BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mario Been doet boekje open over vertrek

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - zondag 14 augustus 2011 - 11:52
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

MARIO BEEN DOET BOEKJE OVER OVER VERTREK (Feyenoord.blog.nl)

FR-Han
 FR-Han - zondag 14 augustus 2011 - 11:55   quote  deeplink  
tja.... moddergooien?
http://eredivisielive.nl/video/20843-mario-been-over-zijn-vertrek-bij-feyenoord.html

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 augustus 2011 door FR-Han --
FR-Han
 FR-Han - zondag 14 augustus 2011 - 11:56   quote  deeplink  
Nu op Eredivisie Live!
FR-Han
 FR-Han - zondag 14 augustus 2011 - 11:56   quote  deeplink  
ik dacht er staat een heel stuk bij de link....helemaal niets dus... exuus en slot
MMM
 MMM - zondag 14 augustus 2011 - 11:58   quote  deeplink  
Kan wel open blijven toch? Zal vast wel een filmpje over komen straks
piet de paler
 piet de paler - zondag 14 augustus 2011 - 11:58   quote  deeplink  
Dat doet Mario denk ik niet.
Suijltje
 Suijltje - zondag 14 augustus 2011 - 12:01   quote  deeplink  
Ik heb het boekje allang dichtgeslagen!
krullie1973
 krullie1973 - zondag 14 augustus 2011 - 12:01   quote  deeplink  
Been moet niet janken zelf genoeg fouten gemaakt oa met bruins
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 14 augustus 2011 - 12:03   quote  deeplink  
Welk boekje? Met zijn vrienden en vijanden?
Of zijn verkeerde trainingsmethodes?
Of hoe zijn vakantie in Spanje was?
Of het niet zien dat het vertrouwen was verdwenen? Dat zie je al als de spelers niet meer door het vuur voor je gaan!
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 14 augustus 2011 - 12:04   quote  deeplink  
Hij zal wel zeggen dat het met Mario Been ook zo goed was gegaan.....
de flh
 de flh - zondag 14 augustus 2011 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 11:58 schreef MMM het volgende:
Kan wel open blijven toch? Zal vast wel een filmpje over komen straks
Iig een berichtje.

http://www.ad.nl/ad/nl/5619/Feyenoord/article/detail/2848621/2011/08/14/Been-Van-Geel-wist-dat-stemming-er-zou-komen.dhtml

Been haalt uit: Van Geel wist dat stemming er zou komen

© PRO SHOTS

Mario Been is teleurgesteld in Martin van Geel. De oud-trainer van Feyenoord is niet te spreken over de manier waarop de technisch directeur heeft gehandeld toen bleek dat het merendeel van de selectie geen vertrouwen meer in hem had.

© anp
Stemming
'Van Geel had eerder naar mij toe moeten komen', aldus Been bij Eredivisie Live, waar hij wedstrijden analyseert. 'Hij wist al eerder af van de onvrede in de groep en dat er een mogelijke stemming zou komen. Toen had hij direct naar mij toe moeten komen en die stemming niet plaats moeten laten vinden.'

