|
|
rcrd
|
|
|
KANKER WIEDEMEIER EERST DIE AANVAL 3 tegen 2 terugfluiten, en dan nog is 2 hands ballen vieze gore jood sterf. En dat laten ze ook allemaal niet zien bij Eredivisie neus.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 augustus 2011 door rcrd -- |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
mooi ... 1-1 .... toch een goede start van de competitie .... positief blijven |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geen hands Slechte wedstrijd Wel een punt |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Hoe vond jij het positie spel ? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 14:23 schreef rcrd het volgende:KANKER WIEDEMEIER EERST DIE AANVAL 3 tegen 2 terugfluiten, en dan nog is 2 hands ballen vieze gore jood sterf. En dat laten ze ook allemaal niet zien bij Eredivisie neus. Ja , was wel een thuisfluiter helaas! Maar dat voordeel hebben we in de kuip ook vaak. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: voor verbetering vatbaar? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
tsja we hebben er niet de ploeg voor dat we dit soort wedstrijden als favoriet ingaan. 1-1 kan beter kan slechter. 7 punten uit 3 wedstrijden. mooie start en volgende week knallen tegen een Heerenveen uit vorm.
Schaken goede invalbeurt. Ramsteijn, Cisse en Cabral vond ik matig. Mulder keepte ook minder dan vorige weken.
Voor de rest mogen qua spelbeeld niet ontevreden zijn over een punt. Heracles creeerde net wat meer. Maar we hadden ook nog zo maar kunnen winnen, als Wiedemeijer wat beter had gefloten. Maar daar stel ik me van tevoren al op in met zo'n warrige fluiter. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Blij zijn met een punt, Heracles had natuurlijk de betere kansen.
Cissé er sowieso uit volgende week, wegwezen. |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
volgende week het ontslag van Jans inluiden ?? ik voel een 4-1 overwinning |
|
|
|
|
DY
|
|
|
ach ja niemand wint echt heel makkelijk bij heracles |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 14:27 schreef MMM het volgende:Blij zijn met een punt, Heracles had natuurlijk de betere kansen. Cissé er sowieso uit volgende week, wegwezen. +1 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ik vindt er meer lijn inzitten,de spelers weten elkaar te vinden. Trouwens El Ahmadi vind ik toch sterk ballen hoor. Dit Feyenoord stemt mij toch hoopvol vooral als er een spits komt Evertonvindt ik ook geen slechte keuze. Dit Feyenoord is niet zo slecht als de mensen ze inschatten of denken Nu Heerenveen |
|
|
|
|
rcrd
|
|
|
vind dat jullie goed kunnen relativeren haha, 7 punten uit 3 wedstrijden blijft een droomstart ivm vorig seizoen t gaat beter laten we kijken waar het schip strand.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 augustus 2011 door rcrd -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 14:27 schreef MMM het volgende:Blij zijn met een punt, Heracles had natuurlijk de betere kansen. Cissé er sowieso uit volgende week, wegwezen. Niet meer linksbuiten in ieder geval. Wellicht in de spits. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Overzicht ontbreekt nog vaak, bij Ramsteijn merkte je dat kunstgras toch verschil maakt, bleef een paar keer gewoon "hangen". |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 14:30 schreef hotjumper het volgende:Overzicht ontbreekt nog vaak, bij Ramsteijn merkte je dat kunstgras toch verschil maakt, bleef een paar keer gewoon "hangen". Ramsteijn moet gewend zijn aan kunstgras (excelsior) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Fernandez is beter in de spits. |
|
|
|
|
rcrd
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 14:30 schreef hotjumper het volgende:Overzicht ontbreekt nog vaak, bij Ramsteijn merkte je dat kunstgras toch verschil maakt, bleef een paar keer gewoon "hangen". wat dacht je van cisse die bij elke balaanname op de grond lag te rollen
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: is wel een ander soort materiaal, dacht ik? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: vind allebei tekort komen. Maar een aanval bestaande uit Schaken-Fernandez-Cabral herbergt wel een beetje dezelfde type spelers. Daarom is met Cisse als puntspeler de aanval wellicht completer. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Cisse let op mijn woorden komt terug.Vergeet niet hij heeft een jaar niet gevoetbald. |
|
|
|
|
rcrd
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 14:33 schreef piet de paler het volgende:[..] Cisse let op mijn woorden komt terug.Vergeet niet hij heeft een jaar niet gevoetbald. dat geloof ik ook wel maar tot nu toe, is hij bij feyenoord nog niet 50% geweest van wat die bij roda was, Cisse kan ballen alleen het ziet er allemaal zo lomp uit fysiek sterk, maar toch niet balvast heel vaak doordat die teveel zijn lichaam erin zet heeft die knullig balverlies. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 14:33 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] vind allebei tekort komen. Maar een aanval bestaande uit Schaken-Fernandez-Cabral herbergt wel een beetje dezelfde type spelers. Daarom is met Cisse als puntspeler de aanval wellicht completer. Cissé is niet de man die gaat jagen, niet de man van een goal/assist.. Zelden zo'n nutteloze voorhoede speler gezien.
