BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Moet dat nieuwe stadion, nou echt wel komen ?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
hitec fr 1971
 hitec fr 1971 - zondag 14 augustus 2011 - 10:09   quote  deeplink  
ik vind zelf van niet, de sfeer was gisteren weer ouderwets. ook al was het niet uitverkocht ik moet er niet aandenken, Dat feyenoord niet in de kuip speelt maar in een stadion waar deze sfeer totaal verdwenen is ,want vernieuwing is niet vaak verbetering. Ik ben bang dat het nieuwe stadion een groot comercieel circus wordt .dus ik zie zelf liever wat verbeteringen aan de kuip dan een zielloos nieuw stadion.
hotjumper
 hotjumper - zondag 14 augustus 2011 - 10:14   quote  deeplink  
Och bij München en bij diverse Engelse stadions hebben ze dat aardig voor elkaar.
Stylzz
 Stylzz - zondag 14 augustus 2011 - 10:21   quote  deeplink  
Ja, de geest van een oud stadion kan best mee naar een nieuw stadion.
Maar dan moet zoiets wel voetbal ademen en geen evenementenhal zijn waar ook gevoetbald kan worden. Acoustiek is heel belangrijk. Als zelfs je volle stadion klinkt alsof t leeg is is een beetje treurig..

We kennen allemaal de voorbeelden.
Suijltje
 Suijltje - zondag 14 augustus 2011 - 10:26   quote  deeplink  
Ik ben vóór opknappen huidige kuip!
Heeft tóch uitstraling.........en scheelt weer aanzienlijk in de kosten!
En (bijna)iedereen kent de kuip, met z'n huidige entourage......
FR-Han
 FR-Han - zondag 14 augustus 2011 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 10:26 schreef Suijltje het volgende:
Ik ben vóór opknappen huidige kuip!
Heeft tóch uitstraling.........en scheelt weer aanzienlijk in de kosten!
En (bijna)iedereen kent de kuip, met z'n huidige entourage......
het schijnt naar ik heb gehoord, dat het opknappen op den duur meer zou kosten als nieuw. dit ivm de staalconstructie. zou te zwak zijn er bijvoorbeeld een ring op te zetten. en we willen geen twente taferelen. is er iemand die dit kan bevestigen of ontkrachten??
De Spot
 De Spot - zondag 14 augustus 2011 - 10:37   quote  deeplink  
Is ook al vaker gemeld..het geraamte en de fundering is op dus er moet wel een nieuw stadion komen....
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 14 augustus 2011 - 10:38   quote  deeplink  
ja moet
Suijltje
 Suijltje - zondag 14 augustus 2011 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 10:33 schreef obiku010 het volgende:

[..]

het schijnt naar ik heb gehoord, dat het opknappen op den duur meer zou kosten als nieuw. dit ivm de staalconstructie. zou te zwak zijn er bijvoorbeeld een ring op te zetten. en we willen geen twente taferelen. is er iemand die dit kan bevestigen of ontkrachten??
Okee, dán maar een nieuw Coen Moulijn stadion, maar mét de uitstraling van de "ouwe kuip"!
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 14 augustus 2011 - 10:41   quote  deeplink  
Ze moeten dat foeilelijke dak van de Kuip halen!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 14 augustus 2011 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 10:40 schreef Suijltje het volgende:

[..]

Okee, dán maar een nieuw Coen Moulijn stadion, maar mét de uitstraling van de "ouwe kuip"!
Aleen om dat het moet maar vrees voor een snelkookpan uitwerking!
Rovert
 Rovert - zondag 14 augustus 2011 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 10:40 schreef Suijltje het volgende:

[..]

Okee, dán maar een nieuw Coen Moulijn stadion, maar mét de uitstraling van de "ouwe kuip"!
Ik verlang nog vaak terug naar de sfeer aan het Afrikaanderplein
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 14 augustus 2011 - 10:45   quote  deeplink  
Jij wel ouwe! Hehehehhehehe!
Suijltje
 Suijltje - zondag 14 augustus 2011 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 10:45 schreef Rovert het volgende:

[..]