Oplossing
Als de stemming in de spelersgroep niet plaats had gevonden, was een oplossing volgens Been nog mogelijk geweest. 'Ik had dat gesprek wel eens willen hebben en dan willen zien of nog steeds 13 van de 18 spelers tegen mij waren', gaf hij zondag aan. 'De onvrede ging om puntjes waar echt wel over heen te komen was. Zo ging het over de trainingsintensiteit en vroegen bepaalde spelers zich af of ze zich nog wel konden doorontwikkelen bij Feyenoord.' (ANP)
hotjumper
 hotjumper - zondag 14 augustus 2011 - 12:08   quote  deeplink  
Nou zit niks gelogen bij.
MMM
 MMM - zondag 14 augustus 2011 - 12:11   quote  deeplink  
Misschien eens kritisch naar jezelf kijken Mario..
sevillana
 sevillana - zondag 14 augustus 2011 - 12:15   quote  deeplink  
MvG - Judas?
Ronneke
 Ronneke - zondag 14 augustus 2011 - 12:18   quote  deeplink  
Als Been een vent had geweest had hij alsnog een gesprek met van Geel en de spelers aangegaan en niet als een zielig ventje jankend weggelopen en daarna modder gooien. Zielig, ik had hem hoger ingeschat. Net zo intelligent met zijn voetbal carriere als dat hij nu trainer is. Jammer maar helaas........................!!!!!
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - zondag 14 augustus 2011 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 12:15 schreef sevillana het volgende:
MvG - Judas?
heeft niks met Wijnaldum te maken..
hotjumper
 hotjumper - zondag 14 augustus 2011 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 12:11 schreef MMM het volgende:
Misschien eens kritisch naar jezelf kijken Mario..
Dan nog verdient de gang van zaken geen schoonheidsprijs. Wees dan een kerel en zeg gewoon dat je het niet ziet zitten met hem.
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 14 augustus 2011 - 12:24   quote  deeplink  
Been legt slim als hij is de bal bij van Geel. Hij claimt dat hij niks in de gaten heeft gehad. Tja. Kortom hij gaf toe fout te zijn geweest met Timmy de Cler maar verder had hij het toch wel goed gedaan vond ie zelf. Jan Everse die zelf vorig jaar in VI tv verkondigde dat spelers bij Feyenoord niet beter werden onder Been zat maar wat mee te lullen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 14 augustus 2011 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 12:24 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Dan nog verdient de gang van zaken geen schoonheidsprijs. Wees dan een kerel en zeg gewoon dat je het niet ziet zitten met hem.
dit is een kant. De manier waarop (door een stemming) verdiend inderdaad geen schoonheidsprijs. Ook storend dat de spelersgroep niet eerder bij hem of iemand anders heeft aangeklopt om de problemen te verhelpen. Maar om Van Geel nu ook meteen van alles in de schoenen te gaan schuiven gaat me wat ver. Ik wacht op zijn reactie.

En bovendien, hoewel ik Mario tot het einde gesteund heb en niet blij wat met zijn vertrek, mag hij toch ook wel de hand in eigen boezem steken. Niet dat we eerste 5 hadden moeten eindigen, maar toch.

Bovendien kun je aan de reacties van de spelers goed afleiden waar het bij Been niet goed zat. Als Cabral gisteren zegt dat de communicatie met Koeman goed is. Dat hij duidelijk opdrachten meegeeft en vertrouwen geeft, dan weet je waar (het volgens sommige spelers) bij Mario aan schortte.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 14 augustus 2011 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 12:08 schreef hotjumper het volgende:
Nou zit niks gelogen bij.
en hij heeft zich nooit afgevraagd waarom spelers hun conditie op peil hielden bij amateurverenigingen in de regio?
2gewonnen wedstrijden maakt nog geen zomer maar er word verzorgt positie spel gespeeld.een speler als el ahmadi fleurt helemaal op.dat zijn dingen waar mario maar eerst eens goed over na moet denken.
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 14 augustus 2011 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 12:36 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

en hij heeft zich nooit afgevraagd waarom spelers hun conditie op peil hielden bij amateurverenigingen in de regio?
2gewonnen wedstrijden maakt nog geen zomer maar er word verzorgt positie spel gespeeld.een speler als el ahmadi fleurt helemaal op.dat zijn dingen waar mario maar eerst eens goed over na moet denken.
helemaal mee eens. Hoe het procedureel is verlopen doet weinig (meer) ter zake. 13 van de 18 zagen het niet meer zitten. Dat is veel. Dat het uberhaupt tot een stemming kwam zegt ook al heel wat.

