|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 18:03 schreef remco k het volgende:[..] Helemaal mee eens, Boilesen moet de eerste back zijn, Anita reserve voor de backplekken, en Blind reserve voor centraal achterin. En ik met het weer met jou eens ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En had Theo niet gespeeld, dan had Anita daar waarschijnlijk gestaan en hadden we naar mijn mening zeker gewonnen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 17:20 schreef Guyt het volgende:Dries Mertens geweldige voetballer tering nog steeds kwaad om worden dat AJAX die niet genomen heb. Zeker een heel goede speler, maar Boerrigter is vrijwel net zo goed.. En 5 miljoen goedkoper.. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 18:06 schreef remco k het volgende:[..] Zeker een heel goede speler, maar Boerrigter is vrijwel net zo goed.. En 5 miljoen goedkoper.. Ja klopt ook ja ben ook erg tevreden over Boerrigter maar zat ff PSV te kijken en vind hem het geld echt wel waard. |
|
|
|
|
steph
|
|
|
Ik vond het vandaag écht drama had eerlijk gezegd wel vijf doelpunten verwacht maarja oké verder was het ook niet om aan te zien slechte steekpassen vaak te scherp ,zwak duels ingaan,ik zag ook geen passie beleving,geen wil om te winnen zeg maar verder vind ik het opvallend dat ajax twee goals maakte binnen twee min dit moet écht rechtgezet worden tegen vitesse wel minimaal met drie doelpunten |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
kvraag het hier nogmaals.. wat ziet iedereen in eriksen en de jong ? in mijn ogen is het een middeveld serero, anita en janssen sterker dan dejong (niks nut maar das nie de eerste keer dat ik dat roep) zowieso op de possitie waar die nu staat brengt hij 0,0 en eriksen is volgens mij met zijn kop in engeland |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
Helaas heeft Frank vandaag een verkeerde spelerskeus gemaakt op de linksback positie..daley was niet opgewassen tegen die snelle gast van vvv... Ook moet ie theo verder naar voren laten spelen,hij staat te geisoleerd om gevaar te kunnen stichten... Siem had een off-day vandaag en Eriksen die moeten we gewoon laten lopen,want binnen niet afzienbare tijd gaat alles wel goed wat ie doet... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 18:05 schreef remco k het volgende:[..] En had Theo niet gespeeld, dan had Anita daar waarschijnlijk gestaan en hadden we naar mijn mening zeker gewonnen.. Had theo niet gespeeld.. Had anita niet gescoord en had je een extreem slecht voetballend middenveld.. Dan moet je zeggen had de jong niet gespeeld en had janssen op zijn positie gespeeld en daar dan anita achter dan had ajax gewonnen.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 18:05 schreef remco k het volgende:[..] En had Theo niet gespeeld, dan had Anita daar waarschijnlijk gestaan en hadden we naar mijn mening zeker gewonnen.. Wees maar blij Remco dat Theo elke week scoort. Ik snap daarom niet dat je weer loopt te zeuren over Theo. Theo moet je never nooit op de bank zetten, zijn positie staat wel ter discussie hij hoort nl.aanvallende middenvelder te zijn en Anita hoort op zijn huidige plaats. Dit mag je De Boer verwijten want dat ziet iedere grootste boer nog wel. |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 20:12 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Wees maar blij Remco dat Theo elke week scoort. Ik snap daarom niet dat je weer loopt te zeuren over Theo. Theo moet je never nooit op de bank zetten, zijn positie staat wel ter discussie hij