|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Hierbij wil ik de tegenhanger maken op de topic van mijn vriend Gyan010. Dit omdat de goede posters ook weleens geeerd mogen worden.
En mijn stem gaat naar:
ELS
De enige op dit forum die altijd doordachte posts geeft. Ook de enige die anderen weer in het gareel krijgt met goed geformuleerde tegenposts.
Overigens wil ik iedereen tot maandagavond de kans geven om te stemmen. Maandagavond om 20.00 uur zal ik dan de eindstand bekend maken en Boudewijn vragen deze topic te sluiten. Er komen uiteraard ook tussenstanden in deze topic.
LAAT JE STEM NIET VERLOREN GAAN!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 augustus 2011 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Moet dit..?!
Ach, mijn stem voor FTID dan maar. Altijd duidelijk met hoofdletters en uitroeptekens ;) |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
lijdensweg! met name door deze posts draag ik hem voor:
http://forum.headliner.nl/topic-22217/ pagina 7
Daarnaast krijgt hij het altijd voor elkaar een goed onderbouwde post te schrijven zonder taalfouten. Lijdensweg op nummer 1!!!!! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Leon, maar eigenlijk iedereen wel, zo bij tijd en wijle.... |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Mijn stem zou eigenlijk naar Phyxsius gaan maar die post nauwelijks meer dus toch maar naar Els. Geeft altijd ongezouten haar mening maar ze heeft het wel altijd goed onderbouwd. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Jij schrijft dit wel over iemand die dit dan ook echt nog van je gelooft....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 augustus 2011 door Els -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zelfde shit in een ander jasje. Slotje |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
hierbij stem ik op mijzelf! vind mezelf wel top |
|
|
|
|
el triste
|
|
|
Mijn stem naar Els, Ben het lang niet altijd met dr eens, maar daar is een forum voor. Blijft altijd correct en wet met de juiste woordkeuze een ieder op z'n plaats te zetten zonder mensen af te zeiken! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: graag serieuze reactie! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Denk dat jij geen stemmen gaat krijgen! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ok.
Slechtste topic ooit! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Slechtste topic ooit! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Slechtste topic ooit! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: hahaha, dat vrees ik ook. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En elk topic met zijn allen weer lekker lijdensweg afzeiken De tering wat een kleuterklas |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
goed topic ftid! stijg ik nu? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: Snap je ook waarom het gebeurt? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
Ik trek mijn stem terug, wil geen valse verwachting scheppen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja hoor. Omdat niemand volwassen genoeg is ermee te stoppen. Lijdensweg incluis |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Dan blijf je toch lekker weg. Het zou je niet irriteren als je niet onder twee namen zat!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 augustus 2011 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 - 09:58 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Dan blijf je toch lekker weg. Het zou je niet irriteren als je niet onder twee namen zat waarschijnlijk. Paranoïde? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: waar, maar ook omdat hij het iedere keer voor elkaar krijgt mensen in een kwaad daglicht te stellen. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Nee hoor lijdensweg! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Nu verder zeiken en babbelen in de topic die is gemaakt voor het of-topic zijn! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar zo werkt t. Doe je niet met 'de groep' mee. Ben je ertegen blijkbaar. Dus als je dat graag wilt ben ik wel lijdensweg hoor.
Lekker volwassen ook. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Alle topics zijn hier off-topic! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Werk je zelf overigens hard aan mee. Overigens mijn excuses dat ik je lijdensweg noemde. Ik dacht dat je wel tegen een geintje kon. overigens mag jij lijdensweg schijnbaar ook niet want je bent gelijk op je teentjes getrapt.
NU GRAAG WEER ON-TOPIC!! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
ON-TOPIC: ik twijfel nog tussen een paar mensen, misschien een idee om een selectie te maken en die mensen zich hier te laten profileren? maakt de keus wat makkelijker hehehehe |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik stem op lijdensweg omdat hij altijd wat losmaakt hier! |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Ik stem op Stylzz, omdat hij altijd zo lekker tegendraads is! Laat je niet gek maken! 8-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 augustus 2011 door hoogvliet010 -- |
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
quote: Mijn stem gaat uit naar Stylzz.
Het Feyenoord forum moet over Feyenoord gaan en niet deze flauwekul. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
heb er nog even over nagedacht en ga toch voor Els vanwege de inhoud van haar posts. Ben echter wel gevoelig voor mensen die het voor elkaar krijgen iedereen te laten reageren op wat voor manier dan ook, misschien een topic openen met de meest opruiende/ uitlokkende poster? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
Els en Phyxsius: Inhoudelijk altijd sterk onderbouwd Stylzz en Hotjumper: Komen altijd vreemd uit de hoek Leon: Houd het forum draaiende FTID: Altijd recht door zee, neemt geen blad voor de mond Quiroz: Kutventje Gyan en Obiku: Zoveel onzin uitkramen, in zo weinig woorden. Chapeau!!
Zal er vast nog wel een paar vergeten!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 augustus 2011 door Jappie_FEY -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 - 10:33 schreef Jappie_FEY het volgende:Els en Phyxsius: Inhoudelijk altijd sterk onderbouwd Stylzz en Hotjumper: Komen altijd vreemd uit de hoek Leon: Houd het forum draaiende FTID: Altijd recht door zee, neemt geen blad voor de mond Quiroz: Kutventje Gyan en Obiku: Zoveel onzin uitkramen, in zo weinig woorden. Chapeau!! Zal er vast nog wel een paar vergeten!! eens! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik kom helemaal nooit vreemd uit de hoek. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: jou vergeten, hoe kan ik dat nu doen!!!
Craven: Grote idioot die denkt dat ie verstand van voetbal heeft omdat ie bovenaan de sportpooler staat;) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 - 10:36 schreef Jappie_FEY het volgende:[..] jou vergeten, hoe kan ik dat nu doen!!! Craven: Grote idioot die denkt dat ie verstand van voetbal heeft omdat ie bovenaan de sportpooler staat;) nee daar neem ik afstand van, te veel eer.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee wij hebben helemaal geen hoeken |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hij is nog realist ook, weet toch diep in zijn hart dat ie onder mij eindigt;) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Inderdaad, hoeken zijn voor mietjes |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: tuurlijk ergens moet ik 6 weken lang vergeten de sportpooler in te vullen... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: walvissen horen in hoeken!! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: dan hoef ik dus maar een stuk of 20 speelrondes in te vullen om boven jou te eindigen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 augustus 2011 door Jappie_FEY -- |
|
|
|