BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vvv - Ajax Zondag 21 aug 2011 14:30

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
miss mokum
 miss mokum - zondag 21 augustus 2011 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 16:20 schreef remco k het volgende:
Het lijkt wel of Ajax niet wil winnen, geen enkele druk vooruit bij balverlies..
idd, en alleen maar onnodig balverlies

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 augustus 2011 door miss mokum --
remco k
 remco k - zondag 21 augustus 2011 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 16:20 schreef Guyt het volgende:
Voor mij was Blind de slechtste maar dat vin ik hem wekelijks.Vind hem niet goed genoeg voor AJAX.
Flikker op man, iedereen vond hem bij de beteren horen in de wedstrijden tegen Hveen en Twente.. Geen enkele fout gemaakt en opbouwend zeer sterk. als Back is het gewoon niet goed..
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - zondag 21 augustus 2011 - 16:22   quote  deeplink  
neeeeee
AFCAKAMPEN
 AFCAKAMPEN - zondag 21 augustus 2011 - 16:27   quote  deeplink  
wanneer ziet die trainer nou is dat die siem de jong een gigantische dikke pruster is vandaag weer geen enkele bal fatsoenlijk geraakt en alleen maar medespelers in de weg gelopen!
lereeeen
 lereeeen - zondag 21 augustus 2011 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 16:27 schreef AFCAKAMPEN het volgende:
wanneer ziet die trainer nou is dat die siem de jong een gigantische dikke pruster is vandaag weer geen enkele bal fatsoenlijk geraakt en alleen maar medespelers in de weg gelopen!
ik ben het met jou eens.Echt niks weer. Maar wat een Kut scheids zeg die bossen.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 21 augustus 2011 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 16:29 schreef lereeeen het volgende:

[..]

ik ben het met jou eens.Echt niks weer. Maar wat een Kut scheids zeg die bossen.
Tuurlijk dat scheidsrechter heeft het weer gedaan. Kap daar toch eens mee!! AJAX heeft dit aan zichzelf te danken. Als je zonder fanatisme speelt wordt je vanzelf gepakt!!
Pietje
 Pietje - zondag 21 augustus 2011 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 16:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Flikker op man, iedereen vond hem bij de beteren horen in de wedstrijden tegen Hveen en Twente.. Geen enkele fout gemaakt en opbouwend zeer sterk. als Back is het gewoon niet goed..
Ik ben het zeker met je eens, Remco!
AFCAKAMPEN
 AFCAKAMPEN - zondag 21 augustus 2011 - 16:32   quote  deeplink  
scheids heeft keurig gefloten alleen de boer snapt het niet, hij wil denk ik vriendjes zijn met danny omdat daley er telkens in staat. iedereen kon voor de wedstrijd zien dat dit fout zou gaan. de jong hou er maar over op, middelmatige voetballer gewoon houden voor 2e spits maar ook niet meer dan dat.
Guyt
 Guyt - zondag 21 augustus 2011 - 16:33   quote  deeplink  
quote:

[..]

Flikker zelf op debiel BLIND is in mijn ogen een aanfluiting.Mijn mening ja hoef je niet zo achterlijk te reageren meneer popiejopie.
freakie
 freakie - zondag 21 augustus 2011 - 16:34   quote  deeplink  
quote:

[..]

Blind was vandaag gewoon zwak.. Net als van der wiel erg traag was en de Jong en eriksen wonnen geen duel de eerste 65 min.. Sulejmani was ook uitermate zwak..

Gelukkig scoort Theo.. En is er in de laatste 25 min nog iets te beleven.. Serero leed veel balverlies maar zorgde voor dreiging..

AJax met meer dan 25 kansen tegen 7 van vvv.. En de keeper heeft ons weer niet geholpen.. Nee als je het mij vraagt waren serero en theo de enige die me opgevallen zijn..
Pietje
 Pietje - zondag 21 augustus 2011 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 16:29 schreef lereeeen het volgende:

[..]