hoort nl.aanvallende middenvelder te zijn en Anita hoort op zijn huidige plaats. Dit mag je De Boer verwijten want dat ziet iedere grootste boer nog wel. eens |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 19:03 schreef nummer10 het volgende:kvraag het hier nogmaals.. wat ziet iedereen in eriksen en de jong ? in mijn ogen is het een middeveld serero, anita en janssen sterker dan dejong (niks nut maar das nie de eerste keer dat ik dat roep) zowieso op de possitie waar die nu staat brengt hij 0,0 en eriksen is volgens mij met zijn kop in engeland Eriksen staat niet ter discussie, de Jong wel want die heeft geen van de drie wedstrijden goed gespeeld, hij wordt zelfs door zijn medespelers vaak overgeslagen. De Boer moet De Jong volgende week op de bank laten beginnen. Het middenveld zie ik zo: Janssen - Eriksen - Anita - |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 19:03 schreef nummer10 het volgende:kvraag het hier nogmaals.. wat ziet iedereen in eriksen en de jong ? in mijn ogen is het een middeveld serero, anita en janssen sterker dan dejong (niks nut maar das nie de eerste keer dat ik dat roep) zowieso op de possitie waar die nu staat brengt hij 0,0 en eriksen is volgens mij met zijn kop in engeland Ik zie het ook niet erg zitten met Eriksen op zo af een toe een mooi steekpassje na vind ik het niks. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Wil hier nog wel toevoegen wat Blind betreft hij kan dan wel geen linksback zijn maar hij kan wel zn poot uit steken als je ziet hoe die Musa hem voorbijgaat en scoort ongelofelijk hij grijpt totaal niet in,.Zo herinner ik me ook Ruiz in de wedstrijd om de Johan Cruijff schaal die liet hij ook lopen en bij een schot probeert hij niet eens te blokken.Zo ook vandaag.Sorry maar AJAX onwaardig. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 20:11 schreef freakie het volgende:[..] Had theo niet gespeeld.. Had anita niet gescoord en had je een extreem slecht voetballend middenveld.. Dan moet je zeggen had de jong niet gespeeld en had janssen op zijn positie gespeeld en daar dan anita achter dan had ajax gewonnen.. Met Anita als controleur kregen we vorig seizoen in de laatste periode een heel stuk minder tegengoals dan nu met Janssen.. 4 tegengoals in 3 wedstrijden, waarvan 3 tegengoals van degradatiekandidaten..En vorig seizoen hadden we een beter middenveld dan tot nu toe.
Dus je kan wel zeggen dat Anita die goal niet had gemaakt, maar waarschijnlik hadden we er ook niet twee tegen gehad. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 20:12 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Wees maar blij Remco dat Theo elke week scoort. Ik snap daarom niet dat je weer loopt te zeuren over Theo. Theo moet je never nooit op de bank zetten, zijn positie staat wel ter discussie hij hoort nl.aanvallende middenvelder te zijn en Anita hoort op zijn huidige plaats. Dit mag je De Boer verwijten want dat ziet iedere grootste boer nog wel. Ik zeg ook niet dat hij op de bank moet, alleen zeg ik wel dat hij nog beter op de bank kan gaan zitten dan dat hij op deze positie blijft staan.
Je kan wel zeggen dat ik zeur over Janssen, maar hij is gewoon iedere wedstrijd dramatisch op deze positie, zeker zonder balbezit lijkt het helemaal nergens op wat hij doet, als controlerende middenvelder zou hij nog niet goed genoeg zijn voor NAC of NEC.. Janssen moet naast Eriksen komen te spelen, doet de Boer dat niet, durf ik wel te zeggen dat wij absoluut geen kampioen gaan worden, want we zullen veel te veel tegengoals gaan krijgen..
