BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mario Been doet boekje open over vertrek

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - zondag 14 augustus 2011 - 11:52
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

MARIO BEEN DOET BOEKJE OVER OVER VERTREK (Feyenoord.blog.nl)

FR-Han
 FR-Han - zondag 14 augustus 2011 - 15:08   quote  deeplink  
helemaal mee eens. Hoe het procedureel is verlopen doet weinig (meer) ter zake. 13 van de 18 zagen het niet meer zitten. Dat is veel. Dat het uberhaupt tot een stemming kwam zegt ook al heel wat.

En zijn salaris en dat van Vlemminx wordt doorbetaald liet hij zich ontvallen terwijl wij dachten dat ie Feyenoord ter wille is geweest. Mario heeft niets te klagen.

aldus sportdwaas een stukkie hierboven. dit keer geloof ik hem
freduc
 freduc - zondag 14 augustus 2011 - 15:09   quote  deeplink  
geen onzin , v Geel heeft duidelijk gezegd dat mario na zijn opstappen zich heel schappelijk heeft opgesteld in de financiele afhandeling , daarbij is hij zelf opgestapt en niet ontslagen
Stylzz
 Stylzz - zondag 14 augustus 2011 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 15:06 schreef obiku010 het volgende:

[..]

onzin. salaris word doorbetaald. en dat van vlemmix ook
Vlemdinges is zelf gegaan
FR-Han
 FR-Han - zondag 14 augustus 2011 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 15:12 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Vlemdinges is zelf gegaan
ok dan. dus alleen been krijgt centen?
hotjumper
 hotjumper - zondag 14 augustus 2011 - 15:44   quote  deeplink  
Nu moet ik zeggen dat Koeman wel betere assistenten heeft.
Als van Geel het dus wel wist wat er speelde onder de spelers heeft hij dus glashard zitten liegen. Als hij het niet wist dan was hij net zo nalatig als Been. Hij heeft zijn reputatie als engnek weer waar gemaakt.... Gelukkig voor ons is het een succesvolle engnek.
craven
 craven - zondag 14 augustus 2011 - 15:44   quote  deeplink  
Van Geel: 'Misschien moet Mario in de spiegel kijken'

14/08/2011 15:37

Het duurde niet lang voordat Martin van Geel reageerde op de aantijgingen van Mario Been. Volgens de technisch directeur moet de oud-trainer van Feyenoord bij zichzelf te rade gaan.

Volgens Been had Van Geel eerder moeten melden welke onvrede er leefde onder de spelers. Omdat dat werd nagelaten, was er na de stemming bij de selectie geen ruimte meer voor een vervolg van de samenwerking.

'Misschien moet Mario eens in de spiegel gaan kijken, in plaats van altijd maar naar anderen te wijzen', reageerde Van Geel tegenover NUsport. De technisch directeur spreekt ook tegen dat hij op de hoogte was van de stemming. Van Geel probeerde volgens eigen zeggen na de stemming nog een verzoeningsgesprek te regelen, maar Been had toen al zijn conclusies getrokken.

'Iedereen die bij Mario's vertrek betrokken was beaamt dat het zo is gegaan als wij naar buiten hebben gebracht, ook de rest van de staf', aldus Van Geel. 'Ik vind het persoonlijk heel vervelend voor Mario dát het is gebeurd, maar het is gegaan zoals het gegaan is. Dat-ie nu zo reageert, vind ik jammer.'
MMM
 MMM - zondag 14 augustus 2011 - 16:09   quote  deeplink  
+1000
piet de paler
 piet de paler - zondag 14 augustus 2011 - 16:46   quote  deeplink  
kijkt niet achterom en kijk voorwaarts.
Verleden is als een zaklantaarn op je rug het verlicht alleen de achterliggende gebeurtenissen.
Mario bedankt Ronald welkom
De koning is dood lang leve de nieuwe koning.
Goh wat ben ik weer mooi filosofisch bezig
hotjumper
 hotjumper - zondag 14 augustus 2011 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 16:46 schreef piet de paler het volgende:
kijkt niet achterom en kijk voorwaarts.
Verleden is als een zaklantaarn op je rug het verlicht alleen de achterliggende gebeurtenissen.
Mario bedankt Ronald welkom
De koning is dood lang leve de nieuwe koning.
Goh wat ben ik weer mooi filosofisch bezig
Maar je hebt gelijk.
MMM
 MMM - zondag 14 augustus 2011 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 15:15 schreef obiku010 het volgende:

