|
|
|
baco74
|
|
|
JODUH ..presenteert....in samenwerking met SPORTPOOLER
DE SUBPOULE.
Hallo, beste Ajax-cafe-SportPoolers. Hier volgt weer een nabeschouwing van de tweede speelronde en een voorbeschouwing op de derde. Een dag later dan gebruikelijk doordat er maandagavond nog een wedstrijd van de tweede ronde gespeeld moest worden. Waarom dit is ,is voor mij een raadsel. Ik heb het geprobeerd op te zoeken maar het enige waar ik achter kom is dat ie eigenlijk woensdag as gespeeld zou worden.
Ook een hartelijk welkom aan de nieuwe deelnemer, die door onze directeur voetbalzaken is toegelaten tot de poule. Dit in plaats van Luis Suarez 19 (waar een plekje voor vrij was gehouden), die helaas nix meer van zich laat horen. Jammer maar waarschijnlijk heeft Luis het te druk met het inrichten van de babykamer of mag ie niet meer naar het cafe van zijn Ajax-prinsesje. Humankilz welkom in Joduhs subpoule.
Grote winnaar van verleden week was onze goedheiligman Pietje met 21 punten, hopen dat hij zijn top 100 ranking heeft kunnen behouden na speelronde 2. Hieronder volgen de uitslagen van de afgelopen speelronde met de behaalde punten van onze kroeggangers. _________________________________________________ FC TWENTE-AZ (2-0) 3 pnt: Alibabba, Altijd Prijs, Miss Mokum, Pietje, Tobias "hasjkoph". 1 pnt: Baco74,Benno, Nenam-til. 0 pnt: Amsterdammer 113, Freakie, Humankillz, Joduh, Remco K, Thomass. _________________________________________________ PSV- RKC-WAALWIJK (1-0) 6 pnt: Humankillz. 3 pnt: Alibabba, Altijd Prijs, Baco74, Joduh, Miss Mokum, Nenam-til, Pietje, Thomass, Tobias "hasjkoph". 2 pnt: Amsterdammer 113, Benno, Freakie, Remco K. _________________________________________________ VITESSE- VVV-VENLO (3-0) 3 pnt: Alibabba, Baco74, Freakie, Humankillz, Joduh, Nenam-til, Pietje, Remco K, Thomass, Tobias "hasjkoph". 2 pnt: Altijd Prijs, Amsterdammer 113, Benno, Miss Mokum. _________________________________________________ FEYENOORD- RODA JC (3-0) 3 pnt: Remco K. 2 pnt: Alibabba, Altijd Prijs, Miss Mokum. 0 pnt: Amsterdammer 113, Baco74, Benno, Freakie, Humankillz, Joduh, Nenam-til, Pietje, Thomass, Tobias "hasjkoph". _________________________________________________ HERACLES-ALMELO- NAC-BREDA (2-1) 6 pnt: Altijd Prijs,Benno, Nenam-til, Tobias "hasjkoph". 3 pnt: Amsterdammer 113, Pietje. 2 pnt: Thomass 1 pnt: Alibabba, Baco74, Freakie, Miss Mokum, Remco K. 0 pnt: Humankillz, Joduh. _________________________________________________ FC UTRECHT- DE GRAAFSCHAP (2-2) 6 pnt: Joduh. 2 pnt: Freakie. 1 pnt: Alibabba, Amsterdammer 113, Baco74, Humankillz, Nenam-til, Pietje, Remco K, Thomass, Tobias "hasjkoph". 0 pnt: Altijd Prijs, Benno, Miss Mokum. _________________________________________________ AJAX- SC HEERENVEEN (5-1) 3 pnt: Alibabba, Altijd Prijs, Amsterdammer 113, Benno, Humankillz, Pietje, Remco K, Tobias "hasjkoph". 2 pnt: Baco74, Freakie, Joduh, Miss Mokum, Nenam-til, Thomass. _________________________________________________ FC GRONINGEN- ADO DEN HAAG (4-2) 6 pnt: Remco K. 3 pnt: Benno. 2 pnt: Alibabba, Amsterdammer 113, Baco 74, Freakie, Joduh, Miss mokum, Nenam-til, Pietje, Thomass, Tobias "hasjkoph". 0 pnt: Altijd Prijs, Humankillz. _________________________________________________ NEC- EXCELSIOR (2-0) 6 pnt: Alibabba, Miss Mokum, Thomass. 3 pnt: Altijd Prijs, Baco 74, Freakie, Humankillzz, Nenam-til , Remco K. 2 pnt: Amsterdammer113, Joduh , Pietje, Tobias "hasjkoph". 0 pnt: Benno _________________________________________________
Deze uitslagen hebben de volgende ranglijst tot gevolg:
Zoals jullie kunnen zien is 10x de volle zes punten binnengesleept, dit gebeurde bij 5 verschillende wedstrijden. Ook opvallend is dat dit door 10 verschillende deelnemers gebeurde. Grootste winnaar deze week is Alibabba, hij mag zichzelf 24 punten rijker rekenen wat gelijk de hoogste weekscore tot nu toe is. Pietje staat nog steeds op nummer 1 maar wordt op de huid gezeten door Tobias "hasjkoph". _______________________________________________________________
Hieronder volgt het programma van de 3e speelronde. Laat jullie fantasie de vrije loop en en probeer met een paar gedurfde voorspellingen de ranglijst door elkaar te schudden. Alles staat nu nogal dicht opelkaar en niemand staat vast op een plek. We moeten iets gedurfder gokken, of bluffen het is maar hoe je het noemt. Lach elkaar uit en stook erop los wanneer iedereen zijn of haar voorspelling kenbaar heeft gemaakt. Dat maakt dit topic des te leuker. Succes heren en dame! _______________________________________________________________ Vrijdag 19 austus 2011 om 20:45 uur: RODA JC RKC-WAALWIJK _______________________________________________________________ Zaterdag 20 augustus 2011 om 18:45 uur: VITESSE FC UTRECHT _______________________________________________________________ Zaterdag 20 augustus 2011 om 19:45 uur: SC HEERENVEEN FC TWENTE _______________________________________________________________ Zaterdag 20 augustus 2011 om 19:45 uur: EXCELSIOR DE GRAAFSCHAP _______________________________________________________________ Zaterdag 20 augustus 2011 om 20:45 uur: NAC-BREDA FC GRONINGEN _______________________________________________________________ Zondag 21 augustus 2011 om 12:30 uur: HERACLES-ALMELO FEYENOORD _______________________________________________________________ Zondag 21 augustus 2011 om 14:30 uur: VVV-VENLO AJAX _______________________________________________________________ Zondag 21 augustus 2011 om 14:30 uur: AZ NEC _______________________________________________________________ Zondag 21 augustus 2011 om 16:30 uur: ADO DEN HAAG PSV _______________________________________________________________
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 augustus 2011 door baco74 -- |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Mijn voorspellingen voor aankomend weekend (denk ik): _______________________________________________________________ Vrijdag 19 austus 2011 om 20:45 uur: RODA JC-RKC-WAALWIJK 3-1 _______________________________________________________________ Zaterdag 20 augustus 2011 om 18:45 uur: VITESSE-FC UTRECHT 2-0 _______________________________________________________________ Zaterdag 20 augustus 2011 om 19:45 uur: SC HEERENVEEN- FC TWENTE 1-1 _______________________________________________________________ Zaterdag 20 augustus 2011 om 19:45 uur: EXCELSIOR-DE GRAAFSCHAP 0-1 _______________________________________________________________ Zaterdag 20 augustus 2011 om 20:45 uur: NAC-BREDA-FC GRONINGEN 0-2 _______________________________________________________________ Zondag 21 augustus 2011 om 12:30 uur: HERACLES-ALMELO-FEYENOORD 0-2 _______________________________________________________________ Zondag 21 augustus 2011 om 14:30 uur: VVV-VENLO-AJAX 1-5 _______________________________________________________________ Zondag 21 augustus 2011 om 14:30 uur: AZ-NEC 2-0 _______________________________________________________________ Zondag 21 augustus 2011 om 16:30 uur: ADO DEN HAAG-PSV 1-1 _______________________________________________________________
