|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
hou wel van je evengoed gappie! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Ik ga weer lekker deze ronde.........NOT!! Morgen ook nog,hou me hart vast. Ach als Ajax maar wint. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: rot toch op nerd..... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Uitslagen voor vandaag zijn bijgewerkt op SportPooler |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Hahaha....Wrijf het er maar in. Tnx Boudewijn, ben al bezig met me nieuwe toppic opmaken. Alleen morgen nog ff afwachten. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: werk jij altijd eigenlijk???? |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Sporpooler en headliner is hobby toch? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik zie freakie nie veel meer posten man???hoe ken dat nou?zal ie laatste staan ofzow???? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Zooo jezus.. Nou alles fout.. hahahaha:P |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Bijna altijd... Maar ik noem het geen werk:
Werk is iets wat je moet doen maar niet wilt doen. |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 00:11 schreef Boudewijn het volgende:[..] Bijna altijd... Maar ik noem het geen werk: Werk is iets wat je moet doen maar niet wilt doen. ok man,maar dan heb je geen vrouw!!!!!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
zo man,ff met stip naar 5 gisteren,...boven nono nenam!boven altijd prijs uit de kast!!!!boven amst13!!!!!!!!!!!!!maaar vooral boven freaky hahahahahahhaahah en natuurlijk boven remco K!!!!!maar das logisch natuurlijk man.......die gast heeft alleen maar verstand van vissen....pfffffff zoooo saai!!!! beetje rukken snachts in een tentje en als je piep piep hoort dan trek je aan touwtje......... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 07:54 schreef joduh het volgende:zo man,ff met stip naar 5 gisteren,...boven nono nenam!boven altijd prijs uit de kast!!!!boven amst13!!!!!!!!!!!!!maaar vooral boven freaky hahahahahahhaahah en natuurlijk boven remco K!!!!!maar das logisch natuurlijk man.......die gast heeft alleen maar verstand van vissen....pfffffff zoooo saai!!!! beetje rukken snachts in een tentje en als je piep piep hoort dan trek je aan touwtje......... Hahahahahaha...je staat niet boven mij ouwe..:P |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 07:54 schreef joduh het volgende:zo man,ff met stip naar 5 gisteren,...boven nono nenam!boven altijd prijs uit de kast!!!!boven amst13!!!!!!!!!!!!!maaar vooral boven freaky hahahahahahhaahah en natuurlijk boven remco K!!!!!maar das logisch natuurlijk man.......die gast heeft alleen maar verstand van vissen....pfffffff zoooo saai!!!! beetje rukken snachts in een tentje en als je piep piep hoort dan trek je aan touwtje......... Living the good life..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ze zeggen toch altijd dat poultjes altijd worden gewonnen door personen zonder verstand van voetbal?? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 12:52 schreef remco k het volgende:Ze zeggen toch altijd dat poultjes altijd worden gewonnen door personen zonder verstand van voetbal?? Dan zal jij 'm wel winnen..hahahahahaha;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee kerel, ik blijf lekker in de middenmoot, we laten Pietje in wietkoppie gewoon in de waan dat ze cht heel goed zijn.;-) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
uitslagen voor deze ronde bijgewerkt! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 14:07 schreef remco k het volgende:[..] Nee kerel, ik blijf lekker in de middenmoot, we laten Pietje in wietkoppie gewoon in de waan dat ze cht heel goed zijn.;-) Ben ik ook.. Haha ;) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Wat doet Alibabba eerste?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Als ik mijn eigen score zo bekijk had je het beter niet bij kunnen werken.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: 8ste? Poepoe.. Had wel wat meer verwacht, Remco! Haha ;-) Komt nog wel.. Ik ga ook nog zakken in m'n score.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Oeiijoeii.. Ongelofeloos.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Hahaha! LAATSTE! Ik zou maar snel weggaan voordat Joduh hier komt.. Die lacht je helemaal uit :P |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 20:11 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Hahaha! LAATSTE! Ik zou maar snel weggaan voordat Joduh hier komt.. Die lacht je helemaal uit :P Ja jezus alles fout behalve rkc....... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Dus voortaan niet zo gewaagd voorspellen? :P |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Nou kijk he.. Ik had er een aantal voorspeld waarvan ik eigenlijk zeker was dat dat wel zou gebeuren.. az laten winnen(oo dIe heb ik ook goed) groningen laten winnen(had 3-0 voor groningen en het stond de eerste helft ook 2-0 voor groningen..) zo had ik dus allemaal ook normale uitslagen allemaal fout.. Oo ja en natuurlijk niet vergeten dat ik ajax heb laten winnen.. |
|
|
|