|
|
craven
|
|
|
quote: wordt al een hele opgave voor je :0) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
dat klopt, maar tot nu toe maar 1 wedstrijd vergeten in te vullen |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: die had je nog fout ook :) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ja klopt, had 2-0 voor excelsior willen invullen;) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
hahaha zie je wel, tip doe het tegenovergestelde van wat je denkt bij het invullen :) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
moet ik die joden dan laten winnen? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: uitzonderingen daargelaten, die zet je standaard op verlies |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
mijn nummer 1 is de poster op de Feyenoord site van R Koeman daarnaast Els |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Nog niemand op mij gestemd??!!
Ik stem zelf voor Hotjumper, heeft goede humor, kan om m lachen, is asociaal en heeft weinig borsthaar! En Leon natuurlijk! M'n forum opa.
Oja, FTID heeft me op dit forum gehouden!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: krijg maar lekker een hunebed op je muil !!! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Slechtste poster: Jappie, inhoudelijk niks, image zegt niks, heb hem nog nooit iets zinnigs over Feyenoord horen zeggen, boer! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik zie vele namen die in aanmerking komen voor deze eer. 1 voor allen en allen voor 1. Mooi joh we zijn met zn alles de beste van nederland,wat zeg ik? Van de hele wereld!! Wij//helden! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 - 16:29 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik zie vele namen die in aanmerking komen voor deze eer. 1 voor allen en allen voor 1. Mooi joh we zijn met zn alles de beste van nederland,wat zeg ik? Van de hele wereld!! Wij//helden! denk dat ik ook hier een redelijke kans maak. beste forumvrienden, stem even op mij |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik stem op ons allemaal vriend! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
denk aan : . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . IK ? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 - 10:33 schreef Jappie_FEY het volgende:Els en Phyxsius: Inhoudelijk altijd sterk onderbouwd Stylzz en Hotjumper: Komen altijd vreemd uit de hoek Leon: Houd het forum draaiende FTID: Altijd recht door zee, neemt geen blad voor de mond Quiroz: Kutventje Gyan en Obiku: Zoveel onzin uitkramen, in zo weinig woorden. Chapeau!! Zal er vast nog wel een paar vergeten!! wie heeft uiteindelijk jou voorkeur? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
TUSSENSTAND:
1. Els - 5 stemmen 2. Stylzz - 2 stemmen 3. 5 mensen met 1 stem |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: ik neem aan dat 2 van de 5 chari en ik zijn? dan is het nog te begrijpen. anders slotje....hahaha |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
Elsje fiededelsje krijgt mijn stem!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Stylzz en ik hebben toch op lijdensweg gestemt? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
onrealistisch topic. zie me naam niet staan. triest heren. slotje |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
ik stem ook op lijdensweg |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Joh in de nog te starten topic "dorpsgek van het Feyenoord headliner forum" ga je zeker hoge ogen gooien. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2011 - 16:16 schreef hotjumper het volgende:[..] Joh in de nog te starten topic "dorpsgek van het Feyenoord headliner forum" ga je zeker hoge ogen gooien. zal je precies zien. verlies ik weer van dwaas en lijdensweg |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: ik zou het topic openen en kijken of dat zo is |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Dusssss
Koning: Obiku & Gyan & Leon enderest...
1. Hotjumper 2. Stylzz 3. Els
111110: Jappie_FEY
Held: Quiroz
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 augustus 2011 door Quiroz -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Er kan er maar één de beste zijn ... de.fan! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 - 09:20 schreef Quiroz het volgende:Dusssss Koning: Obiku & Gyan & Leon & quiroz!! (wat een helden zeg) enderest... 1. Hotjumper 2. Stylzz 3. Els 111110: Jappie_FEY Held: Quiroz |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ik stem voor bram. Grüßgott |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 - 09:20 schreef Quiroz het volgende:Dusssss Koning: Obiku & Gyan & Leon enderest... 1. Hotjumper 2. Stylzz 3. Els 111110: Jappie_FEY Held: Quiroz Noem je jezelf nou held? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: behold!!! for i am the king!!! |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
quote: Mentor, voorbeeld, koning, held, episch gezag.. neem je niet teveel op je schouders.. ? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Ik snap niet dat niemand Good Old Antonio Rijen heeft verkozen, deze poster heeft een verpletterende indruk achtergelaten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 augustus 2011 door craven -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: owwww, respect for coming out :) hahahahha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: te dik, te lui en gek op pindakaas met banaan? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: quiroz en biek///natuurlijke leiders!!! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: nee man. het is echt de king. ben veel op kruistocht geweest. (heel soms in het weekend speel ik queen. rollenspelletje) hahahahahaha |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 - 12:57 schreef obiku010 het volgende:[..] nee man. het is echt de king. ben veel op kruistocht geweest. (heel soms in het weekend speel ik queen. rollenspelletje) hahahahahaha hahahahha |
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
ik vind CRAVEN toch wel met voorsprong de beste op dit forum,zullen jullie mij wel weer niet in dank afnemen |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 - 13:47 schreef flipje tiel het volgende:ik vind CRAVEN toch wel met voorsprong de beste op dit forum,zullen jullie mij wel weer niet in dank afnemen sssstttt straks denken ze dat ik een dubbele account heb ;) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 - 13:47 schreef flipje tiel het volgende:ik vind CRAVEN toch wel met voorsprong de beste op dit forum,zullen jullie mij wel weer niet in dank afnemen kwijl... @Boudewijn: is volgens mij sprake van een dubbel account. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
FR-Han