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 augustus 2011 door baco74 -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 15 augustus 2011 - 22:37 schreef baco74 het volgende:JODUH ..presenteert....in samenwerking met SPORTPOOLERDE [ afbeelding ] [ afbeelding ] SUBPOULE.Hallo, beste Ajax-cafe-SportPoolers. Hier volgt weer een nabeschouwing van de tweede speelronde en een voorbeschouwing op de derde. Een dag later dan gebruikelijk doordat er maandagavond nog een wedstrijd van de tweede ronde gespeeld moest worden. Waarom dit is ,is voor mij een raadsel. Ik heb het geprobeerd op te zoeken maar het enige waar ik achter kom is dat ie eigenlijk woensdag as gespeeld zou worden. Ook een hartelijk welkom aan de nieuwe deelnemer, die door onze directeur voetbalzaken is toegelaten tot de poule. Dit in plaats van Luis Suarez 19 (waar een plekje voor vrij was gehouden), die helaas nix meer van zich laat horen. Jammer maar waarschijnlijk heeft Luis het te druk met het inrichten van de babykamer of mag ie niet meer naar het cafe van zijn Ajax-prinsesje. Humankilz welkom in Joduhs subpoule. Grote winnaar van verleden week was onze goedheiligman Pietje met 21 punten, hopen dat hij zijn top 100 ranking heeft kunnen behouden na speelronde 2. Hieronder volgen de uitslagen van de afgelopen speelronde met de behaalde punten van onze kroeggangers. _________________________________________________ FC TWENTE- AZ (2-0)3 pnt: Alibabba, Altijd Prijs, Miss Mokum, Pietje, Tobias "hasjkoph".1 pnt: Baco74,Benno, Nenam-til.0 pnt: Amsterdammer 113, Freakie, Humankillz, Joduh, Remco K, Thomass._________________________________________________ PSV- RKC-WAALWIJK (1-0)6 pnt: Humankillz.3 pnt: Alibabba, Altijd Prijs, Baco74, Joduh, Miss Mokum, Nenam-til, Pietje, Thomass, Tobias "hasjkoph".2 pnt: Amsterdammer 113, Benno, Freakie, Remco K._________________________________________________ VITESSE- VVV-VENLO (3-0)3 pnt: Alibabba, Baco74, Freakie, Humankillz, Joduh, Nenam-til, Pietje, Remco K, Thomass, Tobias "hasjkoph".2 pnt: Altijd Prijs, Amsterdammer 113, Benno, Miss Mokum._________________________________________________ FEYENOORD- RODA JC (3-0)3 pnt: Remco K.2 pnt: Alibabba, Altijd Prijs, Miss Mokum.0 pnt: Amsterdammer 113, Baco74, Benno, Freakie, Humankillz, Joduh, Nenam-til, Pietje, Thomass, Tobias "hasjkoph"._________________________________________________ HERACLES-ALMELO- NAC-BREDA (2-1)6 pnt: Altijd Prijs,Benno, Nenam-til, Tobias "hasjkoph".3 pnt: Amsterdammer 113, Pietje.2 pnt: Thomass1 pnt: Alibabba, Baco74, Freakie, Miss Mokum, Remco K.0 pnt: Humankillz, Joduh._________________________________________________ FC UTRECHT- DE GRAAFSCHAP (2-2)6 pnt: Joduh.2 pnt: Freakie.1 pnt: Alibabba, Amsterdammer 113, Baco74, Humankillz, Nenam-til, Pietje, Remco K, Thomass, Tobias "hasjkoph".0 pnt: Altijd Prijs, Benno, Miss Mokum._________________________________________________ AJAX- SC HEERENVEEN (5-1)3 pnt: Alibabba, Altijd Prijs, Amsterdammer 113, Benno, Humankillz, Pietje, Remco K, Tobias "hasjkoph".2 pnt: Baco74, Freakie, Joduh, Miss Mokum, Nenam-til, Thomass._________________________________________________ FC GRONINGEN- ADO DEN HAAG (4-2)6 pnt: Remco K.3 pnt: Benno.2 pnt: Alibabba, Amsterdammer 113, Baco 74, Freakie, Joduh, Miss mokum, Nenam-til, Pietje, Thomass, Tobias "hasjkoph".0 pnt: Altijd Prijs, Humankillz._________________________________________________ NEC- EXCELSIOR (2-0)6 pnt: Alibabba, Miss Mokum, Thomass.3 pnt: Altijd Prijs, Baco 74, Freakie, Humankillzz, Nenam-til , Remco K.2 pnt: Amsterdammer113, Joduh , Pietje, Tobias "hasjkoph".0 pnt: Benno_________________________________________________ Deze uitslagen hebben de volgende ranglijst tot gevolg: [ afbeelding ] Zoals jullie kunnen zien is 10x de volle zes punten binnengesleept, dit gebeurde bij 5 verschillende wedstrijden. Ook opvallend is dat dit door 10 