Iedereen hier schijnt enkel te kijken wat Theo doet aan de bal, maar op die positie is wat hij doet zonder bal minstens zo belangrijk, zeker als de tegenstander de bal heeft.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 20:32 schreef Guyt het volgende:Wil hier nog wel toevoegen wat Blind betreft hij kan dan wel geen linksback zijn maar hij kan wel zn poot uit steken als je ziet hoe die Musa hem voorbijgaat en scoort ongelofelijk hij grijpt totaal niet in,.Zo herinner ik me ook Ruiz in de wedstrijd om de Johan Cruijff schaal die liet hij ook lopen en bij een schot probeert hij niet eens te blokken.Zo ook vandaag.Sorry maar AJAX onwaardig. Je noemt enkel voorbeelden vanaf linksback, en we zeggen hier allemaal dat hij dar ook niet moet spelen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 20:21 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Eriksen staat niet ter discussie, de Jong wel want die heeft geen van de drie wedstrijden goed gespeeld, hij wordt zelfs door zijn medespelers vaak overgeslagen. De Boer moet De Jong volgende week op de bank laten beginnen. Het middenveld zie ik zo: Janssen - Eriksen - Anita - Helemaal eens wat opstelling betreft.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 20:42 schreef remco k het volgende:[..] Met Anita als controleur kregen we vorig seizoen in de laatste periode een heel stuk minder tegengoals dan nu met Janssen.. 4 tegengoals in 3 wedstrijden, waarvan 3 tegengoals van degradatiekandidaten..En vorig seizoen hadden we een beter middenveld dan tot nu toe. Dus je kan wel zeggen dat Anita die goal niet had gemaakt, maar waarschijnlik hadden we er ook niet twee tegen gehad. Die twee tegen hadden we inderdaad misschien niet gehad.. Maar blind maakt ook giga fouten.. Als je met anita, de jong en eriksen speelt lever je in.. Ik denk eigenlijk zelf dat hij gewoon eerder sulejmani had moeten wisselen en blind.. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Tja, op het moment dat ik hoorde dat Blind op de linksback positie zou spelen, had ik al het gevoel dat het wel eens mis zou kunnen gaan.
Niets was minder waar.
Begrijp die keuze nog steeds niet. Zeker gezien het feit dat je Boilesen en Anita hebt voor die positie. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 20:47 schreef remco k het volgende:[..] Ik zeg ook niet dat hij op de bank moet, alleen zeg ik wel dat hij nog beter op de bank kan gaan zitten dan dat hij op deze positie blijft staan. Je kan wel zeggen dat ik zeur over Janssen, maar hij is gewoon iedere wedstrijd dramatisch op deze positie, zeker zonder balbezit lijkt het helemaal nergens op wat hij doet, als controlerende middenvelder zou hij nog niet goed genoeg zijn voor NAC of NEC.. Janssen moet naast Eriksen komen te spelen, doet de Boer dat niet, durf ik wel te zeggen dat wij absoluut geen kampioen gaan worden, want we zullen veel te veel tegengoals gaan krijgen.. Iedereen hier schijnt enkel te kijken wat Theo doet aan de bal, maar op die positie is wat hij doet zonder bal minstens zo belangrijk, zeker als de tegenstander de bal heeft.. Anita stond vorig jaar linksback omdat Jol het niet zag zitten met Daley Blind. Vooralsnog heeft hij het juist dat Anita een betere linksback is als Blind heeft dus niets te maken met de positie van Janssen. Mooi dat je wel ziet dat Janssen aanvallend moet staan. Als je Theo verdedigend wegzet gebruik je niet het sterkste wapen van Theo. Het wapen waarom hij vorig jaar de beste was op de nederlandse velden namelijk het panklaar leggen op het koppie van de spits toen Janko nu Sigthorsson. Weet bijna zeker dat Theo dit ook zo ziet alleen jammer dat Frank dit niet ziet. Dus moet Theo dit aankaarten bij Frank. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 21:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Anita stond vorig jaar linksback omdat Jol het niet zag zitten met Daley Blind. Vooralsnog heeft hij het juist dat Anita een betere linksback is als Blind heeft dus niets te maken met de positie van Janssen. Mooi dat je wel ziet dat Janssen aanvallend moet staan. Als je Theo verdedigend wegzet gebruik je niet het sterkste wapen van Theo. Het wapen waarom hij vorig jaar de beste was op de nederlandse velden namelijk het panklaar leggen op het koppie van de spits toen Janko nu Sigthorsson. Weet bijna zeker dat Theo dit ook zo ziet alleen jammer dat Frank dit niet ziet. Dus moet Theo dit aankaarten bij Frank. Ik ben het helemaal met je eens, Jack. Frank de Boer is nog een jonge coach, ook hij moet nog veel leren! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 21:49 schreef Booya4Afca het volgende:Tja, op het moment dat ik hoorde dat Blind op de linksback positie zou spelen, had ik al het gevoel dat het wel eens mis zou kunnen gaan. Niets was minder waar. Begrijp die keuze nog steeds niet. Zeker gezien het feit dat je Boilesen en Anita hebt voor die positie. Hadden allebei betere keuzes geweest als je weet dat Blind niet snel is. Helaas zie wij dat wel en de Boer blijkbaar niet. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 21:52 schreef Pietje het volgende:[..] Ik ben het helemaal met je eens, Jack. Frank de Boer is nog een jonge coach, ook hij moet nog veel leren! Frank is zeker nog jong, maar ik denk eerder dat hij zich misschien laat beinvloeden door zijn assistenten of hij is gewoon stronteigenwijs. Vindt het wel heel vreemd dat hij Theo niet op zijn plaats zet waar hij hoort. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 22:00 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Frank is zeker nog jong, maar ik denk eerder dat hij zich misschien laat beinvloeden door zijn assistenten of hij is gewoon stronteigenwijs. Vindt het wel heel vreemd dat hij Theo niet op zijn plaats zet waar hij hoort. Ik denk dat veel Ajaxfans het daarover eens zijn. Je ziet het ook aan het koppie van Theo Janssen, dat hij niet gelukkig is op die plaats. Ik geloof niet dat Frank de Boer zich teveel laat beïnvloeden door zijn assistenten. Althans, ik kan het me niet voorstellen. Wat me verder vanavond verbaasde is het feit dat de Boer toegaf, dat hij wellicht beter Vurnon Anita als linksback had kunnen zetten in plaats van Daley Blind. Dit in verband met de snelheid van zijn directe tegenstander. Ik vermoed nu, dat Daley het even kan gan vergeten... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Heb gisteren een Twente heel goed zien voetballen, heb vandaag PSV als team een stuk beter zien presteren, heb ook een AZ gezien met Beerens en superspits Altidore. Deze teams gaan zeker ook voor het kampioensschap. Ergens belachelijk dat wij het zo hebben laten liggen in Venlo. * Is dit omdat Blind gewoon verdedigend te kort komt op welke positie dan ook ? * Had Boilesen niet gewoon moeten spelen op de linksbackpositie ? * Had Janssen als aanvallende middenvelder meer doelpunten opgeleverd ? * Had het verschil gemaakt als Anita verdedigende middenvelder had gestaan? * Indien Musa niet had gespeeld, hoe had de wedstrijd dan verlopen ?
Hoop dat de Boer heeft geleerd van deze wedstrijd en dat hij vanaf nu de juiste beslissingen gaat nemen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 22:06 schreef Pietje het volgende:[..] Ik denk dat veel Ajaxfans het daarover eens zijn. Je ziet het ook aan het koppie van Theo Janssen, dat hij niet gelukkig is op die plaats. Ik geloof niet dat Frank de Boer zich teveel laat beïnvloeden door zijn assistenten. Althans, ik kan het me niet voorstellen. Wat me verder vanavond verbaasde is het feit dat de Boer toegaf, dat hij wellicht beter Vurnon Anita als linksback had kunnen zetten in plaats van Daley Blind. Dit in verband met de snelheid van zijn directe tegenstander. Ik vermoed nu, dat Daley het even kan gan vergeten... Denk dat Daley het idd kan vergeten de komende tijd.
