BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Geen harde landing voor Feyenoord. Speelronde 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 12 augustus 2011 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 23:29 schreef obiku010 het volgende:

[..]

is 12 dagen oud.... terwijl je al eerder beterschap had beloofd!! ban dus!
Het was de eindstand prognose. Ik heb Ajacieden onder mijn beste vrienden want kijk dat voetbal is gewoon een spelletje maar het wordt hier allemaal af en toe zo agressief dat ik het opgegeven heb daar mijn topics te plaatsen.

Maar ik sluit niet uit dat als de tijd rijp is ik het gewoon weer ga doen.

En dat vragen om bans en slotjes dat vind ik echt ongelooflijk zielig.
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 12 augustus 2011 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 23:37 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Het was de eindstand prognose. Ik heb Ajacieden onder mijn beste vrienden want kijk dat voetbal is gewoon een spelletje maar het wordt hier allemaal af en toe zo agressief dat ik het opgegeven heb daar mijn topics te plaatsen.

Maar ik sluit niet uit dat als de tijd rijp is ik het gewoon weer ga doen.

En dat vragen om bans en slotjes dat vind ik echt ongelooflijk zielig.
dubbele ban dan!! hahahahaha
Gyan010
 Gyan010 - vrijdag 12 augustus 2011 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 23:33 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

@obikuetc Een deel van dit stuk is in opdracht. Pro deo maar ik kan het niet maken niet aan mijn verplichtingen te voldoen. De wisselende kwaliteit is en zal te wijten blijven aan inspiratie, tijd en puur amateurisme.

Prima hoor dat je er een hobby van maakt mij en mijn 3 fans te bashen maar het is een beetje dwaas
Je moet blij zijn dat je reacties krijgt. Ergens anders krijg je ze niet is me opgevallen. Je staat op de 2e plaats misschien ga je winnen.
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 12 augustus 2011 - 23:43   quote  deeplink  
Ik wil jullie er ook nog wel even op wijzen dat de grootste prijs in Feyenoord's geschiedenis gewonnen werd door doelpunten van een Zweed, Ove Kindvall en een ras-amsterdammer (zie mijn avatar).

Feyenoord was in de 70er jaren te beroerd de scoringsmachine Kindvall een net verbeterd contract aan te bieden. Die fout is uitgegroeid tot een vloek..

Er wordt hier gescholden op Gudde maar in de periode voor hem zijn de grootste fouten gemaakt.

Ik hoop dat met een nationaal voetbalicoon als R. Koeman, JP en Gio Feyenoord de vloek kan opheffen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 augustus 2011 door sportdwaas --
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 12 augustus 2011 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 23:39 schreef Gyan010 het volgende:

[..]

Je moet blij zijn dat je reacties krijgt. Ergens anders krijg je ze niet is me opgevallen. Je staat op de 2e plaats misschien ga je winnen.
?
Gyan010
 Gyan010 - vrijdag 12 augustus 2011 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 23:43 schreef sportdwaas het volgende:
Ik wil jullie er ook nog wel even op wijzen dat de grootste prijs in Feyenoord's geschiedenis gewonnen werd door doelpunten van een Zweed, Ove Kindvall en een ras-amsterdammer (zie mij avatar).

Feyenoord was in de 70er jaren te beroerd de scoringsmachine Kindvall een net verbeterd contract aan te bieden. Die fout is uitgegroeid tot een vloek..

Er wordt hier gescholden op Gudde maar in de periode voor hem zijn de grootste fouten gemaakt.

Ik hoop dat met een nationaal voetbalicoon als R. Koeman, JP en Gio Feyenoord de vloek kan opheffen.
Ik wil jou er ook even op wijzen dat de grootste headlinerprijs vanacht om 2.00 verdeeld gaat worden. En je maakt echt een goede kans.
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 12 augustus 2011 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 23:48 schreef Gyan010 het volgende:

[..]

Ik wil jou er ook even op wijzen dat de grootste headlinerprijs vanacht om 2.00 verdeeld gaat worden. En je maakt echt een goede kans.
Uiteraard
Gyan010
 Gyan010 - vrijdag 12 augustus 2011 - 23:54   quote  deeplink  
Je gaat winnen! Ik voel het gewoon..
STS
 STS - vrijdag 12 augustus 2011 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 21:49 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ach gozer,laat je niet gek maken door die gasten !
Drinken teveel baron pils :)
Baron Pils? Jij zit toch in Kamperland? Zit jij niet aan de Emelisse dan? Ik kan je de Emelisse blond aanraden. Als je dr nog niet geweest bent moet jet zeker eens doen.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 13 augustus 2011 - 02:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 23:33 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

@obikuetc Een deel van dit stuk is in opdracht. Pro deo maar ik kan het niet maken niet aan mijn verplichtingen te voldoen. De wisselende kwaliteit is en zal te wijten blijven aan inspiratie, tijd en puur amateurisme.

Prima hoor dat je er een hobby van maakt mij en mijn 3 fans te bashen maar het is een beetje dwaas
Nou ja, opdracht? Het was een voorstel natuurlijk ;) En je hapte gelijk toe! Haha, ga zo door dwaas.
sportdwaas
 sportdwaas - zaterdag 13 augustus 2011 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2011 - 02:28 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Nou ja, opdracht? Het was een voorstel natuurlijk ;) En je hapte gelijk toe! Haha, ga zo door dwaas.
Ja dat is zo het was een voorstel. Een eerbaar voorstel!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Geen harde landing voor Feyenoord. Speelronde 2









0.0080070