En zijn salaris en dat van Vlemminx wordt doorbetaald liet hij zich ontvallen terwijl wij dachten dat ie Feyenoord ter wille is geweest. Mario heeft niets te klagen.
MMM
 MMM - zondag 14 augustus 2011 - 12:41   quote  deeplink  
Wat een verschrikkelijke huilebalk zeg. Hij heeft weer niks fout gedaan, het is allemaal de schuld van andere. Kijk eens kritisch naar jezelf slapjanus!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 14 augustus 2011 - 12:43   quote  deeplink  
Been heeft helemaal gelijk.
Vind dit geen moddergooien maar je mening geven.
Overigens denk ik wel dat Been niet meer de aangewezen man was.
Ook als hij de spelersgroep hun mening had kunnen laten bij stellen.
Er is nu eenmaal een tijd van komen en gaan.
Alleen het gaan op deze manier was niet correct.
FR-Han
 FR-Han - zondag 14 augustus 2011 - 12:43   quote  deeplink  
mario///feyenoorderaf
hotjumper
 hotjumper - zondag 14 augustus 2011 - 12:43   quote  deeplink  
Blijkbaar was dit inderdaad wat we nodig hadden. Nu maar hopen dat ze de stijgende lijn volhouden.
uitrotterdam
 uitrotterdam - zondag 14 augustus 2011 - 12:47   quote  deeplink  
Moet een beetje lachen om Mario......naar mijn mening, heb je als staf, zo verschrikkelijk gefaald. Als je niet weet wat er in een groep leeft, dan klopt er gewoon iets niet. In een stadium waar Feyenoord in zat, moet je er zo scherp op zitten en juist precies weten wat er speelt om er weer boven op te komen.

Als een complete staf, roept, we hebben niets aan zien komen....dan ben je (A) niet capabel om trainer/coach te zijn van een Topsport selectie of (B) ben je zo verschrikkelijk arrogant, dat je het gewoon niet wil zien.

Iedereen die regelmatig een training bezoekt, weet dat de onvrede over trainingsintensiteit al maanden rond ging over Varkenoord, zelfs de supporters wisten het.

En zeg zou zelf, als je zo slecht speelt en nog geen bal over 5 meter naar je medespeler kan verplaatsen, dan moet je toch meer gaan trainen, ook al is het maar aan het zelfvertrouwen.

Mario.....je wil nu je gram halen, maar voor mij ben je geslaagd voor het brevet van onvermogen en sorry voor mij ben je gewoon een tikkeltje arrogant en lui.

Zal nooit vergeten....Nee, Makaay heb ik niet nodig, wil een bewegelijke spits. Jaar later, zijn we te jong, niet ervaren, komen we scorend vermogen te kort en missen we een spits????
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 14 augustus 2011 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 12:47 schreef uitrotterdam het volgende:
Moet een beetje lachen om Mario......naar mijn mening, heb je als staf, zo verschrikkelijk gefaald. Als je niet weet wat er in een groep leeft, dan klopt er gewoon iets niet. In een stadium waar Feyenoord in zat, moet je er zo scherp op zitten en juist precies weten wat er speelt om er weer boven op te komen.

Als een complete staf, roept, we hebben niets aan zien komen....dan ben je (A) niet capabel om trainer/coach te zijn van een Topsport selectie of (B) ben je zo verschrikkelijk arrogant, dat je het gewoon niet wil zien.

Iedereen die regelmatig een training bezoekt, weet dat de onvrede over trainingsintensiteit al maanden rond ging over Varkenoord, zelfs de supporters wisten het.

En zeg zou zelf, als je zo slecht speelt en nog geen bal over 5 meter naar je medespeler kan verplaatsen, dan moet je toch meer gaan trainen, ook al is het maar aan het zelfvertrouwen.

Mario.....je wil nu je gram halen, maar voor mij ben je geslaagd voor het brevet van onvermogen en sorry voor mij ben je gewoon een tikkeltje arrogant en lui.