verschillende deelnemers gebeurde. Grootste winnaar deze week is Alibabba, hij mag zichzelf 24 punten rijker rekenen wat gelijk de hoogste weekscore tot nu toe is. Pietje staat nog steeds op nummer 1 maar wordt op de huid gezeten door Tobias "hasjkoph". _______________________________________________________________ Hieronder volgt het programma van de 3e speelronde. Laat jullie fantasie de vrije loop en en probeer met een paar gedurfde voorspellingen de ranglijst door elkaar te schudden. Alles staat nu nogal dicht opelkaar en niemand staat vast op een plek. We moeten iets gedurfder gokken, of bluffen het is maar hoe je het noemt. Lach elkaar uit en stook erop los wanneer iedereen zijn of haar voorspelling kenbaar heeft gemaakt. Dat maakt dit topic des te leuker. Succes heren en dame! _______________________________________________________________ Vrijdag 19 austus 2011 om 20:45 uur: [ afbeelding ] RODA JC[ afbeelding ] RKC-WAALWIJK_______________________________________________________________ Zaterdag 20 augustus 2011 om 18:45 uur: [ afbeelding ] VITESSE[ afbeelding ] FC UTRECHT_______________________________________________________________ Zaterdag 20 augustus 2011 om 19:45 uur: [ afbeelding ] SC HEERENVEEN[ afbeelding ] FC TWENTE_______________________________________________________________ Zaterdag 20 augustus 2011 om 19:45 uur: [ afbeelding ] EXCELSIOR[ afbeelding ] DE GRAAFSCHAP_______________________________________________________________ Zaterdag 20 augustus 2011 om 20:45 uur: [ afbeelding ] NAC-BREDA[ afbeelding ] FC GRONINGEN_______________________________________________________________ Zondag 21 augustus 2011 om 12:30 uur: [ afbeelding ] HERACLES-ALMELO[ afbeelding ] FEYENOORD_______________________________________________________________ Zondag 21 augustus 2011 om 14:30 uur: [ afbeelding ] VVV-VENLO[ afbeelding ] AJAX_______________________________________________________________ Zondag 21 augustus 2011 om 14:30 uur: [ afbeelding ] AZ[ afbeelding ] NEC_______________________________________________________________ Zondag 21 augustus 2011 om 16:30 uur: [ afbeelding ] ADO DEN HAAG[ afbeelding ] PSV_______________________________________________________________ Het ziet er weer grandioos mooi uit, baco. Mijn oprechte complimenten!! Je hebt, net als alibabba met zijn voorbeschouwingen van de wedstrijden van Ajax, journalistieke talenten, man! Mijn voorspellingen komen later deze week. Ik houd het nog even spannend ;-) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Baco wat een werk weer! geweldig! |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
netjes gedaan man! maar toch niet helemaal cool dat ik nog onderaan sta xD |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Volgens mij sta ik op plaats 3! 383. 38 Jack Huntelaar (nickname) |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Bij ons sta je nog geen eens in de top 14 :) Streng he, onze directeur voetbalzaken. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ik dacht dat ik het deze keer mocht doen?? :( Haha, naja maakt niet uut hoor.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Nee jij moet netjes op je beurt wachten ouwe! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
dikke kut baco!!!!!netjes pik!!!hahahah je heb je beroep echt misgeschoten ouwe!!!!wordt je strondopruimer in artis terwijl je dit ken??????????????????? btw volgende week sta ik in top 3!!!!!achter nenam en altijd prijs...............hahahahahahah joduh CBS |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Godverdomme man, ik kap ermee. Tis toch niet normaal. Sta gewoon op 1 van de onderste plaatsen!!