Mario, nog bedankt hé! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mokotjo viel aardig in. Móet wel meer naar voren durven spelen. Schaken leuk. De rest was niet best. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 14:40 schreef MMM het volgende:[..] Cissé is niet de man die gaat jagen, niet de man van een goal/assist.. Zelden zo'n nutteloze voorhoede speler gezien. Mario, nog bedankt hé! Die hoort ook in een 4-4-2 systeem thuis en niet met 2 vleugelspitsen |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 14:40 schreef Stylzz het volgende:Mokotjo viel aardig in. Móet wel meer naar voren durven spelen. Schaken leuk. De rest was niet best. +1 |
|
|
|
|
rcrd
|
|
|
achjah mokotjo gaat ook er nog echt wel komen, weer 0 keer balverlies en dat was wat er bij de rest ontbrak vanmiddag.
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bij Cissé hou ik het op gebrek aan wedstrijdritme.
Vandaag kunnen zien dat het allemaal nog vrij labiel oogt. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
oke, heb de wedstrijd niet kunnen zien i.v.m. werk(gelukkig wel geluisterd). we hebben in iedergeval de 2 kutwedstrijden op kunstgras gehad!!! |
|
|
|
|
rcrd
|
|
|
ajax 1-0 achter bij vvv :D gaan we ze toch passeren, vvv domineert :D |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 15:42 schreef craven het volgende:oke, heb de wedstrijd niet kunnen zien i.v.m. werk(gelukkig wel geluisterd). we hebben in iedergeval de 2 kutwedstrijden op kunstgras gehad!!! zo is het en ik vind het resultaat echt niet slecht.. Ik zag deze wedstrijd met argusogen tegemoet.. |
|
|
|
|
rcrd
|
|
|
2-0 achter ajax MouSSAAAAAA
|
|
|
|
King - 010
|
|
|
kan niet eens 1 speler noemen waarvan ik kan zeggen dat ie goed gespeeld heeft. Ramsteijn, te vaak in de fout. De Vrij, te twijfelachtig. Vlaar, kan het al te veel zonder de Vrij. El Ahmadi, geen overzicht als spelverdeler zoals vorige 2 wedstrijden. Fer, geen dreiging. Cisse, kon beter op de bank beginnen. Cabral, geen lef zoals vorige week.
Het hele team toonde geen lef en speelde niet met druk naar voren. Hoe zou deze wedstrijd eruit gezien hebben met Schaken in de basis.
Feyenoord had hier gewoon 3 punten moeten meenemen. Als ze vanuit hun eigen spel hadden gespeeld dan was het kat in 't bakkie.
Jammer, volgende wedstrijden beter. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Had 3 weken terug voor deze 7 punten getekend. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 14:40 schreef Stylzz het volgende:Mokotjo viel aardig in. Móet wel meer naar voren durven spelen. Schaken leuk. De rest was niet best. kan het wel die gozert, zelf jij gaat het nog zien hahahaha ;) |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee dat Wist ik al. Alleen komt t er vaak niet uit. En daar is hij te duur voor. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Nee dombo, het is helaas 2-2 geworden. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Waar is het voor nodig die persoon gelijk 'dombo' te noemen.
Ik vermoedde het al, maar dit lijkt een bevestiging, iemand als jij kan geen eigen bedrijf leiden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hee dombo, 2-2 is ook niet erg. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 16:57 schreef Bosifyable het volgende:[..] Waar is het voor nodig die persoon gelijk 'dombo' te noemen. Ik vermoedde het al, maar dit lijkt een bevestiging, iemand als jij kan geen eigen bedrijf leiden. nou ja, denk ook al geruime tijd dat een bedrijf niet iets is wat bij hem past, . . maar hij zou waarschijnlijk wel een marktkraam kunnen leiden . . . . . . . toch? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 17:43 schreef sevillana het volgende:[..] nou ja, denk ook al geruime tijd dat een bedrijf niet iets is wat bij hem past, . . maar hij zou waarschijnlijk wel een marktkraam kunnen leiden . . . . . . . toch? een virtuele misschien. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee ik erger me kapot |
|
|
|