BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vvv - Ajax Zondag 21 aug 2011 14:30

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
marius
 marius - zaterdag 20 augustus 2011 - 12:55   quote  deeplink  
leuk stuktje al die feitjes is wel leuk om te weten,
en mijn prognose is 1 5 denk dat hun met een coutertje er ook wel een in trappe
Wopper
 Wopper - zaterdag 20 augustus 2011 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2011 - 12:16 schreef alibabba het volgende:
De competitiewedstrijd VVV - AJAX staat voor zondag op het programma. In het Seacon Stadion - De Koel zal Ajax proberen de 3e winst te boeken in evenzoveel wedstrijden. Vvv-coach Glen de Boeck was des duivels de vorige week na de 4-0 nederlaag in Arnhem, dus er zal zondag om 14:30 uur een gedreven elftal tegenover Ajax staan. We zijn dus gewaarschuwd!

De statistieken verbazen me, want Ajax heeft het vaak lastig in Venlo. Vooral in de jaren '50, '60 en '70 ging Ajax met knikkende knieen naar het Limburgse land. Van de 18 wedstrijden op het hoogste niveau in de Eredivisie won Ajax er slechts 8, speelde het 5x gelijk en werden er dus ook 5 verloren ( de laatste nederlaag dateert van 13-12-1987 ). De doelcijfers zijn met 32-23 in het voordeel van ons, maar ook dat verschil verbaasd me.

De eerste overwinning die Ajax boekte in Noord-Limburg was op 20-03-1960 met de gebroeders Groot ( Henk en Cees ) in de basis. Cees was die dag de matchwinnaar, waarin aan Ajax-zijde ook Sjaak Swart en Bennie Muller meededen. Donald Feldmann ( een aanvaller, die meestal op de linkervleugel speelde ), had de 1-1 gemaakt na een 1-0 ruststand.

Pas 19 jaar later zou Ajax zijn 2e overwinning boeken. Dick Advocaat was speler van VVV en Ajax speelde in deze opstelling; Piet Schrijvers, Kees Zwamborn, Wim Meutstege ( een talentvolle rechtsback en werd vanaf 1974 enkele keren opgeroepen voor Jong Oranje. In 1976 werd hij door bondscoach George Knobel geselecteerd voor het Nederlands elftal ), Hans Erkens ( middenvelder die onder meer speelde voor Fortuna en MVV ), Jan Everse, Søren Lerby, Simon Tahamata, Dick Schoenaker, Tscheu La Ling, Ray Clarke en Frank Arnesen. Lerby en 2x Ray Clarke zorgde voor de goals in de met 1-3 gewonnen pot op 01-04-1979.

Beelden van 2 mooie overwinningen met onder meer doelpunten van helden als V.BASTEN en BERGKAMP.

[ filmpje ]

Op 11-03-1994 was het verschil miniem in ons voordeel met het enige doelpunt van John vd.Brom in de 2e minuut.

Onder andere Timisela, Sibon, Babangida en Gentenaar hebben voor zowel VVV als AJAX gespeeld. Gentenaar was de doelman van VVV op 20-09-2009 en hij kreeg er 4 om de oren van onze Ajacieden. SUAREZ was de man die ze alle 4 achter Dennis werkte.

Trainer Frank de Boer wierp tijdens de persconferentie al een blik vooruit. De Boer begon met nieuws over Kolbeinn Sigthórsson. De IJslander had last van zijn lies, maar is inzetbaar. "Hij staat er zondag weer", zei de oefenmeester, die wel een slag om de arm hield "stel dat Kolbeinn het niet redt zondag, dan zijn we geneigd om Siem in de spits te zetten, terwijl hij juist graag rechtshalf speelt. We kijken wel naar een tweede spits, maar als het qua financiën niet mogelijk is, dan staat Siem in de spits. En Siem kennende doet hij dat met volledige overgave." Over de geblesseerde Jan Vertonghen "zoals hij traint is hij topfit. Vorige week was hij nog teveel bezig met zijn blessure. Hij kon de andere spelers niet corrigeren en coachen. Nu is hij vrij in zijn hoofd en speelt hij weer met plezier."