Scheids?? Wat heeft die niet goed gedaan? De Ajacieden hebben zelf zeer slecht verdedigd en de spitsen hebben de kansen die ze kregen zelf niet benut! Ajax behoort zo'n wedstrijd te winnen. Elk ander resultaat tegen een club als VVV is niet te accepteren. Klotezooi!!!! :-(
Pietje
 Pietje - zondag 21 augustus 2011 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 16:32 schreef AFCAKAMPEN het volgende:
scheids heeft keurig gefloten alleen de boer snapt het niet, hij wil denk ik vriendjes zijn met danny omdat daley er telkens in staat. iedereen kon voor de wedstrijd zien dat dit fout zou gaan. de jong hou er maar over op, middelmatige voetballer gewoon houden voor 2e spits maar ook niet meer dan dat.
Eens!
Guyt
 Guyt - zondag 21 augustus 2011 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 14:00 schreef sebas79 het volgende:
Blind voor anita , vond anita het wel goed doen als linksback laatste wedstrijd.
Sterker nog ik vind dat Anita moet starten i.p.v BLIND.
Pietje
 Pietje - zondag 21 augustus 2011 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 16:35 schreef Guyt het volgende:

[..]

Sterker nog ik vind dat Anita moet starten i.p.v BLIND.
En ik vind dat de Boer nou eindelijk eens Boilesen langdurig het vertrouwen moet blijven geven!
AFCAKAMPEN
 AFCAKAMPEN - zondag 21 augustus 2011 - 16:36   quote  deeplink  
gewoon boilesen op links en anita janssen eriksen opt middeveld...
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 21 augustus 2011 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 16:34 schreef freakie het volgende:

[..]

Blind was vandaag gewoon zwak.. Net als van der wiel erg traag was en de Jong en eriksen wonnen geen duel de eerste 65 min.. Sulejmani was ook uitermate zwak..

Gelukkig scoort Theo.. En is er in de laatste 25 min nog iets te beleven.. Serero leed veel balverlies maar zorgde voor dreiging..

AJax met meer dan 25 kansen tegen 7 van vvv.. En de keeper heeft ons weer niet geholpen.. Nee als je het mij vraagt waren serero en theo de enige die me opgevallen zijn..
Theo speelde net zo dramatisch als alle andere spelers van AJAX!!! En maakte echt niet het verschil in deze wedstrijd.
freakie
 freakie - zondag 21 augustus 2011 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 15:55 schreef remco k het volgende:
Hele knappe goal van Janssen zeg, die gast moet verder vooruit spelen, anders is zijn aanwezigheid zinloos, dit is hier het mooiste voorbeeld van.. KOM OP AJAX>>
Gelukkig je zegt wat goeds over janssen.. Ik denk dat wat je hierna zei.. Ik vond heel ajax onnodig veel duels verloor.. Het waren net wijven..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 21 augustus 2011 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 16:36 schreef Pietje het volgende:

[..]

En ik vind dat de Boer nou eindelijk eens Boilesen langdurig het vertrouwen moet blijven geven!
En wat ik vind breng ik altijd naar de politie ;-)

Behalve als het geld is, want dat houd ik ;-)
freakie
 freakie - zondag 21 augustus 2011 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 16:36 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Theo speelde net zo dramatisch als alle andere spelers van AJAX!!! En maakte echt niet het verschil in deze wedstrijd.
Nou die goal heeft er wel voor gezorgd dat we nu nog tenminste 1 punt hebben.. En ik denk dat je met blind nooit met spelen aan de zijkant.. Geen snelheid en is wat lomp.. Goed voor centraal maar niet voor de zijkant.. Daar heb je als eerste keus boilsen voor en daarna anita nog..

Het grootste probleem was dat ajax niet fel genoeg was en dat ze de duels niet wonnen.. En gingen zaniken en op de grond gingen liggen.. En vooraf wist je gewoon dat bossen daar niet voor fluit.. En logisch voetbal is een mannen sport.. En daar moeten in deze wedstrijd behalve alder, vertonghen en janssen gewoon alleen maar wijven aan het voetballen waren..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 augustus 2011 door freakie --
Guyt
 Guyt - zondag 21 augustus 2011 - 16:38   quote  deeplink  
quote:

[..]

