BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kerel met dat fluitje

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 14 augustus 2011 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 09:16 schreef Rovert het volgende:

[..]

dat betwijfel ik, 'ze' hebben echt wel op slimme wijze een heleboel bagger boven tafel gekregen, onderbouwd met sterke documentatie. Maar door de wanstaltige manier van communiceren krijgt de inhoud amper aandacht en verspelen ze hun goede werk
Ik heb nog geen normaal document gelezen. Alles wordt naar hun 'eigen' straatje geschreven.
Het is alleen maar een ik beleid: Kijk eens wat 'ik' heb geschreven, maar onderbouwen en met argumenten komen, ho maar. Je kan beter slecht beginnen zoals vorig seizoen , toen was er veel meer rust in de tent. Helaas blijven die 'debielen' doorgaan. En het is helemaal niet in het belang van Feyenoord. Het is gewoon 'eigen' belang, om in de picture te blijven. Het enige belang is om de rust te bewaren en vierkant achter je club Feyenoord te gaan staan. En dan lees ik ergens dat zij het belachelijk vinden dat een 'oud trainer van 020' is aangesteld als trainer van Feyenoord! Hieruit blijkt maar weer hoe bekrompen deze groep 'debielen' zijn! Wat willen we nu: 10de worden met een echte Feyenoorder of misschien bij de eerste 8 met een oud trainer van 020? Al wordt voor mijn part ras 020 van Basten trainer en we worden daar kampioen mee , boeien dan . Dan is het alleen maar hosanna, ook dan doen die 'debielen' die nu moeten protesteren mee!!
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 14 augustus 2011 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 09:29 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Voor die actie was t beter als Feyenoord verloren had, nu is de aandacht nihil. Mooi.
+1
Rovert
 Rovert - zondag 14 augustus 2011 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 09:32 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik heb nog geen normaal document gelezen. Alles wordt naar hun 'eigen' straatje geschreven.
Het is alleen maar een ik beleid: Kijk eens wat 'ik' heb geschreven, maar onderbouwen en met argumenten komen, ho maar. Je kan beter slecht beginnen zoals vorig seizoen , toen was er veel meer rust in de tent. Helaas blijven die 'debielen' doorgaan. En het is helemaal niet in het belang van Feyenoord. Het is gewoon 'eigen' belang, om in de picture te blijven. Het enige belang is om de rust te bewaren en vierkant achter je club Feyenoord te gaan staan. En dan lees ik ergens dat zij het belachelijk vinden dat een 'oud trainer van 020' is aangesteld als trainer van Feyenoord! Hieruit blijkt maar weer hoe bekrompen deze groep 'debielen' zijn! Wat willen we nu: 10de worden met een echte Feyenoorder of misschien bij de eerste 8 met een oud trainer van 020? Al wordt voor mijn part ras 020 van Basten trainer en we worden daar kampioen mee , boeien dan . Dan is het alleen maar hosanna, ook dan doen die 'debielen' die nu moeten protesteren mee!!
Ik geloof dat ik jij ze verwijt wat je zelf ook toepast, je stelt je eigen ik en jouw mening centraal
Stylzz
 Stylzz - zondag 14 augustus 2011 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 09:32 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik heb nog geen normaal document gelezen. Alles wordt naar hun 'eigen' straatje geschreven.
Het is alleen maar een ik beleid: Kijk eens wat 'ik' heb geschreven, maar onderbouwen en met argumenten komen, ho maar. Je kan beter slecht beginnen zoals vorig seizoen , toen was er veel meer rust in de tent. Helaas blijven die 'debielen' doorgaan. En het is helemaal niet in het belang van Feyenoord. Het is gewoon 'eigen' belang, om in de picture te blijven. Het enige belang is om de rust te bewaren en vierkant achter je club Feyenoord te gaan staan. En dan lees ik ergens dat zij het belachelijk vinden dat een 'oud trainer van 020' is aangesteld als trainer van Feyenoord! Hieruit blijkt maar weer hoe bekrompen deze groep 'debielen' zijn! Wat willen we nu: 10de worden met een echte Feyenoorder of misschien bij de eerste 8 met een oud trainer van 020? Al wordt voor mijn part ras 020 van Basten trainer en we worden daar kampioen mee , boeien dan . Dan is het alleen maar hosanna, ook dan doen die 'debielen' die nu moeten protesteren mee!!
Dit is overigens niet waar. Veel zaken zijn wel met bewijzen en stukken onderbouwd.
Andere zaken worden op een manier geinterpreteerd die inderdaad het beste in hun straatje past en sommige zaken worden gesuggereerd.
Alleen het feit dat Feyenoord er niet of nauwelijks op reageert doet de wenkbrauwen fronzen.