Mijn prognose; 0-5!!!
Leuk verhaal!
eigenlijk vind ik al je stukjes altijd leuk om te lezen!
joduh
 joduh - zaterdag 20 augustus 2011 - 13:22   quote  deeplink  
hey aliblabla!!!!!!zal ik jou weer eens een lekkere veer in je aars stoppen ouwe!!!!!
buk maar ff want hier komt ie!!!! FLOEP!!!!!!!!! hahaah puik stukkie weer man,ben weer trots op je gap! ik denk 1-7!!!!!!7 x koblein!!!!
remco k
 remco k - zaterdag 20 augustus 2011 - 13:44   quote  deeplink  
Lekker leesvoer weer Alibabba...
alibabba
 alibabba - zaterdag 20 augustus 2011 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2011 - 12:30 schreef baco74 het volgende:

[..]

Heerlijk verhaal weer, Ali.
Leuke feitjes ook die je opsomt.
HULDE!!
Was al bang dat je geen bijdrage op Remco's topic ging leveren.
Uiteraard krijgt de mooie topic-opening van Remco een vervolg Baco! Iedereen dank trouwens voor de mooie reacties. Alipapa moet goed zorgen voor zijn forum-vrienden ;)
Ajax we love you
 Ajax we love you - zaterdag 20 augustus 2011 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2011 - 12:16 schreef alibabba het volgende:
De competitiewedstrijd VVV - AJAX staat voor zondag op het programma. In het Seacon Stadion - De Koel zal Ajax proberen de 3e winst te boeken in evenzoveel wedstrijden. Vvv-coach Glen de Boeck was des duivels de vorige week na de 4-0 nederlaag in Arnhem, dus er zal zondag om 14:30 uur een gedreven elftal tegenover Ajax staan. We zijn dus gewaarschuwd!

De statistieken verbazen me, want Ajax heeft het vaak lastig in Venlo. Vooral in de jaren '50, '60 en '70 ging Ajax met knikkende knieen naar het Limburgse land. Van de 18 wedstrijden op het hoogste niveau in de Eredivisie won Ajax er slechts 8, speelde het 5x gelijk en werden er dus ook 5 verloren ( de laatste nederlaag dateert van 13-12-1987 ). De doelcijfers zijn met 32-23 in het voordeel van ons, maar ook dat verschil verbaasd me.

De eerste overwinning die Ajax boekte in Noord-Limburg was op 20-03-1960 met de gebroeders Groot ( Henk en Cees ) in de basis. Cees was die dag de matchwinnaar, waarin aan Ajax-zijde ook Sjaak Swart en Bennie Muller meededen. Donald Feldmann ( een aanvaller, die meestal op de linkervleugel speelde ), had de 1-1 gemaakt na een 1-0 ruststand.

Pas 19 jaar later zou Ajax zijn 2e overwinning boeken. Dick Advocaat was speler van VVV en Ajax speelde in deze opstelling; Piet Schrijvers, Kees Zwamborn, Wim Meutstege ( een talentvolle rechtsback en werd vanaf 1974 enkele keren opgeroepen voor Jong Oranje. In 1976 werd hij door bondscoach George Knobel geselecteerd voor het Nederlands elftal ), Hans Erkens ( middenvelder die onder meer speelde voor Fortuna en MVV ), Jan Everse, Søren Lerby, Simon Tahamata, Dick Schoenaker, Tscheu La Ling, Ray Clarke en Frank Arnesen. Lerby en 2x Ray Clarke zorgde voor de goals in de met 1-3 gewonnen pot op 01-04-1979.

Beelden van 2 mooie overwinningen met onder meer doelpunten van helden als V.BASTEN en BERGKAMP.

[ filmpje ]

Op 11-03-1994 was het verschil miniem in ons voordeel met het enige doelpunt van John vd.Brom in de 2e minuut.