Nou idd ja dat zeker was ik ff vergeten alweer.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 21 augustus 2011 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 16:27 schreef AFCAKAMPEN het volgende:
Vuile vieze kutzooi!
Blind en De jong zijn zonder twijfel de minsten bij Ajax, dit roep ik al langer.
Tijdens de kampioenswedstrijd tegen Twente kreeg Siem de ruimte omdat Twente geen gevaar in hem zag.
Als Siem afdekken is het treurig gesteld, hij komt techniek te kort.
Laten we snel een tweede spits binnen halen, want als Sigthorsson geblesseerd raakt hou ik mijn hart vast op Ozbiliz kan je niet rekenen want die is te vaak geblesseerd.
Blind is een leuke voetballer maar komt snelheid en verdedigend te kort.
Janssen hoort geen verdedigende middenvelder te zijn.
Wat is er met Frank aan de jhand dat hij dit soort zaken niet ziet.
Gelijk tegen VVV, het is om te janken!!!!!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 21 augustus 2011 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 16:38 schreef freakie het volgende:

[..]

Nou die goal heeft er wel voor gezorgd dat we nu nog tenminste 1 punt hebben..
Ik zeg alleen dat hij net zo dramatisch speelde als alle anderen in het veld. En ach als je een keer mag schieten op het doel heb je inderdaad de kans dat hij er een keer in vliegt. Verder weinig van gezien, behoudens zijn doelpunt!!

En trouwens was het doelpunt van Theo de 2-1. Die van Kolbeinn heeft er uiteindelijk voor gezorgd dat we een punt pakten ;-)
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 21 augustus 2011 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 16:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Vuile vieze kutzooi!
Blind en De jong zijn zonder twijfel de minsten bij Ajax, dit roep ik al langer.
Tijdens de kampioenswedstrijd tegen Twente kreeg Siem de ruimte omdat Twente geen gevaar in hem zag.
Als Siem afdekken is het treurig gesteld, hij komt techniek te kort.
Laten we snel een tweede spits binnen halen, want als Sigthorsson geblesseerd raakt hou ik mijn hart vast op Ozbiliz kan je niet rekenen want die is te vaak geblesseerd.
Blind is een leuke voetballer maar komt snelheid en verdedigend te kort.
Janssen hoort geen verdedigende middenvelder te zijn.
Wat is er met Frank aan de jhand dat hij dit soort zaken niet ziet.
Gelijk tegen VVV, het is om te janken!!!!!
Moet je een zakdoekje hebben????
Pietje
 Pietje - zondag 21 augustus 2011 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 16:37 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

En wat ik vind breng ik altijd naar de politie ;-)

Behalve als het geld is, want dat houd ik ;-)
Dat soort dingen vind ik nooit...
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 21 augustus 2011 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 16:43 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat soort dingen vind ik nooit...
Ik vond nog geld in de Griekse zee!!!! Wilde duiken naar schildpadden maar mijn oog viel op een koffertje van ministerie van Financien in Brussel. koffertje maar meegenomen. Zaten aardig wat duiten in ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 augustus 2011 door amsterdammer113 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 21 augustus 2011 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 16:41 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Moet je een zakdoekje hebben????
Heb je een handdoeken ?
freakie
 freakie - zondag 21 augustus 2011 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 16:40 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ik zeg alleen dat hij net zo dramatisch speelde als alle anderen in het veld. En ach als je een keer mag schieten op het doel heb je inderdaad de kans dat hij er een keer in vliegt. Verder weinig van gezien, behoudens zijn doelpunt!!

