|
|
Pietje1
|
|
|
Ik stem op antoniorijen omdat hij als een van de weinigen hier zoveel verschillende nicknames heeft gehad en nooit gepakt is door Boudewijn. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 - 12:10 schreef craven het volgende:Ik snap niet dat niemand Good Old Antonio Rijen heeft verkozen, deze poster heeft een verpletterende indruk achtergelaten dat bedoel ik, antonio plus 2 |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Je bedoelt A Rijen die succesvolle trainer in Australiƫ. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: juistem en vergeet niet zijn neefje, de uitstekende scout |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: oh haha die van jou had ik gemist. Great minds he. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: Dat was toch juist zijn oom? Of ben ik ik nu abuis? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: weet je nooit he he, hij kwam uit Urk |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: whatever, . . who cares? |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: hahahaha dan was hij waarschijnlijk zijn eigen neef annex broer annex opa. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
wazzaamahn
|
|
|
Mijn stem gaat naar phyxius. Goed onderbouwd altijd en heeft in mijn ogen vaak gelijk. Jammer dat hij niet veel meer post. Maar doe ikzelf ook niet. Lees wel alles. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: zal wel behoorlijk moe zijn. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: geloof er niet veel van . . . |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
j bruijnes is ook wel een kanjert met posten, het kleine broertje van Quiroz! |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Ik lees het wat laat maar wil toch reageren:
Lastig Ik twijfel tussen stylzz, MMM, Leon en obiku Dus ik had toch maar voor de.fan gegaan dan De.fan///held!!! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 - 10:44 schreef RedDevil1990 het volgende:Ik lees het wat laat maar wil toch reageren: Lastig Ik twijfel tussen stylzz, MMM, Leon en obiku Dus ik had toch maar voor de.fan gegaan dan De.fan///held!!! omdat je alleen al aan me denkt ben ik voor reddevil1990 als winnaart |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Wie kan er hier op het forum nou niet aan jou denken Jij zit bij iedereen hier in het hart ;) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Dubbel account: Ban! woehahahhaa |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: dat dan weer wel... |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Is het zo ondenkbaar dat er iemand positief is over obiku dat die dan maar weer een alterego moet hebben haha |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 - 11:44 schreef RedDevil1990 het volgende:Is het zo ondenkbaar dat er iemand positief is over obiku dat die dan maar weer een alterego moet hebben haha ewwww....nee obikoet//held! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 - 10:44 schreef RedDevil1990 het volgende:Ik lees het wat laat maar wil toch reageren: Lastig Ik twijfel tussen stylzz, MMM, Leon en obiku Dus ik had toch maar voor de.fan gegaan dan De.fan///held!!! quote: Eens!!! |
|
|
|