar eerder bemoeizuchtig. En dom, dat ook.
Kom maar met argumenten waarom je mij zo vindt :) Eens zien wie er bevooroordeeld is. En dom...
evh112
 evh112 - vrijdag 12 augustus 2011 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 19:01 schreef sevillana het volgende:

[..]

amen!
Lol piraat
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 12 augustus 2011 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 18:59 schreef sevillana het volgende:
foei Douwe !
mea culpa....

http://forum.headliner.nl/topic-22217/ pagina 7

edit: sorry, muis bleef hangen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 augustus 2011 door FR-Elmo --
sevillana
 sevillana - vrijdag 12 augustus 2011 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 19:04 schreef evh112 het volgende:

[..]

Lol piraat
volgens mij hebben we hier met een volgeling van "de.fan"/"lijdensweg" etc etc te maken?
Els
 Els - vrijdag 12 augustus 2011 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 19:04 schreef evh112 het volgende:

[..]

Kom maar met argumenten waarom je mij zo vindt :) Eens zien wie er bevooroordeeld is. En dom...
1 Je noemt mij hypocriet, maar kent me niet --> Bevooroordeeld
2 Je geeft aan dat Lijdensweg zich alleen op Obiku focust, maar je leest al enige tijd mee --> dom
3 Je zegt dat ik het alleen voor Bruins opneem --> er zijn meerdere spelers waar ik het voor op heb genom,en. Kan onwetendheid zijn, maar aangezien je zelf zegt al langer mee te lezen --> dom
4 Je zegt dat ik het niet opneem voor spelers waarin ik het niet zie zitten. Ik was niet zo heel erg weg van Babovic, maar daar heb ik het wel, toen hij voor Feyenoord speelde voor opgenomen. Ik onthou me nu van commentaar over hem, omdat MMM hem een held vindt, en ik hem respecteer en me dus niet negatief uitlaat over iemand die hij geweldig vindt. Ook dat kan onwetendheid zijn, maar wederom je leest al wat langer mee dus--> Bewust dom.
5 Je zegt dat ik snel op mijn teentjes getrapt ben en lijkt tot die conclusie te komen omdat ik reageer op het feit dat jij mij hypocriet noemt. Tja, dus als jij spreekt mogen anderen alleen maar zeggen dat je geweldig bent? ---> dom.
6 FR-Douwe gaat ervan uit dat jij de situatie met Lijdensweg verkeerd interpreteert, jij geeft aan dat dat anders zit en hij zegt het dan terug te nemen. Jij reageert met de opmerking dat iedereen wel eens een fout maakt. --> Hautain en arrogant. Interpreataties, zelfs verkeerde, zijn geen fouten.

En nu even een uur afgemeld, want er wachten belangrijkere zaken.
Els
 Els - vrijdag 12 augustus 2011 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 19:22 schreef sevillana het volgende:

[..]

volgens mij hebben we hier met een volgeling van "de.fan"/"lijdensweg" etc etc te maken?
Ga het bijna denken. Zelfde arrogantie niveau, maar betere spelling.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 12 augustus 2011 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 18:11 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

beetje domme opmerking als je de historie niet kent. Lijdensweg is een lijdensweg voor velen hier.
Nee dat zeg je verkeerd: Lijdensweg heeft een lijdensweg door vele die hier aanwezig zijn.
sevillana
 sevillana - vrijdag 12 augustus 2011 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 19:46 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Nee dat zeg je verkeerd: Lijdensweg heeft een lijdensweg door vele die hier aanwezig zijn.
of anders omgekeerd . . . :)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 12 augustus 2011 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 19:26 schreef Els het volgende:

[..]

1 Je noemt mij hypocriet, maar kent me niet --> Bevooroordeeld
2 Je geeft aan dat Lijdensweg zich alleen op Obiku focust, maar je leest al enige tijd mee --> dom
3 Je zegt dat ik het alleen voor Bruins opneem --> er zijn meerdere spelers waar ik het voor op heb genom,en. Kan onwetendheid zijn, maar aangezien je zelf zegt al langer mee te lezen --> dom
4 Je zegt dat ik het niet opneem voor spelers waarin ik het niet zie zitten. Ik was niet zo heel erg weg van Babovic, maar daar heb ik het wel, toen hij voor Feyenoord speelde voor opgenomen. Ik onthou me nu van commentaar over hem, omdat MMM hem een held vindt, en ik hem respecteer en me dus niet negatief uitlaat over iemand die hij geweldig vindt. Ook dat kan onwetendheid zijn, maar wederom je leest al wat langer mee dus--> Bewust dom.
5 Je zegt dat ik snel op mijn teentjes getrapt ben en lijkt tot die conclusie te komen omdat ik reageer op het feit dat jij mij hypocriet noemt. Tja, dus als jij spreekt mogen anderen alleen maar zeggen dat je geweldig bent? ---> dom.
6 FR-Douwe gaat ervan uit dat jij de situatie met Lijdensweg verkeerd interpreteert, jij geeft aan dat dat anders zit en hij zegt het dan terug te nemen. Jij reageert met de opmerking dat iedereen wel eens een fout maakt. --> Hautain en arrogant. Interpreataties, zelfs verkeerde, zijn geen fouten.

En nu even een uur afgemeld, want er wachten belangrijkere zaken.
Jij behoeft geen enkele hulp he?
Tis stil aan de overkant:)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Binnen- en buitenlandse interesse voor Bruins'









0.0064189