|
|
remco k
|
|
|
Ajax A1 opent de internationale 'Champions League' aanstaande woensdag om 18.30 uur op De Toekomst. Aston Villa is dan te gast. Fred Grim mag alleen spelers opstellen onder de 19 jaar. Ajax zit bij Aston Villa, Fenerbahçe en Rosenborg BK in de poule. AjaxF-side.NL Programma: Ajax - Aston Villa (woensdag 17 augustus, 18:30 uur) Ajax - Fenerbahçe (woensdag 7 september) Ajax - Rosenborg (nnb) Rosenborg - Ajax (nnb) Fenerbahçe - Ajax (woensdag 9 november) Aston Villa - Ajax (dinsdag 22 november)
Poules: Groep 1: FC Barcelona, Celtic, Manchester City, Olympique Marseille Groep 2: Sporting Lissabon, Liverpool, Molde FK, VfL Wolfsburg Groep 3: Ajax, Aston Villa, Rosenborg, Fenerbahçe Groep 4: FC Basel, psv, Inter, Tottenham Hotspur |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Is er iemand die weet of en waar dit wordt uitgezonden??
Het lijkt me erg leuk om dit een beetje te gaan volgen, alle talenten komen natuurlijk aan bod, en zo zien we gelijk een beetje hoe de andere talenten in Europa zich ontwikkelen.. |
|
|
|
|
AFCA Montana
|
|
|
Lijkt me leuk om te gaan volgen . Zodra ik een stream heb plaats ik hem hier
A.F.C.A C.B.S |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
Is dit goed voor de ontwikkeling van de jongens of gewoon in de etalage zetten? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Die scouts weten van iedere speler die bij Ajax in de jeugdopleiding rondloopt precies hoe die ervoor staat, daar gaat zo'n toernooi niks aan veranderen. |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
Dan hoop ik dat het toernooi goed is voor de ontwikkeling van de spelers. Wens ze heel veel plezier en suc6! |
|
|
|
|
AFCA Montana
|
|
|
tot nu toe enkel een stream te vinden voor de match Liverpool - Sporting Portugal hoop wel dat het ergens te volgen is , als iemand een stream vind post die dan aub |
|
|
|
|
AjaxExpert
|
|
|
Kleine aanvulling:
In de NextGen Series (voor spelers onder 19 jaar) speelt iedere club een thuis- en een uitwedstrijd in de poule. De bovenste twee ploegen van iedere groep plaatsen zich voor de knock-outfase. De finale wordt in januari 2012 gespeeld.
(Bron: Ajax.nl) |
|
|
|
|
Pjettr
|
|
|
|
|
|
Pjettr
|
|
|
die komen er binnen nu en een uurtje wel op met links.. andere wedstrijden kan ik zo snel nog niet vinden |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zou leuk zijn als je een link van Ajax A1 kan vinden met een stream, jammer dat ED live dit niet uitzend (of wel??) |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Tussenstand Ajax(A1)-Aston Villa(A1): 2-0 1-0 De Bondt. 2-0 Fisher. Nog een half uur te spelen op De Toekomst. |
|
|
|
|
AjaxExpert
|
|
|
A1 staat 2-0 voor, 1-0 De Bondt, lange bal, stuitert door en schieten en 2-0 Fischer, komt naar binnen als linksbuiten en schiet met rechts binnen. |
|
|
|
|
AjaxExpert
|
|
|
En het is afgelopen. Ajax wint 2-0. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Knappe prestatie van Ajax A1, Aston villa schijnt 1 van de beste opleidingen te hebben van Engeland.. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Lekker hoor, zoals ik al dacht gaat het Ajax redelijk makkelijk af tot nu to in deze poule.. |
|
|
|
|
londsdale-xxx-
|
|
|
leuke poule!! Rosenborg en Aston heeft een goede lichting aan talenten ik denk dat na de ChamL er een leegloop kan ontstaan bij Rosenborg |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
Heel vreemd dat Pisvee hieraan meedoet. |
|
|
|