[..]

ok dan. dus alleen been krijgt centen?
Zowel Been als Vlemmings krijgen tot het einde van het seizoen uitbetaald.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 augustus 2011 door MMM --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 14 augustus 2011 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 17:43 schreef MMM het volgende:

[..]

Zowel Been als Vlemmings krijgen tot het einde van het seizoen uitbetaald.
Als dat zo is, is Been minder Feyenoorder dan we dachten!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 augustus 2011 door Feyenoord till i die --
hotjumper
 hotjumper - zondag 14 augustus 2011 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 17:50 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Als dat zo is, is Been minder Feyenoorder dan we dachten!!
Dat is natuurlijk onzin. Normaal worden dit soort zaken met een bedrag in één keer afgehandeld. Dat had Feyenoord niet kunnen betalen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 14 augustus 2011 - 17:56   quote  deeplink  
Ik vind dat hij wel wat had mogen inleveren omdat hij de situatie van ZIJN club kent!
hotjumper
 hotjumper - zondag 14 augustus 2011 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 17:56 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Ik vind dat hij wel wat had mogen inleveren omdat hij de situatie van ZIJN club kent!
We weten de details toch niet, speculatie daarover is stemmingmakerij.
freduc
 freduc - zondag 14 augustus 2011 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 16:46 schreef piet de paler het volgende:
kijkt niet achterom en kijk voorwaarts.
Verleden is als een zaklantaarn op je rug het verlicht alleen de achterliggende gebeurtenissen.
Mario bedankt Ronald welkom
De koning is dood lang leve de nieuwe koning.
Goh wat ben ik weer mooi filosofisch bezig
inderdaad ben ik hiermee eens , feit blijft toch dat been moet natrappen en niet voorwaards wil kijken voor de club , feyenoord is er niet bij gebaad voor deze onrust
de flh
 de flh - zondag 14 augustus 2011 - 20:57   quote  deeplink  
Mario is geen werknemer meer van Feyenoord, dus beter voor hem om z'n mond te houden aangaande werkgerelateerde zaken.