Ik verlang nog vaak terug naar de sfeer aan het Afrikaanderplein
******Ja.........snif....!
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 14 augustus 2011 - 10:47   quote  deeplink  
Echt wel een nieuwe stadion. Dit mede vanwege de metaalmoeheid die binnen nu en 15 jaar gaat intreden. En ook de fundering toont schijnbaar zijn gebreken. Maar dat niet alleen het moet ook om te kunnen groeien als Feyenoord zijnde. Gewoon een multi functioneel stadion voor allerlei doeleinden. Het is helaas niet anders, er moeten ook neveninkomsten aangeboord worden!
Rovert
 Rovert - zondag 14 augustus 2011 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 10:46 schreef Suijltje het volgende:

[..]

******Ja.........snif....!
jij ook?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 14 augustus 2011 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 10:47 schreef lijdensweg het volgende:
Echt wel een nieuwe stadion. Dit mede vanwege de metaalmoeheid die binnen nu en 15 jaar gaat intreden. En ook de fundering toont schijnbaar zijn gebreken. Maar dat niet alleen het moet ook om te kunnen groeien als Feyenoord zijnde. Gewoon een multi functioneel stadion voor allerlei doeleinden. Het is helaas niet anders, er moeten ook neveninkomsten aangeboord worden!
De neveninkomsten kunnen wel belangrijk zijn voor Feyenoord!
Suijltje
 Suijltje - zondag 14 augustus 2011 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 11:02 schreef Rovert het volgende:

[..]

jij ook?
Ja
Familie van mij woonden toen (praat over zo'n 40 jaar terug!) in de la Reystraat, was om de hoek!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 augustus 2011 door Suijltje --
piet de paler
 piet de paler - zondag 14 augustus 2011 - 11:12   quote  deeplink  
We landen op de maan, vliegen naar Mars,maken de meest bizarre bouwwerken.
Zouden we dan niet in staat zijn om het mooiste stadion van Nederland heel intensief en in etappes te renoveren:Jaar 1:ringen veld laten zakken/ringen renoveren/uitrij baar veld:jaar 2 overkapping over hele stadion (ala munchen)
door de ring eronder bij te plaatsen 20.000 extra plaatsen
ik denk dat dit moet kunnen.
Suijltje
 Suijltje - zondag 14 augustus 2011 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 11:12 schreef piet de paler het volgende:
We landen op de maan, vliegen naar Mars,maken de meest bizarre bouwwerken.
Zouden we dan niet in staat zijn om het mooiste stadion van Nederland heel intensief en in etappes te renoveren:Jaar 1:ringen veld laten zakken/ringen renoveren/uitrij baar veld:jaar 2 overkapping over hele stadion (ala munchen)
door de ring eronder bij te plaatsen 20.000 extra plaatsen
ik denk dat dit moet kunnen.
Ik denk met je mee Piet!
Rovert
 Rovert - zondag 14 augustus 2011 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 11:12 schreef piet de paler het volgende:
We landen op de maan
ben je daar wel zo zeker van?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 14 augustus 2011 - 11:16   quote  deeplink  
Kan niet Piet.
Een ring moet schuin aflopen waardoor de ruimte voor het veld te klein word!!
Kan moeilijk een bijna rechte ring maken.
Moet je met klimuitrusting het vak op!
piet de paler
 piet de paler - zondag 14 augustus 2011 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 11:16 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Kan niet Piet.
Een ring moet schuin aflopen waardoor de ruimte voor het veld te klein word!!
Kan moeilijk een bijna rechte ring maken.
Moet je met klimuitrusting het vak op!
Heel gek van mij maar je kan ook onder een ring bijplaatsen en de korte zijde losmaken
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 14 augustus 2011 - 11:25   quote  deeplink  
Ben je ook de uitstraling en akoestiek van de huidige Kuip kwijt.
Is dan overigens ook geen KUIP meer!
piet de paler
 piet de paler - zondag 14 augustus 2011 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 11:25 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Ben je ook de uitstraling en akoestiek van de huidige Kuip kwijt.
Is dan overigens ook geen KUIP meer!
Ja maar ik heb liever een opgeknapte kuip die lijkt op mijn kuipie ,dan een losgeslagen architect die er iet futuristisch van maakt.
En de tijd denk ik leent zich niet voor dit soort plannen voor nieuwbouw
de flh
 de flh - zondag 14 augustus 2011 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 10:09 schreef hitec fr 1971 het volgende:
ik vind zelf van niet, de sfeer was gisteren weer ouderwets. ook al was het niet uitverkocht ik moet er niet aandenken, Dat feyenoord niet in de kuip speelt maar in een stadion waar deze sfeer totaal verdwenen is ,want vernieuwing is niet vaak verbetering. Ik ben bang dat het nieuwe stadion een groot comercieel circus wordt .dus ik zie zelf liever wat verbeteringen aan de kuip dan een zielloos nieuw stadion.
we blijven net zo lang in het oude stadion spelen, totdat ie in elkaar stort.