En JODUH volgens mij is er wat mis met jouw. Begin je jezelf toch meer te interesseren in andere clubs dan AJAX?? ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Oke hier mijn voorspelling ______________________________________________________________ Vrijdag 19 austus 2011 om 20:45 uur: RODA JC-RKC-WAALWIJK 3-1 _______________________________________________________________ Zaterdag 20 augustus 2011 om 18:45 uur: VITESSE-FC UTRECHT 1-1 _____________________________________________________________ Zaterdag 20 augustus 2011 om 19:45 uur: SC HEERENVEEN- FC TWENTE 1-3 _______________________________________________________________ Zaterdag 20 augustus 2011 om 19:45 uur: EXCELSIOR-DE GRAAFSCHAP 0-2 _______________________________________________________________ Zaterdag 20 augustus 2011 om 20:45 uur: NAC-BREDA-FC GRONINGEN 1-1 _______________________________________________________________ Zondag 21 augustus 2011 om 12:30 uur: HERACLES-ALMELO-FEYENOORD 2-1 _______________________________________________________________ Zondag 21 augustus 2011 om 14:30 uur: VVV-VENLO-AJAX 0-6 _______________________________________________________________ Zondag 21 augustus 2011 om 14:30 uur: AZ-NEC 3-0 _______________________________________________________________ Zondag 21 augustus 2011 om 16:30 uur: ADO DEN HAAG-PSV 1-2
Eat your heart out Joduh...............hehehehehehehe
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 augustus 2011 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Bijna hetzelfde als die van baco? Maar Heerenveen gaat in eigen huis wel beter spelen als tegen Ajax, en Twente heeft dan ook tegen Benfica een zware wedstrijd gehad...... Daarnaast heb ik meer vertrouwen in Excelsior hoor, die gaan volle bak spelen in een overvol en sfeervol stadion!! Ajax gaat ook winnen, maar niet met 0-6. Denk eerder 0-3/4. Verder geloof ik niet dat ADO weer verliest, en psv dus wint. Daarvoor is ADO veel te fanatiek in zo'n wedstrijd, helemaal na zo'n slechte competitiestart. psv zal daardoor overdonderd zijn en niet weten te winnen(ook net terug vanuit oostenrijk heh, en je weet nooit hoe lastig ze het krijgen....)
Ik doe dan wel niet mee aan de wedstrijd, maar geef zo toch mijn mening op een zo goed mogelijke manier, misschien hebben jullie er nog wat aan? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Alleen Roda-Rkc is hetzelfde
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 augustus 2011 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ALLEEN RODA-RKC IS HETZELFDE |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Zeer netjes gedaan dit!! Klasse!
Mog mooier is dat ik die jood weer nader!!