Onder andere Timisela, Sibon, Babangida en Gentenaar hebben voor zowel VVV als AJAX gespeeld. Gentenaar was de doelman van VVV op 20-09-2009 en hij kreeg er 4 om de oren van onze Ajacieden. SUAREZ was de man die ze alle 4 achter Dennis werkte.

Trainer Frank de Boer wierp tijdens de persconferentie al een blik vooruit. De Boer begon met nieuws over Kolbeinn Sigthórsson. De IJslander had last van zijn lies, maar is inzetbaar. "Hij staat er zondag weer", zei de oefenmeester, die wel een slag om de arm hield "stel dat Kolbeinn het niet redt zondag, dan zijn we geneigd om Siem in de spits te zetten, terwijl hij juist graag rechtshalf speelt. We kijken wel naar een tweede spits, maar als het qua financiën niet mogelijk is, dan staat Siem in de spits. En Siem kennende doet hij dat met volledige overgave." Over de geblesseerde Jan Vertonghen "zoals hij traint is hij topfit. Vorige week was hij nog teveel bezig met zijn blessure. Hij kon de andere spelers niet corrigeren en coachen. Nu is hij vrij in zijn hoofd en speelt hij weer met plezier."

Mijn prognose; 0-5!!!
Geweldig stukje weer!! Volgens mij hadden veel clubs het hier altijd moeilijk in dat rare stadion van ze, niet alleen Ajax.
Humankillz
 Humankillz - zondag 21 augustus 2011 - 10:04   quote  deeplink  
ik zeg 0-5 man, word lekker doelpuntenmachinetje dit seizoen:D
alibabba, mooi gedaan man!!!;)
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 21 augustus 2011 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 10:04 schreef Humankillz het volgende:
ik zeg 0-5 man, word lekker doelpuntenmachinetje dit seizoen:D
alibabba, mooi gedaan man!!!;)
Never underestimate..
ajax de enige echte
 ajax de enige echte - zondag 21 augustus 2011 - 10:36   quote  deeplink  
hey jongens ben hier nieuw maar was er al tijdje las altijd jullie maar nu keer die van mij ik weet dat dit niet het juiste topic is maar ik ben van deze echt gescharmeerd'AZ krijgt concurrentie van Ajax en Chelsea in strijd om Mexicaans talent'
Zondag, 21 augustus 2011 om 10:05Ulises Dávila gaat wellicht in de Eredivisie aan de slag. Volgens diverse Mexicaanse media geniet de twintigjarige aanvaller van Chivas belangstelling van AZ en Ajax. Dávila, die onlangs met Mexico deelnam aan het WK Onder-20 in Colombia, wordt ook gevolgd door Chelsea en Birmingham City. Twee maanden geleden werd AZ ook al aan Dávila gelinkt.

Dávila, die voornamelijk als aanvallende middenvelder wordt ingezet, maakte op zeventienjarige leeftijd zijn debuut voor het bescheiden Tapatío. Sinds medio 2008 maakt de jongeling deel uit van Chivas, waar hij tot dusver tot vijftien optredens kwam. Dávila wordt al ruim een jaar door AZ gevolgd. De voormalig international van Mexico Onder-15 en Onder-17 was deze zomer een van de uitblinkers op het internationale jeugdtoernooi van Toulon. Een delegatie van AZ was ook in Frankrijk aanwezig.