Verder wat Leon zegt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 14 augustus 2011 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 15:44 schreef hotjumper het volgende:
Nu moet ik zeggen dat Koeman wel betere assistenten heeft.
Als van Geel het dus wel wist wat er speelde onder de spelers heeft hij dus glashard zitten liegen. Als hij het niet wist dan was hij net zo nalatig als Been. Hij heeft zijn reputatie als engnek weer waar gemaakt.... Gelukkig voor ons is het een succesvolle engnek.
hier heb je zeker een punt maat.
freduc
 freduc - zondag 14 augustus 2011 - 21:32   quote  deeplink  
er wordt heel wat afgelogen in de voetbalwereld dat is niet nieuw , een leugentje voor eigen enof club is dan vaak gebruikelijk
v geel doet het goed voor feyenoord , de resultaten bewijzen het tot nu toe , enof hij of mario dan liegen vind ik niet belangrijk , we moeten vooruit dat vind ik belangrijker
en als mario dan zo'n feyenoorder is houd hij zijn mond en gaat niet met modder gooien , zeker in de wetenschap dat hij een zeer vorstelijk salaris (1 milj netto)heeft ontvangen en weinig heeft klaargemaakt
terecht dat v geel zegt dat hij beter in de spiegel kijkt
Stylzz
 Stylzz - zondag 14 augustus 2011 - 21:38   quote  deeplink  
Boeiuh!
Vroeger is dood!
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 14 augustus 2011 - 21:39   quote  deeplink  
Ik praat Styllz even na: beu
Stylzz
 Stylzz - zondag 14 augustus 2011 - 21:41   quote  deeplink  
Plus1
raket
 raket - zondag 14 augustus 2011 - 21:42   quote  deeplink  
Mario zit zelf op een Zaterdagavond tot 3 uur dronken op een verjaardag,terwijl Feyenoord de andere dag moet voetballen en zo zijn er wel meer voorbeelden die niet erg veel indruk maakten op de spelers
Mario moet gewoon z'n mond houden,want hij heeft het zelf veroorzaakt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 augustus 2011 door raket --
freduc
 freduc - zondag 14 augustus 2011 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 21:42 schreef raket het volgende:
Mario zit zelf op een Zaterdagavond tot 3 uur dronken op een verjaardag,terwijl Feyenoord de andere dag moet voetballen en zo zijn er wel meer voorbeelden die niet erg veel indruk maakten op de spelers
Mario moet gewoon z'n mond houden,want hij heeft het zelf veroorzaakt
mee eens , de geluiden dat hij de kantjes eraf liep en vaker op de golf course dan op het trainingsveld stond komen niet uit de lucht vallen
de prestaties bewijzen het toch ook , kijk hoe het nu gaat onder koeman ,
daarbij vond ik zijn aankoop beleid ook drama
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - zondag 14 augustus 2011 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 21:57 schreef freduc het volgende:

[..]

mee eens , de geluiden dat hij de kantjes eraf liep en vaker op de golf course dan op het trainingsveld stond komen niet uit de lucht vallen
de prestaties bewijzen het toch ook , kijk hoe het nu gaat onder koeman ,
daarbij vond ik zijn aankoop beleid ook drama
zijn aankoopbeleid? daar was hij niet voor, of je moet zijn aankoopbeleid wat betrefd golfclubs en huizen in Spanje bedoelen..
dr. Love
 dr. Love - maandag 15 augustus 2011 - 00:12   quote  deeplink  
Hoe haalt hij die vuile gore acherbakse en vewende schooljongetje mentaliteit vandaan de grootste scheinheilig figuur dat er is op voetbal gebied heeft z,n zakken goed gevuld, echt sorry wat ik nu denkt voor suporters die hem steunen,
Maar deze jongen móet nooit meer trainer worden, hij mag nog van geluk spreken dat feyenoord in de puin ligt, want een echte topclub en of topspelers hadden hem al na 5 wedstrijden der uitgeflikkerd,
En leo ook dat heeft de directie goed gedaan oprotten die verwende figuren .
M.van geel is op de goede weg we hebben nog een lange weg te gaan want na zoveel jaren sportief en zakelijk tegenslagen wordt feyenoord weer een van de sterkste club van europa.
En ik zou graag v.geel advies willen geven om iedereen te screenen, en a.u.b geef w.v. hanegem ook een functie in feyenoord die man is 24 karaats feyenoorder en niet die kontenlikker r.spelbos wat een vies mannetje als hij en die flikkers bij vi aantafel een echte voetbalkenners zijn dan hadden ze alang moeten zeggen dat mario b niet de geschikte trainer is van feyenoord
Trainers kunnen zich makkelijk verstoppen alleen bij einde van het seizoen maar dan heb je al zwaar verkloot, volgens mij weten veel mensen niet wat een trainervak inhoud dan alleen spelers opstellen die voor een oogappel is.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 15 augustus 2011 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 15:44 schreef hotjumper het volgende:
Nu moet ik zeggen dat Koeman wel betere assistenten heeft.
Als van Geel het dus wel wist wat er speelde onder de spelers heeft hij dus glashard zitten liegen. Als hij het niet wist dan was hij net zo nalatig als Been. Hij heeft zijn reputatie als engnek weer waar gemaakt.... Gelukkig voor ons is het een succesvolle engnek.
De waarheid zal in het midden liggen!!
sevillana
 sevillana - maandag 15 augustus 2011 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 12:21 schreef Jhon de Beuk het volgende:

