|
|
Collin
|
|
|
Cisse is echt 1 fucking groot drama, jezus wat is die gozer slecht. Je kan nog beter met 10 man gaan spelen. En we hebben gewoon Een goeie spits nodig, fernandez werkt hard maar kan ook vrij weinig. |
|
|
|
|
el triste
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 13:52 schreef Xapter het volgende:[..] alsalsals.. je moet van zo dichtbij gewoon een hoek kiezen.. anders zeg jij: Goh, mulder bleef wéér staan Nee hij moet op de bal letten man... Of kijk jij verder nooit voetbal??? De beste keepers hebben het vermogen om lang te blijven wachten .... |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 13:55 schreef el triste het volgende:[..] Nee hij moet op de bal letten man... Of kijk jij verder nooit voetbal??? De beste keepers hebben het vermogen om lang te blijven wachten .... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 13:52 schreef Xapter het volgende:[..] hij stond volledig vrij.. had alle hoeken voor het uitkiezen.. dit kan je zeker niet op mulder afschuiven eens, . . verdediging had gewoon moeten ingrijpen |
|
|
|
|
el triste
|
|
|
Hoop dat cabral ook weer met 2 beentjes op de grond staat |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 13:55 schreef el triste het volgende:[..] Nee hij moet op de bal letten man... Of kijk jij verder nooit voetbal??? De beste keepers hebben het vermogen om lang te blijven wachten .... Op het moment dat er geschoten wordt duikt hij naar de grond, met armen omhoog. Hoeveel.langer had 'ie moeten wachten? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 13:58 schreef Bosifyable het volgende:[..] Op het moment dat er geschoten wordt duikt hij naar de grond, met armen omhoog. Hoeveel.langer had 'ie moeten wachten? mulder dook gewoon naar de meest logische hoek.. deed vrij weinig fout |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
hadden ff een beetje mazzel kunnen gebruiken bij die inzet van Vlaar |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Eindelijk Cissé eruit, bedankt voor niks weer lullo |
|
|
|
|
el triste
|
|
|
quote: Hij pakt gewoon te weinig 1 tegen 1 maar das mijn mening. Neemt niet weg dat het gewoon kut verdedigd was |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
|
|
|
piet
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
JAAAAAAAA IK ZEI HET NOG!!! SCHAKEN IS BETER DAN CISSE |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 14:03 schreef el triste het volgende:[..] Hij pakt gewoon te weinig 1 tegen 1 maar das mijn mening. Neemt niet weg dat het gewoon kut verdedigd was Het ging daar idd al fout. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
mooi zo, 1-1, 't kan dus nog |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: haha dacht ik dus ook |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: mwah, . . . . . mag tie een keer scoren? |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote: Volgens mij scoorde fernandez///HELD! :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 augustus 2011 door Xapter -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Mokotjo erin. Mag zich wederom proberen te bewijzen! |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wiedemeijer LUL, wat ben jij slecht zeg |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote: Ik dacht dat gezien te hebben, ja.. |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Nou hop, nog ff gassen en 1-2. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Pfff El Ahmadi spelen man |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
boes
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Onterechte vrije trap, was dé kans op een overwinning geweest. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Onthoudt mezelf meestal van dit soort uitspraken op een forum, maar inderdaad; kanker Wiedemeijer. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
2punten verloren,vind dat er vooruitqang is bij Feyenoord Verzorgd voetbal zonder spits. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
positivo: nog steeds niet verloren !!! |
|
|
|