|
|
Quiroz
|
|
|
Bij de dump van FR12, op 0.39 begint ie, koude rillingen, kippenvel en tranen in me ogen:
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
vries60
|
|
|
Inderdaad kippenvel! Dit filmpje dient snel aangevuld te worden met nieuwe hoogtepunten. Come on Feyenoord! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FeyenoordNijmegen
|
|
|
Ongelooflijk mooi, bedankt, zat samen met mijn zoontje te kijken. Geweldige impact! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: sloeg hij je met je hoofd tegen het scherm? hhahahaha. mooi filmpje he? quiroz is echt een held geworden door de jaren heen |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: 100000000000000000000% mee eens! |
|
|
|
|
nibali
|
|
|
Geweldig!!!! Klasse Quiroz |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
|
|
|
rikkierik
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
In deze schitterende tijden.... KYKEN BOYS |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
ik weet het nu zeker,geen nieuwe kuip en renover de oude met behoud van uitstraling. |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
Juist in deze moeilijke tijden........blij, dat we Kleenex in huis hebben! Mooi weer hoor!!! Zó trots, dat ik Feyenoorder ben! |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
mooiste filmpje ooit gezien en gemaakt.... |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 december 2011 - 16:00 schreef Suijltje het volgende:Juist in deze moeilijke tijden........blij, dat we Kleenex in huis hebben! Mooi weer hoor!!! Zó trots, dat ik Feyenoorder ben! tja suijl je zal maar een neus wezen....pfffffffffffffffffffffffffff dan ben je (nep)supporter van een echte schijt club |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 december 2011 - 16:02 schreef de kromme 73 het volgende:[..] tja suijl je zal maar een neus wezen....pfffffffffffffffffffffffffff dan ben je (nep)supporter van een echte schijt club of niet dan.....idd blij dat we feyenoorders zijn... |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
|
|
|
JanM