|
|
Danny.K
|
|
|
1-3 winst, hoop dat dit kunstgras veld er beter bij ligt dan bij Exelsior want dat was niet best. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Of dezelfde telefoon als Leon... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Helaas een 2-1 denk ik . Maar ik hoop van harte dat ik het fout heb! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
2-2 en eerlijk gezegt zou dat gewoon knap zijn. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: leon, vorig jaar speelde we gelijk 1-1 dat moet gewoon beter! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
De verdediging van Heracles wordt "Cabralisiert". Net als bij die andere moffen. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: 1-2 dan ?
Ik vind de selectie van Heracles volwasserner Milo... |
|
|
|
|
Wallie1908
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
Elvis Manu zal, door afwezigheid van Biseswar, op de reservebank plaats nemen |
|
|
|
|
Feyenoord Vak-s Hool
|
|
|
1-3 en weet iemand toevallig ook of graafland al bij de selectie zit? |
|
|
|
|
charlotte
|
|
|
quote: ik ben het met fredje eens ook 1-4
2x cabral 1x cisse 1x vlaar |
|
|
|
|
charlotte
|
|
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
quote: zo is het daar heb je niets aan een spits hebben ze nodig en die komt er nog wel voor 01-09-2011 |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: vorig jaar was de selectie onzeker, nu hebben we "bravoure" come on FEIJENOORD!!!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Speciaal voor obiku010: 3-1 voor Almelo. Voor mijzelf en iedere 'normale' Feyenoord supporter wenst ik een ander resultaat! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 08:52 schreef lijdensweg het volgende:Speciaal voor obiku010: 3-1 voor Almelo. Voor mijzelf en iedere 'normale' Feyenoord supporter wenst ik een ander resultaat! wat ben jij een sneu figuur! |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
Snel op 0-1 komen en daarna de wedstrijd uit counteren naar 0-2 en 0-3 |
|
|
|
|
STS
|
|
|
Ik vind trouwens dat Cisse het al lang volhoudt zeg! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja. Nu nog van nut zijn. |
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
Als jullie vandaag iemand op de Heracles tribune heel hard ziet juichen als Feyenoord scoort, dan ben ik dat. hahhaha. Een hele tribune achter mij aan krijgen, wil het vandaag wel meemaken ;-] |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Volgens BBC zou Guidetti vandaag en morgen in Nederland zijn! Ik ben benieuwd ie dan al snel zal gaan tekenen? En of ie wel naar Feyenoord komt . Misschien eerst even kijken waar ie in terecht gaat komen? |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Het is nu 10.25 uur en ik kan bijna niet wachten. heb een goed gevoel. Wat zou het toch tof zijn wanneer we vandaag zouden winnen. Ik zie het al voor me volgende week volle bak tegen Heerenveen en die zijn lekker van slag. Nieuwe spits Guidetti. Laat het nu eens een seizoen meezitten. Laten wij ook een pingel krijgen zoals Vitesse halve meter buiten strafschopgebied. Nee die mazzel hebben wij nooit. Ik hoop en bid voor 1-3. Misschien kunnen we weer de 0 houden. Ik wens alle supporters een heel toffe middag toe. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
FR1908Nieuws Opstelling #Feyenoord: Mulder, Leerdam, De Vrij, Vlaar, Nelom, Fer, Clasie, El Ahmadi, Cabral, Fernandez, Cissé #herfey
Kaj Ramsteijn neemt bij #Feyenoord plaats op de bank, Miquel Nelom vervangt hem. Koeman is niet ontevreden over Ramsteijn, maar vindt dat #Feyenoord vandaag een echte linksback nodig heeft tegen de snelle en behendige spelers van #Heracles.