[..]

heeft niks met Wijnaldum te maken..
says who?
dr. Love
 dr. Love - maandag 15 augustus 2011 - 00:29   quote  deeplink  
Martin v geel warom probeer je niet grote multinationals bij trekken bij feyenoord zoals shell,boskalis, kpn, nog vele anderen geef alle seizoenkaart houders een leuke korting op diensten bijv op brandstoffen "shell", energie kosten verlagen "energie bedrijf", en noem maar op. Hiermee is iedereen blij en voor rotterdam helemaal top en dat geldt ook voor de bedrijfsleven.
F.L.E
 F.L.E - maandag 15 augustus 2011 - 00:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 00:29 schreef dr. Love het volgende:
Martin v geel warom probeer je niet grote multinationals bij trekken bij feyenoord zoals shell,boskalis, kpn, nog vele anderen geef alle seizoenkaart houders een leuke korting op diensten bijv op brandstoffen "shell", energie kosten verlagen "energie bedrijf", en noem maar op. Hiermee is iedereen blij en voor rotterdam helemaal top en dat geldt ook voor de bedrijfsleven.
Als Martin van Geel dit moet regelen kun je beter onze commercieel directeur Koevermans eruit gooien. Scheelt je gelijk weer 200K salaris.
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 15 augustus 2011 - 00:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 00:29 schreef dr. Love het volgende:
Martin v geel warom probeer je niet grote multinationals bij trekken bij feyenoord zoals shell,boskalis, kpn, nog vele anderen geef alle seizoenkaart houders een leuke korting op diensten bijv op brandstoffen "shell", energie kosten verlagen "energie bedrijf", en noem maar op. Hiermee is iedereen blij en voor rotterdam helemaal top en dat geldt ook voor de bedrijfsleven.
Zolang het risico bestaat dat supporters van Feyenoord zich misdragen (Nancy) en dat antijoden gedoe zo'n belangrijk onderdeel lijkt te moeten uitmaken van de clubcultuur zal Feyenoord nooit en te nimmer echt een grote sponsor vinden of het moet een sjeik zijn of de staatoliemij. van Perzië