Maar ja de VG is niet meer, dus waar hebben we t nog over.
Als de wedstrijden positief afgesloten blijven, wordt het animo bij de supporters ook vanzelf minder.
STS
 STS - zondag 14 augustus 2011 - 09:37   quote  deeplink  
Die lijdensweg heeft echt een hele andere kijk op de werled dan anderen. Laat hem maar af en toe wat boeren joh. Geeft niks, iedereen heeft een dorpsgek!
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 14 augustus 2011 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 09:37 schreef STS het volgende:
Die lijdensweg heeft echt een hele andere kijk op de werled dan anderen. Laat hem maar af en toe wat boeren joh. Geeft niks, iedereen heeft een dorpsgek!
Ik ben die homo's zat die weer elke gelegenheid moet aangrijpen om in het nieuws te komen!!
En als ik daardoor de dorpsgek van Rotterdam ben, mooi toch
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - zondag 14 augustus 2011 - 09:58   quote  deeplink  
Bij dit soort prestaties zal groep die zich zo graag wil onderscheiden van de rest steeds kleiner worden...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 14 augustus 2011 - 09:59   quote  deeplink  
Het enige wat Feyenoord nu verkeerd doet is het monddood proberen te maken van het legioen. Actie dus totaal overbodig. Zeker op deze manier. Zijn alleen maar van die hersenloze oudere en naieve jonge gasten!! 60% zal je wel kunnen terug vinden op de beelden van de laatste zware rellen tegen 020. 25% mochten toen nog niet naar de Kuip van een pappie en mammie en de laatste 15% is net vrij!
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 14 augustus 2011 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 09:36 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dit is overigens niet waar. Veel zaken zijn wel met bewijzen en stukken onderbouwd.
Andere zaken worden op een manier geinterpreteerd die inderdaad het beste in hun straatje past en sommige zaken worden gesuggereerd.
Alleen het feit dat Feyenoord er niet of nauwelijks op reageert doet de wenkbrauwen fronzen.