Zal nooit vergeten....Nee, Makaay heb ik niet nodig, wil een bewegelijke spits. Jaar later, zijn we te jong, niet ervaren, komen we scorend vermogen te kort en missen we een spits????
dat ie Makaay passeerde voor Tomasson vond ik nog juist een van de betere keuzes.
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - zondag 14 augustus 2011 - 12:53   quote  deeplink  
de huidige situatie verraad de waarheid, laat hem lekker zijn ding doen bij EL, hij blijft een jongen van de club.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 14 augustus 2011 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 12:43 schreef hotjumper het volgende:
Blijkbaar was dit inderdaad wat we nodig hadden. Nu maar hopen dat ze de stijgende lijn volhouden.
een stijgende lijn in de ontwikkeling mag je nu verwachten,maar een kampioenschap
is onmogelijk jumper.de handeling van van geel is discutabel.
maar we zullen later zien of het goed of niet goed is geweest voor feyenoord.
el-loco
 el-loco - zondag 14 augustus 2011 - 12:54   quote  deeplink  
Ik begrijp dat Been boos is over het feit dat hij de laan uitgestuurd is. Maar ik vind het jammer dat hij net zoals Beenhakker blijft zeiken. Ik vind tot nu toe elke beslissing van Van Geel top. En ja achteraf kan je altijd lullen, de prestaties waren slecht onder Been.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 14 augustus 2011 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 12:43 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Been heeft helemaal gelijk.
Vind dit geen moddergooien maar je mening geven.
Overigens denk ik wel dat Been niet meer de aangewezen man was.
Ook als hij de spelersgroep hun mening had kunnen laten bij stellen.
Er is nu eenmaal een tijd van komen en gaan.
Alleen het gaan op deze manier was niet correct.
De manier waarop ben ik met jou eens! Maar mario had zelf al veel eerder moeten zien er geen chemie meer was met het grootste deel van de spelers groep.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 14 augustus 2011 - 12:55   quote  deeplink  
Jammer dat hij dit doet, heeft hij niet nodig.
Zaken gaan zoals ze gaan, van beide kanten valt er ws genoeg te zeggen maar het is gebeurt. Nu weer verder, hoop voor Mario dat hij een mooie club kan gaan trainen. En voor Feyenoord dat hij verder zijn mond houdt.
De Pater
 De Pater - zondag 14 augustus 2011 - 13:06   quote  deeplink  
Het zat er aan te komen, en dan zeggen dat hij het totaal niet had zien aankomen. Alleen al de opmerking destijds door v. Geel bij Barend en Barend moest genoeg zijn om te weten dat deze TD niet zijn TD zou worden. Nu over de schouder kijken en proberen zijn gram te halen heeft totaal geen zin, laat hem zijn sportieve gram bij een andere club halen en zo op een sportieve manier laten zien dat het ook anders kan. Het vonkje was er gewoon niet meer en Been was helaas de zwakke schakel, blijkt zeker nu wel. Van Geel weet dondersgoed waar hij mee bezig is en een goede TD gaat keihard door. Overigens vind ik het allebei helden, laat dat voorop staan maar soms gaat het gewoon niet en moet je afscheid nemen..
Stylzz
 Stylzz - zondag 14 augustus 2011 - 13:14   quote  deeplink  
Dat was vroeger dit is nu.
Ronnie9000
 Ronnie9000 - zondag 14 augustus 2011 - 13:16   quote  deeplink  
volstrekte onzin om weer kolen op het vuur te gooien, had meer verwacht van hem. Triest en zielig, dit zegt ontzettend veel wat voor persoonlijkheid hij nu werkelijk is.
De Pater
 De Pater - zondag 14 augustus 2011 - 13:16   quote  deeplink  
Idd, en nu ziet het er wonderbaarlijk ineens heel anders uit. Toeval of klasse?
MMM
 MMM - zondag 14 augustus 2011 - 13:26   quote  deeplink  
http://eredivisielive.nl/video/20843-mario-been-over-zijn-vertrek-bij-feyenoord.html

Hier kon je op wachten. Been, en ook Beenhakker, zitten vol rancune nu ze er beiden met hun grote ego's uitgegooid zijn. En in hun beleving zijn zij zelf toch echt belangrijker dan wie of wat dan ook. Mario heeft weer niks fout gedaan, het is allemaal de schuld van andere.

En we beginnen weer over het signaal dat Mario niet heeft gehad van de spelersgroep.. Als Van Geel op afstand beter wist wat er in de groep speelde dan de trainer die dagelijks met hen werkte, zegt dat toch genoeg over de gehele technische staff.

Begint hij weer dat de oudere spelers weg moesten omdat die te zwaar op de begroting drukten en hij verder moest met jonge jongens.. Wat maakt het uit als je die oudjes op Gio en af en toe Landzaat nooit opstelde?

De Vrij heeft hij centraal gezet. Ja vind je het gek als die Bahia er geen moer van bakt. Diezelfde de Vrij werd overigens gepasseerd door Gill Swerts tegen 020..

Wijnaldum heeft hij op 10 gezet. Ja omdat je vriend Bruins geblesseerd raakte, anders had die het hele jaar daar gespeeld.