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 augustus 2011 door sportdwaas --
dr. Love
 dr. Love - maandag 15 augustus 2011 - 00:41   quote  deeplink  
R.koeman ik ben echt blij met je komst ik ben ervan overtuigd dat je kwalitatief en sportief feyenoord weer Naar de top brengt met deze talentvolle spelers want w.v. hanegem denkt er ook dat er veel uit te halen is uit de spelers
Als jij dat voor elkaar krijgt dan bereidt je maar voor dat er een grote club voor je aanmeldt r. Koeman
Dus haal alles uit de kast en maak de spelers top er zijn er maar weinige die dat kunnen.
dr. Love
 dr. Love - maandag 15 augustus 2011 - 01:21   quote  deeplink  
Feyenoord onmiddelijk matavs halen dit is de spits die feyenoord nodig heeft en everton
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 15 augustus 2011 - 03:26   quote  deeplink  
wat ik altijd wel gevaarlijk vind is om nu opeens mario been totaal af te branden en me me me meneer van geel helemaal de held te gaan vinden in deze.
geloof mij nou dat het van geel wel erg goed uitkwam dat mario vertrok.
en ook ik vind het niet erg maar geloven jullie nou echt dat het zuiver is
gespeeld door van geel.die man is nog gladder dan snot .precies wat feyenoord
nu
nodig heeft.maar het was mijn vriend nooit en zal het ooknooit worden.
dr. Love
 dr. Love - maandag 15 augustus 2011 - 04:59   quote  deeplink  
Jammer maar jullie luisteren alleen maar Naar die achterbakse analitycus zoals die derksen, r.van de gijp wel af en toe leuke humor en vele anderen en oké de spelers moeten het doen maar wie maakt de keuze om bij de eerste te spelen en je hebt te maken met mensen en geef elke mens maar 1 miljoen niemand rent de aarde in een keer door.
Dat de spelers zoveel verdienen is niet de schuld van de spelers dat zijn de toeschouwers en bedrijven, let maar op de echte crisis móet nog komen want die zuid europese voetballanden worden als eerste aangepakt iedreen móet zich te pletter werken en die gasten verdienen met simpel voetbalspel miljoenen en alles er omheen.dit kan niet langer stand houden.
dr. Love
 dr. Love - maandag 15 augustus 2011 - 05:25   quote  deeplink  
Leon je hebt wel kritiek over m.v.geel maar je móet wel met feitelijk argument komen want voorlopig heeft hij een visie wat voor hem ook lastig is zonder geld en intussen móet hij sportief feyenoord ook gezondmaken, ik zou zeggen als de mogelijkheid is om een speler te halen dan een speler die dan ook echt een versterking halen en anders niet beloven want die suporters beschouwen je als de kop van jut. Dus leg koeman uit we moeten financieel gezond worden, en daarna gerichte aankopen doen die past bij feyenoord en daarna als het sportief gaat draaien dan pas denken aan een nieuwe stadium en zo een model als de kuip , want investeren wordt alleen succes als feyenoord grote prijzen wint, dan zullen de mega bedrijven bij feyenoord komen, ajax en psv mogen dan wel meer prijzen hebben maar een ding hebben ze niet UITSTRALING .
freduc
 freduc - maandag 15 augustus 2011 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 03:26 schreef Leon FR1908 het volgende:
wat ik altijd wel gevaarlijk vind is om nu opeens mario been totaal af te branden en me me me meneer van geel helemaal de held te gaan vinden in deze.
geloof mij nou dat het van geel wel erg goed uitkwam dat mario vertrok.
en ook ik vind het niet erg maar geloven jullie nou echt dat het zuiver is
gespeeld door van geel.die man is nog gladder dan snot .precies wat feyenoord
nu
nodig heeft.maar het was mijn vriend nooit en zal het ooknooit worden.
v geel heeft gehandelt in het belang van feyenoord , de waarheid zal in het midden liggen , maar wat mario nu doet is feyenoord onwaardig
ik vind v geel eindelijk een goede tech directeur met visie en handels geest
freduc
 freduc - maandag 15 augustus 2011 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 03:26 schreef Leon FR1908 het volgende:
wat ik altijd wel gevaarlijk vind is om nu opeens mario been totaal af te branden en me me me meneer van geel helemaal de held te gaan vinden in deze.
geloof mij nou dat het van geel wel erg goed uitkwam dat mario vertrok.
en ook ik vind het niet erg maar geloven jullie nou echt dat het zuiver is
gespeeld door van geel.die man is nog gladder dan snot .precies wat feyenoord
nu
nodig heeft.maar het was mijn vriend nooit en zal het ooknooit worden.
v geel heeft gehandelt in het belang van feyenoord , de waarheid zal in het midden liggen , maar wat mario nu doet is feyenoord onwaardig
ik vind v geel eindelijk een goede tech directeur met visie en handels geest
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 15 augustus 2011 - 10:19   quote  deeplink  
Duidelijk is dat Feyenoord er in Been weer een stoorzender in de media bij heeft.
nibali
 nibali - maandag 15 augustus 2011 - 10:22   quote  deeplink  
Laat Mario lekker even napruttelen. Natuurlijk heeft hij weinig fouten gemaakt. Hij wil vast wel weer eens aan de slag, dan ga je niet zelf lopen roepen dat je er niks van kan. Logisch toch? Bovendien hebben we het over de voetbalbranche, een heerlijke,smerige, achterbakse wereld met een heleboel gluiperds erin. Smullen!
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 15 augustus 2011 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 10:22 schreef nibali het volgende:
Laat Mario lekker even napruttelen. Natuurlijk heeft hij weinig fouten gemaakt. Hij wil vast wel weer eens aan de slag, dan ga je niet zelf lopen roepen dat je er niks van kan. Logisch toch? Bovendien hebben we het over de voetbalbranche, een heerlijke,smerige, achterbakse wereld met een heleboel gluiperds erin. Smullen!
dat is allemaal waar
FR-Han
 FR-Han - maandag 15 augustus 2011 - 10:59   quote  deeplink  
http://eredivisielive.nl/video/20843-mario-been-over-zijn-vertrek-bij-feyenoord.html
FR-Han
 FR-Han - maandag 15 augustus 2011 - 10:59   quote  deeplink  
hier het filmpje
Pietje1
 Pietje1 - maandag 15 augustus 2011 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 10:22 schreef nibali het volgende:
Laat Mario lekker even napruttelen. Natuurlijk heeft hij weinig fouten gemaakt. Hij wil vast wel weer eens aan de slag, dan ga je niet zelf lopen roepen dat je er niks van kan. Logisch toch? Bovendien hebben we het over de voetbalbranche, een heerlijke,smerige, achterbakse wereld met een heleboel gluiperds erin. Smullen!
juist!! live and let live (die). Verder is het geschiedenis, Mario blijft een cultheld, niets meer en niets minder.
salemi
 salemi - maandag 15 augustus 2011 - 12:22   quote  deeplink  
Heeft Mario de spelers toch nog beter gemaakt............door op te stappen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 15 augustus 2011 - 13:14   quote  deeplink  
Slotje. Kan makkelijk in de oud Feyenoorders topic man.
FR-Han
 FR-Han - maandag 15 augustus 2011 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 13:14 schreef Stylzz het volgende:
Slotje. Kan makkelijk in de oud Feyenoorders topic man.
hahahahaha
Alexi
 Alexi - maandag 15 augustus 2011 - 13:43   quote  deeplink  
Zo kunnen we wel meerdere boeken schrijven toch?!
En inderdaad, de schoonheidsprijs verdient dit alles niet..,maar zachte heelmeesters maken stinkende wonden nietwaar?
Ik heb altijd geleerd,kop houwe,niet zeike!
Zou Mario ook moeten doen,zeker nu. Dat zou hem sieren!
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - maandag 15 augustus 2011 - 14:42   quote  deeplink  
boekje kan ook weer dicht, hooftstuk is afgesloten..
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 15 augustus 2011 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 10:08 schreef freduc het volgende:

[..]

v geel heeft gehandelt in het belang van feyenoord , de waarheid zal in het midden liggen , maar wat mario nu doet is feyenoord onwaardig
ik vind v geel eindelijk een goede tech directeur met visie en handels geest
van Geel zal elke mogelijk hebben gebruik om Mario Been eruit te werken. Hij zag snel genoeg dat Mario Been niet geschikt voor Feyenoord was!!
JanM
 JanM - maandag 15 augustus 2011 - 20:40   quote  deeplink  
Ik hoor niemand over de spelers, terwijl DIE de aanleiding hebben gegeven voor de breuk. Ron Vlaar had niet naar Van Geel moeten stappen, maar naar Been, VOORDAT die stemming had plaatsgevonden. Dan had Been zelf kunnen bekijken of er voldoende vertrouwen was om door te gaan en had dan m.i. zelf zijn conclusies getrokken zodra zou blijken dat het merendeel geen (of onvoldoende) vertrouwen meer in hem had.

Van Geel heeft zich afzijdig gehouden en de verantwoording bij Vlaar/de spelers gelegd, misschien wel omdat hij in zijn hart hoopte dat Been zou opstappen. Dat is niet chique, maar zakelijk achteraf gezien misschien wel slim. Ondanks alle posts hier over doorbetaald krijgen heeft Gudde weldegelijk uitgesproken dat Mario zich heel netjes heeft opgesteld bij het vaststelen van zijn afkoopregeling!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mario Been doet boekje open over vertrek









0.0085110