Ben benieuwd hoe Nelom zich houdt deze wedstrijd. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Ik ook vind hem wel de beste voor die positie. Ramsteijn is beter in het centrum maar zwak op de vleugels. Goede zet van Koeman. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
gaat helemaal goed komen vandaag, 1-2 winst met een glansrol voor Fernandez. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Hoop het echt. Hoe zal de wedstrijd zich ontwikkelen. Zal Feyenoord gelijk gaan jagen. Zal heracles gelijk gaan jagen. Moet je afwachtend beginnen. Eerlijk gezegd denk ik dat het lastig wordt. Waar heeft Feyenoord meeste kans via Cabral? Zou hij het weer kunnen maken. Ik denk rust 0-0 beetje afwachtend met aan beide kanten kleine kansjes. In de 2e helft moeten we gaan drukken. Beetje mazzel kleine overwinning. Kijken of Koeman zijn traing met de achterhoede van de week zijn vruchten afgooit. Nog 1 uur 24 minuten. Zenuwen zitten al in mijn strot. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 11:06 schreef legrande het volgende:Hoop het echt. Hoe zal de wedstrijd zich ontwikkelen. Zal Feyenoord gelijk gaan jagen. Zal heracles gelijk gaan jagen. Moet je afwachtend beginnen. Eerlijk gezegd denk ik dat het lastig wordt. Waar heeft Feyenoord meeste kans via Cabral? Zou hij het weer kunnen maken. Ik denk rust 0-0 beetje afwachtend met aan beide kanten kleine kansjes. In de 2e helft moeten we gaan drukken. Beetje mazzel kleine overwinning. Kijken of Koeman zijn traing met de achterhoede van de week zijn vruchten afgooit. Nog 1 uur 24 minuten. Zenuwen zitten al in mijn strot. denk dat cabral deze wedstrijd niet uit de verf komt door ws dubbele dekking, dat geeft weer ruimte voor de andere snelle jongens die ws deze wedstrijd zullen excelleren. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Alleen jammer (dat ik dit ooit zou zeggen) dat de inzetbaarheid van Schaken twijfelachtig is. Mocht Cissé tegenvallen, of geblesseerd raken, heb je geen goede vervanging zo snel. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Dan komt de verrassing van de dag Elvis Manu en scoort 3 maal hahahah. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Alleen jammer dat je er niks aan hebt.. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 11:10 schreef Bosifyable het volgende:Alleen jammer (dat ik dit ooit zou zeggen) dat de inzetbaarheid van Schaken twijfelachtig is. Mocht Cissé tegenvallen, of geblesseerd raken, heb je geen goede vervanging zo snel. dan kun je dus anders gaan spelen met Manu centraal en cabral en Cisse daar vlak achter. soort kerstboom idee. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Nog 1 uur 14 minuten grrrrrrrrrrrrrrrrr Opvreten doen we ze |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 11:12 schreef FR-Douwe het volgende:[..] dan kun je dus anders gaan spelen met Manu centraal en cabral en Cisse daar vlak achter. soort kerstboom idee. Je bedoelt Fernandez? |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
nog 46 minuten grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Gaat een lastige worden, denk 1-2 0-2 voor Feyenoord, maar kan net zo goed een gelijk spel worden, bij de bookmakers is Heracles zelfs favoriet voor de winst.
Heracles heeft een paar goede spelers met Everton, Vejinovic en Armenteros, maar als wij zo spelen als vorige week moet het goedkomen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nog en link waarop de wedstrijd te bekijken is ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ben nog onderweg naar huis. Haasten |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nelom niet fit genoeg, Ramsteijn linksback. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Nog half uurtje grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Slachten die hap |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Huh? Eerst wordt de opstelling naar buiten gebracht, en ineens is Nelom niet fit genoeg?
Mja, we zien wel!
Edit: Schaken zit ook gewoon op de bank, ik snap niets meer van al die tegenstrijdige Twitter berichten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 augustus 2011 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 12:02 schreef Bosifyable het volgende:[..] Huh? Eerst wordt de opstelling naar buiten gebracht, en ineens is Nelom niet fit genoeg? Mja, we zien wel! Edit: Schaken zit ook gewoon op de bank, ik snap niets meer van al die tegenstrijdige Twitter berichten. Gewoon niets op Twitter lezen? Ben je er van af, pauper site. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Het is toch wel fijn om snel (kleine) dingen te weten te komen. Niet alles staat gelijk op de Headliner en op deze manier loop je een beetje voor. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Oneens. Bron van informatie. Alleen niet elke bron is betrouwbaar |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 12:17 schreef Bosifyable het volgende:[..] Het is toch wel fijn om snel (kleine) dingen te weten te komen. Niet alles staat gelijk op de Headliner en op deze manier loop je een beetje voor. Mja, ik hoef niet te weten wat Leroy Fer vanochtend heeft gegeten, of wat de favoriete kleur van Marco Borsato is, of dat Madonna jarig is. Allemaal zinloze informatie om advertentie plaatsen te verkopen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|