Maar ja de VG is niet meer, dus waar hebben we t nog over.
Als de wedstrijden positief afgesloten blijven, wordt het animo bij de supporters ook vanzelf minder.
Moet feyenoord op elke lulverhaal dan gaan reageren? Nee rust in de tent is veel belangrijker en vooral saneren. En daar zijn ze lijkt me goed mee bezig! Het is al langer duidelijk dat het saneren zeker 3 seizoenen in beslag zou nemen. En er zullen zeker fouten zijn gemaakt in het verleden. En die zullen in de toekomst ook wel weer volgen met welk directielid of RvC dan ook. Wat dat betreft kan je beter de mensen laten zitten die dit al eens hebben mee gemaakt en hun fouten laten herstellen. Daarna kan je altijd nog opstappen
Als ze het goed hadden willen doen hadden ze in het verleden toen die schuld van 43 miljoen bekend werd het aftreden van het voltallige directie en RvC moeten eisen. Maar dat hebben ze toen toch ook niet gedaan!! Ik vind dat ze tot zomerstop 2012 de tijd moeten krijgen en dan moeten ze erop afgerekend worden. Dan zijn de 3 jaar om om in de zwarte cijfers te komen! FEYENOORD FOREVER
hotjumper
 hotjumper - zondag 14 augustus 2011 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 09:59 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Het enige wat Feyenoord nu verkeerd doet is het monddood proberen te maken van het legioen. Actie dus totaal overbodig. Zeker op deze manier. Zijn alleen maar van die hersenloze oudere en naieve jonge gasten!! 60% zal je wel kunnen terug vinden op de beelden van de laatste zware rellen tegen 020. 25% mochten toen nog niet naar de Kuip van een pappie en mammie en de laatste 15% is net vrij!
De laatste rellen tegen 020 kon je moeilijk omheen als je op het voorplein stond.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 14 augustus 2011 - 10:02   quote  deeplink  
Je snap best wat ik bedoel.
Actief aanwezig op die beelden!
Stylzz
 Stylzz - zondag 14 augustus 2011 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 09:59 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Moet feyenoord op elke lulverhaal dan gaan reageren? Nee rust in de tent is veel belangrijker en vooral saneren. En daar zijn ze lijkt me goed mee bezig! Het is al langer duidelijk dat het saneren zeker 3 seizoenen in beslag zou nemen. En er zullen zeker fouten zijn gemaakt in het verleden. En die zullen in de toekomst ook wel weer volgen met welk directielid of RvC dan ook. Wat dat betreft kan je beter de mensen laten zitten die dit al eens hebben mee gemaakt en hun fouten laten herstellen. Daarna kan je altijd nog opstappen
Als ze het goed hadden willen doen hadden ze in het verleden toen die schuld van 43 miljoen bekend werd het aftreden van het voltallige directie en RvC moeten eisen. Maar dat hebben ze toen toch ook niet gedaan!! Ik vind dat ze tot zomerstop 2012 de tijd moeten krijgen en dan moeten ze erop afgerekend worden. Dan zijn de 3 jaar om om in de zwarte cijfers te komen! FEYENOORD FOREVER
Op lulverhalen niet, maar sommige zaken wel.
Anyway, ik wacht nu af tot Feyenoord eindelijk met nieuws komt over de financiele situatie. Want we kunnen nu alleen maar aannemen dat t goed gaat.
henk K
 henk K - zondag 14 augustus 2011 - 10:09   quote  deeplink  
maar die gozer met dat fluitje daar zit toch iemand naast voor of bij sla dat ding uit zijn bek als je er bij bent toch
hitec fr 1971
 hitec fr 1971 - zondag 14 augustus 2011 - 10:26   quote  deeplink  
dat fluitje was bedoelt voor de 12e minuut, mag van mij ze hebben ook een aantal punten waar wij het mee eens kunnen zijn. maar daarna gewoon kappe ermee je verziekt de wedstrijd.
Dubble O ms
 Dubble O ms - zondag 14 augustus 2011 - 10:34   quote  deeplink  
Lekker K@nker K@nkerbestuur lopen schreeuwen. Fijn als je weet dat je kinderen geen moeder meer hebben. Wat een niveau. Overigens ik heb genoten gisterenavond!
De Spot
 De Spot - zondag 14 augustus 2011 - 10:35   quote  deeplink  
Dit bestuur mag je pas over een aantal jaar beoordelen..als Feyenoord kampioen had geworden met dat beleid..had niemand er over gelult...Feyenoord heeft gewoon rust nodig zeker dit bestuur...kritiek mag maar blijf geen ouwe koeien uit de sloot halen...het is ook vaak papagaai gedrag vind ik..
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 14 augustus 2011 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 10:03 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Op lulverhalen niet, maar sommige zaken wel.
Anyway, ik wacht nu af tot Feyenoord eindelijk met nieuws komt over de financiele situatie. Want we kunnen nu alleen maar aannemen dat t goed gaat.
Ja daar heb je gelijk in! Daarom zou ik ook graag zien dat Feyenoord meer duidelijkheid geeft betreft de financiƫn. Dan wordt het ook wat meer duidelijker voor de supporters
johnnybravo
 johnnybravo - zondag 14 augustus 2011 - 11:09   quote  deeplink  
Wat een domme kutactie weer.Deze mensen zijn alleen maar bezig met provoceren.Een doodskist,eigenlijk is het gewoon lachwekkend en dan die reacties op Koeman.Ik denk dat de meeste van deze kanslozen niet eens weten dat Koeman ook voor Feyenoord heeft gespeeld.Denken jullie nu echt dat mensen die kk bestuur roepen serieus genomen worden.Jullie zijn helemaal niet met voetbal bezig maar ja wat moet je anders als de Rdamse politie alles onder controle heeft.De meeste supporters nemen jullie niet eens serieus,het lijkt een hele groep maar de meeste liepen gewoon naar hun vak,de rest bestond uit meelopers en sensatiefilmers
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 14 augustus 2011 - 15:38   quote  deeplink  
Overleg tussen Feyenoord en supporters is schijnbaar mislukt! Nou jammer dan.
Gewoon niet meer mee praten met die asociale rotsupporters die elke keer weer met een of andere kut actie moeten komen.
Rovert
 Rovert - zondag 14 augustus 2011 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 15:38 schreef lijdensweg het volgende:
Overleg tussen Feyenoord en supporters is schijnbaar mislukt! Nou jammer dan.
Gewoon niet meer mee praten met die asociale rotsupporters die elke keer weer met een of andere kut actie moeten komen.
Het zou je sieren als je in staat zou zijn minder zwart/wit te denken