misschien dan wel een paar duizend doden, maar we hebben wel zo lang mogelijk de oude kuip-sfeer weten te behouden.

hoera!
piet de paler
 piet de paler - zondag 14 augustus 2011 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 12:14 schreef de flh het volgende:

[..]

we blijven net zo lang in het oude stadion spelen, totdat ie in elkaar stort.

misschien dan wel een paar duizend doden, maar we hebben wel zo lang mogelijk de oude kuip-sfeer weten te behouden.

hoera!
De eifeltoren is toch ook (nog) niet ingestort
hotjumper
 hotjumper - zondag 14 augustus 2011 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 10:45 schreef Rovert het volgende:

[..]

Ik verlang nog vaak terug naar de sfeer aan het Afrikaanderplein
Mooie tijden! En daarna biljarten of kaarten met een lekkere kouwe pils erbij.
hotjumper
 hotjumper - zondag 14 augustus 2011 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 14:16 schreef piet de paler het volgende:

[..]

De eifeltoren is toch ook (nog) niet ingestort
Daar staan niet om de week 40000 mensen op te hossen. Totaal andere belasting.
Rovert
 Rovert - zondag 14 augustus 2011 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 15:55 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Mooie tijden! En daarna biljarten of kaarten met een lekkere kouwe pils erbij.
Ach ja, mijmeren over die goede oude tijd
piet de paler
 piet de paler - zondag 14 augustus 2011 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 15:58 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Daar staan niet om de week 40000 mensen op te hossen. Totaal andere belasting.
Maar de eifeltoren is ook ouder,nee alle gekheid op een stokje.
Aangezien de economie slecht is zou ik zeggen renoveer het nog eenmaal,zorg dat het veilig blijft en daarna zien we wel.....komt allemaal goed