En trouwens was het doelpunt van Theo de 2-1. Die van Kolbeinn heeft er uiteindelijk voor gezorgd dat we een punt pakten ;-)
Ja maar had theo die niet gescoord had het niet zo gegaan..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 21 augustus 2011 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 16:46 schreef freakie het volgende:

[..]

Ja maar had theo die niet gescoord had het niet zo gegaan..
Jezus lul toch niet zo dom. Je loopt je op te geilen aan Theo man!! Hij speelde net zo drama als heel Ajax want anders had hij er namelijk wel voor gezorgd dat we gewonnen hadden!!!!!
AFCA Montana
 AFCA Montana - zondag 21 augustus 2011 - 16:54   quote  deeplink  
GVD mijn dag is zwaar verneukt .
Hoop dat frank volgende week vrijdag met Anita als verdedigende middenvelder speelt en Jansen en Eriksen daar voor als creatieve breinen
Nu Vertonghen terug is heb je weinig aan Theo op de verdedigende plek op het middenveld
Laat Vurnon daar starten die is ook veel feller in de duels en zo komt Theo ook vaker voor de goal
En laten we hopen dat er snel een goede 2e keeper bijkomt
Gentenaar heeft vandaag laten zien een goeie keeper te zijn maar hij moet te veel kosten voor een 35jarige 2e doelman
Babos is een goede optie in mijn opinie , heeft veel ervaring en is als ik het goed heb transfervrij op te halen in Nijmegen i.v.m zijn salaris van naar verluid 5 ton dat zwaar op de begroting drukt bij NEC
freakie
 freakie - zondag 21 augustus 2011 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 16:48 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Jezus lul toch niet zo dom. Je loopt je op te geilen aan Theo man!! Hij speelde net zo drama als heel Ajax want anders had hij er namelijk wel voor gezorgd dat we gewonnen hadden!!!!!
Ag t is een feit.. Als theo niet had gescoord had het toen nog in de 70ste min 2-0 geweest en had ajax het in ieder geval nog lastiger gehad om gelijk te spelen... Maar ik vind Theo met vertonghen en alder een van de betere van het veld.. En de rest speelde gewoon als een wijf.. En verloren alle duels..
Pietje
 Pietje - zondag 21 augustus 2011 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 16:54 schreef AFCA Montana het volgende:
GVD mijn dag is zwaar verneukt .
Hoop dat frank volgende week vrijdag met Anita als verdedigende middenvelder speelt en Jansen en Eriksen daar voor als creatieve breinen
Nu Vertonghen terug is heb je weinig aan Theo op de verdedigende plek op het middenveld
Laat Vurnon daar starten die is ook veel feller in de duels en zo komt Theo ook vaker voor de goal
En laten we hopen dat er snel een goede 2e keeper bijkomt
Gentenaar heeft vandaag laten zien een goeie keeper te zijn maar hij moet te veel kosten voor een 35jarige 2e doelman
Babos is een goede optie in mijn opinie , heeft veel ervaring en is als ik het goed heb transfervrij op te halen in Nijmegen i.v.m zijn salaris van naar verluid 5 ton dat zwaar op de begroting drukt bij NEC
Wat betreft Babos, ben ik het niet helemaal met je eens. Babos is zo'n doelman die in de subtop aardig floreert, maar bij een grotere club met bibberende knieën in het doel staat. Niet voor niets is hij mislukt bij Feyenoord. De druk daar was te groot waardoor hij veel fouten maakte. Bij NAC en NEC echter deed en doet hij het wel goed. Ik zie een overgang van Babos naar Ajax niet zitten.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 21 augustus 2011 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 16:59 schreef Pietje het volgende:

[..]

