|
|
phil the power
|
|
|
gisteren was iedereen goed maar 1 speler in het bijzonder! jerson cabral! wat een dreiging ging eruit,een heerlijke speler! hij deed me denken aan arjen robben,op rechts naar binnen knijpen en uthalen met links! laten staan op rechts! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Rare vergelijking, ik vind Robben namelijk een beetje een naar ventje.... |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
de robben zonder de eindeloze blessures hoop ik |
|
|
|
|
phil the power
|
|
|
heb het niet over de persoon,dat interesseert me niks,maar om de voetballende kwaliteiten en de manier waarop hij zich manifesteerde. en ja idd wel degelijk de robben zonder blessures hahaha |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Zeg dan; Cabral de nieuwe Moulijn |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Hij heeft 1 goede wedstrijd gespeeld zeg. Dan ook nog het feit dat hij op een gegeven moment op eigen helft en zelfs in eigen zestienmeter begon te dollen. Ging nu goed maar als dat fout gaat!! We moeten niet te euforisch worden! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Dat wordt dan een flinke blessure lijst!! |
|
|
|
|
phil the power
|
|
|
nee idd 1 wedstrijd goed spelen maakt deze persoon nog geen wereld speler,maar ik bedoel gisteren tegen roda deed hij me erg aan robben denken,,enne de vergelijking met coentje gaat me te ver,hij stond ten eerste op links en ten tweede het is 40 jaar geleden dat coenje speelde dus dat kan en mag je niet vergelijken,is andere tijd en het spelletje is ook veranderd. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
phil the power
|
|
|
een zeikwijf die iig beschikt over kwaliteiten die van wereld niveau zijn |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Waarom moet hij dan altijd zo verongelijkt kijken? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
phil the power
|
|
|
idd de nieuwe coen?neeeeeeee dat zeker niet,,hij kijkt idd vaak verongelijkt maar mijn part kijkt hij 34 wedstrijden zo als hij maar zo blijft spelen haha |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik zeg niet dat hij dat is, maar als je een Feyenoorder met een held wilt vergelijken doe dat dan met een Feyenoord held. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
Cabral is gewoon een goed spelertje. Koeman leert hem zijn foutjes wel af. Eindelijk een fijn buitenspelertje, nou Biseswar nog voor De Teen . Dan komt het best goed dit seizoen. |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
mwa vind em geen type robben ik bedoel hij gaat wel is zn man langs robben dolt bijna iedereen |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Robben is een geweldige speler. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En Cabral mag zn veters net strikken |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2011 - 17:28 schreef phil the power het volgende:gisteren was iedereen goed maar 1 speler in het bijzonder! jerson cabral! wat een dreiging ging eruit,een heerlijke speler! hij deed me denken aan arjen robben,op rechts naar binnen knijpen en uthalen met links! laten staan op rechts! gloryhunter. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: robben is een speler die ik verafschuwd. altijd met klauwtje verwijft in de lucht. altijd zeiken als hij over een graspriet struikeld. hij is het meest misselijke mannetje dat nederland heeft groot gebracht.jammer dat zo.n kweetje zoveel talent heeft.cabral moet zijn status van dienst nog maar eens bewijzen.dat kost jaren. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: robben is een speler die ik verafschuwd. altijd met klauwtje verwijft in de lucht. altijd zeiken als hij over een graspriet struikeld. hij is het meest misselijke mannetje dat nederland heeft groot gebracht.jammer dat zo.n kweetje zoveel talent heeft.cabral moet zijn status van dienst nog maar eens bewijzen.dat kost jaren. |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
cabral is net als robben een vleugelspeler die graag van buiten naar binnen komt en dan op doel schiet. dus ik snap de vergelijking wel tot daar. |
|
|
|