|
|
Sanchos Diego
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Leuk he, een eigen website?
SLOTJE! |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
komt niet, komt geen een,dus alle transfer topics groot slot erop. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: je bent rijkelijk laat met je bericht, er zijn al tal van berichten hierna gekomen dat het niet zal gebeuren. |
|
|
|
|
dr. Love
|
|
|
WAT IS DIT NOU VOOR EEN SPELER, IK BEGRIJP DAT WE NIKS AAN HEBBEN MET DIE VRIENDEN VAN FEYENOORD DURVEN NIET TE INVESTEREN. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op maandag 15 augustus 2011 - 17:09 schreef dr. Love het volgende:WAT IS DIT NOU VOOR EEN SPELER, IK BEGRIJP DAT WE NIKS AAN HEBBEN MET DIE VRIENDEN VAN FEYENOORD DURVEN NIET TE INVESTEREN. [capsuit] [/capsuit] |
|
|
|
|
nibali
|
|
|
|
|
|
j bruijnes
|
|
|
probeer fer te behouden. het draaid nu tchog goed. ga niet langer onrust zaaien. daar word de ploeg neit beter van. een oudere speler voor de lijn uit te zetten. maar dan moet het ook een goede speler zijn. anders met deze ploeg verder. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
slotje op deze transfer topic!!! |
|
|
|
|
STS
|
|
|
Wil niet naar Twente en zou nu wel naar ons willen???? Doe maar een slotje idd. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 15 augustus 2011 - 17:09 schreef dr. Love het volgende:WAT IS DIT NOU VOOR EEN SPELER, IK BEGRIJP DAT WE NIKS AAN HEBBEN MET DIE VRIENDEN VAN FEYENOORD DURVEN NIET TE INVESTEREN. Het geld van anderen uitgeven is altijd gemakkelijk. |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
quote: hij wou eerst weg omdat hij nergens uitzicht op had, was toen bijna rond met twente maar kreeg van city de belofte op speeltijd Daarom ! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op maandag 15 augustus 2011 - 17:16 schreef j bruijnes het volgende:probeer fer te behouden. het draaid nu tchog goed. ga niet langer onrust zaaien. daar word de ploeg neit beter van. een oudere speler voor de lijn uit te zetten. maar dan moet het ook een goede speler zijn. anders met deze ploeg verder. ik denk dat je het niet helemaal begrepen hebt, Feyenoord wil hem wel houden maar hij wil zelf niet bij Feyenoord blijven. De onrust zaait hij in feite dus zelf. |
|
|
|
|
charlotte
|
|
|
weg met die vent en achabar bij het 1e gaan betrekken |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
STS
|
|
|
Queens Park Rangers wil wie? Fer of Achabar? Bron? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Topic gaat toch over Guidetti? :P En check de Headliner, niet alleen het forum voor nieuws ;) |
|
|
|
|
dr. Love
|
|
|
Waarom vragen we niet de volgende keer hans klok of david copperfield niet, tovert wel een spits te voorschijn. De helicopter effect werkt niet meer de meeste voetballers hebben hoogte vrees. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 - 02:07 schreef dr. Love het volgende:Waarom vragen we niet de volgende keer hans klok of david copperfield niet, tovert wel een spits te voorschijn. De helicopter effect werkt niet meer de meeste voetballers hebben hoogte vrees. Could this be the dumbest forum post ever?
|
|
|
|