Castaignos heeft hij het vertrouwen gegeven.. Vertrouwen krijgt zo'n jongen echt als die papzak van een van Beukering de voorkeur krijgt boven hem..

En hij durft te zeggen dat elke speler beter geworden is HAHAHAHAHAHAHA!!!!

Cissé noemt hij nog steeds een goede speler! Fernandez gaat er zelfs 15 maken dit seizoen, maar die paste toch niet in het systeem?

En die Everse is ook een slapjanus. Eerst een grote mond hebben bij VI over Been dat hij spelers niet beter maakt en nu in de reet van Mario kruipen..

En nu je mond houden over Feyenoord, succes bij EL en op de golfbaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 augustus 2011 door MMM --
krullie1973
 krullie1973 - zondag 14 augustus 2011 - 13:27   quote  deeplink  
2gespeeld 6 geef koeman vertrouwen spelen aanvallend wil je nog meer
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 14 augustus 2011 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 13:16 schreef Ronnie9000 het volgende:
volstrekte onzin om weer kolen op het vuur te gooien, had meer verwacht van hem. Triest en zielig, dit zegt ontzettend veel wat voor persoonlijkheid hij nu werkelijk is.
hij schijnt volgens een dorpsgenoot van hem een maat van mij.
een hele aardige vent te zijn die altijd voor iedereen klaar staat
en altijd bereid is andere te helpen.
bedoel je dat?
ik vind jou op het forum ook altijd een lul.
uitrotterdam
 uitrotterdam - zondag 14 augustus 2011 - 13:38   quote  deeplink  
En nu je mond houden over Feyenoord, succes bij EL en op de golfbaan.

+ 1 helemaal eens, een man met totaal geen zelfreflectie.
craven
 craven - zondag 14 augustus 2011 - 13:45   quote  deeplink  
Heb het "interview" gezien, beetje nagezeik. Hoe het precies zat tussen Been en M.v.G. weet ik niet, dus kan er niet over oordelen. Mario liet wel blijken dat hij(op het gevalletje de Cler na)niks fout had gedaan, dat was niet echt sterk. Iedereen maakt fouten. Opvallend vondt ik wel dat hij de spelers niks kwalijk nam
Trouwe hond
 Trouwe hond - zondag 14 augustus 2011 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 13:26 schreef MMM het volgende:
http://eredivisielive.nl/video/20843-mario-been-over-zijn-vertrek-bij-feyenoord.html

Hier kon je op wachten. Been, en ook Beenhakker, zitten vol rancune nu ze er beiden met hun grote ego's uitgegooid zijn. En in hun beleving zijn zij zelf toch echt belangrijker dan wie of wat dan ook. Mario heeft weer niks fout gedaan, het is allemaal de schuld van andere.

En we beginnen weer over het signaal dat Mario niet heeft gehad van de spelersgroep.. Als Van Geel op afstand beter wist wat er in de groep speelde dan de trainer die dagelijks met hen werkte, zegt dat toch genoeg over de gehele technische staff.

Begint hij weer dat de oudere spelers weg moesten omdat die te zwaar op de begroting drukten en hij verder moest met jonge jongens.. Wat maakt het uit als je die oudjes op Gio en af en toe Landzaat nooit opstelde?

De Vrij heeft hij centraal gezet. Ja vind je het gek als die Bahia er geen moer van bakt. Diezelfde de Vrij werd overigens gepasseerd door Gill Swerts tegen 020..

Wijnaldum heeft hij op 10 gezet. Ja omdat je vriend Bruins geblesseerd raakte, anders had die het hele jaar daar gespeeld.

Castaignos heeft hij het vertrouwen gegeven.. Vertrouwen krijgt zo'n jongen echt als die papzak van een van Beukering de voorkeur krijgt boven hem..

En hij durft te zeggen dat elke speler beter geworden is HAHAHAHAHAHAHA!!!!

Cissé noemt hij nog steeds een goede speler! Fernandez gaat er zelfs 15 maken dit seizoen, maar die paste toch niet in het systeem?

En die Everse is ook een slapjanus. Eerst een grote mond hebben bij VI over Been dat hij spelers niet beter maakt en nu in de reet van Mario kruipen..