Chivas-voorzitter Jorge Vergara zou bereid zijn om Dávila tegen een marktconform bod van twee miljoen euro te laten gaan. De club uit Guadalajara heeft ook diverse spelers van wereldkampioen Mexico Onder-17 onder contract staan, maar die mogen van Vergara niet vertrekken.
baco74
 baco74 - zondag 21 augustus 2011 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 10:36 schreef ajax de enige echte het volgende:
hey jongens ben hier nieuw maar was er al tijdje las altijd jullie maar nu keer die van mij ik weet dat dit niet het juiste topic is maar ik ben van deze echt gescharmeerd'AZ krijgt concurrentie van Ajax en Chelsea in strijd om Mexicaans talent'.........................................
Voorstellen doe je in het café en over het touwtrekken om spelers kan je in het transfer-topic babbelen.
Maar hier hebben we het over de wedstrijd van vanmiddag.
Evengoed Welkom.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 21 augustus 2011 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 10:36 schreef ajax de enige echte het volgende:
hey jongens ben hier nieuw maar was er al tijdje las altijd jullie maar nu keer die van mij ik weet dat dit niet het juiste topic is maar ik ben van deze echt gescharmeerd'AZ krijgt concurrentie van Ajax en Chelsea in strijd om Mexicaans talent'
Zondag, 21 augustus 2011 om 10:05Ulises Dávila gaat wellicht in de Eredivisie aan de slag. Volgens diverse Mexicaanse media geniet de twintigjarige aanvaller van Chivas belangstelling van AZ en Ajax. Dávila, die onlangs met Mexico deelnam aan het WK Onder-20 in Colombia, wordt ook gevolgd door Chelsea en Birmingham City. Twee maanden geleden werd AZ ook al aan Dávila gelinkt.

Dávila, die voornamelijk als aanvallende middenvelder wordt ingezet, maakte op zeventienjarige leeftijd zijn debuut voor het bescheiden Tapatío. Sinds medio 2008 maakt de jongeling deel uit van Chivas, waar hij tot dusver tot vijftien optredens kwam. Dávila wordt al ruim een jaar door AZ gevolgd. De voormalig international van Mexico Onder-15 en Onder-17 was deze zomer een van de uitblinkers op het internationale jeugdtoernooi van Toulon. Een delegatie van AZ was ook in Frankrijk aanwezig.

Chivas-voorzitter Jorge Vergara zou bereid zijn om Dávila tegen een marktconform bod van twee miljoen euro te laten gaan. De club uit Guadalajara heeft ook diverse spelers van wereldkampioen Mexico Onder-17 onder contract staan, maar die mogen van Vergara niet vertrekken.
Misschien wel interesse maar denk niet dat Ajax hem binnen haalt, we hebben genoeg goede aanvallende middenvelders in onze selectie in die leeftijdscategorie.
Ze kunnen beter achter een superspits aan gaan daar ergens in midden of zuid-Amerika die zijn niet zo prijzig als hier in Europa.
ajax de enige echte
 ajax de enige echte - zondag 21 augustus 2011 - 12:21   quote  deeplink  
ja je heb ook wel gelijk maar zou kunnen proberen om die jongen 2e spits te zetten is ook met siem gebeurd en hij nog jong ik zal wel filmpje laten zien van hem
ajax de enige echte
 ajax de enige echte - zondag 21 augustus 2011 - 12:25   quote  deeplink  
http://www.youtube.com/watch?v=h8tgl9ohQf4&feature=player_detailpage
vind hem wel wat op suares lijken
alibabba
 alibabba - zondag 21 augustus 2011 - 12:31   quote  deeplink  
Wel heel veel filmpjes ;)
remco k
 remco k - zondag 21 augustus 2011 - 12:54   quote  deeplink  
VVV- AJax???
Johnnyafca
 Johnnyafca - zondag 21 augustus 2011 - 12:57   quote  deeplink  
IK heb zo'n vermoeden dat t flink gaat regenen:P
remco k
 remco k - zondag 21 augustus 2011 - 12:59   quote  deeplink  
Lijkt er wel op, meestal slecht nieuws voor Ajax..
sebas79
 sebas79 - zondag 21 augustus 2011 - 14:00   quote  deeplink  
Blind voor anita , vond anita het wel goed doen als linksback laatste wedstrijd.
remco k
 remco k - zondag 21 augustus 2011 - 14:10   quote  deeplink  
Boilesen dus weer gepasseerd??
sebas79
 sebas79 - zondag 21 augustus 2011 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 14:10 schreef remco k het volgende:
Boilesen dus weer gepasseerd??
ja idd
sebas79
 sebas79 - zondag 21 augustus 2011 - 14:20   quote  deeplink  
En met die 2 snelle nigerianen van VVV , snelheid is niet echt blind zijn kwalitiet.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 21 augustus 2011 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 14:20 schreef sebas79 het volgende:
En met die 2 snelle nigerianen van VVV , snelheid is niet echt blind zijn kwalitiet.
Verdedigend vind ik Blind minder dan Boilesen ??
Zeer waarschijnlijk vind de Boer dit ook vandaar dat hij Boilesen op de bank heeft gezet. Ik vermoed wanneer de transferdeadline is verstreken Boilesen weer keurig op links staat.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 21 augustus 2011 - 15:06   quote  deeplink  
Weet iemand welke stream ik van Sopcast ik moet gebruiken?
M'n Eredivisie Live faalt..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 21 augustus 2011 - 15:14   quote  deeplink  
Echt jongens, wat voetballen ze weer schijt!!! Het lijkt alsof ze de hele avond met zijn allen in de kroeg hebben gezeten. Totaal geen snelheid!!
remco k
 remco k - zondag 21 augustus 2011 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 14:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Verdedigend vind ik Blind minder dan Boilesen ??
Zeer waarschijnlijk vind de Boer dit ook vandaar dat hij Boilesen op de bank heeft gezet. Ik vermoed wanneer de transferdeadline is verstreken Boilesen weer keurig op links staat.
De Boer passeerd Boilesen gewoon omdat hij nu Blind daar even beter vind spelen, en voor een verkoop van Boilesen hoeven we echt nog niet bang te zijn, dan kan hij beter Vertonghen op de bank houden..