Is het misschien dat Frank geen vertrouwen heeft in Anita als verdedigende middenvelder? Frank weet heus wel dat het meer rendement oplevert als hij Janssen naar voren schuift. Is het dan zo dat hij in Anita niet de juiste verdedigende middenvelder ziet ? Als dit zo is dan moet hij snel iemand binnen halen die wel aan zijn verwachtingen voldoet. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 20:47 schreef remco k het volgende:[..] Je noemt enkel voorbeelden vanaf linksback, en we zeggen hier allemaal dat hij dar ook niet moet spelen.. Het boeit me niet wat iedereen zegt.Ik vind Blind niet goed genoeg. |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 15:47 schreef remco k het volgende:De Boer is de grote verliezer van de dag. Blind op LB, Janssen op CVM en de Jong naast Eriksen, iedere tyfusmongool kan zien dat die gasten daar niet horen te staan.. grappig man hoe je zelf hier op je eigen forum te keer gaat, en dan maar roepen dar rutte niks is echt grappig man |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 22:47 schreef eindhovenpsv1 het volgende:[..] grappig man hoe je zelf hier op je eigen forum te keer gaat, en dan maar roepen dar rutte niks is echt grappig man En jij zou niet op het Ajaxforum komen? |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 18:06 schreef remco k het volgende:[..] Zeker een heel goede speler, maar Boerrigter is vrijwel net zo goed.. En 5 miljoen goedkoper.. zou je denken mertens is wel bepalender dan boerrigter |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote: wil gewoon kijken hoe jullie elkaar belachelijk maken en kon het niet laten |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 20:52 schreef freakie het volgende:[..] Die twee tegen hadden we inderdaad misschien niet gehad.. Maar blind maakt ook giga fouten.. Als je met anita, de jong en eriksen speelt lever je in.. Ik denk eigenlijk zelf dat hij gewoon eerder sulejmani had moeten wisselen en blind.. Blind moet ook niet als Back spelen, volgens mij heb ik dat nu al een keer of 100 gepost, zoals Pietje ook aangeeft behoort Boilesen nu gewoon het vertrouwen te krijgen op die plek, en Blind moet gebruikt worden als invaller voor Vertonghen of Alderweireld.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 22:29 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Denk dat Daley het idd kan vergeten de komende tijd. Is het misschien dat Frank geen vertrouwen heeft in Anita als verdedigende middenvelder? Frank weet heus wel dat het meer rendement oplevert als hij Janssen naar voren schuift. Is het dan zo dat hij in Anita niet de juiste verdedigende middenvelder ziet ? Als dit zo is dan moet hij snel iemand binnen halen die wel aan zijn verwachtingen voldoet. De Boer gaf bij de transfer al aan dat Janssen speciaal voor deze positie is gehaald.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 22:47 schreef eindhovenpsv1 het volgende:[..] grappig man hoe je zelf hier op je eigen forum te keer gaat, en dan maar roepen dar rutte niks is echt grappig man Leg eens uit wat daar grappig aan is dan?? waar zeg ik dat Ajax nu al helemaal fantastisch is?? nergens toch.. |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 16:36 schreef Pietje het volgende:[..] En ik vind dat de Boer nou eindelijk eens Boilesen langdurig het vertrouwen moet blijven geven! Eens ;)
en Anita als CM |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 18:13 schreef Guyt het volgende:[..] Ja klopt ook ja ben ook erg tevreden over Boerrigter maar zat ff PSV te kijken en vind hem het geld echt wel waard. Die Mertens begon bij Utrecht ook erg goed maar zakte heel ver weg. Dus of hij speelt een 8 of een 4 en Boerrigter speelt altijd wel een zeve. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 20:11 schreef freakie het volgende:[..] Had theo niet gespeeld.. Had anita niet gescoord en had je een extreem slecht voetballend middenveld.. Dan moet je zeggen had de jong niet gespeeld en had janssen op zijn positie gespeeld en daar dan anita achter dan had ajax gewonnen.. Niks aan toe te voegen. Niks ten nadele van Siem want het is een modelprof en heeft ons de titel bezorgt maar op dit moment is er op elke positie waar hij uit de voeten kan een betere. Het probleem is gewoon dat De Boer nu eindelijk eens in moet je zien dat je Janssen nooit als meest verdedigende middenvelder mag laten speler. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
