|
|
FR-D@@N
|
|
|
Gezien het spel van Onze jongens Moet het weer kat in het bakkie zijn ik zelf denk 1-3 |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Kom je uit Pijnacker |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: hehehe, nee maar het telde zo mooi op na de 0-5/ 0-10... |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
oei oei, da's een moeilijke.......... Iedereen gaat er al blind voor, ik doe nog ff kalm. Denk 1-2. Punten gaan soieso mee naar Rotterdam |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Nooit van gehoord... |
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
De wedstrijd is wel weer op kunstgras, toch winnen we, 1-2.
Ik ga overigens (met twee Heracliden) naar de wedstrijd toe.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 augustus 2011 door GeenGelul -- |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
|
|
|
MikeM
|
|
|
Die wedstrijd van heracles was vorige week mega belabberd, dus een Feyenoord in de vorm, 1-2 |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Ik denk 3-1 winst voor Feyenoord |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
gladdeharry
|
|
|
Het blijft een jonge ploeg en er zullen ook best slechte wedstrijden komen. Uit tegen Heracles is gewoon erg lastig.Minimaal gelijk zou al prima zijn. |
|
|
|
|
pierreboertje
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
op kunstgras winnen we nooit makkelijk. maar ik vind Heracles overschat en een overwinning moet te doen zijn. Maar ik kijk er ook niet echt van op als we daar punten zouden laten liggen. 1-2. na een vroege achterstand. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote: dat gedoe met 1-3 en zo is ook weer zo onzinnig. Feyenoord wint met 3-1. |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Hoezo? Dan weet je meteen voor wie het is scheelt typen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: tsja, duizend nieuwe topics openen is dat ook, maar daar heb je dan blijkbaar weer geen moeite mee. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
0-2. Wij gaan ons doel schoonhouden jongens! |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
Als die scheits die er nu staat er maar niet is een penalty geven terwijl er niks aan de hand is wat een eik... is dat |
|
|
|
|
DARRYL
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
1-3 word een moeilijk potje!! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Als je het spel van Heracles vandaag ziet, hebben die weinig vertrouwen voor volgende week. Ik denk een zwaar bevochten 2-3. |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
1-2
3e minuut staan we 1-0 achter 12e minuut wordt het 1-1 85e minuut 1-2
dus we kunnen gelijk door naar de volgende wedstrijd :) |
|
|
|
|
mithell13
|
|
|
1-1
heracles heeft geen slecht ploeg en 1 punt op dat kunstgras is niet slecht |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
finsend
|
|
|
1-1
'24 Vejinovic '63 Vlaar |
|
|
|
|
DY
|
|
|
waarom zo pessimistisch, word gewoon een 0-3 hoor ofzo |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
ik voorspel maar ff niets.... |
|
|
|
|
Zw' 28
|
|
|
Ik voorspel ook niets.. Dit Feyenoord kan volgende week zo anders zijn kan nog zijn dat Fer deze week vertrekt en dat zal wel ff een kleine domper zijn in het team.
Hoop altijd op een 1-2 |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
4-0.. middenveld gaat nog beter lopen, omdat donderdag bekent wordt dat fer fertrekt.. van haaren, clasie en mokotjo.. dani speelt hele wedstrijd en geeft een assist.. cabral scoort wederom via via.. cisse schiet hem toevallig erin, is heel blij.. en clasie maakt zijn eerste..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 augustus 2011 door FEY-Esm -- |
|
|
|
|
Zw' 28
|
|
|
Clasie maakt zo'n koeman schot van afstand ;) |
|
|
|
|
Crisismanager
|
|
|
Ramsteijn gaat het moeilijk krijgen tegen die snelle buitenspelers van Heracles. Hij doet het de laatste weken zeer behoorlijk, maar het is duidelijk een centrumverdediger die als rechtspoot op de linksback positie niet altijd voluit kan gaan. Zijn snelheid mag geen naam hebben bij zijn directe tegenstanders. Dat is overigens geen schande, als Ramsteijn zich zo door ontwikkelt word die de nieuwe de Vrij.
Het word lastig, maar de spelers hebben vertrouwen: 0-1 door Guyon Fernandez |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
|
|
|
fredje
|
|
|
quote:Op maandag 15 augustus 2011 - 07:58 schreef Zw' 28 het volgende:Ik voorspel ook niets.. Dit Feyenoord kan volgende week zo anders zijn kan nog zijn dat Fer deze week vertrekt en dat zal wel ff een kleine domper zijn in het team. Hoop altijd op een 1-2 Dan komt Lex |
|
|
|
|
Jhon de Beuk
|
|
|
quote: Lex komt niet, al krijgen ze 12 miljoen voor Fer |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
|
|
|
erik
|
|
|
winst met 1 doelpunt verschil 1-2 ofzo iets |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
|
|
|
dr. Love
|
|
|
Feyenoord waar zijn jullie nou mee bezig en die vrienden van feyenoord suporters wordt nou is wakker haal die spits TIM karavaan " groningen" psv gaat er spoedig werk van maken kijk heb het liever niet maar als fer nog steeds weg wilt dan verkopen voor min 7 miljoen m.v.g je móet ook hard en zakelijk doen anders kom je er nooit en glijdt feyenoord sneller weg uit de eredivisie kom op nogmaals alle suporters en mensen die een warm hart en verstand heeft voor de mooiste club van de wereld r.koeman ik zou zeggen jij kan overtuigen halen die spits want ik weet zeker als hij móet kiezen tussen feyenoord-psv- is het feyenoord. Dus nogmaals TIM.matavs je voetbal kwatiteit komt beter TOT je recht bij feyenoord. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Trouwens ik kijk nog eens goed naar de topic titel, maar wie heeft er nou voorspel bij Heracles - Feyenoord? Lijkt me meteen er boven op en lange halen snel thuis!! |
|
|
|