|
|
FR-Han
|
|
|
stylzz is een top gast. dat is wel duidelijk. maar het lijkt soms alsof hij last heeft van hormonen en de spanning van de wedstrijd. ik probeer hem natuurlijk te helpen. alleen heb ik de wijsheid niet in pacht. daarom wil ik jullie om advies vragen. wat kan ik doen om deze grote knuffelbeer weer knuffelbaar te maken??
brand los vrienden van stylzz!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 augustus 2011 door FR-Han -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Stylzz///held!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 augustus 2011 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: wat een knuffelbeert!! we love you stylzz, we do!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 augustus 2011 door FR-Han -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ga je mij nou quote en een andere tekst maken van mijn berichten? Lijdensweg zei het al,kleuter hahahaha |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
hoop dat dit hem de nodige steun geeft. zodat hij weer gezellig word!! |
|
|
|
|
nieuwerbrug
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: eendags posters mogen niet om slotjes vragen joh. komt bij dat het niet om mij gaat maar om een maat
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 augustus 2011 door FR-Han -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
nieuwerbrug
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 - 17:03 schreef obiku010 het volgende:[..] eendags posters mogen niet om slotjes vragen joh. komt bij dat het niet om mij gaat maar om een maat dan moeter een dubbel slot op voor de zekerheid |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
nieuwerbrug
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Als je hem echt blij wil maken moet je hem even een RFI over een RFC naar aanleiding van een RCA vragen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 - 19:33 schreef hotjumper het volgende:Als je hem echt blij wil maken moet je hem even een RFI over een RFC naar aanleiding van een RCA vragen. Ik wacht nog op de PIR. Overigens ben ik geen IM meer he... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Gewoon old skool joh
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 augustus 2011 door hotjumper -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zoek je nog wrk? Ik zoek nog iemand die weinig kan voor nog minder geld |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Ik zit nog in het Atos stramien, ik kan niks en ben erg duur. Maar ik zoek nog werk, de 25 ste solliciteren in Capelle. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 - 19:42 schreef hotjumper het volgende:[..] Ik zit nog in het Atos stramien, ik kan niks en ben erg duur. Maar ik zoek nog werk, de 25 ste solliciteren in Capelle. Ik hoor t al. MT materiaal |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Als ik m'n oude dienstjaren mee mag nemen kom ik wel, ga ik eind van het jaar wel weer weg. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Verlang vaak naar mijn tb-tjes tijd terug. Tegenwoordig voel ik me vaak een nukubu!! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ik neem aan dat u lekker gelapen heeft meneer stylzz?? hahahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
haah blij met de drie punten hoor. En t leek al wat meer op voetbal. Maar zo euforisch als iedereen is ben ik niet hoor. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2011 - 09:04 schreef Stylzz het volgende:haah blij met de drie punten hoor. En t leek al wat meer op voetbal. Maar zo euforisch als iedereen is ben ik niet hoor. Hoe zou je jouw gemoedstoestand dan beschrijven? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Net wakker!
Maar nee, tevreden over uitslag en inzet. Als we volgende week tegen Heracles nog zo spelen, ga ik er in geloven! Kijk de wedstrijd nog eens na, Roda was de tweede helft echt bedroevend. Maar ik heb ook ergens anders gezegd dat dat ook de kwaliteit van ons kan zijn... |
|
|
|
|
STS
|
|
|
Heracles uit is inderdaad een goede wedstrijd om te laten zien wat je echt kan. Die win je niet zomaar. Heracles heeft een goede aanval en prima middenveld. Ben heel benieuwd. Na die wedstrijd weten we meer. OT; wellicht kan iemand een ontbijtje naar Stylzz sturen, of een andere leuke ochtend verrassing??? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2011 - 09:28 schreef STS het volgende:OT; wellicht kan iemand een ontbijtje naar Stylzz sturen, of een andere leuke ochtend verrassing??? Of de vrouw van FRDouwe |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: is op dit moment geen leuke verassing... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2011 - 09:28 schreef STS het volgende:Heracles uit is inderdaad een goede wedstrijd om te laten zien wat je echt kan. Die win je niet zomaar. Heracles heeft een goede aanval en prima middenveld. Ben heel benieuwd. Na die wedstrijd weten we meer. OT; wellicht kan iemand een ontbijtje naar Stylzz sturen, of een andere leuke ochtend verrassing??? haha, ik mag toch wel kritisch zijn?