het probleem van ajax is gisteren en daar was ik al bang voor, onderschatting. Had ajax gewoon net zo fel gestart als tegen de graafschap en heereveen was er niks aan de hand en had je ook met de 11 waar frank mee begon gewonnen. Dit had puur met instelling te maken en niks anders. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 22 augustus 2011 - 11:06 schreef dege het volgende:het probleem van ajax is gisteren en daar was ik al bang voor, onderschatting. Had ajax gewoon net zo fel gestart als tegen de graafschap en heereveen was er niks aan de hand en had je ook met de 11 waar frank mee begon gewonnen. Dit had puur met instelling te maken en niks anders. Tegen de Graafschap liepen ze ook als dweilen over het veld en komen ze ook achter. Gelukkig was het klasseverschil zo groot dat het ze simpel wonnen. Naar mijn mening ligt de fout op het middenveld. Janssen als meest verdedigende middenvelder werkt niet. Daar is hij de speler niet voor en zo heb je niks aan de kwaliteiten van Theo. Die moet het spel maken en verdelen en niet achter de tien van de tegenstander aanhollen. Siem eruit. Janssen op zijn plek en Anita als controleur. We missen een kuitenbijter in het team. Het is alleen maar voetbal en daar ben ik een groot voorstander van maar dit Ajax is (nog) niet goed genoeg daarvaoor |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op maandag 15 augustus 2011 - 16:46 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:1-1 helaas, dat denk ik! echt zo'n wedstrijd waarin die vvv'ers weer 210% geven omdat het tegen Ajax is en ik ben bang dat wij dan weer te slap de duels ingaan! HOOP OP 1-5 ofzo!! Ik moet gewoon mn domme kop houden.....
Dat gezeik altijd van iedereen dat we wel ff met 0-5 0-6 0-8 gaan winnen......flikker maar op! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2011 - 21:05 schreef baco74 het volgende:[..] Ha, die Remco je bent er vroeg bij deze keer. Mooi stuk wederom van je......HULDE!! Ali kop Remco's mooie assist er maar in..... Kijk er weer naar uit. Morgenavond na de laatste wedstrijd van speelronde 3 zal ik weer een SportPooler-toppic openen. Je hebt goed geboerd he dit weekend: tot nu toe 19 pnt erbij. Back on-toppic: 1-5 voor VVV-Ajax. idd |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op maandag 15 augustus 2011 - 12:00 schreef Ajax we love you het volgende:Mooi stukje Remco. Denk dat het dit keer 1-6 gaat worden. Boeriggter, eindelijk een speler gekocht voor weinig die zijn geld meer dan waard is. Denk dat Sightorsson weer een hoop gaat maken tegen VVV. Buiten Mounir mag van mij ook Aissati weg? Verder hoop ik wel op een keeper erbij, want mocht vermeer geblesseerd raken wil ik niet die Verhoeven zien, dat kan ons punten gaan kosten, ook al is hij niet echt heel slecht. Ben benieuwd Alibabba.... idd |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op maandag 15 augustus 2011 - 12:14 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:als we van dit Heerenveen kunnen winnen met 5-1( weliswaar is eigen huis), dan word dit zowiezo rond de 6/7-0 idd |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op maandag 15 augustus 2011 - 15:56 schreef bird het volgende:sowieso zal het het lekker zijn om de 0 te houden dus denk 0 - 4 en hopen dat jantje weer mee doet idd |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op maandag 15 augustus 2011 - 16:05 schreef remco k het volgende:Ik denk dat dit nu nog het verschil is met een verdediging met Vertonghen of met Blind, met Blind winnen we met 4-1 en met Vertonghen winnen we met 4-0.. haha idd |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op maandag 15 augustus 2011 - 16:07 schreef amsterdammer113 het volgende:0-5. En als ze de smaak te pakken hebben dan 0-7 of 0-8!! Ik verwacht in ieder geval een overwinning met 3 doelpunten verschil! Met minder neem ik geen genoegen!! idd |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|