|
|
hoogvliet010
|
|
|
Kuyt slachtofffer koopwoede Liverpool Dirk Kuyt lijkt het meest prominente slachtoffer te worden van de zomerse transferactiviteit van Liverpool. De aanvaller moest tegen Sunderland op de bank beginnen.
Kuyt was de afgelopen seizoenen een vaste naam in de basisformatie van Liverpool, maar lijkt zijn plekje kwijt te zijn. Manager Kenny Dalglish gaf voor het eerste competitieduel met Sunderland de voorkeur aan aanwinst Stewart Downing op de rechterflank. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: herkenbare post! eens! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Ga lekker ergens anders een goed topic verstieren!!!! 8-) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: Waar is dat goede topic dan? Denk je echt dat hij nu al terug komt? Liverpool laat hem echt niet voor niks gaan. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 - 17:47 schreef PieterBos het volgende:[..] Waar is dat goede topic dan? Denk je echt dat hij nu al terug komt? Liverpool laat hem echt niet voor niks gaan. +1 |
|
|
|
|
WIMO
|
|
|
en toch heh... ik kan niet wachten tot onze Kattukker weer in de kuip te bewonderen is... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 - 17:47 schreef PieterBos het volgende:[..] Waar is dat goede topic dan? Denk je echt dat hij nu al terug komt? Liverpool laat hem echt niet voor niks gaan. Ach we kunnen toch dromen! |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Wie betaald????? Wordt toch is realistisch mensen:S |
|
|
|