|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
"Blinde" verkoop CL passe-partouts (AjaxF-side.nl)
|
|
|
baco74
|
|
|
In overeenstemming met de Supportersvereniging Ajax en de AFCA supportersclub, is het dit seizoen mogelijk gemaakt om met een hoge korting naar de UEFA Champions League wedstrijden van Ajax te gaan! Nog voordat de loting van de UEFA Champions League bekend wordt gemaakt op 25 augustus, kunnen seizoenkaarthouders, leden van de Supportersvereniging Ajax (Ajax Life, Jonge Schare, Kids Club) en overige clubkaarthouders al een passe-partout kopen. Met deze unieke actie krijgt men een extra hoge korting op een passe-partout als beloning voor het vertrouwen en de support die zij bieden! Deze blinde verkoop start zaterdag 13 augustus voor seizoenkaarthouders (eigen plek) en SVA-leden (overige plekken). Vanaf 18 augustus kunnen vervolgens ook clubkaarthouders gebruik maken van een actiekorting op de overige plekken. Twee dagen voor de loting zal er geen kaartverkoop zijn i.v.m. het aanpassen van het systeem. Seizoenkaarthouders zullen na de loting nog een week de tijd krijgen om hun eigen plek te kopen met de reguliere korting. Ook SVA-leden kunnen dan kopen op de overige plekken als deze niet zijn uitverkocht. Daarna zal er gestart worden met de vrije verkoop. Bij een toploting zullen de prijzen van niet-eigen-plekken aangepast worden.
Prijzen van de passe-partouts liggen aldan niet met diverse kortingen tussen €80,- en €274,-. Voor een overzicht met prijzen / verkoopdata en tevens bron zie:
http://www.ajax.nl/Tickets-Travel/Nieuws/Ticket-Nieuws-artikel/UEFA-Champions-League-20112012.htm
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 augustus 2011 door baco74 -- |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Als ik ze morgen ga kopen scheelt het toch al weer 4 tientjes vergeleken met vorig jaar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 augustus 2011 door thomASS -- |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: En als Ajax 'top-ploegen' loot dan worden de kaarten nog duurder. Wel slim zo'n blinde loting, garantie van verkoop ongeacht de tegenstander, plus een paar weken rente vangen. |
|
|
|
|
Divxion
|
|
|
ik heb een vraag, kun je met een Ajax Jonge Schare kaart ook kaartjes voor vakken 427t/m429 halen? want ik kijk nu op de site en voor AJS kun je alleen 402-422. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 - 10:16 schreef Divxion het volgende:ik heb een vraag, kun je met een Ajax Jonge Schare kaart ook kaartjes voor vakken 427t/m429 halen? want ik kijk nu op de site en voor AJS kun je alleen 402-422. Dat probleem had ik vanochtend dus ook. Aangezien de seizoenkaarthouder (43000) hun eigen plaats kunnen kiezen zijn deze niet beschikbaar. Pas 2 september worden de overgebleven plekken van de seizoenkaarthouder verkocht.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 augustus 2011 door thomASS -- |
|
|
|