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 augustus 2011 door piet de paler --
hotjumper
 hotjumper - zondag 14 augustus 2011 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 16:48 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Maar de eifeltoren is ook ouder,nee alle gekheid op een stokje.
Aangezien de economie slecht is zou ik zeggen renoveer het nog eenmaal,zorg dat het feilig blijft en daarna zien we wel.....komt allemaal goed
Maar aan de kuip hangt ook nog allemaal beton.
piet de paler
 piet de paler - zondag 14 augustus 2011 - 17:13   quote  deeplink  
Daar is ook wel een oplossing voor.
Als je schepen ziet welke van de zeebodem worden afgehaald (zeewater erg slecht voor ijzer)en vooral schepen uit de jaren 40 tot 60 sta je gek te kijken hoe sterk dat is.
ook de beroemde Liberty schepen ,deze schepen hebben een dek gemaakt van beton.
Een van die schepen is nadat hij geborgen is opgeknapt,en uit de rapporten bleek dat er weinig mis was met deze dekken .Ze zijn wel vervangen en dit schip vaart weer als memorial schip.Onder USA vlag,en is 5 jaar geleden in Rotterdam geweest.
Waar een wil is is een weg ,bovendien krijgen we misschien subsidie het is een monument in Rotterdam,kijk maar naar de van Nelle fabriek.
hotjumper
 hotjumper - zondag 14 augustus 2011 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 17:13 schreef piet de paler het volgende:
Daar is ook wel een oplossing voor.
Als je schepen ziet welke van de zeebodem worden afgehaald (zeewater erg slecht voor ijzer)en vooral schepen uit de jaren 40 tot 60 sta je gek te kijken hoe sterk dat is.
ook de beroemde Liberty schepen ,deze schepen hebben een dek gemaakt van beton.
Een van die schepen is nadat hij geborgen is opgeknapt,en uit de rapporten bleek dat er weinig mis was met deze dekken .Ze zijn wel vervangen en dit schip vaart weer als memorial schip.Onder USA vlag,en is 5 jaar geleden in Rotterdam geweest.
Waar een wil is is een weg ,bovendien krijgen we misschien subsidie het is een monument in Rotterdam,kijk maar naar de van Nelle fabriek.
Volgens mij is de Kuip al een monument die blijft echt wel bestaan.
piet de paler
 piet de paler - zondag 14 augustus 2011 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 17:18 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Volgens mij is de Kuip al een monument die blijft echt wel bestaan.
Dan is het goed,als ik morgen de kuip zie liggen,dan gaat mijn hart weer open en zeg ik tegen mezelf hehe thuis,maar ja dan varen we door naar Dordrecht bah
hotjumper
 hotjumper - maandag 15 augustus 2011 - 21:50   quote  deeplink  
Dat stadion moet er wel komen dus, dan is Gudde weg........

http://www.lunaticnews.nl/nieuws/ingezonden-met-een-diepe-zucht/
Ingezonden: Met een diepe zucht
Gepubliceerd op 15 augustus 2011 - 12:30
Voor iedereen die maar roept dat de actievoerders hersenloze supporters zijn:

Er is geruime tijd geprobeerd om alles via de ronde tafel te doen, maar supporters worden nu eenmaal niet serieus genomen door dit bestuur. En hoe er over supporters gepraat wordt aan die ronde tafel willen we niet eens weten, en dan hebben ze het over iedere supporter, dus ook die opa met kleinkind. Aangezien de groep supporters die de actie nu voortzetten dus meer als supporter zijn van Feyenoord, ze eten, slapen en drinken Feyenoord, laten ze het er niet bij zitten. Deze groep is de laatste groep die Feyenoord kapot wilt maken, deze groep ziet wat er werkelijk gebeurt in het maasgebouw, en deze groep gaat gewoon niet opzij voordat de club weer gezond verklaart wordt.

Ook deze groep heeft zeer lange tijd de onrust tegen gehouden, er waren er meer als genoeg die de boel op een andere manier wilden regelen, en deze groep heeft dat tegengehouden. Deze groep staat op goede voet met de Rotterdamse Politie. Als deze groep dus de hele boel wilt laten escaleren dan houden ze de Politie wel buiten schot. Ik begrijp dat als je jezelf niet hebt verdiept in de materie, je dan zoiets hebt van: waar zijn ze mee bezig. Ik denk alleen dat die supporters die er nu zo over denken binnen nu en 16 maanden blij zullen zijn met de inspanningen van hen die ze nu schofferen. Want als we dit bestuur zijn gang laten gaan, dan zijn we binnen die 16 maanden kapot. Ik denk ook dat de reden dat ze Gudde er nog niet uitgegooid hebben, dat het te maken heeft met een nieuw stadion.

Gudde is een gemeentemannetje geweest, dus weet hij zijn kanalen binnen de gemeente. Als Gudde morgen alles gerealiseerd zou hebben voor het nieuwe stadion, dan staat ie overmorgen op straat. Dit bestuur wat er nu zit, zit er niet voor jou en mij, en ook niet voor elkaar. Ze gebruiken elkaar totdat het te heet wordt onder de voeten en dan wordt er weer iemand zonder pardon voor de leeuwen geworpen. Het mooie is dat ze dan ons als supporter het idee willen geven dat ze wel naar ons luisteren, maar de echte reden is dat als ze geen actie ondernemen tegen of met die persoon, dat ze dan wel eens zelf in het hele donkere daglicht komen te staan.