Nog ff en de baas staat op 1! |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 - 09:07 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Zeer netjes gedaan dit!! Klasse! Mog mooier is dat ik die jood weer nader!! Nog ff en de baas staat op 1! kerel, de baas staat onderaan:( |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: hahahahahahaha wel knap met maar 1 ronde meegedaan te hebben!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
19 aug '11 20:00 Roda JC RKC Waalwijk 2-0
20 aug '11 18:45 Vitesse FC Utrecht 3-1 20 aug '11 19:45 sc Heerenveen FC Twente 1-2 20 aug '11 19:45 Excelsior De Graafschap 2-0 20 aug '11 20:45 NAC Breda FC Groningen 1-3
21 aug '11 12:30 Heracles Almelo Feyenoord 0-2 21 aug '11 14:30 VVV-Venlo Ajax 0-3 21 aug '11 14:30 AZ N.E.C. 3-0 21 aug '11 16:30 ADO Den Haag PSV 2-2 |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
_______________________________________________________________ Vrijdag 19 austus 2011 om 20:45 uur: RODA JC-RKC-WAALWIJK 2-0 _______________________________________________________________ Zaterdag 20 augustus 2011 om 18:45 uur: VITESSE-FC UTRECHT 2-1 _______________________________________________________________ Zaterdag 20 augustus 2011 om 19:45 uur: SC HEERENVEEN- FC TWENTE 1-2 _______________________________________________________________ Zaterdag 20 augustus 2011 om 19:45 uur: EXCELSIOR-DE GRAAFSCHAP 1-0 _______________________________________________________________ Zaterdag 20 augustus 2011 om 20:45 uur: NAC-BREDA-FC GRONINGEN 1-3 _______________________________________________________________ Zondag 21 augustus 2011 om 12:30 uur: HERACLES-ALMELO-FEYENOORD 1-2 _______________________________________________________________ Zondag 21 augustus 2011 om 14:30 uur: VVV-VENLO-AJAX 0-4 _______________________________________________________________ Zondag 21 augustus 2011 om 14:30 uur: AZ-NEC 3-0 _______________________________________________________________ Zondag 21 augustus 2011 om 16:30 uur: ADO DEN HAAG-PSV 1-2 _______________________________________________________________
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 augustus 2011 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 - 16:58 schreef amsterdammer113 het volgende:Godverdomme man, ik kap ermee. Tis toch niet normaal. Sta gewoon op 1 van de onderste plaatsen!! En JODUH volgens mij is er wat mis met jouw. Begin je jezelf toch meer te interesseren in andere clubs dan AJAX?? ;-) whahhaahahaha wees niet bang gap........was lucky vor mij,vanaf volgend weekend sta ik met stip onderaan ouwe....;-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 - 16:27 schreef joduh het volgende:[..] whahhaahahaha wees niet bang gap........was lucky vor mij,vanaf volgend weekend sta ik met stip onderaan ouwe....;-) Samen met mij!!! Only Ajax will win!! |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Roda JC RKC Waalwijk 2-0
Vitesse FC Utrecht 2-0 sc Heerenveen FC Twente 1-0 Excelsior De Graafschap 0-1 NAC Breda FC Groningen 0-1
Heracles Almelo Feyenoord 1-0 VVV-Venlo Ajax 0-4 AZ N.E.C. 2-0 ADO Den Haag PSV 1-1 |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
quote: Ik ben onvoorspelbaar... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Vanuit het pijnfront... :-( Ik kan haast niet zitten, lopen of liggen... Goed lastig, dus. Maar niet getreurd, hier zijn mijn voorspellingen voor het komende weekeinde.
Roda JC - RKC Waalwijk = 3-1 Vitesse - FC Utrecht = 2-1 sc Heerenveen - FC Twente = 1-3 Excelsior - de Graafschap = 1-2 NAC Breda - FC Groningen = 1-3 Heracles Almelo - Feyenoord = 2-3 VVV-Venlo - Ajax = 0-4 AZ - NEC Nijmegen = 3-1 ADO Den Haag - PSV = 1-2
Veel uitoverwiningen bij mij dus... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 - 12:57 schreef Pietje het volgende:Vanuit het pijnfront... :-( Ik kan haast niet zitten, lopen of liggen... Goed lastig, dus. Maar niet getreurd, hier zijn mijn voorspellingen voor het komende weekeinde. Roda JC - RKC Waalwijk = 3-1 Vitesse - FC Utrecht = 2-1 sc Heerenveen - FC Twente = 1-3 Excelsior - de Graafschap = 1-2 NAC Breda - FC Groningen = 1-3 Heracles Almelo - Feyenoord = 2-3 VVV-Venlo - Ajax = 0-4AZ - NEC Nijmegen = 3-1 ADO Den Haag - PSV = 1-2 Veel uitoverwiningen bij mij dus... En alleen Ajax houdt de nul.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ik verwacht dat ik na vandaag wel weer een paar punten inloop op jullie..