Wat betreft Babos, ben ik het niet helemaal met je eens. Babos is zo'n doelman die in de subtop aardig floreert, maar bij een grotere club met bibberende knieën in het doel staat. Niet voor niets is hij mislukt bij Feyenoord. De druk daar was te groot waardoor hij veel fouten maakte. Bij NAC en NEC echter deed en doet hij het wel goed. Ik zie een overgang van Babos naar Ajax niet zitten.
Babos is een kakkerlak en die wil ik dus NOOIT in een Ajax-shirt zien!!!!1

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 augustus 2011 door amsterdammer113 --
Pietje
 Pietje - zondag 21 augustus 2011 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 17:08 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Babos is een kakkerlak en die wil ik dus NOOIT in een Ajax-shirt zien!!!!1
Volgens mij heeft hij maar één seizoen in Rotterdam gespeeld en moest direct al weer weg. Daarvoor heeft hij een aantal jaren in Breda gespeeld en nu al een aantal jaren in Nijmegen. Dus in mijn ogen is hij niet een "echte" kakkerlak. Ik vind hem gewoon niet goed genoeg voor Ajax.
miss mokum
 miss mokum - zondag 21 augustus 2011 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 17:12 schreef Pietje het volgende:

[..]

Volgens mij heeft hij maar één seizoen in Rotterdam gespeeld en moest direct al weer weg. Daarvoor heeft hij een aantal jaren in Breda gespeeld en nu al een aantal jaren in Nijmegen. Dus in mijn ogen is hij niet een "echte" kakkerlak. Ik vind hem gewoon niet goed genoeg voor Ajax.
eens een kakkerlak, altijd een kakkerlak!
Guyt
 Guyt - zondag 21 augustus 2011 - 17:20   quote  deeplink  
Dries Mertens geweldige voetballer tering nog steeds kwaad om worden dat AJAX die niet genomen heb.
Pietje
 Pietje - zondag 21 augustus 2011 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 17:19 schreef miss mokum het volgende:

[..]

eens een kakkerlak, altijd een kakkerlak!
Ik denk, dat ik wat milder ben... Ik kijk meer naar het algemeen belang van/voor Ajax. Was het niet ooit Johan Cruijff die ook een seizoen bij Feyenoord heeft gespeeld? Toch wordt hij door ons niet als "kakkerlak" gezien, maar als onze verlosser, en is nu zelfs commissaris bij ons. Toch?
miss mokum
 miss mokum - zondag 21 augustus 2011 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 17:24 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik denk, dat ik wat milder ben... Ik kijk meer naar het algemeen belang van/voor Ajax. Was het niet ooit Johan Cruijff die ook een seizoen bij Feyenoord heeft gespeeld? Toch wordt hij door ons niet als "kakkerlak" gezien, maar als onze verlosser, en is nu zelfs commissaris bij ons. Toch?
ja oké daar heb je dan wel weer gelijk in
miss mokum
 miss mokum - zondag 21 augustus 2011 - 17:26   quote  deeplink  
maar toch vind ik hem niet bij Ajax passen
Pietje
 Pietje - zondag 21 augustus 2011 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 17:25 schreef miss mokum het volgende:

[..]

ja oké daar heb je dan wel weer gelijk in
Maar Babos wil ik niet bij Ajax zien, omdat hij volgens mij de druk van een topclub niet aankan. En je mag toch wel aannemen, dat de tweede doelman wel eens zal moeten invallen. Ik moet er niet aan denken...
miss mokum
 miss mokum - zondag 21 augustus 2011 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 17:26 schreef Pietje het volgende:

[..]

Maar Babos wil ik niet bij Ajax zien, omdat hij volgens mij de druk van een topclub niet aankan. En je mag toch wel aannemen, dat de tweede doelman wel eens zal moeten invallen. Ik moet er niet aan denken...
idd, daar zijn we het helemaal over eens dan
AFCA Montana
 AFCA Montana - zondag 21 augustus 2011 - 17:35   quote  deeplink  
Wie zien jullie dan graag komen als 2e doelman ?
Pietje
 Pietje - zondag 21 augustus 2011 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 17:29 schreef miss mokum het volgende:

[..]