Ik vind t wel grappig hoor in andere topics gaan mensen meteen over de rooie omdat je een andere mening hebt. Is prima. Ik hang de vlag gewoon nu nog niet uit. Vorige jaren hebben we ook meermaals een goeie wedstrijd gezien, daarna 12 keer kudt. Tegen Excelsior was niet best. Gisteren was t redelijk, bij vlagen goed.
Nou als dit de opmaat is naar meer, prima!
En ik zeg niet dat t slecht was, het is alleen nog niet goed genoeg! Op de inzet en punten na. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2011 - 09:33 schreef Stylzz het volgende:[..] En ik zeg niet dat t slecht was, het is alleen nog niet goed genoeg! Op de inzet en punten na. Ik denk dat die 6 punten wel heel erg belangrijk zijn, voor de sfeer (in de groep), voor het zelfvertrouwen, voor de positiviteit die nu van TT 819 uitstraalt.... Voor een heleboel |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2011 - 09:37 schreef Rovert het volgende:[..] Ik denk dat die 6 punten wel heel erg belangrijk zijn, voor de sfeer (in de groep), voor het zelfvertrouwen, voor de positiviteit die nu van TT 819 uitstraalt.... Voor een heleboel Ik zie net toevallig een screenshot van TT819 in een artikel op AD.nl en dacht inderdaad ook: eigenlijk is dat het enige wat telt. |
|
|
|
|
STS
|
|
|
Is idd goed voor de sfeer en zelfvertrouwen en zo, maar echt lastige wedstrijden hebben die jongens nog niet gehad, ook niet in de voorbereidingen. En laten we eerlijk zijn, Koeman is er nog maar een maand. Er kan iets moois gaan groeien, maar de echte test is er nog niet geweest. Ik heb er wel heel veel goede hoop op. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: He Rovert, Vertel me eens meer. Hoe weet jij dat? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Hij heeft Google.... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: mooi! nieuwe generatie... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Jazeker, ondanks dat de tweede kleine ook een meid wordt, probeer ik er wel Feyenoord meiden van te maken ... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2011 - 09:56 schreef Stylzz het volgende:[..] Jazeker, ondanks dat de tweede kleine ook een meid wordt, probeer ik er wel Feyenoord meiden van te maken ... altijd oppassen met de 2de roony. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2011 - 09:56 schreef Stylzz het volgende:[..] Jazeker, ondanks dat de tweede kleine ook een meid wordt, probeer ik er wel Feyenoord meiden van te maken ... geweldig is dat he! mijn dochtertje wil voor het slapen gaan "hand in hand kameraden" zingen. Hahaha |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: en ik zeg altijd,lach nooit te hard want je weet nooit voor welke ellende jezelf nog komt te staan haha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Hehe.. jij bent expert? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: daar heb je helemaal gelijk! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: als je links zegt en het gaat naar rechts ben je goed de klos geloof me maar.brrrrrrrrrr |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: hahahhaha geweldig man. denk zeker dat je dochter een hand in de overwinning heeft gehad zaterdag. en over je meubels.... niet te geloven. we hebben echt dezelfde spullen man. tis dat me ex de salontafel en de dresoir toen mee heeft genomen. maar ik heb de tv kast, grote kast, tafel en 6 leren stoelen, en de 3 zitterbank in bruin alcatara. zijn de 2 zittert. maar goed. als wij ooit gaan samen wonen passen onze spullen alvast perfect bij elkaar! stylzz//biek//potentieelesamenwoonerts... hahahhaaahah |
|
|
|