|
|
FR-Elmo
|
|
|
Ik dacht dat Greame Rutjes nu in de RVC zat? als je nu op Feyenoord.nl kijkt dan zie je dit:
DE CLUB | ORGANISATIE
Raad van Commissarissen
DICK VAN WELL President-Commissaris
JOS VAN DER VEGT Commissaris
PIM BLOKLAND Commissaris
MARTIN VAN PERNIS Commissaris
Iemand enig idee hoe het nu zit? of hebben de VVF toch niet zoveel geld binnengebracht als ze lieten doorschemeren? |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: dit artikel is van 29-6, dat is ruim anderhalve maand geleden, mag toch aannemen dat ze vaker vergaderen? |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
Minimaal één keer per jaar moet de AVA bijeenkomen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: die ameteurs uit het maasgebouw zijn zeker ook met zomerreces |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: dat zijn ze al 5 jaar.... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Nu die 1000 'supporters' nog!! Kunnen ze die doodskist mee nemen voor de bagage!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: die actie werd niet helemaal begrepen idd.me vrienden en ik kwamen je halen maar konden jou niet vinden. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 15 augustus 2011 - 20:06 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] die actie werd niet helemaal begrepen idd.me vrienden en ik kwamen je halen maar konden jou niet vinden. Moet 'ie in een kist dan ??? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: nee erop natuurlijk.bloemenband in z.n haar en als een mesias een rondje kuip. die lijdensweg moet nu eens over zijn voor m he. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op maandag 15 augustus 2011 - 20:26 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] nee erop natuurlijk.bloemenband in z.n haar en als een mesias een rondje kuip. die lijdensweg moet nu eens over zijn voor m he. en daarna gezellig met zn allen wat gaan drinken samen met lijdensweg, goed plan! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op maandag 15 augustus 2011 - 20:06 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] die actie werd niet helemaal begrepen idd.me vrienden en ik kwamen je halen maar konden jou niet vinden. droog haha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ff een sappie doen is toch lekker man. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: In ieder geval niet die Amstel Light icm met poedersuiker. Gadverdamme! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 15 augustus 2011 - 20:26 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] nee erop natuurlijk.bloemenband in z.n haar en als een mesias een rondje kuip. die lijdensweg moet nu eens over zijn voor m he. Doornenkransje en kruis(je) op zijn rug ??? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: nee roze witte roosjes.k3 steil he. |
|
|
|
|
STS
|
|
|
Hij voelt zich plotsling zo OOH Ja Lee Lee |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: gewoon zuipen totdat je erachter komt na 8 jaar dat je gewoon op z1 zit inplaats van z3. vak r en s was altijd makkelijker hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: soms hoor je het hem zingen he in een stille fase in de kuip. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op maandag 15 augustus 2011 - 22:16 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] gewoon zuipen totdat je erachter komt na 8 jaar dat je gewoon op z1 zit inplaats van z3. vak r en s was altijd makkelijker hahaha ook geweldig ja, Leon: waar zijn jullie dan? Bosi en FrDouwe: op Z4 bij de 16 meter lijn Leon: Ik ben op Z4!, waar zijn jullie dan, (binnensmonds gevloek te horen) oh... ik ben op Z1... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 15 augustus 2011 - 22:18 schreef FR-Douwe het volgende:[..] ook geweldig ja, Leon: waar zijn jullie dan? Bosi en FrDouwe: op Z4 bij de 16 meter lijn Leon: Ik ben op Z4!, waar zijn jullie dan, (binnensmonds gevloek te horen) oh... ik ben op Z1... Hahahaha |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 15 augustus 2011 - 22:18 schreef FR-Douwe het volgende:[..] ook geweldig ja, Leon: waar zijn jullie dan? Bosi en FrDouwe: op Z4 bij de 16 meter lijn Leon: Ik ben op Z4!, waar zijn jullie dan, (binnensmonds gevloek te horen) oh... ik ben op Z1... haha, mooi man. Wel het juiste stadion te pakken Leon? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Maar mag Rutjes niet pas meedoen als de VvF met die 30 miljoen over de brug komt? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Idd, dat was 'zijn' plekje die dan vrij kwam dacht ik. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: nou dat wel maar mijn vrouw herken dit probleem bij mij. ze heeft bijvoorbeeld de klokken van de muur gehaald want dat heeft toch geen zin.ze vraagt zich ook af waarom ik een telefoon heb. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 15 augustus 2011 - 22:32 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] nou dat wel maar mijn vrouw herken dit probleem bij mij. ze heeft bijvoorbeeld de klokken van de muur gehaald want dat heeft toch geen zin.ze vraagt zich ook af waarom ik een telefoon heb. ach zolang je maar plezier hebt... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 15 augustus 2011 - 22:32 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] nou dat wel maar mijn vrouw herken dit probleem bij mij. ze heeft bijvoorbeeld de klokken van de muur gehaald want dat heeft toch geen zin.ze vraagt zich ook af waarom ik een telefoon heb. Ik ken dat, maar heeft zij wel eens de eerste keer de telefoon opgenomen als jij belde.... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op maandag 15 augustus 2011 - 22:52 schreef hotjumper het volgende:[..] Ik ken dat, maar heeft zij wel eens de eerste keer de telefoon opgenomen als jij belde.... hahahaha, das een goeie, die moet ik onthouden!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 15 augustus 2011 - 22:52 schreef hotjumper het volgende:[..] Ik ken dat, maar heeft zij wel eens de eerste keer de telefoon opgenomen als jij belde.... hahaha ik ben bang om nee te zeggen maar nee idd |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik ken dat.. ' oh ik was net te laat' Hoezo net, ik belde 5 minuten geleden. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Opnemen is ook niet handig vooral niet als je na az -feyenoord met je dronken kop zegt " ik bel je zo terug ben even wat kaasjoden aan het narren". |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
het beste is om je mobiel per ongeluk thuis te laten liggen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Ja maar dat wordt weer lastig als je vriendin sms't.... Er zullen niet veel vrouwen zijn die het leuk vinden als ze lezen dat er een andere vrouw "geil als boter is en smachtend op je ligt te wachten" |
|
|
|