Kijk zo doe je dat....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 augustus 2011 door freakie -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
miss mokum
|
|
|
Roda JC - RKC Waalwijk = 3-1 Vitesse - FC Utrecht = 3-1 sc Heerenveen - FC Twente = 1-2 Excelsior - de Graafschap = 1-1 NAC Breda - FC Groningen = 1-2 Heracles Almelo - Feyenoord = 2-2 VVV-Venlo - Ajax = 0-5 AZ - NEC Nijmegen = 2-0 ADO Den Haag - PSV = 2-1 |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 - 19:31 schreef freakie het volgende:Ik verwacht dat ik na vandaag wel weer een paar punten inloop op jullie.. Kijk zo doe je dat.... Hahahaha. Je was wel mooi de enige met punten hier. Klasse, kerel! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Vond ik ook ja xD
Maar ik heb gedurfde uitslagen dus denk dat ik niet veel punten ga halen:P
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 augustus 2011 door freakie -- |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: geen veren in je eigen reet douwen he. Feli met je punten. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 - 22:39 schreef freakie het volgende:[..] Vond ik ook ja xD Maar ik heb gedurfde uitslagen dus denk dat ik niet veel punten ga halen:P Ach je weet het nooit, freakie. Kijk maar naar vanavond. Wie weet zitten er dit seizoen nog veel meer verrassingen aan te komen! Vergeet daarbij niet dat de transferperiode nog niet is afgesloten. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Dankje.. Nee ik denk dat dit mijn enige punten zijn.. Nou ja met de punten van ajax erbij dan.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Jaloers, baco??? ;-) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 - 22:42 schreef Pietje het volgende:[..] Ach je weet het nooit, freakie. Kijk maar naar vanavond. Wie weet zitten er dit seizoen nog veel meer verrassingen aan te komen! Vergeet daarbij niet dat de transferperiode nog niet is afgesloten. Nee dat klopt.. Maar ik voer de uitslagen ook elke week in.. En niet 6 weken vooruit.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Beetje denk ik wel.. Hij had liever een 0-1 gehad:P |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Ik gun het iedereen hoor....vooral mezelf. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Daarom.. Als het 0-1 had geweest had je in ieder geval 1 punt.. Nu noppes:P |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahahaha. Dat heb ik wel gedaan. Dat is, denk ik, nog een oude kwaal van vroeger, toen ik nog werkte en vaak een aantal weken in het buitenland zat. Dan vulde ik de SportPooler al zo veel als mogelijk in... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 - 22:54 schreef Pietje het volgende:[..] Hahahaha. Dat heb ik wel gedaan. Dat is, denk ik, nog een oude kwaal van vroeger, toen ik nog werkte en vaak een aantal weken in het buitenland zat. Dan vulde ik de SportPooler al zo veel als mogelijk in... ooo oke.. Ja ik wacht liever elk weekende af.. Je weet niet wat er gebeurd.. Ik zet dan na het weekende gelijk een nieuwe voorspelling neer.. Zo kan je een beetje rekening houden met slechte vorm van clubs enzo:P |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 - 22:54 schreef Pietje het volgende:[..] Hahahaha. Dat heb ik wel gedaan. Dat is, denk ik, nog een oude kwaal van vroeger, toen ik nog werkte en vaak een aantal weken in het buitenland zat. Dan vulde ik de SportPooler al zo veel als mogelijk in... Aan de andere kant maakt het denk ik niet bijzonder veel uit:P |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 - 22:58 schreef freakie het volgende:[..] ooo oke.. Ja ik wacht liever elk weekende af.. Je weet niet wat er gebeurd.. Ik zet dan na het weekende gelijk een nieuwe voorspelling neer.. Zo kan je een beetje rekening houden met slechte vorm van clubs enzo:P Is wel slimmer!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Een lekker nat vleesgordijn dus???? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: jaja ja ja......hahahahahahah. wanneer jij eens verstandig wordt ouwe???????ik geef de hoop daarop op gap!!!!!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 - 15:56 schreef joduh het volgende:[..] jaja ja ja......hahahahahahah. wanneer jij eens verstandig wordt ouwe???????ik geef de hoop daarop op gap!!!!!! Wat is hier nou niet verstandig aan?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? |
|
|
|
|
|