Zwart/wit denken is het makkelijkste wat er is
hotjumper
 hotjumper - zondag 14 augustus 2011 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 16:05 schreef Rovert het volgende:

[..]

Het zou je sieren als je in staat zou zijn minder zwart/wit te denken

Zwart/wit denken is het makkelijkste wat er is
Nou... De nuance weglaten valt niet mee.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 14 augustus 2011 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 16:05 schreef Rovert het volgende:

[..]

Het zou je sieren als je in staat zou zijn minder zwart/wit te denken

Zwart/wit denken is het makkelijkste wat er is
Zo ben ik nu eenmaal! Er moet eens een streep eronder gezet worden en niet bezig blijven!
Je kan wel blijven zeiken maar daar schiet je helemaal niks mee op.
Nu moeten we als 1 man achter Feyenoord gaan staan , zo simpel is het.
Als nu een volle kuip loop te klagen , nee het is maar een kleine groep die het verziekt voor de grote meerderheid.
hotjumper
 hotjumper - zondag 14 augustus 2011 - 17:37   quote  deeplink  
Een minderheid hoeft niet perse ongelijk te hebben...
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 14 augustus 2011 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 17:37 schreef hotjumper het volgende:
Een minderheid hoeft niet perse ongelijk te hebben...
Dat is zo! En ik heb al eerder gezegd dat er fouten gemaakt zullen zijn,van beide kanten. Maar een keer moet het ophouden en op het seizoen richten.
hotjumper
 hotjumper - zondag 14 augustus 2011 - 17:50   quote  deeplink  
Ik vind de acties ook niet even geslaagd en ze doen afbraak aan de feiten die naar boven zijn gekomen. Ik vind echter dat het wanbeleid niet onder het kleed van sportief succes geveegd mag worden.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 14 augustus 2011 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 17:41 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat is zo! En ik heb al eerder gezegd dat er fouten gemaakt zullen zijn,van beide kanten. Maar een keer moet het ophouden en op het seizoen richten.
100% eens!!
Vind je de laatste tijd toch wel goede posts plaatsen.
Zeker zoals we er nu voorstaan moeten we ons rustig houden en eerst even afwachten!
hotjumper
 hotjumper - zondag 14 augustus 2011 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 17:52 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

100% eens!!
Vind je de laatste tijd toch wel goede posts plaatsen.
Zeker zoals we er nu voorstaan moeten we ons rustig houden en eerst even afwachten!
We houden ons al een tijdje rustig, we wachten al lang af.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 14 augustus 2011 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 17:50 schreef hotjumper het volgende:
Ik vind de acties ook niet even geslaagd en ze doen afbraak aan de feiten die naar boven zijn gekomen. Ik vind echter dat het wanbeleid niet onder het kleed van sportief succes geveegd mag worden.
Het enige huidige wanbeleid is het publiek op alle manieren monddood proberen te maken.
Zolang het niet kwetsend is moet het kunnen.
Over pas genomen besluiten kunnen we nog niet oordelen!
Vertrek Been was dan niet correct maar Koeman zit er nu en daar kunnnen we niets aan veranderen. Het kan onverwachts toch goed uitpakken!
hotjumper
 hotjumper - zondag 14 augustus 2011 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 17:55 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Het enige huidige wanbeleid is het publiek op alle manieren monddood proberen te maken.
Zolang het niet kwetsend is moet het kunnen.
Over pas genomen besluiten kunnen we nog niet oordelen!
Vertrek Been was dan niet correct maar Koeman zit er nu en daar kunnnen we niets aan veranderen. Het kan onverwachts toch goed uitpakken!
Ik heb het niet over het huidige beleid, er zitten mensen in het maasgebouw diecde club bijna om zeep hebben geholpen, die gewoon nog geld vangen van Feyenoord die moeten weg!
Rovert
 Rovert - zondag 14 augustus 2011 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 17:52 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

100% eens!!
Vind je de laatste tijd toch wel goede posts plaatsen.
Zeker zoals we er nu voorstaan moeten we ons rustig houden en eerst even afwachten!
Vertel eens lijdensweg, je lijkt anders dan eerst. Minder praatjesmakerig.

