BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Lid harde kern Ajax neergeschoten

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 26 augustus 2011 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2011 - 23:24 schreef Ride het volgende:
?
Zinloos in elkaar rammen was er niet bij, er werden geen kinderen of vrouwen geslagen.
Sta je vooraan bij het knokken moet je ook niet piepen.
En met een shirt van 010 of 070 in Amsterdam lopen is ruzie zoeken.
+30

EENS!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 26 augustus 2011 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2011 - 23:27 schreef Ride het volgende:
Wie gaan er zaterdag?
Ik ga wel heen, moet wel nog iemand regelen die voor me werkt.

Respect!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 26 augustus 2011 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2011 - 23:24 schreef Ride het volgende:
?
Zinloos in elkaar rammen was er niet bij, er werden geen kinderen of vrouwen geslagen.
Sta je vooraan bij het knokken moet je ook niet piepen.
En met een shirt van 010 of 070 in Amsterdam lopen is ruzie zoeken.
Ook hier weer helemaal eens!
vakkie----p
 vakkie----p - zaterdag 27 augustus 2011 - 17:38   quote  deeplink  
ja je eigen maten naaien bij de vijand
wordt je nergens in dank afgenomen maar zeker niet bij de harde kernen van het voetbal

sterkte voor de familie
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 30 augustus 2011 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2011 - 22:40 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

wat is dit voor een opmerking vette kut boer met je dikke vette nek...pisvlek.
en nooit meer op dit forum ouwe,kut boer
Hahahahahahahahahahahahahaha

+31
remco k
 remco k - dinsdag 30 augustus 2011 - 11:35   quote  deeplink  
En nog +1
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 30 augustus 2011 - 11:35   quote  deeplink  
= +33
baco74
 baco74 - dinsdag 30 augustus 2011 - 11:35   quote  deeplink  
ik gooi er ook nog een halve op.
+0,5
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 30 augustus 2011 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 11:35 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
= +33
Met die van mij erbij ja..
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 30 augustus 2011 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 11:35 schreef baco74 het volgende:
ik gooi er ook nog een halve op.
+0,5
Ik 1/34..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 30 augustus 2011 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 11:36 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ik 1/34..
jij 2-57=34
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 30 augustus 2011 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 11:36 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

jij 2-57=34
What the hell?? :P
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 30 augustus 2011 - 11:38   quote  deeplink  
XD
remco k
 remco k - dinsdag 30 augustus 2011 - 11:38   quote  deeplink  
Het topic gaat weer nergens over...:-)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 30 augustus 2011 - 11:41   quote  deeplink  
Gaat over een zeer gewaardeerd Ajax-lid, 1 om niet te vergeten, maar wij lieten ons afleiden door mr vakkie----p die zelf geen mede-forummers heeft.....

SVEN ***
Booya4Afca
 Booya4Afca - dinsdag 30 augustus 2011 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 11:38 schreef remco k het volgende:
Zoals zoveel topics hier.

En dat in een topic als deze...

Beetje respect voor Sven is wel op zijn plaats.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 augustus 2011 door Booya4Afca --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 30 augustus 2011 - 11:42   quote  deeplink  
klik-----> IGNORE BUTTON
baco74
 baco74 - dinsdag 30 augustus 2011 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 11:38 schreef remco k het volgende:
Met alle respect voor Sven, nu maar een slotje.
remco k
 remco k - dinsdag 30 augustus 2011 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 11:41 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Zoals zoveel topics hier.

En dat in een topic als deze...

Beetje respect voor Sven is wel op zijn plaats.
Volgens mij was het iemand die zelf altijd aan het ouwehoeren was, zou dus niet inzien waarom dit niet respectvol zou zijn, niemand is boosm, niemand die scheld, ik denk dat als zo'n iemand terug kan kijken hij het zelfs zo graag zou zien..
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 30 augustus 2011 - 16:06   quote  deeplink  
R.E.S.P.E.C.T JOODUUUH...''THE UTMOST RESPECT,,

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 augustus 2011 door verbrande harry --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 31 augustus 2011 - 12:19   quote  deeplink  
Een stuk van de advocaat over die achterlijke media in Nederland!

Afscheid van Sven Westendorp
Op zaterdag 27 augustus is in de Amsterdam Arena op indrukwekkende wijze afscheid genomen van mijn voormalige cliënt Sven Westendorp. Zoals iedereen inmiddels wel weet, werd hij twee weken daarvoor voor zijn huis neergeschoten en overleed hij in de week daarna, toen de behandeling noodgedwongen moest worden gestaakt. Vanaf het moment van de schietpartij werd er in de media volop gespeculeerd over de achtergrond van de moord op deze 'Ajax-hooligan', zoals hij al snel door diverse journalisten die vaak geen idee hadden wie hij was, werd genoemd.