Naar aanleiding van de actie met de doodskist afgelopen zaterdag heb ik heel veel reacties gelezen. Sommige begrijpelijk, maar sommige die raakten werkelijk waar kant noch wal. Ik zal het niet veroordelen, maar tegen deze mensen wil ik alleen zeggen: verdiep je nu eens echt in de materie voordat je gaat schreeuwen. Kijk eens goed en luister eens goed naar wat er allemaal gebeurt, ik weet zeker dat er niemand is die Feyenoord kapot wilt laten gaan, maar laat niet over je heen lopen. Dat hebben wij nog nooit gedaan. Het huidige bestuur maakt niet alleen de club kapot, maar ook de sfeer tussen de spelers, het legioen, de voetbaleenheid en de stewards. Alles en iedereen maken ze kapot, en laten wij dat aub niet gebeuren.

Wat is er nou voor vreselijks gebeurt afgelopen zaterdag? Het lopen met een doodskist? Hadden de mensen dan willen zien dat het maasgebouw bestormd werd, of nog erger? Er is niks gebeurt! Mensen die een plaats in het maasgebouw hadden konden gewoon naar binnen, soms met een cynische opmerking, maar er is niemand getackeld. Wij worden belogen en bedrogen, en wij willen niet over een aantal maanden zeggen, zie je wel, daarom zijn wij en waren wij boos. Nee wij willen over een aantal maanden kunnen zeggen: We Hebben Onze Club Terug.

En ik heb altijd geleerd, wie niet luisteren wilt, moet maar voelen. Dus als de directie volhard in hun standpunten en weigert te doen wat goed is voor de club, moeten wij actie voeren op een manier waarover gepraat wordt. Of je nu schande spreekt over die doodskist of het juist een goeie actie vind, zolang mensen het erover hebben is het een geslaagde actie. Anders zwijg je erover en ben je het al vergeten, maar indruk heeft het zeker gemaakt. Op iedereen.

We hebben nu twee van de twee gespeelde wedstrijden gewonnen. Maar kom op zeg, Excelsior en Roda, lang geleden met twee vingers in de neus en nu doen we of we kampioen zijn. Vergis je niet, ik ben ook erg blij met de punten, maar ik mis nog steeds Mijn Feyenoord. We zingen erover, maar doen er niks mee. Kom op mensen, open je ogen, laat je niet omlullen door mooie praatjes. WIJ worden voorgelogen, en dat gebeurt net zo lang totdat die mensen in het maasgebouw hun zakken hebben gevuld, en wij geen club meer hebben En dan zijn alle acties te laat.

MDG
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 15 augustus 2011 - 21:56   quote  deeplink  
Nou ja, ergens heeft hij wel een punt met dit stuk.

Ik probeer me een beetje afzijdig te houden van commentaar over het beleid etc. Heb wel alle stukken van LN gelezen, maar toch niet genoeg om er echt een visie over te hebben. Tweestrijd.

Actie met de doodskist, er is idd niets gebeurd, maar toch een beetje overdreven.
STS
 STS - maandag 15 augustus 2011 - 22:01   quote  deeplink  
Laat ze een nieuw stadion bouwen. Renoveren kost meer en als ze het al zouden doen, dan kun je een jaar lang het stadion niet in. Grotere capaciteit, oude sfeer proberen te behouden (münchen, emirates stadium) en een dak wat wel smoelt. Wat zullen we dan weer genieten, net als nu.
Jooppie
 Jooppie - maandag 15 augustus 2011 - 22:04   quote  deeplink  
als ze maar zorgen dat het stadion mooi open blijft, zoals je nu in de kuip hebt; dat ruimtelijke gevoel. In De Arena zit ieder vak droog maar dat haalt alle sfeer weg.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 augustus 2011 door Jooppie --
STS
 STS - maandag 15 augustus 2011 - 22:15   quote  deeplink  
...alle sfeer weg... eg ... eg .... eg...
Rovert
 Rovert - dinsdag 16 augustus 2011 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 21:50 schreef hotjumper het volgende:
Dat stadion moet er wel komen dus, dan is Gudde weg........