Hoe komt dat?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 14 augustus 2011 - 18:05   quote  deeplink  
Dat zelfde gevoel heb ik dus ook!
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 14 augustus 2011 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 18:04 schreef Rovert het volgende:

[..]

Vertel eens lijdensweg, je lijkt anders dan eerst. Minder praatjesmakerig.

Hoe komt dat?
Dat kan ik van jou ook zeggen dus?
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 14 augustus 2011 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 18:03 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ik heb het niet over het huidige beleid, er zitten mensen in het maasgebouw diecde club bijna om zeep hebben geholpen, die gewoon nog geld vangen van Feyenoord die moeten weg!
Laten ze eerst schoon schip maken en dan kunnen ze alsnog weg!
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 14 augustus 2011 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 18:05 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Dat zelfde gevoel heb ik dus ook!
Dat kan ik van jou ook zeggen dus?
hotjumper
 hotjumper - zondag 14 augustus 2011 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 18:04 schreef Rovert het volgende:

[..]

Vertel eens lijdensweg, je lijkt anders dan eerst. Minder praatjesmakerig.

Hoe komt dat?
Succes op het veld doet wonderen.
henkie1969
 henkie1969 - zondag 14 augustus 2011 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 17:37 schreef hotjumper het volgende:
Een minderheid hoeft niet perse ongelijk te hebben...
nee, maar de meerderheid is al het gezeik gewoon zat, en misschien moet de minderheid dan even lekker rustig aan gaan doen
henkie1969
 henkie1969 - zondag 14 augustus 2011 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 17:55 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Het enige huidige wanbeleid is het publiek op alle manieren monddood proberen te maken.
Zolang het niet kwetsend is moet het kunnen.
Over pas genomen besluiten kunnen we nog niet oordelen!
Vertrek Been was dan niet correct maar Koeman zit er nu en daar kunnnen we niets aan veranderen. Het kan onverwachts toch goed uitpakken!
ik vind het nogal minachtig van jullie (jij schrijft het op, dus ik tel jou er voor het gemak even bij) om te denken dat wij volwassen supporters geen eigen mening kunnen hebben en dat wij ons monddood laten maken. Ik ben een volwassen man van 42, gelukkig getrouwd, 2 kinderen en eigen bedrijf, denk jij nu echt dat ik me monddood laat maken?

ik ben van mening dat we dit seizoen gewoon lekker moeten voetballen, verder nergens over moeten lopen zeiken. eind van het seizoen mogen we de balans opmaken. staan we op plaats 10 tot 18 en zijn we niet uit Cat.1 dan mogen er mensen opstappen.

staan we op plaats 4 tot 10 (liefst hoger) en zijn we uit Cat.1 dan hoeven ze voor mij niet weg.

wat heeft het voor zin om nu tijdens het seizoen te blijven zeiken terwijl we gewoon gedeeld koploper zijn, het spel is best lekker om naar te kijken en er zijn genoeg inkomsten om uit Cat.1 te komen.
Dubble O ms
 Dubble O ms - zondag 14 augustus 2011 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 19:27 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

ik vind het nogal minachtig van jullie (jij schrijft het op, dus ik tel jou er voor het gemak even bij) om te denken dat wij volwassen supporters geen eigen mening kunnen hebben en dat wij ons monddood laten maken. Ik ben een volwassen man van 42, gelukkig getrouwd, 2 kinderen en eigen bedrijf, denk jij nu echt dat ik me monddood laat maken?

ik ben van mening dat we dit seizoen gewoon lekker moeten voetballen, verder nergens over moeten lopen zeiken. eind van het seizoen mogen we de balans opmaken. staan we op plaats 10 tot 18 en zijn we niet uit Cat.1 dan mogen er mensen opstappen.

staan we op plaats 4 tot 10 (liefst hoger) en zijn we uit Cat.1 dan hoeven ze voor mij niet weg.

wat heeft het voor zin om nu tijdens het seizoen te blijven zeiken terwijl we gewoon gedeeld koploper zijn, het spel is best lekker om naar te kijken en er zijn genoeg inkomsten om uit Cat.1 te komen.
Wijze woorden! Helemaal mee eens.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 14 augustus 2011 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 18:04 schreef Rovert het volgende:

[..]