Eigenlijk zou ik na zo'n waardig afscheid geen woorden meer moeten vuilmaken aan alle roddel en achterklap die de afgelopen weken werd gezegd en geschreven. Nu echter met name het verhaal dat Sven in een strafzaak waarin door een aantal Ajax-aanhangers cocaïne zou zijn gedeald een informant van de politie zou zijn geweest maar blijft rondzingen, wil ik nog één keer duidelijk maken hoe dat zit en dan wil ik er nooit meer iets over zeggen. Dat is het minste en waarschijnlijk ook het laatste dat ik als advocaat voor hem kan doen.

Sven was jarenlang klant van de bekende Amsterdamse strafpleiter en kantoorgenoot Gerard Hamer. Via Gerard is hij bij mij terecht gekomen, en ik kende Sven dus pas een jaar of vijf. Ondanks die relatief korte tijd durf ik er mijn hand voor in het vuur te steken dat hij zeker niet 'geklikt' heeft. Hij had zo vaak met de politie in de clinch gelegen en er waren zoveel pesterijen over en weer geweest, dat hij liever zijn tong eraf zou bijten dan dat hij hen van informatie zou voorzien, laat staan over andere Ajaxieden. Iedereen die hem een beetje gekend heeft, weet dat.

Veel belangrijker dan mijn indruk van hem, is dat het verhaal helemaal nergens op gebaseerd is. De verdachten in de cocaïne-zaak zijn allemaal in beeld gekomen door geweldsincidenten waarbij Sven niet betrokken was, door getapte telefoongesprekken waaraan Sven niet deelnam, en door observaties waarbij Sven niet werd gezien. De kopers van de cocaïne die door de politie werden gehoord, hebben (een deel van) die verdachten genoemd, maar Sven niet. Van een informant of van enige andere vorm van anonieme informatie, is in het dossier dus helemaal geen sprake.

Je zou denken dat zo'n verhaal dan binnen de kortste keren naar het rijk der fabelen wordt verwezen en dat iedere zichzelf respecterende journalist die een stukje over de zaak wilt schrijven of een item wilt maken, de moeite neemt even onderzoek te doen. Korte studie van het al snel beschikbare dossier zou duidelijk hebben gemaakt dat er simpelweg geen anonieme informatie in de zaak zat en dat het hele verhaal dus volstrekte flauwekul was. Helaas, niets is minder waar: het verhaal bleef steeds terug komen. Na de schietpartij, terwijl Sven in het ziekenhuis nog lag te vechten voor zijn leven, duikelden kranten, televisieprogramma's en internetpagina's over elkaar heen om elkaar weer allemaal na te papegaaien, zonder ook maar enige moeite te doen de werkelijkheid te achterhalen of weer te geven, of zich af te vragen wat het betekende voor familie en vrienden dat Sven volkomen ten onrechte op zijn best werd neergezet als een gewelddadige hooligan en op zijn slechtst als een zware crimineel. Je wordt niet zomaar neergeschoten, dat niveau.

Nog één keer en voor de laatste keer: er ís helemaal geen informant! Hoe is het mogelijk dat zo'n aantoonbaar onjuist verhaal dan toch en ook door de 'serieuze media' telkens maar weer herhaald wordt? Het heeft niets meer met journalistiek of objectieve berichtgeving te maken en alles met goedkope en sensatiebeluste vuilspuiterij ten behoeve van meer kijkers, meer verkochte kranten, meer websitebezoekers. Laat iedere journalist, iedere programmamaker, columnschrijver, nieuwslezer, advocaat, blogger, reaguurder, Ajaxied, man of vrouw op straat, iedereen die dit verhaal maar blijft oprakelen en rondbazuinen, weten dat diegene over de rug van een vermoord mens moedwillig meewerkt aan het in stand houden van een gevaarlijk en leugenachtig kletsverhaal. Niemand die nog kan zeggen dat hij of zij de feiten niet kent.

Geef mij dan maar die zogenaamde harde Ajax-kern, die op emotionele en respectvolle wijze eer heeft betoond aan een man die voor heel veel mensen, binnen en buiten Ajax, heel veel heeft betekend. Dag Sven. Doe Gerard de groeten als je hem ziet. Het ga je goed.

Sander Janssen
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 01 september 2011 - 19:58   quote  deeplink  
RESPECT!!!!!

Prachtig geschreven!

Nogmaals: SVEN, RUST ZACHT en weet dat we allemaal bij elkaar komen daarboven! ***

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5178
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Lid harde kern Ajax neergeschoten

0.0078151