idd, daar zijn we het helemaal over eens dan
:-)
Pietje
 Pietje - zondag 21 augustus 2011 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 17:35 schreef AFCA Montana het volgende:
Wie zien jullie dan graag komen als 2e doelman ?
Geloof het of niet, ik ben een grote fan van Cillessen. Ik hoop met heel m'n Ajaxhart en Ajaxziel, dat hij naar Ajax komt. Hij is nog jong en zeer getallenteerd. Laat hij de strijd maar aangaan met Kenneth Vermeer.
miss mokum
 miss mokum - zondag 21 augustus 2011 - 17:46   quote  deeplink  
Cillessen is ook een jonge keeper. Is denk ik beter om een ervaren keeper naast Vermeer te hebben. Maar wie?
AFCA Montana
 AFCA Montana - zondag 21 augustus 2011 - 17:47   quote  deeplink  
Heb Cillessen de laatste paar weken intensief gevolgd maar moet toch toegeven dat ik niet onder de indruk ben van wat ik tot nu toe heb gezien dit jaar van Cillessen
Misschien komt het ook door de druk van de media over zijn transfer
En hij is niet echt goedkoop volgens de berichten moet hij bijna evenveel kosten als Maarten AS Roma gekost heeft , dat zou te gek voor woorden zijn
Pietje
 Pietje - zondag 21 augustus 2011 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 17:47 schreef AFCA Montana het volgende:
Heb Cillessen de laatste paar weken intensief gevolgd maar moet toch toegeven dat ik niet onder de indruk ben van wat ik tot nu toe heb gezien dit jaar van Cillessen
Misschien komt het ook door de druk van de media over zijn transfer
En hij is niet echt goedkoop volgens de berichten moet hij bijna evenveel kosten als Maarten AS Roma gekost heeft , dat zou te gek voor woorden zijn
Wat het geld betreft, heb je volkomen gelijk. Zes miljoen (wat NEC wil vangen) gaat Ajax zeker niet betalen. En dat is maar goed ook. In het verleden, betaalde Ajax altijd de hoofdprijs, maar van die filosofie zijn zij terecht teruggekomen. Maar dat is steeds geweest, wanneer Ajax zich voor de een of andere speler meldt bij een andere club uit de eredivisie, gaan direct daar de lampen aan en de bellen rinkelen en wordt een krankzinnig bedrag geëist, dat Ajax dan prompt betaalde ook. Een dikke pluim voor de directie, dat zij dat niet meer doen!
Wat de vorm van Jasper Cillessen betreft, denk ik dat je ook gelijk hebt. Alle schijnwerpers staan op hem gericht en natuurlijk zal die jongen met zijn eventuele droomtransfer naar Ajax meer bezig zijn dan hij zal willen toegeven. Maar, niet voor niets wil Frank de Boer nog een derde poging ondernemen om Jasper Cillessen toch naar Ajax te laten komen. Maar zeker niet voor iedere prijs!
remco k
 remco k - zondag 21 augustus 2011 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 16:33 schreef Guyt het volgende:

[..]

Flikker zelf op debiel BLIND is in mijn ogen een aanfluiting.Mijn mening ja hoef je niet zo achterlijk te reageren meneer popiejopie.
Ik scheld niet eens, jij bent de eerste die gaat schelden kerel..
remco k
 remco k - zondag 21 augustus 2011 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 16:34 schreef freakie het volgende:

[..]

25 kansen??? Waar dan?? een schot op goal van 35 meter is geen kans he..
remco k
 remco k - zondag 21 augustus 2011 - 18:03   quote  deeplink  
quote:

[..]

Helemaal mee eens, Boilesen moet de eerste back zijn, Anita reserve voor de backplekken, en Blind reserve voor centraal achterin.
remco k
 remco k - zondag 21 augustus 2011 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 16:36 schreef freakie het volgende:

[..]

Gelukkig je zegt wat goeds over janssen.. Ik denk dat wat je hierna zei.. Ik vond heel ajax onnodig veel duels verloor.. Het waren net wijven..
Ook echt het enige dat hij goed heeft gedaan, vond de reporter trouwens ook..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vvv - Ajax Zondag 21 aug 2011 14:30

0.0080859