Spel is trowuens echt absoluut niet om aan te zien.. veel te laag tempo, Janssen op de verkeerde plek evenals De Jong, die beiden op deze manier geen enkele meerwaarde hebben in het elftal. Ons gehele middenveld voetbalt niet en wordt contstant overgeslagen doordat alles via de backs gaat..

Sigthorson speelt wel goed net als Boerrigter, maar dat zijn ook de enige twee..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 21 augustus 2011 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 15:15 schreef remco k het volgende:

[..]

De Boer passeerd Boilesen gewoon omdat hij nu Blind daar even beter vind spelen, en voor een verkoop van Boilesen hoeven we echt nog niet bang te zijn, dan kan hij beter Vertonghen op de bank houden..

Spel is trowuens echt absoluut niet om aan te zien.. veel te laag tempo, Janssen op de verkeerde plek evenals De Jong, die beiden op deze manier geen enkele meerwaarde hebben in het elftal. Ons gehele middenveld voetbalt niet en wordt contstant overgeslagen doordat alles via de backs gaat..

Sigthorson speelt wel goed net als Boerrigter, maar dat zijn ook de enige twee..
Denk dat je gelijk hebt aangaande Blind, Boilesen, Vertonghen.

Zo te horen spelen we weer onder Jol want toen sloegen we het middenveld ook over.
Hoop dat De Boer de juiste snaar weet te raken tijdens de rust.
0-0 na 1 helft is echt beneden onze stand stelletje kloteklappers.
sebas79
 sebas79 - zondag 21 augustus 2011 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 15:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Mee eens over Janssen en De Jong
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 21 augustus 2011 - 15:38   quote  deeplink  
Jezus, jezus wat een teringbende!!!!! Gewoon achter tegen VVV!!!
remco k
 remco k - zondag 21 augustus 2011 - 15:43   quote  deeplink  
Ik ben nu echt klaar met heel die Janssen op die controlerende plek, de Boer wil het blijkbaar niet zien, wat een blinde zeg.. De Jong ook zeg, die heeft echt nog helemaal niks goed gedaan dit seizoen op het middenveld..