En nu je mond houden over Feyenoord, succes bij EL en op de golfbaan.
Het gekke is dat Beenhakker bij zijn nieuwe club direct zijn trainer ontslaat, als hem zelf iets overkomt is de wereld te klein.
Hij had zoveel vertrouwen in Been, maar stelt hem klaarblijkelijk niet aan bij zijn nieuwe club.
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 14 augustus 2011 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 13:52 schreef Trouwe hond het volgende:

[..]

Het gekke is dat Beenhakker bij zijn nieuwe club direct zijn trainer ontslaat, als hem zelf iets overkomt is de wereld te klein.
Hij had zoveel vertrouwen in Been, maar stelt hem klaarblijkelijk niet aan bij zijn nieuwe club.
de voetbalwereld is echt hypocriet
Stylzz
 Stylzz - zondag 14 augustus 2011 - 13:54   quote  deeplink  
Mario móet gewoon et nu niets meer over zeggen

En wij ook niet.
krullie1973
 krullie1973 - zondag 14 augustus 2011 - 13:55   quote  deeplink  
Wij staan boven aan ole ole
MMM
 MMM - zondag 14 augustus 2011 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 13:52 schreef Trouwe hond het volgende:

[..]

Het gekke is dat Beenhakker bij zijn nieuwe club direct zijn trainer ontslaat, als hem zelf iets overkomt is de wereld te klein.
Hij had zoveel vertrouwen in Been, maar stelt hem klaarblijkelijk niet aan bij zijn nieuwe club.
Inderdaad! En dat zei Etienne Verhoeff ook even bij FC Rijnmond afgelopen week tegen het schnabbelmaatje van Mario, Jan Dirk Stouten.. Maar dat van Beenhakker ligt weer heel anders, aldus Jan Dirk..
GeenGelul
 GeenGelul - zondag 14 augustus 2011 - 13:59   quote  deeplink  
Mario wie?
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 14 augustus 2011 - 13:59   quote  deeplink  
Ik vind het leven bij Feyenoord zonder dat gelul van Mario en Leo een verademing. Als ik er al gek van wordt dan zal dat bij de spelers ook wel zo geweest zijn. Ronald Koeman is gewoon een vakman die durft te delegeren aan kundige, mondige assistenten. Hij is niet bang voor een conflictje. Hoe Mario weg is gegaan maakt niet meer uit. Het is goed dat ie weg is.
piet de paler
 piet de paler - zondag 14 augustus 2011 - 14:13   quote  deeplink  
Net even zitten luisteren naar Mario.
Mooi gesproken maar hij wakkert wel het vuurtje weer op.
En nogmaals RTV rijnmond smult hiervan,wat blijft dat een rancuneus groepje.
gelukkig hoofdredacteur opgestapt.
freduc
 freduc - zondag 14 augustus 2011 - 15:01   quote  deeplink  
als mario nou een vent is en feyenoorder , dan ga je niet met modder gooien en onrust stoken (blijkbaar heeft leo dat hem wel goed bijgebracht), in het begin heeft hij het wel aardig gedaan maar het laatste jaar dus niet , als je gisteren kijkt hoe fris en vrij ze spelen en met vertrouwen zegt het eigenlijk genoeg'
kijkt de schoonheidsprijs verdient het niet maar v Geel handelt slim en handig , nu stapt Been zelf op en dat scheelt weer in de afkoopsom
FR-Han
 FR-Han - zondag 14 augustus 2011 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 15:01 schreef freduc het volgende:
als mario nou een vent is en feyenoorder , dan ga je niet met modder gooien en onrust stoken (blijkbaar heeft leo dat hem wel goed bijgebracht), in het begin heeft hij het wel aardig gedaan maar het laatste jaar dus niet , als je gisteren kijkt hoe fris en vrij ze spelen en met vertrouwen zegt het eigenlijk genoeg'
kijkt de schoonheidsprijs verdient het niet maar v Geel handelt slim en handig , nu stapt Been zelf op en dat scheelt weer in de afkoopsom
onzin. salaris word doorbetaald. en dat van vlemmix ook

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 augustus 2011 door FR-Han --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5955
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mario Been doet boekje open over vertrek









0.0078690