BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vvv - Ajax Zondag 21 aug 2011 14:30

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 22 augustus 2011 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 18:31 schreef freakie het volgende:

[..]

0-20
:)
ALTIJD PRIJS IN DE K
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 18:37 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

0 - 77
:D
ALTIJD PRIJS IN DE K
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 19:04 schreef Sir_KGH_Prins het volgende:
ik ga voor 1-8 denk dat sulejmani en Boerrigter helemaal los gaan op de venloose goal!!
idd
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 22 augustus 2011 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 19:15 schreef thomASS het volgende:
0-5
idd
ALTIJD PRIJS IN DE K
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 15:10 schreef ajacied het volgende:
vvv speelt niet erg best ! 0-5 wordt een makkie.
pffff idd
ALTIJD PRIJS IN DE K
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2011 - 12:16 schreef alibabba het volgende:

Mijn prognose; 0-5!!!
oh oh oh..... idd
ALTIJD PRIJS IN DE K
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2011 - 12:55 schreef marius het volgende:
leuk stuktje al die feitjes is wel leuk om te weten,
en mijn prognose is 1 5 denk dat hun met een coutertje er ook wel een in trappe
idd
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 22 augustus 2011 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 10:04 schreef Humankillz het volgende:
ik zeg 0-5 man, word lekker doelpuntenmachinetje dit seizoen:D
alibabba, mooi gedaan man!!!;)
idd
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 22 augustus 2011 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 14:20 schreef sebas79 het volgende:
En met die 2 snelle nigerianen van VVV , snelheid is niet echt blind zijn kwalitiet.
idd!!!!!!!!!
ajacied
 ajacied - maandag 22 augustus 2011 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 18:05 schreef remco k het volgende:

[..]

En had Theo niet gespeeld, dan had Anita daar waarschijnlijk gestaan en hadden we naar mijn mening zeker gewonnen..
middenveld anita janssen en eriksen lijkt mij het beste.
joduh
 joduh - maandag 22 augustus 2011 - 17:12   quote  deeplink  
whahahahah goed bezig altijd prijs........hahah verveel je je ofzo gap???????
marius
 marius - maandag 22 augustus 2011 - 17:17   quote  deeplink  
altijd prijs heeft zker een uurtje over op het werk!
joduh
 joduh - maandag 22 augustus 2011 - 17:32   quote  deeplink  
denk het ook zeg.......
ik zat ff over gisteren na te denken he?????maar ik heb nog steedsd mijn twijfels bij eriksen man.....tuurlijk geeft hij wel eens een mooi steekpassie.......maar ik vind het allemaal maar matig man...is misschien echt een groeibriljant in sommigen zijn ogen maar ik vind hem weinig uitstralen man,fysiek niet sterk..kan niet koppen..scoort nagenoeg nooit....en hij staat op het belamgrijkste plekkie op het veld???????????ik denk dat daar wel een beetje de sleutel ligt man....maar kan er goed naast zitten .....ik weet het niet,maar ik heb zeer zeker mijn bedenkingen bij hem,evenals suleiman....exact hetzelfde als eriksen in mijn ogen man.......
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - maandag 22 augustus 2011 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 23:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Leg eens uit wat daar grappig aan is dan?? waar zeg ik dat Ajax nu al helemaal fantastisch is?? nergens toch..
overal
remco k
 remco k - maandag 22 augustus 2011 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2011 - 18:33 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

overal
Je liegt. hier namelijk nu niet, dus niet overal.
remco k
 remco k - maandag 22 augustus 2011 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2011 - 17:32 schreef joduh het volgende:
denk het ook zeg.......
ik zat ff over gisteren na te denken he?????maar ik heb nog steedsd mijn twijfels bij eriksen man.....tuurlijk geeft hij wel eens een mooi steekpassie.......maar ik vind het allemaal maar matig man...is misschien echt een groeibriljant in sommigen zijn ogen maar ik vind hem weinig uitstralen man,fysiek niet sterk..kan niet koppen..scoort nagenoeg nooit....en hij staat op het belamgrijkste plekkie op het veld???????????ik denk dat daar wel een beetje de sleutel ligt man....maar kan er goed naast zitten .....ik weet het niet,maar ik heb zeer zeker mijn bedenkingen bij hem,evenals suleiman....exact hetzelfde als eriksen in mijn ogen man.......
Eriksen moet draaien op een goed middenveld, en het middenveld heeft in zijn geheel nog niet goed gespeeld dit seizoen. Haal de Jong eraf en zet Janssen naast Eriksen en het gaat 100% zeker lopen met die jongen, nu moet hij aanvallend op het middneveld alles alleen doen en dat gaat gewoon niet.

Sulejmani heeft er al 3 in liggen man, wat wil je nog meer..
alibabba
 alibabba - maandag 22 augustus 2011 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 22:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Heb gisteren een Twente heel goed zien voetballen, heb vandaag PSV als team een stuk beter zien presteren, heb ook een AZ gezien met Beerens en superspits Altidore.
Deze teams gaan zeker ook voor het kampioensschap.
Ergens belachelijk dat wij het zo hebben laten liggen in Venlo.
* Is dit omdat Blind gewoon verdedigend te kort komt op welke positie dan ook ?
* Had Boilesen niet gewoon moeten spelen op de linksbackpositie ?
* Had Janssen als aanvallende middenvelder meer doelpunten opgeleverd ?
* Had het verschil gemaakt als Anita verdedigende middenvelder had gestaan?
* Indien Musa niet had gespeeld, hoe had de wedstrijd dan verlopen ?

