BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kerel met dat fluitje

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Rovert
 Rovert - zondag 14 augustus 2011 - 22:05   quote  deeplink  
Zeg FLE, grote vriend. Ik stond achter de vg en jij weet er meer van dan ik, maar wie zijn er nu de initiatoren enn kun jij het doodskist-idee uitleggen? Ik kan er niet zoveel mee

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 augustus 2011 door Rovert --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 14 augustus 2011 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 21:58 schreef Jhon de Beuk het volgende:

[..]

onmogenlijk, gezien het feit dat als je 1 stap over de drempel zet je tot halverwege je schenen in de zeik staat.
ik ga altijd thuis ff maar na zo.n bakkie bocht krijg ik halvewege de eerste helft al kramp he.
zouden ze daarom die grote beker met een beetje koffie verkopen?zodat als die beker leeg is je hem weer kan vullen.i
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - zondag 14 augustus 2011 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 22:12 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

ik ga altijd thuis ff maar na zo.n bakkie bocht krijg ik halvewege de eerste helft al kramp he.
zouden ze daarom die grote beker met een beetje koffie verkopen?zodat als die beker leeg is je hem weer kan vullen.i
haha zou zomaar de achterliggende gedachte kunnen zijn.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 14 augustus 2011 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 22:39 schreef Jhon de Beuk het volgende:

[..]

haha zou zomaar de achterliggende gedachte kunnen zijn.
dan kunnen ze dat toch gewoon op die beker zetten ?
drink m leeg en poep m vol.i
j bruijnes
 j bruijnes - maandag 15 augustus 2011 - 18:06   quote  deeplink  
of het bestuur het goed doet dat kan ik van hieruit, niet beoordelen. maar een ding weer ik zeker de supp halen met zulke actie mijn feuijnoord onder uit.dat moet nu maar eens afgelopen zijn.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 15 augustus 2011 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 18:06 schreef j bruijnes het volgende:
of het bestuur het goed doet dat kan ik van hieruit, niet beoordelen. maar een ding weer ik zeker de supp halen met zulke actie mijn feuijnoord onder uit.dat moet nu maar eens afgelopen zijn.
He gozert, zullen we een keer carpoolen? ik kom langs oldebroek en ben best benieuwd naar je.
STS
 STS - maandag 15 augustus 2011 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 18:48 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

He gozert, zullen we een keer carpoolen? ik kom langs oldebroek en ben best benieuwd naar je.
Laat je hem dan wel heel???
Stylzz
 Stylzz - maandag 15 augustus 2011 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 18:53 schreef STS het volgende:

[..]

Laat je hem dan wel heel???
Ja hij neemt een extra tube mee
hotjumper
 hotjumper - maandag 15 augustus 2011 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 19:27 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

ik vind het nogal minachtig van jullie (jij schrijft het op, dus ik tel jou er voor het gemak even bij) om te denken dat wij volwassen supporters geen eigen mening kunnen hebben en dat wij ons monddood laten maken. Ik ben een volwassen man van 42, gelukkig getrouwd, 2 kinderen en eigen bedrijf, denk jij nu echt dat ik me monddood laat maken?

ik ben van mening dat we dit seizoen gewoon lekker moeten voetballen, verder nergens over moeten lopen zeiken. eind van het seizoen mogen we de balans opmaken. staan we op plaats 10 tot 18 en zijn we niet uit Cat.1 dan mogen er mensen opstappen.

staan we op plaats 4 tot 10 (liefst hoger) en zijn we uit Cat.1 dan hoeven ze voor mij niet weg.

wat heeft het voor zin om nu tijdens het seizoen te blijven zeiken terwijl we gewoon gedeeld koploper zijn, het spel is best lekker om naar te kijken en er zijn genoeg inkomsten om uit Cat.1 te komen.
We horen al een paar jaar dat we op de goeie weg zijn financieel gezien, maar dan blijkt er toch steeds weer een addertje onder het gras te zitten. Het bestuur dat accoord ging met de mega-salarissen waaraan we bijn à ten onder zijn gegaan zit er nog steeds. Als je dan een Gudde weer naar de KNVB ziet gaan om te bedelen om toch wat te investeren, wordt ik een beetje schichtig...als de VvF niet waren ingestapt had ik dit bestuur niet in staat geacht de boel weer op de rit te krijgen.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 15 augustus 2011 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 18:56 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ja hij neemt een extra tube mee
niet genoeg...
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 15 augustus 2011 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 18:53 schreef STS het volgende:

[..]

Laat je hem dan wel heel???
hahahaha, hij mag me wel even uitleggen wat hij nou bedoelt...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kerel met dat fluitje









0.0122821