Vertel eens lijdensweg, je lijkt anders dan eerst. Minder praatjesmakerig.

Hoe komt dat?
ben ik ook wel benieuwd naar, er is inderdaad een verandering.
F.L.E
 F.L.E - zondag 14 augustus 2011 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2011 - 23:42 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Gewoon een stadionverbod die 1000 , dan is dat ook weer opgelost.
Ze moeten jou een stadion verbod geven eikel.
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - zondag 14 augustus 2011 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 21:37 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Ze moeten jou een stadion verbod geven eikel.
ze moeten alle eikels een stadionverbod geven
Stylzz
 Stylzz - zondag 14 augustus 2011 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 21:40 schreef Jhon de Beuk het volgende:

[..]

ze moeten alle eikels een stadionverbod geven
Zo... Lege kuip dan.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 14 augustus 2011 - 21:43   quote  deeplink  
ik durf nooit te kleien in kuip.
Alexi
 Alexi - zondag 14 augustus 2011 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 00:03 schreef charlotte het volgende:

[..]

precies
Zeker!!
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - zondag 14 augustus 2011 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 21:43 schreef Leon FR1908 het volgende:
ik durf nooit te kleien in kuip.
dat begrijp ik, heb ie net je anus open staan komt obiku om de hoek zeilen... :-)
Alexi
 Alexi - zondag 14 augustus 2011 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 01:31 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

was oa bij studiosport dacht ik. Dit filmpje staat bv op youtube. kijk vanaf 0.40

[ filmpje ]
Haha! Hoe die gozer tegen het paaltje opliep..,
staat er toch al jaren..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 14 augustus 2011 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 21:48 schreef Jhon de Beuk het volgende:

[..]

dat begrijp ik, heb ie net je anus open staan komt obiku om de hoek zeilen... :-)
beangstigend is dat idd,maar hoe hou je je broek schoon als die onder de knien hangt.
zijn toch feyenoordwaardige dingen om over na te denken.
F.L.E
 F.L.E - zondag 14 augustus 2011 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 08:48 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
je zag tijdens de mars bijna de hele optocht met de telefoons boven hun hoofd lopen. Of ze worden geil van het filmen van hun eigen onzin, of ze hadden allemaal geen bereik. Vuurwerk oke, alleen die kist vond ik een beetje zielig. en idd, die met die fluit, al waren en meerdere heeft mooi onze eigen ploeg benadeeld. Kun je nagaan hoe druk zoiemand met ZIJN zoals ze het roepen (Feyenoord is van ons...ziet hem nog roepen, z'n eerste baardharen begon hij te krijgen)bezig zijn met de club.....not.
En toen ben jij er naar toe gelopen samen met alle andere suporters en heb je gezegd dat deze , en alle andere actie's nergens op slaan en dat niemand het er mee eens is. Of heb je alleen maar commentaar en een grote bek hier op een forum?
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - zondag 14 augustus 2011 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 21:52 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

beangstigend is dat idd,maar hoe hou je je broek schoon als die onder de knien hangt.
zijn toch feyenoordwaardige dingen om over na te denken.
onmogenlijk, gezien het feit dat als je 1 stap over de drempel zet je tot halverwege je schenen in de zeik staat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 augustus 2011 door Jhon de Beuk --
Stylzz
 Stylzz - zondag 14 augustus 2011 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 21:57 schreef F.L.E het volgende:

[..]

En toen ben jij er naar toe gelopen samen met alle andere suporters en heb je gezegd dat deze , en alle andere actie's nergens op slaan en dat niemand het er mee eens is. Of heb je alleen maar commentaar en een grote bek hier op een forum?
Oh.. kijk m gaan. Hou m vast!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5877
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kerel met dat fluitje









0.0077900