Hoop dat de Boer heeft geleerd van deze wedstrijd en dat hij vanaf nu de juiste beslissingen gaat nemen.
Frank moet het nu gaan omzetten en vooral Siem niet meer op het middenveld laten spelen. Siem komt tekort op het middenveld en zou met de spelers die Ajax nu heeft op de bank moeten. De Jong is een prima stand-in voor Sightorsson. Dat Blind werd verkozen als linksback is nog wel te begrijpen, want Jan kwam terug en Daley had het gewoon goed gedaan in eerdere wedstrijden. Boilesen is volgens mij nog niet geheel hersteld van zijn blessure die hij opliep op 12 augustus? Achteraf pakt het verkeerd uit, maar als Sulejmani in de eerste helft die bal naar Sightorsson speelt is Blind met zijn pass op Sulejmani een held en wint Ajax gewoon met 0-4. Sulejmani speelde erg slecht gister en hij zou eens wat vaker moeten wisselen van kant.

Dat Janssen een linie naar voren moet lijkt me nu wel duidelijk, want Anita laat in zijn invalbeurten zien dat hij absoluut hoort te spelen. Anita dus op de plek van Janssen en Janssen naast Eriksen. We hebben een topspits in ons midden en straks met de terugkeer van Ozbiliz en Boerrigter die op mij echt een goeie indruk maakt, moet het goedkomen dit seizoen. De credits mogen ook eens gegeven worden aan VVV, want zij deden het uitstekend. Het is altijd lastig oordelen over de instelling van de Ajax-spelers. Ajax kreeg in de 1e helft een paar mogelijkheden om te scoren. Als je er daar één van maakt, word het 0-4 of 0-5. Dan praten we heel anders met zijn allen..
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 23 augustus 2011 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 15:47 schreef remco k het volgende:
De Boer is de grote verliezer van de dag. Blind op LB, Janssen op CVM en de Jong naast Eriksen, iedere tyfusmongool kan zien dat die gasten daar niet horen te staan..
Whahahah, werelds dit stukje!! lekker emotioneel, maar je hebt helemaal gelijk. Iedereen ziet dit en iedereen weet dit en toch gaat hij hiermee door, snap het echt niet. Hij moet nu gewoon een keer zijn ogen open doen, voordat we weer 10 punten achter staan en dan pas de poppetjes anders gaat neerzetten.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 23 augustus 2011 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2011 - 20:38 schreef alibabba het volgende:

[..]

Frank moet het nu gaan omzetten en vooral Siem niet meer op het middenveld laten spelen. Siem komt tekort op het middenveld en zou met de spelers die Ajax nu heeft op de bank moeten. De Jong is een prima stand-in voor Sightorsson. Dat Blind werd verkozen als linksback is nog wel te begrijpen, want Jan kwam terug en Daley had het gewoon goed gedaan in eerdere wedstrijden. Boilesen is volgens mij nog niet geheel hersteld van zijn blessure die hij opliep op 12 augustus? Achteraf pakt het verkeerd uit, maar als Sulejmani in de eerste helft die bal naar Sightorsson speelt is Blind met zijn pass op Sulejmani een held en wint Ajax gewoon met 0-4. Sulejmani speelde erg slecht gister en hij zou eens wat vaker moeten wisselen van kant.

Dat Janssen een linie naar voren moet lijkt me nu wel duidelijk, want Anita laat in zijn invalbeurten zien dat hij absoluut hoort te spelen. Anita dus op de plek van Janssen en Janssen naast Eriksen. We hebben een topspits in ons midden en straks met de terugkeer van Ozbiliz en Boerrigter die op mij echt een goeie indruk maakt, moet het goedkomen dit seizoen. De credits mogen ook eens gegeven worden aan VVV, want zij deden het uitstekend. Het is altijd lastig oordelen over de instelling van de Ajax-spelers. Ajax kreeg in de 1e helft een paar mogelijkheden om te scoren. Als je er daar één van maakt, word het 0-4 of 0-5. Dan praten we heel anders met zijn allen..
Mooi stukje. Ik geef je gelijk, als Suljemani gewoon niet zelfszuchtig was geweest en de bal had afgelegd, dan was het alsnog een walkover geworden, nu onnodig punten verspeeld en ook pech gehad door zeer goed keeperswerk van Gentenaar. Iedereen is het erover eens dat De jong op de bank moet komen te zitten en Janssen zijn plek in moet nemen. Blind, tja dat kan een keer gebeuren, jonge speler, hoop dat hij hiervan zal leren. Verder maak ik me wel zorgen om Ajax en Vermeer. Ajax heeft al 4 doelpunten tegen uit 3 wedstrijden, dat is niet best. Vermeer is dan een redelijke keeper, maar hij moet wel zijn verdediging goed aansturen en dat mis ik een beetje. Anita moet controlerend spelen. Wonden likken en weer naar vrijdag kijken. Er is nog niets aan de hand.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 23 augustus 2011 - 15:55   quote  deeplink  
Boerrigter terecht oneens met kritiek van de Boer.
http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=18441
remco k
 remco k - dinsdag 23 augustus 2011 - 16:00   quote  deeplink  
Boerrigter moet zijn smoel houden in de pers over de Boer.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 23 augustus 2011 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 16:00 schreef remco k het volgende:
Boerrigter moet zijn smoel houden in de pers over de Boer.
Daar heb je gelijk in Remco, hij moet dit buiten de pers oplossen met zijn chef.
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 23 augustus 2011 - 16:07   quote  deeplink  
Siem is een middelmatige middenvelder/spits en voor Blind geldt dit ook als verdediger. Vorig jaar heeft Siem veel voor Ajax betekent, maar daar kun je niet stil bij blijven staan.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5907
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vvv - Ajax Zondag 21 aug 2011 14:30

0.0077528