http://www.lunaticnews.nl/nieuws/ingezonden-met-een-diepe-zucht/
Ingezonden: Met een diepe zucht
Gepubliceerd op 15 augustus 2011 - 12:30
Voor iedereen die maar roept dat de actievoerders hersenloze supporters zijn:

Er is geruime tijd geprobeerd om alles via de ronde tafel te doen, maar supporters worden nu eenmaal niet serieus genomen door dit bestuur. En hoe er over supporters gepraat wordt aan die ronde tafel willen we niet eens weten, en dan hebben ze het over iedere supporter, dus ook die opa met kleinkind. Aangezien de groep supporters die de actie nu voortzetten dus meer als supporter zijn van Feyenoord, ze eten, slapen en drinken Feyenoord, laten ze het er niet bij zitten. Deze groep is de laatste groep die Feyenoord kapot wilt maken, deze groep ziet wat er werkelijk gebeurt in het maasgebouw, en deze groep gaat gewoon niet opzij voordat de club weer gezond verklaart wordt.

Ook deze groep heeft zeer lange tijd de onrust tegen gehouden, er waren er meer als genoeg die de boel op een andere manier wilden regelen, en deze groep heeft dat tegengehouden. Deze groep staat op goede voet met de Rotterdamse Politie. Als deze groep dus de hele boel wilt laten escaleren dan houden ze de Politie wel buiten schot. Ik begrijp dat als je jezelf niet hebt verdiept in de materie, je dan zoiets hebt van: waar zijn ze mee bezig. Ik denk alleen dat die supporters die er nu zo over denken binnen nu en 16 maanden blij zullen zijn met de inspanningen van hen die ze nu schofferen. Want als we dit bestuur zijn gang laten gaan, dan zijn we binnen die 16 maanden kapot. Ik denk ook dat de reden dat ze Gudde er nog niet uitgegooid hebben, dat het te maken heeft met een nieuw stadion.

Gudde is een gemeentemannetje geweest, dus weet hij zijn kanalen binnen de gemeente. Als Gudde morgen alles gerealiseerd zou hebben voor het nieuwe stadion, dan staat ie overmorgen op straat. Dit bestuur wat er nu zit, zit er niet voor jou en mij, en ook niet voor elkaar. Ze gebruiken elkaar totdat het te heet wordt onder de voeten en dan wordt er weer iemand zonder pardon voor de leeuwen geworpen. Het mooie is dat ze dan ons als supporter het idee willen geven dat ze wel naar ons luisteren, maar de echte reden is dat als ze geen actie ondernemen tegen of met die persoon, dat ze dan wel eens zelf in het hele donkere daglicht komen te staan.

Naar aanleiding van de actie met de doodskist afgelopen zaterdag heb ik heel veel reacties gelezen. Sommige begrijpelijk, maar sommige die raakten werkelijk waar kant noch wal. Ik zal het niet veroordelen, maar tegen deze mensen wil ik alleen zeggen: verdiep je nu eens echt in de materie voordat je gaat schreeuwen. Kijk eens goed en luister eens goed naar wat er allemaal gebeurt, ik weet zeker dat er niemand is die Feyenoord kapot wilt laten gaan, maar laat niet over je heen lopen. Dat hebben wij nog nooit gedaan. Het huidige bestuur maakt niet alleen de club kapot, maar ook de sfeer tussen de spelers, het legioen, de voetbaleenheid en de stewards. Alles en iedereen maken ze kapot, en laten wij dat aub niet gebeuren.

Wat is er nou voor vreselijks gebeurt afgelopen zaterdag? Het lopen met een doodskist? Hadden de mensen dan willen zien dat het maasgebouw bestormd werd, of nog erger? Er is niks gebeurt! Mensen die een plaats in het maasgebouw hadden konden gewoon naar binnen, soms met een cynische opmerking, maar er is niemand getackeld. Wij worden belogen en bedrogen, en wij willen niet over een aantal maanden zeggen, zie je wel, daarom zijn wij en waren wij boos. Nee wij willen over een aantal maanden kunnen zeggen: We Hebben Onze Club Terug.