En Sulejmani schijnt wel geen zin te hebben, opdonderen dan uit het veld..
remco k
 remco k - zondag 21 augustus 2011 - 15:45   quote  deeplink  
Bij die tegengoal wordt het centrum wel zo gemakkelijk uitgespeeld, en dat door VVV, denk dat Vertonghen nog maar een jaar of twee moet blijven, en dan roepen dat je denkt dat je klaar bent voor de wereldtop... Lachwekkend gewoon..
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - zondag 21 augustus 2011 - 15:47   quote  deeplink  
neeeeee 2-0 ongelofelijk!!!
remco k
 remco k - zondag 21 augustus 2011 - 15:47   quote  deeplink  
De Boer is de grote verliezer van de dag. Blind op LB, Janssen op CVM en de Jong naast Eriksen, iedere tyfusmongool kan zien dat die gasten daar niet horen te staan..
Guyt
 Guyt - zondag 21 augustus 2011 - 15:48   quote  deeplink  
Blind paardelul
remco k
 remco k - zondag 21 augustus 2011 - 15:49   quote  deeplink  
Blind moet helemaal geen back spelen, De Boer zet hem daar neer en dat is dus zijn schuld...
sebas79
 sebas79 - zondag 21 augustus 2011 - 15:49   quote  deeplink  
Blind is GEEN linksback ,traag als wat . Een schande dit
remco k
 remco k - zondag 21 augustus 2011 - 15:49   quote  deeplink  
DIe wissel ook weer.. De Boer ik heb groot respect voor je, maar waar je nu mee bezig bent... De jOng laten staan en Serrero voor Sulejmani...
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - zondag 21 augustus 2011 - 15:51   quote  deeplink  
echt ongelofelijk 2-0 achter tegen VVV!!!!!
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - zondag 21 augustus 2011 - 15:52   quote  deeplink  
bijna 3-0!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Guyt
 Guyt - zondag 21 augustus 2011 - 15:53   quote  deeplink  
Eindelijk Blind er af wat een aanfluiting zeg.
miss mokum
 miss mokum - zondag 21 augustus 2011 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 15:53 schreef Guyt het volgende:
Eindelijk Blind er af wat een aanfluiting zeg.
had ie al veel eerder eruit moeten halen
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - zondag 21 augustus 2011 - 15:55   quote  deeplink  
ja 2-1
remco k
 remco k - zondag 21 augustus 2011 - 15:55   quote  deeplink  
Hele knappe goal van Janssen zeg, die gast moet verder vooruit spelen, anders is zijn aanwezigheid zinloos, dit is hier het mooiste voorbeeld van.. KOM OP AJAX>>
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - zondag 21 augustus 2011 - 15:56   quote  deeplink  
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 2-2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Guyt
 Guyt - zondag 21 augustus 2011 - 16:08   quote  deeplink  
Neeeeeeeeeeeeeeeeeee Ebecilio ken er ook geen pepernoot van
remco k
 remco k - zondag 21 augustus 2011 - 16:15   quote  deeplink  
Ik denk dat van de 28 spelers die er vandaag op het veld hebben gestaan, dat de Jong veruit de slechts speler was op het veld vandaag, op korte voet gevolgd door Blind en Janssen..
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - zondag 21 augustus 2011 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 16:15 schreef remco k het volgende:
Ik denk dat van de 28 spelers die er vandaag op het veld hebben gestaan, dat de Jong veruit de slechts speler was op het veld vandaag, op korte voet gevolgd door Blind en Janssen..
HELEMAAL MET JE EENS!!!!!!!!
Guyt
 Guyt - zondag 21 augustus 2011 - 16:19   quote  deeplink  
Ik vind Eriksen op af een toe een mooi steek passje ook niet best.
remco k
 remco k - zondag 21 augustus 2011 - 16:20   quote  deeplink  
Het lijkt wel of Ajax niet wil winnen, geen enkele druk vooruit bij balverlies..
Guyt
 Guyt - zondag 21 augustus 2011 - 16:20   quote  deeplink  
Voor mij was Blind de slechtste maar dat vin ik hem wekelijks.Vind hem niet goed genoeg voor AJAX.
Guyt
 Guyt - zondag 21 augustus 2011 - 16:21   quote  deeplink  
Ze moeten zich doodschamen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vvv - Ajax Zondag 21 aug 2011 14:30

0.0112729