En ik heb altijd geleerd, wie niet luisteren wilt, moet maar voelen. Dus als de directie volhard in hun standpunten en weigert te doen wat goed is voor de club, moeten wij actie voeren op een manier waarover gepraat wordt. Of je nu schande spreekt over die doodskist of het juist een goeie actie vind, zolang mensen het erover hebben is het een geslaagde actie. Anders zwijg je erover en ben je het al vergeten, maar indruk heeft het zeker gemaakt. Op iedereen.

We hebben nu twee van de twee gespeelde wedstrijden gewonnen. Maar kom op zeg, Excelsior en Roda, lang geleden met twee vingers in de neus en nu doen we of we kampioen zijn. Vergis je niet, ik ben ook erg blij met de punten, maar ik mis nog steeds Mijn Feyenoord. We zingen erover, maar doen er niks mee. Kom op mensen, open je ogen, laat je niet omlullen door mooie praatjes. WIJ worden voorgelogen, en dat gebeurt net zo lang totdat die mensen in het maasgebouw hun zakken hebben gevuld, en wij geen club meer hebben En dan zijn alle acties te laat.

MDG
o fijn, weer dat toontje van: "Wij weten alles en jullie weten niets". Zit ik echt op te wachten.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 16 augustus 2011 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 10:20 schreef Rovert het volgende:

[..]

o fijn, weer dat toontje van: "Wij weten alles en jullie weten niets". Zit ik echt op te wachten.
Idd, maar volgens is dit gewoon de lijdensweg onder de VG sympatisanten die dit ingezonden heeft.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 16 augustus 2011 - 11:29   quote  deeplink  
Ik ben wel voor een nieuw stadion, mits het een stadionpark word.
Dus veel voorzieningen in en rondom het stadion heen.
Zoals winkels uitgaansgelegenheden etc etc.
Iets wat voor de suporters nog aantrekkelijker is, en voor Feyenoord helemaal omdat ze vele miljoenen meer gaan verdienen eraan.
Ik heb een filmpje gezien in Stadion aflevering.
Daar was een Architect met dit idee, dat vind ik het allerbeste idee
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 16 augustus 2011 - 11:33   quote  deeplink  
Vooral veel kroegen om het stadion!
sevillana
 sevillana - dinsdag 16 augustus 2011 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 11:33 schreef hotjumper het volgende:
Vooral veel kroegen om het stadion!
een nieuw stadion bouwen + het benodigde aantal horeca ondernemers in de directe omgeving lijkt me commercieel gezien idd juist een prima boost voor de economie, lees werkgelegenheid + omzet. :)
Let it Snoo
 Let it Snoo - dinsdag 16 augustus 2011 - 19:40   quote  deeplink  
Geen nieuw stadion.. Bestaat toch geen mooier stadion dan de kuip?
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 16 augustus 2011 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 11:33 schreef hotjumper het volgende:
Vooral veel kroegen om het stadion!
Eens..!
Linkerd
 Linkerd - dinsdag 16 augustus 2011 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 11:08 schreef Suijltje het volgende:

[..]

Ja
Familie van mij woonden toen (praat over zo'n 40 jaar terug!) in de la Reystraat, was om de hoek!
Waar gaat dit over???? Feyenoord speelt al 74 jaar in de Kuip. Hou eens op zeg!!! 40 jaar geleden hadden we zelf de Cup met de Grote Oren al gewonnen en was het Afrikaanderplein al een schim uit een ver verleden.
Sabau
 Sabau - dinsdag 16 augustus 2011 - 20:01   quote  deeplink  
Gewoon een replica bouwen met capaciteit van 65000 lijkt me wel wat, iedereen tevreden..
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 16 augustus 2011 - 20:04   quote  deeplink  
100% absoluut nodig!!
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 16 augustus 2011 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 20:01 schreef Sabau het volgende:
Gewoon een replica bouwen met capaciteit van 65000 lijkt me wel wat, iedereen tevreden..
Ja goed idee

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Moet dat nieuwe stadion, nou echt wel komen ?









0.0072870